Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Moest je een beetje overgeven in je mond?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;
Geil omaatje wil genomen worden
77 jaar, Heterosexueel, Vrouw, .........,
misschien dat iemand me kan helpen met reageren, ik ben niet zo handig met die dingen
Ligt er maar net aan wie dat foutje maakt hèquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
ach gut ze leezd weer een fautjenu heb ik haar dag helemaal goed gemaakt, die gaat met een glimlach straks slapen hoor en denkt dan, hahaha had ik ff die heks goed te pakken weer
ja en, niet iedereen is zo een taalwonder als sommige van jullie, als je je eraan stoort zal ik zeggen geef Gert of pietje even een dm/pm dat het verbetert kan worden, of beter zet het even in de FB met koeienletters, dat er vooral niet overheen gelezen wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:39 schreef Copycat het volgende:
Nou foutje ... Dat is toch wel een fikse misser, in de TT.
Kan je beter niet op reagerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik kwam echt deze tegen, een klein stukje;
Geil omaatje wil genomen worden
77 jaar, Heterosexueel, Vrouw, .........,
misschien dat iemand me kan helpen met reageren, ik ben niet zo handig met die dingen
Mag ik het ook zingen?quote:
Zing je niet vals dan?quote:
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:43 schreef Copycat het volgende:
Ik denk niet dat de correcte vervoeging van het werkwoord zeggen echt op het zijn van een taalwonder wijst. Dat is redelijk basis.
als ze van achteren wordt genomen is dat te begrijpenquote:
Hap hapquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorvind het te kinderachtig voor woorden om steeds mij te pakken bij een taalfoutje , als ik dat zou doen iedereen zijn post op een taalfoutje te pakken hier ben ik vannacht nog bezig.
Juul met touret enzo zei het maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
als je het nu even zegt in normaal nederlands want dit is toch wel een erg rare zin of vind jezelf van niet, google jij nou op zulke zinnen? echt Cc waar val je over, dat BQ erover valt dat was te voorspellen maar jij, sorry hoorvind het te kinderachtig voor woorden om steeds mij te pakken bij een taalfoutje , als ik dat zou doen iedereen zijn post op een taalfoutje te pakken hier ben ik vannacht nog bezig.
wordt er kotsmisselijk van weet je dat, elke keer als ik een foutje maak hoppa ze zit er boven op, echt misselijk en trekt dan iedereen mee die ook een duit in het zakje doet, niet iedereen heeft doorgeleerd of heeft van het schrijven zijn beroep gemaakt, of gebruikt woordgeval op zijn computer.quote:
Kan jij dat werkelijk? en als je dat dan doet, ziet het er dan toch een beetje gemeen uit? wel hè!? jaaaaaah, geef maar toe!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een kolder er zijn wel caps opgeslagen ja, maar staan verborgen, alleen degene die ik toestemming geef, kunnen het lezen weer een storm in een glas water, wat sommige al niet proberen, om iemand van fok weg te krijgen.
Is een heel kleinforumpje, wat een onzin alemaal weer.
BTW wat heeft mijn forumpje met fok te maken?
Ik ben heul niet gemeen, nooit niet. Maar soms, tsja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:49 schreef Jian het volgende:
Kan jij dat werkelijk? en als je dat dan doet, ziet het er dan toch een beetje gemeen uit? wel hè!? jaaaaaah, geef maar toe!
nogmaals Cc, vind het te kinderachtig voor woorden, meen ik echt, en niet alleen van jou dus dat je dat goed begrijpt, maar elke keer als ik een foutje maakt moet het even hier neergezet worden, nou ik heb schijt aan mijn schrijffouten als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef Copycat het volgende:
Daar staat dat het juist vervoegen van het werkwoord zeggen basiskennis is.
Geen kennis waarvoor je een taalwonder moet zijn. En ik denk inderdaad dat je een hele nacht bezig zou zijn.
Daarom... maak je niet druk, slecht voor je hartquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wordt er kotsmisselijk van weet je dat, elke keer als ik een foutje maak hoppa ze zit er boven op, echt misselijk en trekt dan iedereen mee die ook een duit in het zakje doet, niet iedereen heeft doorgeleerd of heeft van het schrijven zijn beroep gemaakt, of gebruikt woordgeval op zijn computer.
Ik zie gewoon een heel pijnlijke spelfout in de TT. Als iemand anders hem had gemaakt, had het me ook pijn aan mijn ogen gedaan en had ik er ook wat van gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Toverheks het volgende:
nogmaals Cc, vind het te kinderachtig voor woorden, meen ik echt, en niet alleen van jou dus dat je dat goed begrijpt, maar elke keer als ik een foutje maakt moet het even hier neergezet worden, nou ik heb schijt aan mijn schrijffouten als iedereen maar begrijpt wat ik bedoel.
Waar maak jij je druk om en wie ben je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Shoshona het volgende:
Saaie TT een betere had geweest.
Wat heeft Poezewoes haar forumpje met fok te maken?
Oftewel wat bespreken ze daar over wie en over wat, en wat is het wel en wee van fok???
[..]
Klara de koe blijkbaar, en dat schijnt een briljante inside joke te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:52 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Waar maak jij je druk om en wie ben je?
nou dan is het pech voor je ogen Cc. het staat er nu eenmaal en ik vertik het om Gert of Pietje te vragen om het nu te verbeteren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een heel pijnlijke spelfout in de TT. Als iemand anders hem had gemaakt, had het me ook pijn aan mijn ogen gedaan en had ik er ook wat van gezegd.
ah zo... kielekiele ha ha dan maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Klara de koe blijkbaar, en dat schijnt een briljante inside joke te zijn.
Zitten jullie je nou echt te vervelen samen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:50 schreef Shoshona het volgende:
Saaie TT een betere had geweest.
Wat heeft Poezewoes haar forumpje met fok te maken?
Oftewel wat bespreken ze daar over wie en over wat, en wat is het wel en wee van fok???
[..]
Moet je je aan de posters vragen, die er zelf niet kunnen lezen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:59 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ik ben ook nog steeds benieuwd naar wat er dan in dat 'fok wel en wee' topic wordt besproken.
En nu wil ik weten wie samenspannen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zitten jullie je nou echt te vervelen samen?
Nee ik vraag het aan degenen die daar wel lezen en posten. Lijkt me logischer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:01 schreef Poezewoes het volgende:
Moet je je aan de posters vragen, die er zelf niet kunnen lezen!
Kun jij er lezen? Ik denk wel dat er niet echt over spelfouten wordt gezeurd.quote:
Niet meer, ooit wel. Ze blieven geen pottenkijkers.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:02 schreef Copycat het volgende:
Kun jij er lezen? Ik denk wel dat er niet echt over spelfouten wordt gezeurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |