Zitten er 2, Gesink sowieso en dan Kruijswijk of Ten Dam voor hem.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:55 schreef mincemeat het volgende:
Welke blanco man zit in de achtervolgers?
Bij mij is het juist andersomquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:08 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind het maar niks die meid. De Belg is wel ok. Danny
.
Heeft wel een geile stem op zich.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 15:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik hoor mevrouw Been niet zo graag praten.
Jeroen Vanbelleghemquote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:41 schreef SaintOfKillers het volgende:
Over welke Belg gaat het? Is dat die snooker-commentator?
Die snookervent heeft idd een keer wielrennen gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan hebben ze gelijkaardige stemmen of die snooker-vent heeft ooit eens een koers gedaan, ik dacht dat het de Ronde van Polen was.
Wel enkele secondes verloren.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 18:48 schreef Evertjan het volgende:
Gesink zat weer goed van voren in het peloton
Bedoel je niet Rudy Bauwens? Toen Nelissen het daar voor het zeggen kreeg hoorde je ineens allerlei commentatoren bij andere sporten. Bauwens (de wat oudere vaste Belgische snookercommentator) heeft inderdaad ook wel vaker wielrennen gedaan de laatste tijd. Maar Vanbelleghem heb ik ook al bij veel verschillende sporten gehoord.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 16:52 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dan hebben ze gelijkaardige stemmen of die snooker-vent heeft ooit eens een koers gedaan, ik dacht dat het de Ronde van Polen was.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |