Interview in Jackietwitter:sylvievdervaart twitterde op maandag 31-12-2012 om 21:49:37#NYE2012... @rafvdvaart @SabiaBoulahrouz Hope u all have a great party... 💋❤ http://t.co/62OUSq06 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Zou Sabia hem daarin dan bijstaan, als Siamese beste vriendin van Syl?quote:
Toen speelde ze nog wel een ander spelletje he.... ze zal ongetwijfeld gedacht hebben dat stil blijven in haar voordeel zou werken. Wist zij veel dat de halve wereld dacht 'ALS 'ie haar al geslagen heeft, begrijp ik hem best' i.p.v. 'ahhhhh, wat zieluuuug voor Sylquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Starlie het volgende:
Maar dat is toch serieus raar als hij niet geslagen heeft dat je die roddel niet ff gelijk de wereld uit helpt, zeker als je nog zo goed samen door 1 deur kan!
Ja en dan Sabia ook, want zij ontkent het ook.quote:
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en dan Sabia ook, want zij ontkent het ook.
Het begint er toch een beetje op te lijken dat Syl graag de veerkrachtige vergevingsgezinde vrouw uit wilde hangen want anders ontken je toch meteen? Het is nota bene de vader van je kind, zulke leugens laat je dan toch niet rond gaan?
Ja dat snap ik ook niet, misschien had hij geen zin in een welles nietes spel in de media en ik denk dat Syl thuis de broek ook wel aan heeft.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?
Of snoerde Sylvie de mond van Raf? Vragen, vragen![]()
Hij heeft toch sowieso behoorlijk zijn mond gehouden de hele tijd? En misschien was 'ie zo blij dat 'ie van haar af was, dat 'ie dacht 'komt wel een keer, nu eerst een biefstukje'...quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar, waarom ontkent Raf dan ook niet meteen? Is het niet al iets van ruim 2 maanden geleden?
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij heeft toch sowieso behoorlijk zijn mond gehouden de hele tijd? En misschien was 'ie zo blij dat 'ie van haar af was, dat 'ie dacht 'komt wel een keer, nu eerst een biefstukje'...
Dat idee had ik ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.
Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:22 schreef Starlie het volgende:
[..]
Nou dat denk ik dus echt dat hij "blij" is dat hij van haar af is, of opgelucht! Van de week bij Boulevard zag je beelden voorbij komen van Raf en Syl in "betere" tijden en je ziet Syl telkens om zijn nek hangen en dwangmatig kusjes geven en hij reageert daar heel ongemakkelijk op. Later zag je recente beelden van hem dat hij aan het voetballen was met Damián en daar zag hij er zoveel relaxter uit! Kan ook zijn dat ik het me verbeeld hoor... maar het is net of hij nu weer zichzelf kan zijn.
Ik denk dat niemand daar ook over twijfelt, dat is in het algemeen ook al meer iets voor een vrouw om het perfecte huis te willen vinden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die indruk maakte hij naar mijn mening ook direct. Maar hij moet zichzelf ook wel aardig kwijt zijn geraakt in die relatie. Hij heeft een half jaar in een hotel geleefd, uit koffers, mét zeikende vrouw dat dat allemaal zo zwaar is, om een 'paleisje' te krijgen. Na de scheiding vindt 'ie binnen een week een nieuw huis en kan over. Je kan mij dan niet wijs maken dat het wonen in een hotel zijn idee was. Je bent dan wel heel ver verwijderd van wie je ooit was....
Maar dit gezinshuis is ook niet voor 20 jaar, Raf is nog geen 30, die kan best nog een aantal jaartjes mee als voetballer. Zijn contract loopt tot ergens in 2015, grote kans dat het daarna weer verhuizen wordt. Met een beetje pech is dat een half jaar verbouwen om ergens 2 1/2 jaar te wonenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand daar ook over twijfelt, dat is in het algemeen ook al meer iets voor een vrouw om het perfecte huis te willen vinden.
Anderzijds; een net gescheiden man, met verdriet, die kraait ook niet zo enorm naar een specifiek appartement. Het is heus niet voor 20 jaar, dus op zich kan Raf dan toch ook snel kiezen, hij woont er alleen en af en toe is zijn zoon er, meer ook niet. Dat is ook 10 keer makkelijker zoeken dan een gezinshuis.
Ik zou ook niet een half jaar verbouwen voor 2,5 jaar woongeluk. Wie weet is het een huis wat ze wel altijd hadden willen houden, als tweede huis of wat dan ook, dan snap ik het wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:47 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar dit gezinshuis is ook niet voor 20 jaar, Raf is nog geen 30, die kan best nog een aantal jaartjes mee als voetballer. Zijn contract loopt tot ergens in 2015, grote kans dat het daarna weer verhuizen wordt. Met een beetje pech is dat een half jaar verbouwen om ergens 2 1/2 jaar te wonen
Syl zal hem wel ingefluisterd hebben 'Joh gewoon even stil houden, niet ontkennen, dat heeft geen zin, daar maak je je alleen maar meer verdacht mee, als wij maar weten dat het gelogen is' oid. Daar zie ik haar eventueel wel voor aan, zodat zij dan een tijdje de in elkaar geslagen zieligerd uit kon hangenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goede timing.quote:Sylvie van der Vaart dagelijks bang voor kanker
Sylvie van der Vaart is nog dagelijks bezig met kanker. Vier jaar geleden werd bekend dat de ziekte bij de 34-jarige presentatrice was geconstateerd, waarna ze succesvol werd geopereerd.
Toch zit de angst voor een terugkeer van de aandoening er nog in.
"Natuurlijk, je bent altijd een beetje bang", geeft ze toe tegenover de Duitse boulevardkrant Bild. "Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan kanker denk."
Van der Vaart, die in scheiding ligt met voetballer Rafael van der Vaart, vertelt ook dat ze de pruiken die ze ten tijde van haar behandeling droeg heeft bewaard.
"Ik heb ze nog steeds. Ik had er ook meerdere besteld, zelfs een roodharige."
Door: Novum
Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, echt. Ik wil niet per se overal het negatieve achter zoeken of zo, maar het is wel heel typisch dat nét op de dag dat naar buiten komt dat ze geen klap heeft gehad, zij een bericht naar buiten moet doen over haar gezondheid, zodat mensen niet denken 'wat een bitch dat ze daarover gezwegen heeft', maar denken 'ahwwww, wat sneu, ze is nog elke dag bang dat ze weer ziek wordt'....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |