Emoquote:
Lijkt me wel leuke band voor JRRYquote:
Ik geef geen neuk haaitjequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
goeie op hamerhaaitje
Dankje dankje
Ik walg van jouw kritiekquote:Op donderdag 21 maart 2013 02:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef geen neuk haaitje
graag gedaan, graag gedaan.
Jouw kritiek walg ik vanquote:
Als ik dronken ben, ben ik niet zo goed met taal hoorquote:
Slaap lekker ouwequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:33 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ja maar ik ga zo slapen
nu eigenlijk
Cheer up, morgen is het vrijdag!quote:
en als je zaterdag moet werken dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cheer up, morgen is het vrijdag!
Beter dan schoolquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:35 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
en als je zaterdag moet werken dan?
jawel maar lange dagen duren langquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Cheer up, morgen is het vrijdag!
Maar dan kunnen mensen nog wel pastig zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
Mensen zijn niet lastig.
Mensen zijn verschillend.
Dat is best lastig
sommige mensen zijn ook gewoon lastig gvdquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan kunnen mensen nog wel pastig zijn
#zwaarlevenquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sommige mensen zijn ook gewoon lastig gvd
impulsaankoopquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:18 schreef supersof het volgende:
Ik wil die camera echt bestellen omg![]()
![]()
![]()
die kwaliteit![]()
![]()
Ja ik ga zo bestellen denk ik. Ik twijfel nog een beetjequote:
Nee gewoon doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:38 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ga zo bestellen denk ik. Ik twijfel nog een beetje
Eenschquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zijn de beste aankopen.
hallonquote:
Nee, zo iets als halloquote:
quote:
Maar velen associëren het anders, zie TTquote:
Ohjaon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar velen associëren het anders, zie TT
Ik las 'chimeid'.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb het drie keer moeten lezen voor ik het begreep
Dat ben ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mensen die geen keuzes kunnen maken
''Can siamese twins have sex with eachother?''quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef supersof het volgende:
http://www.froot.nl/postt(...)-zeggen-op-internet/
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat ben ikik kan geen keuzes maken
Waarom zou je dat willen wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Can siamese twins have sex with eachother?''
Maar er is zo veel van allesquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook nietin de supermarkt sta ik altijd een halve eeuw voor het schap omdat ik niet kan kiezen welke dingen ik wil hebben
Ik zou het niet wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen weten
Ook als iemand vraagt 'wat wil je vanavond eten?'quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik ook nietin de supermarkt sta ik altijd een halve eeuw voor het schap omdat ik niet kan kiezen welke dingen ik wil hebben
ja precies, hoe de neuk moet je dan ooit kiezenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar er is zo veel van alles
''Blikje energy'' Uhhhmmmm, hele muur met verschillende
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Can siamese twins have sex with eachother?''
ja dat krijg ik dus elke donderdag te horen voor vrijdagquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook als iemand vraagt 'wat wil je vanavond eten?'
Ja cool hequote:
mwa moet wel een beetje aan de lijn denken dus moet soms wel eens gezond etenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
Zeg dan gewoon waar je zin in hebt. pizza ofzo. Dat kan toch altijd
Nee je kan niet altijd pizza nemenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef supersof het volgende:
Zeg dan gewoon waar je zin in hebt. pizza ofzo. Dat kan toch altijd
quote:
ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee je kan niet altijd pizza nemen
jij kan niet altijd genomen worden nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zal jou ook niet nemenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jij kan niet altijd genomen worden nee?
Hier schijnt de zon niet hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zon schijnt en ik heb nog steeds mn zonnebril niet in mijn tas gedaan, FUUUU
Is toch niet zo moeilijk om iets te bedenkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa moet wel een beetje aan de lijn denken dus moet soms wel eens gezond eten
ik ga straks pizza als ontbijt etenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar is hierquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]ik word niet genomen
[..]
Hier schijnt de zon niet hoor
oquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ze zon schijnt en ik heb nog steeds mn zonnebril niet in mijn tas gedaan, FUUUU
jawel want ehh ik ben nogal ja ehm lastig met etenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om iets te bedenken
Vindt maar iets dat iedereen lekker vindt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch niet zo moeilijk om iets te bedenken
Kieskeurig of vind je weinig lekker?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
jawel want ehh ik ben nogal ja ehm lastig met eten
Dat is een geweldig ideequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga straks pizza als ontbijt eten![]()
ik zit op schoolquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef Dientje12 het volgende:
Moeten jullie niet werken of naar school?
kom maar opquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK ZAL JE EENS IN JE OOTJE NEMEN JA.
Gewoon skippen, school is voor losersquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet om 11.30 weg om naar school te gaan ermahgerd.
pardonquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
fokken op school, dat is nog steeds 1 van de dingen die ik wil doen in me leven
Neinz, na college bespreking met docent dus niet zo handigquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon skippen, school is voor losers
Die docent kan wachten, als je nu gaat kom je wanhopig over, docenten houden van the game, speel hard to get.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neinz, na college bespreking met docent dus niet zo handig
Jah, dat zeiden al die zwervers langs de weg ook allemaal..quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Gewoon skippen, school is voor losers
niet in een wc nee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit gefokt op een school, geloof ik
De persoon die naar school gaat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Jah, dat zeiden al die zwervers langs de weg ook allemaal..
Wie is nu de loser?!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die docent kan wachten, als je nu gaat kom je wanhopig over, docenten houden van the game, speel hard to get.
oh godquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga straks pizza als ontbijt eten![]()
Valt tegen hoor. *Fokt nu op school*quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
fokken op school, dat is nog steeds 1 van de dingen die ik wil doen in me leven
al gedaan toeb had ik mezelf opgesloten ide wc, toen ha dik nog een topic gemaakt ook dat ik vast zat op de plee..quote:
Hoeft ook maar 1 post te zijn..quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. *Fokt nu op school*
Dan hebben sommige mensen maar pech. Dan eten ze de volgende dag vast iets wat ze wel lustenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vindt maar iets dat iedereen lekker vindt.
Weet ikquote:
wat ben je hard zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan hebben sommige mensen maar pech. Dan eten ze de volgende dag vast iets wat ze wel lusten
Mijn wensen komen nooit uit en zo raar zijn ze nietquote:
Wat wens je dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn wensen komen nooit uit en zo raar zijn ze niet
Mag ik niet zeggen brengt ongelukquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mag ik niet zeggen brengt ongeluk
Anders zou ik het ook niet zeggen anders lach je me uitquote:
Nu wil ik het helemaal graag wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anders zou ik het ook niet zeggen anders lach je me uit
Weet ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu wil ik het helemaal graag weten
Soms zit het leven even tegenquote:
Ja, toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat denken jullie, kan ik pannenkoeken bakken van meel ei en melk?
mja je kan heus wel iets verzinnen wat iedereen lekker vindt, tegen je zin in iets eten heeft ook geen zinquote:
Vertel dat mijn ouders maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja je kan heus wel iets verzinnen wat iedereen lekker vindt, tegen je zin in iets eten heeft ook geen zin
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de verhoudingen zijn tussen meel ei en bloem
Kan ook zonder eiquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat denken jullie, kan ik pannenkoeken bakken van meel ei en melk?
Terechte klacht. Godver hier laatst 20 minuten moeten wachten op de bus terwijl er elk kwartier een bus langs hoort te gaan en er was geen ruk op de weg.quote:
Ik doe het vaak genoeg op die manier hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ei is bindend dus dat heb je wel nodig
hmm oke maar vaak is de structuur met ei net iets beterquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik doe het vaak genoeg op die manier hoor
Valt wel meequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Really? Echte kokkin hier
Valt heel erg mee vind ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmm oke maar vaak is de structuur met ei net iets beter
Bak eens pannekoeken voor mij danquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Valt wel meeik probeer gewoon wat uit en meestal lukt het wel
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zat tussen de fucking deur
ja zal ook wel meevallen maar omdat ei bindend is vind ik het meestal net iets lekkerder beslag wordenquote:
Ik ook en ik moet vanavond en morgen de hele tijd werken en ik kan niet ziek meldenquote:
waarom kan je je niet ziek melden dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook en ik moet vanavond en morgen de hele tijd werken en ik kan niet ziek melden
Vorige keer ook al gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom kan je je niet ziek melden dan?
Misschien wel jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach so, ach gewoon aan het geld denken dan knap je al werkende op
Het is semi-vrijwillig wat ik doequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik aan geld denk voel ik me altijd stukken beter
oh haha sorry wist ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is semi-vrijwillig wat ik doe
Geeft nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh haha sorry wist ik niet
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggenwant dan kan je mijn hele priveleven opzoeken
we hebben je fb al maar jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggenwant dan kan je mijn hele priveleven opzoeken
ik ga je opzoeken jongen owww wacht maarquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Op mijn FB staat niets persoonlijks
DM maar als je wat vindt naast mijn geboortedatumquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga je opzoeken jongen owww wacht maar
naw ben ik te lui voorquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DM maar als je wat vindt naast mijn geboortedatum
Alleen je schoolquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan gewoon niets vinden
Wanneer misschien ken ik zequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:20 schreef supersof het volgende:
Mijn nichtje en neven gingen ook naar die school zie ik nu
nee omdat ik de moeite er niet voor ga doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je kan gewoon niets vinden
Oquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee omdat ik de moeite er niet voor ga doen
ja zielig hequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jaje hebt zo'n plaatje van een opgehangen puppy op je profiel
afgelopen jaren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wanneer misschien ken ik ze
die jongens hoeven ook niet normaal meer te levenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Best wel, die jongens kunnen nou nooit meer normaal leven
Waarschijnlijk gaan ze ooit wel iemand vermoorden en dan worden ze toch wel gepakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die jongens hoeven ook niet normaal meer te leven
ja en dan komen ze er met een simpel taakstrafje weer vanaf of met een gevangenisstraf waar het in de meeste gevallen nog beter is dan in tehuizen voor oude mensenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaan ze ooit wel iemand vermoorden en dan worden ze toch wel gepakt.
Neh die mensen wonen niet in NL, waarschijnlijk worden ze ter dood veroordeeld.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en dan komen ze er met een simpel taakstrafje weer vanaf of met een gevangenisstraf waar het in de meeste gevallen nog beter is dan in tehuizen voor oude mensen
van mij mogen ze zo langzaam mogelijk dood eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Neh die mensen wonen niet in NL, waarschijnlijk worden ze ter dood veroordeeld.
Waar is hypo ik heb de beste zieke geest ooit gevonden
Dan verlaag je je tot hun niveau. Het is niet zo dat die mensen dat per sé doen omdat ze het willen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
van mij mogen ze zo langzaam mogelijk dood eerlijk gezegd.
Lang laten lijden zulke figuren
nee ze doen het omdat ze het niet willen, alsjeblieft zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dan verlaag je je tot hun niveau. Het is niet zo dat die mensen dat per sé doen omdat ze het willen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Chasequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee ze doen het omdat ze het niet willen, alsjeblieft zeg
Er zijn heel veel mensen die dat doen omdat ze niet anders kunnen. Niet iedereen is psychisch gezond en soms uit dat zich in dit soort dingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Chase
wat moet ik daarmee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Chase
ik las spruitjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus gewoon spuitje geven en klaar, niet onnodig laten leiden, gewoon weg ermee.
*lijdenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus gewoon spuitje geven en klaar, niet onnodig laten leiden, gewoon weg ermee.
Nou het is een linkje naar iemand die 6 mensen heeft vermoord, maar niet wist wat hij deed, dus het niet opzettelijk deed.quote:
En nu is ie zielig zekerquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou het is een linkje naar iemand die 6 mensen heeft vermoord, maar niet wist wat hij deed, dus het niet opzettelijk deed.
of ze nou wel of niet weten wat ze doen dat vind ik geen excuus, ik kan ook wel 6 mensen vermoorden en zeggen oh sorry familie van vermoorde mensen ik wist gewoon niet wat ik deedquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou het is een linkje naar iemand die 6 mensen heeft vermoord, maar niet wist wat hij deed, dus het niet opzettelijk deed.
Als je dat echt heel smerig vindt...quote:
Wel een beetje, ik bedoel het is niet leuk om wakker te worden uit een psychose en te horen dat je 6 mensen hebt vermoord en hun bloed hebt gedronken. Tenminste dat lijkt me niet echt tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En nu is ie zielig zeker
Nouja ik denk dat er echt mensen zijn die niet weten wat ze doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
of ze nou wel of niet weten wat ze doen dat vind ik geen excuus, ik kan ook wel 6 mensen vermoorden en zeggen oh sorry familie van vermoorde mensen ik wist gewoon niet wat ik deed
Nee dan ben je gewoon ziek in je hoofd en had je eerder hulp moeten zoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik bedoel het is niet leuk om wakker te worden uit een psychose en te horen dat je 6 mensen hebt vermoord en hun bloed hebt gedronken. Tenminste dat lijkt me niet echt tof
Misschien denk ik heel raar en zal dat in de praktijk anders zijn, maar ik zou mezelf zo haten dat ik best een spuitje zou willenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel een beetje, ik bedoel het is niet leuk om wakker te worden uit een psychose en te horen dat je 6 mensen hebt vermoord en hun bloed hebt gedronken. Tenminste dat lijkt me niet echt tof
tonno,nog van gisteren paar stukjesquote:
Lekkerquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef supersof het volgende:
[..]
tonno,nog van gisteren paar stukjes
Nee ze heeft echt pizza als ontbijt.quote:
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo fucking dom?
Misschien wel ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dan ben je gewoon ziek in je hoofd en had je eerder hulp moeten zoeken.
Ik zou ook niet meer met mezelf kunnen leven als ik dat zou hebben gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Misschien denk ik heel raar en zal dat in de praktijk anders zijn, maar ik zou mezelf zo haten dat ik best een spuitje zou willen
Ik wil zo graag een subway in mijn dorpquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze heeft echt pizza als ontbijt.
En ik gok op tonijn aangezien ze die gisteren niet op kon door de subway footlong
Dit ja, in een psychose heb je gewoon geen weet van wat je doet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen in een psychose zijn een ander mens, en ik vindt niet dat je die zwaar moet straffen om iets wat ze gedaan hebben in een psychose, want je herkent diegene niet meer terug
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ze heeft echt pizza als ontbijt.
En ik gok op tonijn aangezien ze die gisteren niet op kon door de subway footlong
die mensen hadden hulp moeten zoeken voor het zover had kunnen komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen in een psychose zijn een ander mens, en ik vindt niet dat je die zwaar moet straffen om iets wat ze gedaan hebben in een psychose, want je herkent diegene niet meer terug
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die mensen hadden hulp moeten zoeken voor het zover had kunnen komen.
Ik vind het een slap excuus, helemaal als het om moord gaat
Maar je weet toch niet of je in een psychose komt of niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingenquote:
Vaak is er wel een achterliggende reden waarom het zover komt bij die mensen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je weet toch niet of je in een psychose komt of niet?
Hoe kun je weten dat je in een psychose komt danquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je niet helemaal voorspellen, al is in Amerika wel een programma van start gegaan dat de FBI mensen met een verhoogde kans op psychoses in de gaten mag houden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vaak is er wel een achterliggende reden waarom het zover komt bij die mensen.
Alsnog vind ik niet dat ze er makkelijk vanaf moeten komen als er onschuldige slachtoffers zijn gevallen
nee oke maar alsnog als een dierbare wordt vermoord door iemand met een psychose vind ik diegene echt niet zieligquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dat kan je niet helemaal voorspellen, al is in Amerika wel een programma van start gegaan dat de FBI mensen met een verhoogde kans op psychoses in de gaten mag houden.
Antwoord+reacties daarop:quote:If every single file on your computer were to be made public at this instant, which one would be the hardest to explain?
Natuurlijk niet, maar ik vind wel dat je bij een eventueel proces rekening moet houden met diegene zijn psychose. Het is namelijk niet zo dat hij het expres gedaan heeftquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee oke maar alsnog als een dierbare wordt vermoord door iemand met een psychose vind ik diegene echt niet zielig
Is dat raar danquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Een vraag op Reddit:
[..]
Antwoord+reacties daarop:
[ afbeelding ]
Wat.
Dus als iemand met psychose een dierbare van jou vermoord vind je het terecht dat hij/zij er makkelijk vanaf komt vanwege een psychose?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar ik vind wel dat je bij een eventueel proces rekening moet houden met diegene zijn psychose. Het is namelijk niet zo dat hij het expres gedaan heeft
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik onthoud dat soort dingen
Een onbeveiligde beveilegingscamera bekijken is nog tot daar aan toe, maar het dagelijks doen en mastruberen is echt over the linequote:
Ja, want ik weet hoe vervelend het is om een psychose te hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus als iemand met psychose een dierbare van jou vermoord vind je het terecht dat hij/zij er makkelijk vanaf komt vanwege een psychose?
ohwquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een onbeveiligde beveilegingscamera bekijken is nog tot daar aan toe, maar het dagelijks doen en mastruberen is echt over the line
nja okequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, want ik weet hoe vervelend het is om een psychose te hebben.
Hopelijk heb ik hem morgenquote:
Ik snap je wel hoor. maar het is dat je het nooit meegemaakt hebt, anders zou je er anders tegenaan kijkenquote:
Jij filmt alleen dingen die we niet mogen zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Hopelijk heb ik hem morgen
inb4 feest
ik wil best iets online zetten, als het maar normaal isquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij filmt alleen dingen die we niet mogen zien
Nja het is meer dat ik denk van iemand vermoord iemand waar ik zielsveel van hou, die is voor eeuwig weg dan. Ik zou het degene die dat gedaan heeft nooit kunnen vergeven om wat voor reden diegene dat gedaan heeft dan ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. maar het is dat je het nooit meegemaakt hebt, anders zou je er anders tegenaan kijken
Film Pluto dan ofzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ik wil best iets online zetten, als het maar normaal is
Denk je dan dat diegene het expres heeft gedaan? Lijkt me niet toch als je in een psychose zit. Ik denk dat die persoon ook heel erg spijt heeft, maar hij/zij kan er niks aan doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nja het is meer dat ik denk van iemand vermoord iemand waar ik zielsveel van hou, die is voor eeuwig weg dan. Ik zou het degene die dat gedaan heeft nooit kunnen vergeven om wat voor reden diegene dat gedaan heeft dan ook.
okequote:
quote:
AP?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]!
Of net als AP een filmpje aan ons fokkers gericht
Het maakt me niks uit wie het heeft gedaan met of zonder psychose.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Denk je dan dat diegene het expres heeft gedaan? Lijkt me niet toch als je in een psychose zit. Ik denk dat die persoon ook heel erg spijt heeft, maar hij/zij kan er niks aan doen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit wie het heeft gedaan met of zonder psychose.
Diegene kan spijt hebben maar daar krijg je een dierbaar persoon niet mee terug
Nee duh, maar dan hoeft diegene niet gelijk dood.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Het maakt me niks uit wie het heeft gedaan met of zonder psychose.
Diegene kan spijt hebben maar daar krijg je een dierbaar persoon niet mee terug
AdvancedPower, grootste baggeruser everquote:
oh hehequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
AdvancedPower, grootste baggeruser ever
zoek jij maar een post waarin ik zeg dat iemand met een psychose dood moetquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Nee duh, maar dan hoeft diegene niet gelijk dood.
Oh ik dacht dat je dat zeiquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zoek jij maar een post waarin ik zeg dat iemand met een psychose dood moet
nee dat ging over wat anders, over die foto op fbquote:
ooh okeequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat ging over wat anders, over die foto op fb
Mensen met psychose begrijp ik wel dat ze er geen besef van hebben en spijt van hebben maarja het blijft gewoon lastig
Ja van wippen hihahoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja van wippen hihahoseksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
fixx'dquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:55 schreef supersof het volgende:
Mijn hont doet een wolf na
even kijken hoor![]()
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Is Vinniiee hier wel nog geweest?
minder..quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat is nou weer jammer.
OmgevallenFlat wel?
Film het danquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
hahaha
als ik hoor dat mn honD huilt dan ga ik altijd naar hem toe en dan ga ik dat ook doen. En op een gegeven moment zijn we dan samen zo aan het huilen
heb ik al een keer gedaanquote:
Ja een paar, maar niet echt hele leuke ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ook jammer...
Zijn er wel nieuwelingen?
Fixx'dquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef supersof het volgende:
hahaha
als ik hoor dat mn hont huilt dan ga ik altijd naar hem toe en dan ga ik dat ook doen. En op een gegeven moment zijn we dan samen zo aan het huilen
En wat is je bloedgroep?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja een paar, maar niet echt hele leuke ofzo.
nee ik schrijf gewoon hondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |