Ik heb bijna dezelfde douchebak, maar dan met een afgeschuind hoekje, en die ga ik binnenkort plaatsen.
Maar ik moet alles nog betegelen dus ik laat ruimte over waar de bak dan komt, zodat ik niet met die grote kieren langs de wanden zit.
De tip om een frame om de poten te maken en die op de vloer te monteren vind ik wel een hele goede, denk dat ik dat ook zo aan ga pakken.
Naast de poten wil ik nog wat steun aan de muur bevestigen waar de zijkanten van de bak op kunnen leunen, want ik vind de poten wat onstabiel en ik denk dat de bak dan teveel beweegt.
Slang vanuit de bak in de put hangen lijkt me helemaal geen goed plan.
De ruimte onder je douchebak is dicht dus als daar water in komt, bijvoorbeeld omdat je putje overloopt, ligt het onder je bak en dan kan je binnenkort elke avond champignons uit eigen badkamer eten.
Beste manier is gesloten maken, dus deksel van de put eraf wippen, binnenkant van de afvoer schoonmaken en ontvetten, en iets zoeken dat je daar precies in kan schuiven. Verder alles verlijmen.
De sifon zit als het goed is al in de afvoer van de bak, en die pijp die eruit komt kan je inkorten en verlengen en buigen, dus zo kan je de boel in de put aansluiten en naderhand de bak erover zetten.
En verder, tja alleen een wand zou veel makkelijker zijn....