Nee, die heb ik ook nog wel ff gezien vanochtend!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef pessie het volgende:
[..]
Jij hebt door de sneeuwbui heen geslapen?
Le, wat een schrik zeg!
18 NOVEMBER. Maar weet niet of ze er al in wil?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Martine moet er volgens mij nog in met 16 november, toch? Als m'n geheugen me niet in de steek laat?
Ja ik was er zelf verbaasd over eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:44 schreef LadyBlack het volgende:
Ah L0t....![]()
Fijn dat de verloskundige je gerust heeft kunnen stellen! Beweging is inderdaad altijd goed
18 novemberquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef GotC het volgende:
Martine moet er volgens mij nog in met 16 november, toch? Als m'n geheugen me niet in de steek laat?
Nouja, ik herken het wel hoor, getuige mijn freak-out van vorige weekquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja ik was er zelf verbaasd over eigenlijkHeb echt het idee dat ik de laatste week ineens meer last van m'n hormonen heb gekregen ofzo. Maar het zal er wel bij horen..
Rustig aan meissiequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:57 schreef L-E het volgende:
Thanks all. Bloeduitslagen zijn nog niet binnen, maar gynaecoloog vindt het beeld 'verontrustend genoeg' om me op te nemen. Nu even thuis om spullen te pakken, mag me om 13:00 op de afdeling melden. Baby laat goed van zich horen gelukkig, die heeft het vooralsnog prima.
Misschien valt het uiteindelijk allemaal wel mee, maar ik ben echt verschikkelijk bang ineensVriendje is onderweg naar huis gelukkig.
Ik ook, en hij mij ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:07 schreef Spirit82 het volgende:
Ik bestel teveel online. Ik herken de pakketbezorger
Het komt ook wel door z'n gouden tanden en rastakapselquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik ook, en hij mij ook![]()
Laatst had ik een pak luiers van iemand opgestuurd gekregen () en dat had hij bij de buurvrouw moeten afgeven omdat ik toen nog werkte, hadden ze met zn tweeën staan bedenken wat erin zat
(en overigens goed gegokt!)
Ah, excuus!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:53 schreef martine1984 het volgende:
[..]
18 november
Zie nu dat iemand anders me voor is geweest.
LE ik hoop dat t mee valt en dat alleen een verhoogde bloeddruk is en dat je beeb nog maar een hele tijd blijft zitten.
Ik denk dat bezorgers mij vaker in badjas, met bril en knot midden op m'n hoofd hebben gezien dan "normaal", ze zullen ook wel denkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:22 schreef bellelena het volgende:
Spirit en LB, hier ken ik zelfs de verschillende bezorgers van de verschillende postbedrijven alEn zij mij... En aangezien ze hier altijd 's ochtends vroeg komen met pakketjes, doe ik soms zelfs wel eens in m'n pyjama open! Te ernstig ook, maar ja, ze mogen wel blij zijn dat ik ze een baan verschaf vind ik dan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:24 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik denk dat bezorgers mij vaker in badjas, met bril en knot midden op m'n hoofd hebben gezien dan "normaal", ze zullen ook wel denken
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ah meiden doe dan ook ff jullie Ma Flodder-outfits in het buikentopic?
Ik ben wel benieuwd nu
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:28 schreef L0t.. het volgende:
[..]Zal morgen eens kijken, ben nu al helemaal aangekleed en toonbaar omdat ik naar de vk moest. Ik heb ook echt zo'n mooie neonroze huisbroek, dat icm mijn witblonde haar en ik ben helemaal in Barbiestijl
En oranje spraytan uiteraardquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:32 schreef GotC het volgende:
[..]Inclusief prachtige witte/lichtroze lippenstift?
kraamverband ja, luiers ook denk ik... Mijn zoontje had er iig eentje om...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Dat inderdaad Spewey![]()
En nog een vraag voor de ervaren moeders: kraamverband hoeft niet perse in je ziekenhuistas toch? Dat hebben ze daar ook? Evenals luiers?
Klopt. Hebben ze daar allemaal.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:33 schreef LadyBlack het volgende:
Dat inderdaad Spewey![]()
En nog een vraag voor de ervaren moeders: kraamverband hoeft niet perse in je ziekenhuistas toch? Dat hebben ze daar ook? Evenals luiers?
Dat was dan weer niet zo bij ons, maar ze lagen in een kastje. Op zaal (max 4 pers) hadden we een toilet zodat je er niet de gang mee op hoefde de privé kan kamers niet altijd, dan moest je 10 meter lopen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Spewey het volgende:
Staan heul veel pakken kraamverband op iedere toilet op de afdeling, hoef je niet zelf mee te nemen LB
Mehehe, ik zie mezelf nog de gang op strompelen, dat infuusding vooruit duwend, in een t-shirt wat net niet de onderkant van dat sexy netbroekje bedektequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:38 schreef danic het volgende:
[..]
Dat was dan weer niet zo bij ons, maar ze lagen in een kastje. Op zaal (max 4 pers) hadden we een toilet zodat je er niet de gang mee op hoefde de privé kan kamers niet altijd, dan moest je 10 meter lopen.
Huuuuquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mehehe, ik zie mezelf nog de gang op strompelen, dat infuusding vooruit duwend, in een t-shirt wat net niet de onderkant van dat sexy netbroekje bedekte
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Spewey het volgende:
[..]
Mehehe, ik zie mezelf nog de gang op strompelen, dat infuusding vooruit duwend, in een t-shirt wat net niet de onderkant van dat sexy netbroekje bedekte
In ons ziekenhuis hadden ze op de kraamafdeling per kamer een toilet en daarlagen zowel van die dikke matrassen als een soort hele grote (maar wel platte) maandverbanden. Die gebruikte ik steeds, want dat drukte niet zo erg als die dikke dingen. Heb er zelfs nog wat meegesmokkeld naar huisquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:35 schreef Spewey het volgende:
Staan heul veel pakken kraamverband op iedere toilet op de afdeling, hoef je niet zelf mee te nemen LB
Kleine pampertjes en zwitsalmeuk in overvloed. (hier dan)
Dat jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Spewey het volgende:
[..]
Jep ik heb een balloncatheter gehad. Omdat ze me niet op andere manieren konden inleiden ivm keizersnee in het verleden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:12 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Yes, voor aanstaande dinsdag. Maandag was er geen plek meer![]()
Ik doe trouwens mee aan de probaat studie, dat houdt in dat ik mag kiezen op welke manier ze gaan inleiden mits de baarmoedermond rijp is en anders door middel van een loting. Iemand ervaring met de ballon catheter?
Mits je voldoende rijping hebt van de baarmoedermond kun je kiezen uit een medicijn of de catheter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef Juud79 het volgende:
Waar kan je tussen kiezen dan? En fijn dat je een datum hebt.
Nou dat is nog niet simpel... en als je nu bijv al 2/3 cm ontsluiting hebt, kunnen ze dan sowieso meteen je vliezen breken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Mits je voldoende rijping hebt van de baarmoedermond kun je kiezen uit een medicijn of de catheter.
Misoprostol wordt in tablet vorm oraal gegeven tot maximaal 3x per dag. De eventuele nadelen kunnen zijn dat het overstimulatie geeft.
Ballon catheter, wanneer je voldoende ontsluiting hebt valt deze eruit en kunnen de vliezen gebroken worden. Als nadeel word genoemd dat het soms wel 12uur kan duren voordat er iets op gang komt.
Bij mij heeft die ballon er dus 12 uur ingezeten, toen was ie er nog niet uit gevallen. Voor de nacht hebben ze hem toen verwijderd. De volgende ochtend verloor ik mijn slijm/bloedprop. toen kwam er een gyn en had ik 1,5 cm. Ik heb niet het idee dat dit door de balloncatheter kwam trouwens. De gyn kon toen wel mijn vliezen breken, maar uiteindelijk is deze bevalling helaas ook in een ks geeindigd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Mits je voldoende rijping hebt van de baarmoedermond kun je kiezen uit een medicijn of de catheter.
Misoprostol wordt in tablet vorm oraal gegeven tot maximaal 3x per dag. De eventuele nadelen kunnen zijn dat het overstimulatie geeft.
Ballon catheter, wanneer je voldoende ontsluiting hebt valt deze eruit en kunnen de vliezen gebroken worden. Als nadeel word genoemd dat het soms wel 12uur kan duren voordat er iets op gang komt.
Zo, mooi! Dan is het salaris hopelijk ook net weer binnen. We willen nog een Stokke met newbornset. En eigenlijk wil ik nog een baby bjorn wipper, maar die moet ik maar aan ouders oid vragen van manlief, want we hebben al een wipper...quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:29 schreef .Sparkling. het volgende:
Volgende week mama mazzel dagen bij Prenatal zag ik.
http://epub02.publitas.com/Prenatal/48/#/spreadview/0/
Leuke aanbiedingen voor wie nog wat nodig heeft!
hey die studie heb ik ook aan mee gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |