Er staat toch tekst in de TT?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef AppelCake het volgende:
Omg, ik wist niet dat het zonder tekst in de TT kon.
#FIPO
Je mag mn long.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rhesus? adres? Organen die verkocht zouden kunnen worden?
Wat je wiltquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef AppelCake het volgende:
Zal ik een bloedgroeptopic openen of niet.
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Jammer dit.
Schrijf je wel kad of brank?
Durf ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Durf ik niet.GCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Durf ik niet.GC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef AppelCake het volgende:
Zal ik een bloedgroeptopic openen of niet.
Not too bad thanks. Hoe gaat het met jou?quote:
slecht, want kapotte computer en ik zit middenenin een proefwerkweekquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Hoe gaat het met jou?
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
slecht, want kapotte computer en ik zit middenenin een proefwerkweek
Mijn laptop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op![]()
Wat gebruik je nu dan? Je telefoon?
Dat is toch prima om te gebruiken dan?quote:
Superquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik wil echt mijn rijbewijs in een keer halen![]()
Sparen danquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik wil echt mijn rijbewijs in een keer halen![]()
Alles goedquote:
Ja aftellen naar het weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sparen dan
[..]
Alles goed
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super
Ja, dat is wel het leukste en ook nog eens het voordeligst
Prima, opeens inspiratie dus ben met muziekjes bezigquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja aftellen naar het weekend
Hoe is het met u
220 euro voor alleen een examen? What thequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Vriendin van me is voor de tweede keer gezaktEn zo'n examen kost 220 euro echt niet normaal.
Dat klinkt goed manquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima, opeens inspiratie dus ben met muziekjes bezig
Nee, dat is een windows vista ding.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch prima om te gebruiken dan?
Ja echt niet normaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
220 euro voor alleen een examen? What the![]()
Nou ja, uit nood is dat beter dan niets natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat is een windows vista ding.
GEwoon zo'n spoedcursus. Dan doe je het snel achter elkaar en blijft het beter plakken voor het examen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
En ik wil er ook echt geen half jaar over doenmaar dan ben ik misschien te ongeduldig, want de meeste zijn er wel lang mee bezig
Ja, gewoon lekker snelquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GEwoon zo'n spoedcursus. Dan doe je het snel achter elkaar en blijft het beter plakken voor het examen.
Je kunt wel zo'n 10 daagse cursus doen maar die zijn vaak erg duur. Geen idee wat het slaging percentage daarbij isquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
En ik wil er ook echt geen half jaar over doenmaar dan ben ik misschien te ongeduldig, want de meeste zijn er wel lang mee bezig
wat is er mis met je pcquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
slecht, want kapotte computer en ik zit middenenin een proefwerkweek
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat ene ding waar alles op is aangesloten is kapot.
je voeding of je moederbord?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat ene ding waar alles op is aangesloten is kapot.
de stroom viel uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
je voeding of je moederbord?
en hoe??
want ik ben superkeet, tis maar dat je t weetquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
Mijn pc was een keer gecrasht door een cd van geschiedenis![]()
![]()
Windowsquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef supersof het volgende:
Mijn pc was een keer gecrasht door een cd van geschiedenis![]()
![]()
Ligt vooral niet aan de programmeurs van die kutsoftwarequote:
Ook maar Windows crasht bijna dagelijks welquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ligt vooral niet aan de programmeurs van die kutsoftware
Al mijn Sims families pleitequote:
Nergens last van en ben toch echt een poweruser mag ik wel zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook maar Windows crasht bijna dagelijks wel
Ik had regelmatig problemen met Windows. Die heb ik gelukkig niet met OS Xquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nergens last van en ben toch echt een poweruser mag ik wel zeggen
OSX is wel stabieler met live audio enzo, daarom hebben alle DJ's een Macquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had regelmatig problemen met Windows. Die heb ik gelukkig niet met OS X
Ben je nog wel even bezig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is wel stabieler met live audio enzo, daarom hebben alle DJ's een MacDus ik ben al begonnen met sparen, de eerste 300 is binnen
Ik ga niet op vakantie en ga dan dus extra werken + vakantiegeld moet ik nog krijgen. Eind van de zomer kan ik hem al hebben.quote:
Het is jammer dat ze zo duur zijn inderdaad maar vooralsnog is het het mij waardquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OSX is wel stabieler met live audio enzo, daarom hebben alle DJ's een MacDus ik ben al begonnen met sparen, de eerste 300 is binnen
Dat is wel zonde dan inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer alleen dat deze laptop maar een jaar oud is
Al wel een paar brakke toetsenm daar niet van.
VOoral als je shift-toets blijft hangen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Jammer alleen dat deze laptop maar een jaar oud is
Al wel een paar brakke toetsenm daar niet van.
Ik ben ook aan het sparen. Maar niet voor een Mac.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga niet op vakantie en ga dan dus extra werken + vakantiegeld moet ik nog krijgen. Eind van de zomer kan ik hem al hebben.
Ik game niet meer zoveel op mijn PC + de audiosoftware die ik gebruik zal in de komende 5 jaar nou niet echt zwaarder worden. Dus dan kan die vrij lang mee. Al hou ik deze PC wel voor opslag enzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is jammer dat ze zo duur zijn inderdaad maar vooralsnog is het het mij waard
Nee dat is die van mn PCquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:17 schreef supersof het volgende:
[..]
VOoral als je shift-toets blijft hangen.
Ik zou 'em ook houden als dat financieel te doen isquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik game niet meer zoveel op mijn PC + de audiosoftware die ik gebruik zal in de komende 5 jaar nou niet echt zwaarder worden. Dus dan kan die vrij lang mee. Al hou ik deze PC wel voor opslag enzo
Zal binnenkort wel een nieuwe lijn van komen. De huidige is van juni of juli 2012 dus ik verwacht binnenkort wel een nieuwequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar ik ga niet voor een retina denk ik, gewoon een normale 15 inch met een dikke i7
NOu enquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee dat is die van mn PC
Er staat alleen al 2TB aan video op nuquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou 'em ook houden als dat financieel te doen is
Ik hoorde ook iets van prijzen die iets lager uit zouden vallen, wat mooi zal zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel een nieuwe lijn van komen. De huidige is van juni of juli 2012 dus ik verwacht binnenkort wel een nieuwe
Dat is wel heel erg veelquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er staat alleen al 2TB aan video op nuEn er zal alleen maar meer bij komen
Dat is volgens mij nu al doorgevoerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoorde ook iets van prijzen die iets lager uit zouden vallen, wat mooi zal zijn
Als je ipv 4GB 8GB wil kost dat ¤102 extraquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg veel![]()
Mijn HD is maar 256GB![]()
Jij jaquote:
Ik heb 8GB ram en 256GB SSD in die van mij zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je ipv 4GB 8GB wil kost dat ¤102 extra____ Die shit koop je los voor 15 euro
jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jij jabah
![]()
HIV verspreider
Ik heb trouwens een gestoorde seriemoordenaar voor jehttp://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Chase
Deze is denk ik wel interessant+goedkoper dan op de apple sitequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb 8GB ram en 256GB SSD in die van mij zitten
Hij is 9 maanden geleden gelanceerd. Blijft een enorme bak geldquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is denk ik wel interessant+goedkoper dan op de apple site
http://tweakers.net/price(...)-inch/specificaties/
Of deze?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Deze is denk ik wel interessant+goedkoper dan op de apple site
http://tweakers.net/price(...)-inch/specificaties/
Koop hem gewoonquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog maar ¤1700 te gaan
Mits ik een buffer over wil houden
Dan is ie nog 'maar' 1000 euro. Wel een goede aanbieding dusquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of deze?
http://www.vd.nl/elektron(...).5ghz/gdi633537.html
Met code 'sorry10' 10% er af
Beetje lastig als je maar 300 euro hebtquote:
i5, 13-inch, mwah. Ik wil hem echt kopen op de toekomst hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Of deze?
http://www.vd.nl/elektron(...).5ghz/gdi633537.html
Met code 'sorry10' 10% er af
Hij heeft veel meer hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lastig als je maar 300 euro hebt
1800 op de spaarrekening, maar wil een buffer van 1500 hebben voorlopig. Alles kan kapot en mijn ouders betalen dan niet mee denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje lastig als je maar 300 euro hebt
maar ik wil dat het zaterdag isquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh da's kutmaar bijna vrijdag
joahquote:
Ik begrijp het. Dan kun je altijd nog je huidige laptop verkopen thoughquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1800 op de spaarrekening, maar wil een buffer van 1500 hebben voorlopig. Alles kan kapot en mijn ouders betalen dan niet mee denk ik
quote:
Er is een toets die mist (doet het verder prima als je op de plek drukt) en de reparatie daar van is waarschijnlijk pittig duur, dus misschien kan ik hem voor 100 euro ofzo aan mijn broertje verkopenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp het. Dan kun je altijd nog je huidige laptop verkopen though
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kwam er dinsdag pas achter dat Ekans die slang van pokemon omgekeerd Snake heet
Zo slecht
Heb je wel eens op eBay gekeken voor die toets? Moet toch relatief goedkoop op te lossen zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Er is een toets die mist (doet het verder prima als je op de plek drukt) en de reparatie daar van is waarschijnlijk pittig duur, dus misschien kan ik hem voor 100 euro ofzo aan mijn broertje verkopen
Of gewoon niet
IPV dat ze beelden schieten met dat dingquote:
Ik was vroeger Pokémon fanaat. Maar dit is echt nieuw voor me.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik kwam er dinsdag pas achter dat Ekans die slang van pokemon omgekeerd Snake heet
Zo slecht
ik wil het niet kennen gvdquote:
haha ik keek het ook altijd maar Tax zei dinsdag opeens van draai Ekans eens omquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik was vroeger Pokémon fanaat. Maar dit is echt nieuw voor me.
Je weet dat dat mij geen flikker uitmaakt?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je weet dat dit album bekroond is met 5 sterren?
Ja achquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
IPV dat ze beelden schieten met dat dingDat is wat iedereen wil zien joh
Nou een toets is in principe zo'n plat plaatje op een vering. Die vering is kapot en kan je neit zomaar vervangen. En voor ¤50 euro een heel nieuw toetsenbord kopen gaat ook niet want voor mijn type is die niet te vindenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je wel eens op eBay gekeken voor die toets? Moet toch relatief goedkoop op te lossen zijn
En dan wel wereldwijd kijken. Voor 2 euro uit Hong Kong moet zoiets toch wel lukken
Doe eens lief.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Je weet dat dat mij geen flikker uitmaakt?
Dat schiet niet op dus. Balen manquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nou een toets is in principe zo'n plat plaatje op een vering. Die vering is kapot en kan je neit zomaar vervangen. En voor ¤50 euro een heel nieuw toetsenbord kopen gaat ook niet want voor mijn type is die niet te vinden
Slechts honderdmiljoen jaar?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Het heelal is 100 miljoen jaar ouder dan eerst werd gedacht
Ik zoek nog een keer en krijg deze link, maar hij laadt nietquote:
Het moet toch wel goedkoper zijn lijkt mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zoek nog een keer en krijg deze link, maar hij laadt niet____
Als het onder de ¤100 is koop ik het sowieso
Als slechts een toetsje kapot is kun je doodeenvoudig die toets opnieuw bestellen:quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zoek nog een keer en krijg deze link, maar hij laadt niet____
Als het onder de ¤100 is koop ik het sowieso
Ja nu is het dus 13,8 miljard jaar, en er wordt uitleg bij gegeven, en ik snap er geen zak vanquote:
Niet mijn modelquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als slechts een toetsje kapot is kun je doodeenvoudig die toets opnieuw bestellen:
http://www.laptopkey.com/
hier doet ie het ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LADEN KRENG
http://www.uspcparts.com/samsung-np400b5b-keyboard-p-86885.html
laat hem bij stu bezorgenquote:
Stu, zou je dat willen doen?quote:
Wat leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef supersof het volgende:
Ik heb witte veters die paars worden in de zon
En ik heb ook roze
Ik kan het wel voor je bestellen hoorquote:
Ik kan het nu al bevestigen van welquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan het wel voor je bestellen hoor
Moet zo weg maar PM of DM me maar als je dat wilt
Ik heb het stukje dikgedrukt dat ik begreep.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Amoeba het volgende:
YES OH GOD TOCH NOG MIJN FAVORIETE ONDERDEEL INFINITESIMAALREKENING/INTEGRAALREKENING _O![]()
![]()
Doen ze niet moeilijk als je geen confirmed address hebt? Ik kan het ook voor je doen hoor. Ik hoor het welquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan het nu al bevestigen van wel
maar je moet je liefdesnectar injecteren om de volgende generatie te redden tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nu ga je te ver. Stop! Ik vind dit niet leuk!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het stukje dikgedrukt dat ik begreep.
Ja echt leukquote:
Stel dat:quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het stukje dikgedrukt dat ik begreep.
gratzquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Amoeba het volgende:
YES OH GOD TOCH NOG MIJN FAVORIETE ONDERDEEL INFINITESIMAALREKENING/INTEGRAALREKENING _O![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar je moet je liefdesnectar injecteren om de volgende generatie te redden toch
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat:
f(x) = x2
Een primitieve F(x) van f(x) is dan 1/3x3 + C, want bij differentiëren van F(x) zal dan weer f(x) uit den spreekwoordelijke bus komen.
Neen. Jij bent ook reeds verloren aan het kapitalistisch systeem.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
maar je moet je liefdesnectar injecteren om de volgende generatie te redden toch
Ik dacht dat differentiëren afleiden was, grgrquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stel dat:
f(x) = x2
Een primitieve F(x) van f(x) is dan 1/3x3 + C, want bij differentiëren van F(x) zal dan weer f(x) uit den spreekwoordelijke bus komen.
Ben jij communistisch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neen. Jij bent ook reeds verloren aan het kapitalistisch systeem.
Het is niet dat je een keuze hebt of zo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Neen. Jij bent ook reeds verloren aan het kapitalistisch systeem.
Dat is het ook. Primitiveren of integreren is het 'terugdifferentiëren' van f'(x) naar f(x). Maar wanneer we reeds f(x) hebben schrijven we voor de primitieve F(x). Een functie van een primitieve is het exact uitdrukken van de oppervlakte onder een functie op een bepaald interval.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik dacht dat differentiëren afleiden was, grgr
tot vanavondquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weer aan het werk, tot vanavond mensen![]()
Gelul. Je kunt altijd naar Noord-Korea.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het is niet dat je een keuze hebt of zo.
ik had het over liefdesnectarquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Gelul. Je kunt altijd naar Noord-Korea.
Aha, daar ben ik niet. Ik heb nu dat x2 als afgeleide 2x zou zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is het ook. Primitiveren of integreren is het 'terugdifferentiëren' van f'(x) naar f(x). Maar wanneer we reeds f(x) hebben schrijven we voor de primitieve F(x). Een functie van een primitieve is het exact uitdrukken van de oppervlakte onder een functie op een bepaald interval.
en dan krijg je nog matrices en dat soort shitquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Aha, daar ben ik niet. Ik heb nu dat x2 als afgeleide 2x zou zijn.
Ik voel me dom, laten we stoppen met wiskunde.
Man, ik wil me dit schooljaar nog inlezen in convergente reeksontwikkelingen, matrices, limieten, wat statistiek en shit. Gewoon geen fucking tijd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:54 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en dan krijg je nog matrices en dat soort shit
ga hier weg en ga dat weer doen danquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Man, ik wil me dit schooljaar nog inlezen in convergente reeksontwikkelingen, matrices, limieten, wat statistiek en shit. Gewoon geen fucking tijd.
niet echt zout tochhhquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat liefdesnectar zout is kan ik ook niet helpen
Ananas laten eten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat liefdesnectar zout is kan ik ook niet helpen
Ik ben nu bezig met het vinden van algemene oplossingen van differentiaalvergelijkingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ga hier weg en ga dat weer doen dan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet, de smaak was nogal apartkan het niet echt beschrijven
wie zegt dat ik dat weet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoe vind jij het dan smaken?
je had allang onthuld dat je het niet meer was+ de 13 tijgerpunten verraden je ditdatquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
wie zegt dat ik dat weet?
heilige maagd Hypo tochhh
mond dicht jijquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je had allang onthuld dat je het niet meer was+ de 13 tijgerpunten verraden je ditdat
www.tijgerpunten.nlquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
wil ik weten wat tijgerpunten zijn?
wow een liedje over liefde!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
And when the daylight comes I'll have to go
But tonight I'm gonna hold you so close
Cause in the daylight we'll be on our own
But tonight I need to hold you so close
wowowowowquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wow een liedje over liefde!!!!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:05 schreef promisionxexposed het volgende:
And when the daylight comes I'll have to go
But tonight I'm gonna hold you so close
Cause in the daylight we'll be on our own
But tonight I need to hold you so close
lol zo grappig fakking maagden XDXDquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef Amoeba het volgende:
Ik ken een aantal mensen die GEEN TIJGERPUNTEN hebben hahahdhsahgadhof
Ik ken iemand die NEGEN TIJGERPUNTEN heeft hahahdhsahgadhofquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef Amoeba het volgende:
Ik ken een aantal mensen die GEEN TIJGERPUNTEN hebben hahahdhsahgadhof
zekerquote:
De bass klinkt niet helemaal goed door mijn koptelefoonquote:
ligt aan je koptelefoon en de kutkwaliteit van de uploadquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
De bass klinkt niet helemaal goed door mijn koptelefoon
Vanochtend nog geluisterdquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:25 schreef Trollscience het volgende:
nobody knows where you are
how near or how far
SAIL ON THE STEEEEEEL BREEEEEEZEquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Vanochtend nog geluisterd
Nu Third Planet van Modest Mouse.
Mensen die niet linksdragend zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef Trollscience het volgende:
Niks te klagenquote:
Awh tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
Niks te klagen
Lange dag school dat wel, maar na school nog wel eventjes bij vriendin geweest en dat was wel gezellig en het is mooi weer, ik hou daar van
Ja gaat z'n gangetje.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Awh tofgaat goed tussen jullie dus?
Niet handig op een ochtend na alcohol en alleen junkfood ditdatquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet niet, de smaak was nogal apartkan het niet echt beschrijven
ja blablablaquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Niet handig op een ochtend na alcohol en alleen junkfood ditdat
Welke keuze?quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:03 schreef promisionxexposed het volgende:
Ohnee daar komt de lastige keuze
ik heb geen vaste patatdagquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dat is altijd wel patat mag ik toch hopen?![]()
![]()
Vrijdag=patatdag
Ik ook niet maar vrijdag kom ik altijd wel aan minstens 1 patatjequote:Op donderdag 21 maart 2013 17:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb geen vaste patatdag
Ik zou misselijk worden de hele dag die patatgeur om me heenquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vrijdag kom ik altijd wel aan minstens 1 patatje
Vriend van me werkt in snackbar, dat is pas vet.
Ik zou het jammer vinden om mijn patatlust voor eeuwig weg te hebben, dus mij lijkt het ook niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zou misselijk worden de hele dag die patatgeur om me heen
daarom, patatquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik zou het jammer vinden om mijn patatlust voor eeuwig weg te hebben, dus mij lijkt het ook niks
quote:
Ik woon hier, hier is het patat en dus zeg ik patat.quote:
ik kom daar nooit denk ik dus ik zeg gewoon altijd patatquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Ik woon hier, hier is het patat en dus zeg ik patat.
Als ik in Limburg ben zeg ik friet.
Echt.
Jahoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Wil de TS van het volgende topic er weer [JNG SC 761] van maken trouwens?
hihiquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je dawter is nog een eicel dus dat kan wel kloppen ja
Ja maar die betekent niks als er geen zaadsel is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
de moeder heeft tog een eicel :S
when you don't expect it....quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
oh m g
Hotter than my daughter in elburg, ik dacht dat daar alleen maar nette mensen woonden
je zaad betekent ook niks als er geen eicel isquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar die betekent niks als er geen zaadsel is.
an is er niksquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je zaad betekent ook niks als er geen eicel is
Doe ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 17:15 schreef promisionxexposed het volgende:
Wil de TS van het volgende topic er weer [JNG SC 761] van maken trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |