Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Moest je een beetje overgeven in je mond?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;
Geil omaatje wil genomen worden
77 jaar, Heterosexueel, Vrouw, .........,
misschien dat iemand me kan helpen met reageren, ik ben niet zo handig met die dingen
Ligt er maar net aan wie dat foutje maakt hèquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
ach gut ze leezd weer een fautjenu heb ik haar dag helemaal goed gemaakt, die gaat met een glimlach straks slapen hoor en denkt dan, hahaha had ik ff die heks goed te pakken weer
ja en, niet iedereen is zo een taalwonder als sommige van jullie, als je je eraan stoort zal ik zeggen geef Gert of pietje even een dm/pm dat het verbetert kan worden, of beter zet het even in de FB met koeienletters, dat er vooral niet overheen gelezen wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef Copycat het volgende:
Nou foutje ... Dat is toch wel een fikse misser, in de TT.
Kan je beter niet op reagerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;
Geil omaatje wil genomen worden
77 jaar, Heterosexueel, Vrouw, .........,
misschien dat iemand me kan helpen met reageren, ik ben niet zo handig met die dingen
Mag ik het ook zingen?quote:
Zing je niet vals dan?quote:
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat de correcte vervoeging van het werkwoord zeggen echt op het zijn van een taalwonder wijst. Dat is redelijk basis.
als ze van achteren wordt genomen is dat te begrijpenquote:
Hap hapquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorvind het te kinderachtig voor woorden om steeds mij te pakken bij een taalfoutje , als ik dat zou doen iedereen zijn post op een taalfoutje te pakken hier ben ik vannacht nog bezig.
Juul met touret enzo zei het maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorvind het te kinderachtig voor woorden om steeds mij te pakken bij een taalfoutje , als ik dat zou doen iedereen zijn post op een taalfoutje te pakken hier ben ik vannacht nog bezig.
wordt er kotsmisselijk van weet je dat, elke keer als ik een foutje maak hoppa ze zit er boven op, echt misselijk en trekt dan iedereen mee die ook een duit in het zakje doet, niet iedereen heeft doorgeleerd of heeft van het schrijven zijn beroep gemaakt, of gebruikt woordgeval op zijn computer.quote:
Kan jij dat werkelijk? en als je dat dan doet, ziet het er dan toch een beetje gemeen uit? wel hè!? jaaaaaah, geef maar toe!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een kolder er zijn wel caps opgeslagen ja, maar staan verborgen, alleen degene die ik toestemming geef, kunnen het lezen weer een storm in een glas water, wat sommige al niet proberen, om iemand van fok weg te krijgen.
Is een heel kleinforumpje, wat een onzin alemaal weer.
BTW wat heeft mijn forumpje met fok te maken?
Ik ben heul niet gemeen, nooit niet. Maar soms, tsja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Jian het volgende:
Kan jij dat werkelijk? en als je dat dan doet, ziet het er dan toch een beetje gemeen uit? wel hè!? jaaaaaah, geef maar toe!
nogmaals Cc, vind het te kinderachtig voor woorden, meen ik echt, en niet alleen van jou dus dat je dat goed begrijpt, maar elke keer als ik een foutje maakt moet het even hier neergezet worden, nou ik heb schijt aan mijn schrijffouten als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef Copycat het volgende:
Daar staat dat het juist vervoegen van het werkwoord zeggen basiskennis is.
Geen kennis waarvoor je een taalwonder moet zijn. En ik denk inderdaad dat je een hele nacht bezig zou zijn.
Daarom... maak je niet druk, slecht voor je hartquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt er kotsmisselijk van weet je dat, elke keer als ik een foutje maak hoppa ze zit er boven op, echt misselijk en trekt dan iedereen mee die ook een duit in het zakje doet, niet iedereen heeft doorgeleerd of heeft van het schrijven zijn beroep gemaakt, of gebruikt woordgeval op zijn computer.
Ik zie gewoon een heel pijnlijke spelfout in de TT. Als iemand anders hem had gemaakt, had het me ook pijn aan mijn ogen gedaan en had ik er ook wat van gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Toverheks het volgende:
nogmaals Cc, vind het te kinderachtig voor woorden, meen ik echt, en niet alleen van jou dus dat je dat goed begrijpt, maar elke keer als ik een foutje maakt moet het even hier neergezet worden, nou ik heb schijt aan mijn schrijffouten als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel.
Waar maak jij je druk om en wie ben je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Shoshona het volgende:
Saaie TT een betere had geweest.
Wat heeft Poezewoes haar forumpje met fok te maken?
Oftewel wat bespreken ze daar over wie en over wat, en wat is het wel en wee van fok???
[..]
Klara de koe blijkbaar, en dat schijnt een briljante inside joke te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om en wie ben je?
nou dan is het pech voor je ogen Cc. het staat er nu eenmaal en ik vertik het om Gert of Pietje te vragen om het nu te verbeteren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een heel pijnlijke spelfout in de TT. Als iemand anders hem had gemaakt, had het me ook pijn aan mijn ogen gedaan en had ik er ook wat van gezegd.
ah zo... kielekiele ha ha dan maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Klara de koe blijkbaar, en dat schijnt een briljante inside joke te zijn.
Zitten jullie je nou echt te vervelen samen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Shoshona het volgende:
Saaie TT een betere had geweest.
Wat heeft Poezewoes haar forumpje met fok te maken?
Oftewel wat bespreken ze daar over wie en over wat, en wat is het wel en wee van fok???
[..]
Moet je je aan de posters vragen, die er zelf niet kunnen lezen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat er dan in dat 'fok wel en wee' topic wordt besproken.
En nu wil ik weten wie samenspannen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zitten jullie je nou echt te vervelen samen?
Nee ik vraag het aan degenen die daar wel lezen en posten. Lijkt me logischer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
Moet je je aan de posters vragen, die er zelf niet kunnen lezen!
Kun jij er lezen? Ik denk wel dat er niet echt over spelfouten wordt gezeurd.quote:
Niet meer, ooit wel. Ze blieven geen pottenkijkers.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Copycat het volgende:
Kun jij er lezen? Ik denk wel dat er niet echt over spelfouten wordt gezeurd.
O... kay.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Poezewoes het volgende:
Dit bijvoorbeeld dit is humor
[ afbeelding ]
Heb je een oogje op PB dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet meer, ooit wel. Ze blieven geen pottenkijkers.
Wat denk je zelf?quote:
Vertrouwt. Stam + t.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef Poezewoes het volgende:
Gratis reclame, en zo als de waard is vertrouwd hij zijn gasten!
Met een kruisje?quote:
Ik heb zoals maar laten varen.quote:
Nou Ben, dit is toch echt basis Nederlands. Sorry hoor.quote:
Ja vast wel maar om nou constant maar te gaan lopen zeiken over taalfoutjes...quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Ben, dit is toch echt basis Nederlands. Sorry hoor.
Ik zie niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Poezewoes het volgende:
Dit bijvoorbeeld dit is humor
[ afbeelding ]
Het wordt in deze episode een gimmick.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef BendeBielzen het volgende:
Ja vast wel maar om nou constant maar te gaan lopen zeiken over taalfoutjes...
Omdat het allemaal onzin is, Ja er staan grappige dingen ja, waarom denken sommige mensen dat het over hun gaat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vertrouwt. Stam + t.
Tja, het is maar wat je reclame noemt. Of raar.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Omdat het allemaal onzin is, Ja er staan grappige dingen ja, waarom denken sommige mensen dat het over hun gaat?
Omdat ze alleen een topic titel hebben gezien?
Knap hoor om dan te veronderstellen, dat het over alle fokkers gaat.
Moet je teleurstellen niet dus, maar ik vermaak mij wel met al die aannames!
Dat is mijn goeiste nederlands!
Je kunt het ook andersom zien, het is alleen maar bevorderlijk als het peil van de spelling en grammatica een tikje stijgt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ja vast wel maar om nou constant maar te gaan lopen zeiken over taalfoutjes...
Het draait allemaal om context en intentie .... en tsja ....quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom zien, het is alleen maar bevorderlijk als het peil van de spelling en grammatica een tikje stijgt.
Simpele tips als stam+t, daar is nog nooit iemand slechter van geworden.
As ick needurlants wil lirren ga ik wel naar een neederlantslirsijtquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt het ook andersom zien, het is alleen maar bevorderlijk als het peil van de spelling en grammatica een tikje stijgt.
Simpele tips als stam+t, daar is nog nooit iemand slechter van geworden.
Hmm als ik een uitglijer maak vind ik het altijd prettig als iemand me daar op wijst.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
As ick needurlants wil lirren ga ik wel naar een neederlantslirsijt
quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
As ick needurlants wil lirren ga ik wel naar een neederlantslirsijt
quote:
Wie van de 6 beweert dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben ze niet alle 6 hoor, ben er maar eentje anders zeggen ze nog dat ik schigofreen
ben
Maar dan ben je nooit alleenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben ze niet alle 6 hoor, ben er maar eentje anders zeggen ze nog dat ik schigofreen
ben
Ik snap wat je bedoelt ..... en het zou me een genoegen zijn je te corrigerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmm als ik een uitglijer maak vind ik het altijd prettig als iemand me daar op wijst.
Ho ho, als ik net wat over of tegen vriendje Scrut heb gezegd krijg ik ook met de augurk hoor .....quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:21 schreef Toverheks het volgende:
laten we nu eerlijk wezen, had bv Cc Jian of Mootie, ik noem maar even een paar namen een spelfout gemaakt dan had ze in haar pot augurken blijven zitten, maar omdat ik het weer maakte hoppa sprong ze er boven op, het is zo voorspelbaar, jij *hoort* daarbij dus dan pakken we je ff ach waar maak ik me druk om zal BendeB zeggen, en ja hij heeft gelijk. op zijn Amsterdams gezegd ( dat moet met een D zegt mijn woordgeval op de computer) ik veeg me reet ermee af vanaf nu.![]()
jij ook al, is me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho ho, als ik net wat over of tegen vriendje Scrut heb gezegd krijg ik ook met de augurk hoor .....
niemand, maar voordat he, eventueel voor het geval, ben voorbereidquote:
Jij wilt toch niet beweren dat je daar geweest bentquote:sorry, dat gedoe met dat DP is nog niet uit m'n systeem
Neuh, ik deel niet graag, ik word liever gedeeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jij wilt toch niet beweren dat je daar geweest bent
Over al die aannames die er hier gemaakt zijn, die niemand heeft kunnen lezen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik deel niet graag, ik word liever gedeeld![]()
Ja, ga daar maar eens over nadenken
Even wennen aan "The Americans" Maar lijkt me wel cool de pilot gekeken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, ik deel niet graag, ik word liever gedeeld![]()
Ja, ga daar maar eens over nadenken
Is echt leuk. Net deel acht binnen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Even wennen aan "The Americans" Maar lijkt me wel cool de pilot gekeken.
Ja tot 8 is te grabben, lekker voor de niet zo zonnige zaterdag middagquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:03 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Is echt leuk. Net deel acht binnen.
Zijn dat de voor- en achterdeur? En welke is dan het grootst?quote:
Je moet de karakters een beetje leren kennen, er in groeien zeg maar. Ik vind 'm steeds interessanter wordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Even wennen aan "The Americans" Maar lijkt me wel cool de pilot gekeken.
Dat is altijd zo, wie is wie en waarom enz. Ik begin wel een beetje te balen. Ik volg vele series en raak de weg soms kwijt. Ik hield zelfs bij welk seizoen ik gezien heb in een wordpad. En dan crashed je pcquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Je moet de karakters een beetje leren kennen, er in groeien zeg maar. Ik vind 'm steeds interessanter worden
Niks belangrijks maar je moet wel speciale toestemming hebben om het te bekijken. Verder post daar niemand, weet niemand van het bestaan van dat topic en mag er hier niet over gesproken worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef Copycat het volgende:
Maar dat soort posts quoten jullie daar?
Wat een aannames weer!quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Niks belangrijks maar je moet wel speciale toestemming hebben om het te bekijken. Verder post daar niemand, weet niemand van het bestaan van dat topic en mag er hier niet over gesproken worden.
Geloofwaardig allemaal.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niks belangrijks maar je moet wel speciale toestemming hebben om het te bekijken. Verder post daar niemand, weet niemand van het bestaan van dat topic en mag er hier niet over gesproken worden.
Geloofwaardig allemaal.
Tja, het kan natuurlijk zijn dat degenen die betrapt werden met de hand in de koektrommel toch een koekje wilden pikken. Maar ja, zeker weten doe je het natuurlijk nooit.quote:
Ik dacht dat ik een probleem hadquote:
En als je het op de man/vrouw af vraagt, dan veronderstel je. Wat dan natuurlijk weer een vrijbrief tot stilzwijgen is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Tja, het kan natuurlijk zijn dat degenen die betrapt werden met de hand in de koektrommel toch een koekje wilden pikken. Maar ja, zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Heb je eindelijk teruggelezen?quote:
Zit je met je rode pen in de sjetsquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En als je het op de man/vrouw af vraagt, dan veronderstel je. Wat dan natuurlijk weer een vrijbrief tot stilzwijgen is.
Scrollen en even stilstaanquote:
Ik heb al een dagtaak aan FOK!quote:
En weer door scrollen. Verstandig. That's how you scroll.quote:
I scroll as a bitchquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
En weer door scrollen. Verstandig. That's how you scroll.
Oh goed dat ik je tref. Die eend moest uit de op. Dat was een bad eend. Niet de charmante jij of zoquote:
Dat kon ik me ook al niet voorstellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh goed dat ik je tref. Die eend moest uit de op. Dat was een bad eend. Niet de charmante jij of zo
Ja genoeg flikker nou maar weer opquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kon ik me ook al niet voorstellen
Hihihihiquote:
Je bedoelt dat ik het uitlok?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:45 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo knipperen met je oog.
Die heeft 40 plus al over de kook. Dat kan je niet van iedereen zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:49 schreef Toverheks het volgende:
is Deisyy weer aan het lellebelleDeisyy gedraag je
Ze hadden gewoon allemaal PMS afgelopen week en dat reageren ze dan af op mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Die heeft 40 plus al over de kook. Dat kan je niet van iedereen zeggen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Vorige week ben ik op Fok! ook al uitgemaakt voor slet en nu dit
Hahahaha ik geloof je niet, zo wel krijg je een plakplaatje voor je Poëzie albumquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:54 schreef Deisyy het volgende:
Vorige week ben ik op Fok! ook al uitgemaakt voor slet en nu dit
Ik heb al genoeg stroop aan me reetquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:58 schreef Toverheks het volgende:
Soury, ga jij eens op je eigen wijze uitzoeken wie Deisyy zo uitgescholden heeft, ik kom achter je aan
washandje met warm water, en dan goed deppenquote:
Ja en dan brei ik er een sjaal vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
washandje met warm water, en dan goed deppen
wel een sjaal met franjes aan elk uiteinde hoorquote:
We hebben een Hquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om en wie ben je?
2 nog welquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik FOK! de laatste tijd echt te weinig... Mis gewoon weer twee rellen....
Wil je een samenvattingquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:05 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik FOK! de laatste tijd echt te weinig... Mis gewoon weer twee rellen....
Lief hoor, maar laten we hier maar niet meer oprakelenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]wie zegt er slet tegen je, die ga ik ff in mekaar rammen voor je
Sletquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hoor, maar laten we hier maar niet meer oprakelen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lief hoor, maar laten we hier maar niet meer oprakelen
Jij bent gewoon jaloers dat je niet gehosseld werdquote:
Uhh ik hossel. Voor de duidelijkheidquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij bent gewoon jaloers dat je niet gehosseld werd![]()
Het wil maar niet lukkenquote:
Had wel beter geweest, nu heb ik me door drie volle topics geworsteldquote:
Hosselen, en neequote:Op donderdag 21 maart 2013 20:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat wil niet lukken, wil je erover praten
Zonde van je tijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Had wel beter geweest, nu heb ik me door drie volle topics geworsteld
oh hosselen dat is wat anders dan mosselen, snap mezelf ff niet meer, ga de pelgrimscode kijken op Ned.1, snap ik ook geen ene moer van, van al dat gebijbelgedoe maar is zo leukquote:
Nogal ja, maar het is sterker dan mezelf..quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh hosselen dat is wat anders dan mosselen,
Ik sla overquote:
Liever een komkommertje dan?quote:
Nee ook niet, ben voldaanquote:
Mijn laatste aanbieding dan: een banaantje!quote:
Is donder op met die shit misschien een tipquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mijn laatste aanbieding dan: een banaantje!
Geef ik eens gezonde voedingtips, is het weer niet goed.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Is donder op met die shit misschien een tip
Heb ik die nodig danquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geef ik eens gezonde voedingtips, is het weer niet goed.
Vast welquote:
Absoluutquote:
Cool hou die YT's dan voor jezelfquote:
quote:
Moest je lang zoekenquote:
Nee, dit was een inkoppertje voor mij als fan van The Goatquote:
Nee zeg dat nou nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dit was een inkoppertje voor mij als fan van The Goat
Haha die is live ook goed te pruimenquote:
Oh Yeahquote:
Which reminds me of one of the coolste bandnamen ever, hoewel ook een tikkie puberaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha die is live ook goed te pruimen
quote:
Ik moet de laatste serie nog kijken. Ik verloor hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
oeps Gert, snel plaatjes draaien![]()
dit is trouwens wel een waanzinnig goed nummer uit een waanzinnig goede serie, uit een waanzinnig goede en spannende seasonsfinalWat was deze lekker
Ja, Aukje was leukquote:
vind Kim veel en veel leuker, was ik van de vrouwenliefde had ik haar ff lekker genomenquote:
Kim vind ik ook leuk jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind Kim veel en veel leuker, was ik van de vrouwenliefde had ik haar ff lekker genomen
Ik wacht met smart op seizoen 6. Deze staat in m'n top vijf, echt heel goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet de laatste serie nog kijken. Ik verloor het
Ik zou ook mesjogge gek van je wordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:41 schreef Toverheks het volgende:
Jian had gelijk, zelf mijn Terror Jaap heeft ergens last van, wat weet ik nog niet maar die is helemaal gestoord, denkt dat hij een olifant is, rent de trap steeds op en af
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En nog een gigant (en dat mag je best letterlijk nemen) uit de rijke historie van de blues: Jimmy Rushing!!!
ik ben heel erg lief hoor, vooral voor Jaap, de enigste liefde in mijn leven die me trouw isquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou ook mesjogge gek van je worden
Ik ben de rust zelfequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
geduld, iemand maakt zo een misstap, ik voel 't gewoon
Leuk voor de kidsquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ben heel erg lief hoor, vooral voor Jaap, de enigste liefde in mijn leven die me trouw is
Je bedoelt met een geniaal robbertje funk jazz?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:43 schreef Jian het volgende:
[..]
geduld, iemand maakt zo een misstap, ik voel 't gewoon
Sjesus heb ik die al niet gezien. Zal wel nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Gert het volgende:
Over tien dagen start Game of Thrones SE3![]()
[ [url=http://parrypants.com/tag/game-of-thrones/files/files/2011/07/emilia-clarke-nude-game-of-thrones-lb-e1309508194560.png]afbeelding[/urb il] ]
Jammer van die smileys...quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, want over 10 dagen wordt SE03E01 in de VS uitgezonden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus heb ik die al niet gezien. Zal wel niet
quote:
Staat genoteerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want over 10 dagen wordt SE03E01 in de VS uitgezonden.
Daar heb je geen neus voor nodigquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ruik jij nou op afstand tietenhoi Zoa
Tetten ruiken niet... maar er blijft weinig voor mij verborgenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ruik jij nou op afstand tietenhoi Zoa
daar heb jij weer gelijk in.......Zoa kom er maar inquote:
Nee hoor .. ik vond het zeer alert van jequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heb jij weer gelijk in.......Zoa kom er maar inverkeerd ge-inennogwat
dank jequote:Op donderdag 21 maart 2013 22:12 schreef ZOA het volgende:
[..]
Nee hoor .. ik vond het zeer alert van je
Die hoppen ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dank jeik hop vanavond van topic naar topic, het is me allemaal wat
Zit ik weer met dat lied in mijn hoofdquote:
Sollyquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zit ik weer met dat lied in mijn hoofd
Klik die kutzooi dan niet aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:18 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Zit ik weer met dat lied in mijn hoofd
Zonder te klikken kan je ook met kutzooi zittenquote:
Yes, The Stark's, The Lannisters, ... Daenerys Targaryenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:56 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar alleen al te kijken zegt genoegquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zonder te klikken kan je ook met kutzooi zitten
Kwam door dat hoppen van jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
alleen de naam al Dennie Cristian, Poes wat doe je ons aan
ik zat meer met dat 'hoeba hoeba hop' dat is pas een afknapperquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:23 schreef Toverheks het volgende:
alleen de naam al Dennie Cristian, Poes wat doe je ons aan
4 staat er ook op hè, goeeeeedquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:20 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Domme ikIk kijk wel even Vikings deel 3, op aanraden van Jian
Die laat ik ook liggen.quote:
Die kon ik nog nietquote:
quote:
waar ben je door heen gecrost danquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Eindelijk thuis ja... Lekke voorband deze keer... grrr
Dat is karmaquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Eindelijk thuis ja... Lekke voorband deze keer... grrr
Geen idee, stond er niet bijquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waar ben je door heen gecrost dan
hahaha heb jij weer, oh veeg me op kom niet meer bij, ga jij ff leuk plaatje zoekenquote:
Plaatje???quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha heb jij weer, oh veeg me op kom niet meer bij, ga jij ff leuk plaatje zoeken
Laat het lekker zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha heb jij weer, oh veeg me op kom niet meer bij, ga jij ff leuk plaatje zoeken
Dat was een vergissingquote:
Hakkuhquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:32 schreef BendeBielzen het volgende:
[youtube][/youtube]
[..]
Plaatje???
Mehhhhquote:
van de EO Jian, soort WIDM maar dan veel leukerquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Wtf is toch die Pelgrimscode, mis ik weer wat ?
http://www.eo.nl/blogs/pe(...)van-de-pelgrimscode/quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
Wtf is toch die Pelgrimscode, mis ik weer wat ?
lolquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van de EO Jian, soort WIDM maar dan veel leuker
WIDM 1e aflevering gezien maar toen had ik al zoiets van nee alweer ppffftt en ho maar, en ff het laatste stukje, wilde weten wie de mol was, de pelgrimscode is leuker, leer je nog wat van ( Bijbelkennis) mooie sfeerbeelden en leuke mensenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:39 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
http://www.eo.nl/blogs/pe(...)van-de-pelgrimscode/
Soort wie is de mol denk ik
Ik heb WIDM afgelopen keer voor het eerst echt gezien en ik vond er niet veel aan. Ik zie dat Wim Kieft hierin meedoet ....quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van de EO Jian, soort WIDM maar dan veel leuker
Alleen voor de bijbalkennis ga ik kijkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
WIDM 1e aflevering gezien maar toen had ik al zoiets van nee alweer ppffftt en ho maar, en ff het laatste stukje, wilde weten wie de mol was, de pelgrimscode is leuker, leer je nog wat van ( Bijbelkennis) mooie sfeerbeelden en leuke mensen
o.a., zijn leuke mensen, leuke ploegquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb WIDM afgelopen keer voor het eerst echt gezien en ik vond er niet veel aan. Ik zie dat Wim Kieft hierin meedoet ....
mmm, wellicht ga ik een aflevering kijken via uitzending gemistquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o.a., zijn leuke mensen, leuke ploeg
Die van Raymond van het Groenewoud is leuker.quote:
aanrader, vooral Bert Kuizinga lekkere droge humor, en Kimquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
mmm, wellicht ga ik een aflevering kijken via uitzending gemist
Man man .. waar haal je de tijd vandaan om te kijken wat al die vrouwen kijken?en het geduldquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
mmm, wellicht ga ik een aflevering kijken via uitzending gemist
lol die kon ik nog niet!quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die van Raymond van het Groenewoud is leuker.
Ik kende die ook niet maar de strijd tussen Thor en Jesus levert niet veel op behalve mooie beeldenquote:
Ik kijk eigenlijk bijna nooit TV, behalve bepaalde sport en actualiteit, ik kijk heel gericht en selectief, bijvoorbeeld via uitzendinggemist en films of series. Geen tijd hebben is er eenvoudig niet mee om kunnen gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:47 schreef ZOA het volgende:
[..]
Man man .. waar haal je de tijd vandaan om te kijken wat al die vrouwen kijken?en het geduld
quote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik kende die ook niet maar de strijd tussen Thor en Jesus levert niet veel op behalve mooie beelden
Dom de tv aan zetten en we zien welquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:03 schreef ZOA het volgende:
Ik kijk iets met pijltjesgooien .. heeft ook heel wat met gericht te maken
Ik vind Scandinavië sowieso prachtig, de fjorden, de laaghangende mist, tot aan je dijen in water met een vliegenhengel, ....... I am a Vikingquote:Op donderdag 21 maart 2013 22:56 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Ik kende die ook niet maar de strijd tussen Thor en Jesus levert niet veel op behalve mooie beelden
Count me in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind Scandinavië sowieso prachtig, de fjorden, de laaghangende mist, tot aan je dijen in water met een vliegenhengel, ....... I am a Viking
Altijd de tv aan, ik haat datquote:
Ja nou zeg.. ut ding staat er! Dan moet ie aan ook!quote:
Ik vind het een lelijk meubelstuk, in de huiskamer heb ik een behoorlijk grote flatscreen, maar die gaat geheel schuil in een hele brede, grote antieke Chinese bruidskast. Als ie niet aanstaat wil ik hem niet zien.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja nou zeg.. ut ding staat er! Dan moet ie aan ook!
Dat is nog ergerquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijk meubelstuk, in de huiskamer heb ik een behoorlijk grote flatscreen, maar die gaat geheel schuil in een hele brede, grote antieke Chinese bruidskast. Als ie niet aanstaat wil ik hem niet zien.
Ik heb dat meer met de stofzuiger en zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind het een lelijk meubelstuk, in de huiskamer heb ik een behoorlijk grote flatscreen, maar die gaat geheel schuil in een hele brede, grote antieke Chinese bruidskast. Als ie niet aanstaat wil ik hem niet zien.
Wat die antieke Chinese bruidskast? Mensen vinden die over het algemeen adembenemend en dat is ie ookquote:
Mijn stofzuiger staat in.. waar is ut ding eigenlijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat die antieke Chinese bruidskast? Mensen vinden die over het algemeen adembenemend en dat is ie ook
Een beetje flatscreen gaat niet zomaar in een kast. Zowel dan is het een monsterquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat die antieke Chinese bruidskast? Mensen vinden die over het algemeen adembenemend en dat is ie ook
Mijn tv staat in een soort nis .. der zitten alleen geen deurtjes voor, dat hoeft ook niet .. ik heb een mooie tvquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Een beetje flatscreen gaat niet zomaar in een kast. Zowel dan is het een monster
quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met de stofzuiger en zo
Mijn huiskamer is 12 bij 5,5 meter, de bruidskast is geen standaardkastje, ik heb 'm zelf geïmporteerd, maar hij staat echt niet in de wegquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Een beetje flatscreen gaat niet zomaar in een kast. Zowel dan is het een monster
Een monster dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn huiskamer is 12 bij 5,5 meter, de bruidskast is geen standaardkastje, ik heb 'm zelf geïmporteerd, maar hij staat echt niet in de weg
O jee... Dan moet je maar niet bij ons langskomen....quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Beeldschermen overalquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee... Dan moet je maar niet bij ons langskomen....
Handgesneden, met de hand beschilderd, beslagen met fijn bewerkt zilver ......... een monster? Ga je mond spoelen met groene zeepquote:
Hou jij zo van handwerk dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Handgesneden, met de hand beschilderd, beslagen met fijn bewerkt zilver ......... een monster? Ga je mond spoelen met groene zeep
Blub blub monster blubquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Handgesneden, met de hand beschilderd, beslagen met fijn bewerkt zilver ......... een monster? Ga je mond spoelen met groene zeep
daar begint het meestal mee.. maar de tv blijft aanquote:
LOLquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:41 schreef ZOA het volgende:
[..]
daar begint het meestal mee.. maar de tv blijft aan
Och, ik heb 5 slaapkamers waarvan er 4 een scherm aan de muur hebben hangen, geen probleem, best handig, maar in hou van een sfeervolle, rustgevende woonkamer en daar past een lelijke zwarte plaat aan de muur niet in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O jee... Dan moet je maar niet bij ons langskomen....
Ja joh tis wel goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb 5 slaapkamers waarvan er 4 een scherm aan de muur hebben hangen, geen probleem, best handig, maar in hou van een sfeervolle, rustgevende woonkamer en daar past een lelijke zwarte plaat aan de muur niet in.
ik heb 3 lege slaapkamers en 1 meestal goed gevuldequote:
Fijn voor jequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:45 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik heb 3 lege slaapkamers en 1 meestal goed gevulde
Ik had het tegen PB ........... en ik zie flatscreens overigens niet als status, wat kosten die dingen tegenwoordig nu helemaal, slaapkamers trouwens ook niet, ik had er het liefst 2 minder, maar die zaten nu eenmaal in het huis toen ik het kochtquote:
quote:
Nou nou daar leek het wel op. Maak je niet drukquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik had het tegen PB ........... en ik zie flatscreens overigens niet als status, wat kosten die dingen tegenwoordig nu helemaal, slaapkamers trouwens ook niet, ik had er het liefst 2 minder, maar die zaten nu eenmaal in het huis toen ik het kocht.
Hiieeehaaaaaquote:
Waard, gasten etc.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nou daar leek het wel op. Maak je niet druk
Ik heb maar één slaapkamerquote:
Ik heb ook een appartement met 1 slaapkamer gehad, beviel me prima. Toen ik dit huis kocht had ik wat geluk gehad met de verkoop van wat zaken en het was een buitenkans vond ik, bovendien was ik toen niet alleen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb maar één slaapkamerMaar daar slaap ik ook, zonder tv btw
er staat zelf een grote magnetron/combioven in mijn kippenhok op een 3 lade kastje, vol is volquote:
O Gelukkig, wij zijn dus niet de enigen met een plasmafetisjquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb 5 slaapkamers waarvan er 4 een scherm aan de muur hebben hangen, geen probleem, best handig, maar in hou van een sfeervolle, rustgevende woonkamer en daar past een lelijke zwarte plaat aan de muur niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |