Het zou reden van echtscheiding kunnen zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast dat ze af en toe wel het hoorntje van haar ijs opeet, dat is best avontuurlijk!
Jaquote:
Ja maar wát?quote:Op zondag 7 april 2013 23:38 schreef Leandra het volgende:
Of er is iets heel anders waar Raf (terecht) zo boos om is.
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...quote:
Ik zat ook al aan zoiets te denken. In elk geval dat ze iets gedaan heeft achter zijn rug om.quote:Op zondag 7 april 2013 23:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan wel wat bedenken, maar voor je het weet is het door Santegoeds tot waarheid gebombardeerd...
Maar stel nou dat ze bijvoorbeeld zwanger was, en om wat voor reden dan ook abortus heeft laten plegen terwijl hij het niet wist?
Bijvoorbeeld, bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 8 april 2013 00:08 schreef Ole het volgende:
http://www.bild.de/unterh(...)n-29907450.bild.html
Kan iemand even c/p?
quote:HSV-Star Rafael van der Vaart hat sich neu verliebt! Ausgerechnet in Sylvies Busenfreundin Sabia Boulahrouz, eine Hamburgerin mit türkischen Wurzeln. Wochenlang wich sie Sylvie nach der Trennung nicht von der Seite. Jetzt die Überraschung.
1000 Mal berührt, 1000 Mal ist nichts passiert ... und dann hat es ZOOM gemacht.
ES IST DIE LIEBES-SENSATION DES JAHRES!
HSV-Star Rafael van der Vaart (30) ist nach der Trennung von Sylvie (34) frisch verliebt. In Sabia Boulahrouz (35)! Die beste Freundin von Rafaels Ex-Frau!
Rafael van der Vaart zu BILD: „Wir kennen uns seit Jahren, waren immer gute Freunde. In den letzten Wochen haben sich bei uns beiden überraschend große Gefühle entwickelt.“
Er erklärt: „Durch Vertrauen ist Zuneigung entstanden.“
Pech im Spiel, aber Glück in der Liebe. Sabia: „Wir sind ja erst seit Kurzem zusammen. Wir lassen es ganz ruhig angehen. Unsere Liebe braucht Zeit, um sich zu entwickeln.“
Rafael und die Busenfreundin von Sylvie. Hat Sabia etwa der besten Freundin den Mann ausgespannt? Läuft Rafas Ex da nicht Sturm?
Sabia Boulahrouz, die von Profi-Kicker und Ex-HSV-Star Khalid (31, jetzt Sporting Lissabon) getrennt lebt, zu BILD: „Ich denke nicht, dass Sylvie sauer ist. Wir sind ja erst lange nach der Trennung zusammen gekommen. Sie weiß über unsere Beziehung Bescheid.“ Sie fügt hinzu: „Sylvie lebt nun ihr eigenes Leben.“
Das neue Leben von Rafael und Sabia beginnt jetzt ...
Och, Saab vent d'r eigen medisch leed niet zo irritant uitquote:Op maandag 8 april 2013 00:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Van de ene golddigger naar de andere?
Ik weiger dit te geloven. Van de ene fakert naar de andere fakert.quote:'Rafael van der Vaart nu met Sabia Boulahrouz'
Voetballer Rafael van der Vaart heeft een relatie met Sabia Boulahrouz, een goede vriendin van zijn ex-vrouw Sylvie Meis.
Dat meldt de Duitse krant Bild in de nacht van zondag op maandag op de site.
"We kennen elkaar al jaren en waren altijd goede vrienden. De afgelopen weken hebben zich bij ons verrassend grote gevoelens ontwikkeld'', aldus de 30-jarige Van der Vaart tegen het boulevardblad.
Het huwelijk van Van der Vaart met Sylvie Meis strandde begin dit jaar nadat de international zijn echtgenote tijdens een feestje met Oud en Nieuw een klap zou hebben gegeven. Op dat feestje was ook de toenmalige vrouw van collega-voetballer Khalid Boulahrouz aanwezig. Beide stellen maakten in januari hun scheiding bekend.
Volgens Bild zou Meis al op de hoogte zijn van het nieuwe liefdesgeluk van haar ex. ''Ik denk niet dat Sylvie boos is. We zijn pas na hun breuk bij elkaar gekomen", aldus Boulahrouz.
Door: ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |