Er staat toch tekst in de TT?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef AppelCake het volgende:
Omg, ik wist niet dat het zonder tekst in de TT kon.
#FIPO
Je mag mn long.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rhesus? adres? Organen die verkocht zouden kunnen worden?
Wat je wiltquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef AppelCake het volgende:
Zal ik een bloedgroeptopic openen of niet.
neequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]Jammer dit.
Schrijf je wel kad of brank?
Durf ik niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Durf ik niet.GCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Durf ik niet.GC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef AppelCake het volgende:
Zal ik een bloedgroeptopic openen of niet.
Not too bad thanks. Hoe gaat het met jou?quote:
slecht, want kapotte computer en ik zit middenenin een proefwerkweekquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Hoe gaat het met jou?
Dat schiet niet opquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
slecht, want kapotte computer en ik zit middenenin een proefwerkweek
Mijn laptop.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op![]()
Wat gebruik je nu dan? Je telefoon?
Dat is toch prima om te gebruiken dan?quote:
Superquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik wil echt mijn rijbewijs in een keer halen![]()
Sparen danquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef supersof het volgende:
Ik wil echt mijn rijbewijs in een keer halen![]()
Alles goedquote:
Ja aftellen naar het weekendquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sparen dan
[..]
Alles goed
Jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Super
Ja, dat is wel het leukste en ook nog eens het voordeligst
Prima, opeens inspiratie dus ben met muziekjes bezigquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja aftellen naar het weekend
Hoe is het met u
220 euro voor alleen een examen? What thequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja![]()
Vriendin van me is voor de tweede keer gezaktEn zo'n examen kost 220 euro echt niet normaal.
Dat klinkt goed manquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima, opeens inspiratie dus ben met muziekjes bezig
Nee, dat is een windows vista ding.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch prima om te gebruiken dan?
Ja echt niet normaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
220 euro voor alleen een examen? What the![]()
Nou ja, uit nood is dat beter dan niets natuurlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, dat is een windows vista ding.
GEwoon zo'n spoedcursus. Dan doe je het snel achter elkaar en blijft het beter plakken voor het examen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
En ik wil er ook echt geen half jaar over doenmaar dan ben ik misschien te ongeduldig, want de meeste zijn er wel lang mee bezig
Ja, gewoon lekker snelquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
GEwoon zo'n spoedcursus. Dan doe je het snel achter elkaar en blijft het beter plakken voor het examen.
Je kunt wel zo'n 10 daagse cursus doen maar die zijn vaak erg duur. Geen idee wat het slaging percentage daarbij isquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
En ik wil er ook echt geen half jaar over doenmaar dan ben ik misschien te ongeduldig, want de meeste zijn er wel lang mee bezig
wat is er mis met je pcquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
slecht, want kapotte computer en ik zit middenenin een proefwerkweek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |