Klopt!quote:
Ja, vanavond om 21.00 op RTL7quote:Op zondag 24 maart 2013 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
Dat interview, wanneer is dat ook alweer? Toch niet vanavond?
Oehquote:
Eens!! Hij is ook veel te normaal en leukquote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Ik vond hem wel echt ontzettend sympathiek overkomen (zoals altijd eigenlijk). En ik ben ook wel erg geneigd om hem te geloven wat betreft die klap.
Maar waarom ga je pas na drie maanden ontkennen? Vreemd.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
Ik vond hem wel echt ontzettend sympathiek overkomen (zoals altijd eigenlijk). En ik ben ook wel erg geneigd om hem te geloven wat betreft die klap.
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.htmlquote:Vermogen Raf en Sylvie verdampt door Cyprus
Een financiële strop dreigt voor Rafael en Sylvie. Showbizzdeskundige Jan Uriot praat je bij in de Privéflits.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.html
Hoorde vanmorgen Evert Santegoeds er ook over dat het vermoeden bestaat dat een groot deel van het vermogen van de van der Vaartjes op Cyprus stond en dat het af hangt van bij welke bank of ze een paar miljoen kwijt zijn of nagenoeg alles
Daar gaan 11mln redenen voor een verzoeningquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar gaan 11mln redenen voor een verzoening
Kan me niet voorstellen dat je als je zo veel geld hebt alles op een plaats stalt. Mensen die zoveel geld hebben worden hierin geadviseerd en zullen hun geld vaak op heel veel bankrekeningen in verschillende landen verspreiden. Dan zijn ze nu misschien een schijntje kwijt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:26 schreef piglet het volgende:
[..]
Bron: http://www.telegraaf.nl/t(...)t_door_Cyprus__.html
Hoorde vanmorgen Evert Santegoeds er ook over dat het vermoeden bestaat dat een groot deel van het vermogen van de van der Vaartjes op Cyprus stond en dat het af hangt van bij welke bank of ze een paar miljoen kwijt zijn of nagenoeg alles
sowieso heeft de adviseur niet al te best opgelet als die alles, of überhaupt wat in Cyprus heeft gestald. Zelfde als die mensen die voor een tienden van procenten meer rente hun geld naar IJsland verscheeptenquote:Op woensdag 27 maart 2013 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je als je zo veel geld hebt alles op een plaats stalt. Mensen die zoveel geld hebben worden hierin geadviseerd en zullen hun geld vaak op heel veel bankrekeningen in verschillende landen verspreiden. Dan zijn ze nu misschien een schijntje kwijt.
Ze eet duidelijk weer hoorntjes.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:14 schreef Specularium het volgende:
Syl ziet er prima uit in de Hunkemoller reclame.
Ik dacht, ik zeg het even.
Wie weet sloeg zij wel eerst of daagde ze hem uit. Dat idee heb ik vanaf het begin eigenlijk al.quote:Op zondag 24 maart 2013 22:16 schreef Starlie het volgende:
[..]
Eens!! Hij is ook veel te normaal en leuk
Voor Sylvie.
Zal wel iets gebeurd zijn maar dan ga ik
Voor een duw(tje)!
Van RTL-Z. Ben benieuwd naar de verklaring. Misschien valt het allemaal mee.quote:Sylvie en Rafael van der Vaart zijn mogelijk een flinke som geld kwijt. De twee hebben ieder een onderneming gevestigd op Cyprus, dat in een financiële crisis verkeert.
Volgens weekblad Privé zijn Sylvie en Rafael miljoenen kwijt omdat ze sinds 2002 ook hun spaargeld op Cyprus stalden. Het management van Sylvie en Rafael laat woensdag weten later op de dag met een verklaring te komen.
Uit het Cypriotische bedrijfsregister blijkt dat Rafa Sports Limited en Sylverie Productions Limited inderdaad gevestigd zijn op het eiland. Hoeveel geld de twee precies kwijt zijn, is niet bekend. Om de bankensector te redden heeft Cyprus met de Europese Unie afgesproken dat mensen en bedrijven met tegoeden boven honderdduizend euro bij moeten dragen aan de redding van het eiland.
Sylverie?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:05 schreef piglet het volgende:
[..]
Van RTL-Z. Ben benieuwd naar de verklaring. Misschien valt het allemaal mee.
Laten we het hopen voor zequote:Op woensdag 27 maart 2013 17:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem echt aan dat zij wel op tijd getipt zijn door de bank hoor
Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.quote:
Ik heb er in ieder geval geen medelijden mee.quote:
Ik gun het niemand, maar zij hebben nog genoeg geld achter de hand. Waarom wensen dat zij op tijd getipt zijn, terwijl anderen gewoon moeten bloeden?quote:Op woensdag 27 maart 2013 17:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat gun ik ze nou ook weer niet.. Maar ja, is wel risico dat je neemt als je belasting probeert te ontwijken natuurlijk. Ook voor Raf en Syl.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |