SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel. Maar het blijft appels met peren vergelijken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Even douchen en het is weer weg, toch.
Ik heb wel eens seks gehad, ik weet wat ik er aan mis.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat je er niks aan mist, maar dan lieg ik.
Eerste keer is altijd kut.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb wel eens seks gehad, ik weet wat ik er aan mis.
Dan heb je zeker nooit goede seks gehadquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kaneel die geen seks heeft?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Lekker onderwerp voor bij het ontbijt overigens
Naalden en bloed prikken, seks en ongesteld zijn (meer bloed).quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Sorry.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb wel iets vaker dan 1 keer seks gehad.quote:
Ow snap.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nooit goede seks gehad
Jij en mijn hakmes?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef substep het volgende:
[..]
Naalden en bloed prikken, seks en ongesteld zijn (meer bloed).
Wat wordt het volgende onderwerp waar bloed in voorkomt?
Ligt eraan, ik vind het alle drie ranzig, ondanks dat het de natuur is om te poepen, te plassen en ongesteld te zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef substep het volgende:
[..]
Dat wel. Maar het blijft appels met peren vergelijken.
tevens fipo
Bevallingsverhalen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef substep het volgende:
[..]
Met de kaasschaaf over je duim jassen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef substep het volgende:
[..]
Euh ik werk in een lab waar bovenstaande core-business is (allemaal vrouwen he, dus bakken tegelijk lopen er te pms-senquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef substep het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan heb je zeker nooit goede seks gehad
Dan was het vast geen goede seksquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DAT gaat me te ver!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met de kaasschaaf over je duim jassen?
Au.!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Naaldenseks... dan heb je bloed naalden en seks in 1
Hoppa
Dat heb ik pas geleden nog gedaan. Ik had niks door tot ik een plakje bebloede huid op een van de plakjes kaas zag liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met de kaasschaaf over je duim jassen?
Ik pasquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef LovelyLady het volgende:
Naaldenseks... dan heb je bloed naalden en seks in 1
Hoppa
Ik hou niet van BDSM. Ik ben wel geïnteresseerd in moorden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef substep het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je van BDSM hield.
Ik ook nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort bloederige verhalen vind ik dan weer niet erg.
quote:
Consequenties zijn alleen wat minder.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik hou niet van BDSM. Ik ben wel geïnteresseerd in moorden.
Wie zegt dat ik het zelf doe?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:56 schreef substep het volgende:
[..]
Consequenties zijn alleen wat minder.
Nomnomnomquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik pas geleden nog gedaan. Ik had niks door tot ik een plakje bebloede huid op een van de plakjes kaas zag liggen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het zelf doe?
Het was niet allemaal super, maar met een aantal was ik anders meer dan tevreden.quote:
Omdat we het hebben over naalden, plas, poep en bloed?quote:
Was wel lekker, ja. Je moet alleen niet teveel bloed binnenkrijgen, dat vindt de maag over het algemeen niet zo leuk.quote:
Dat doen alle bazen van criminele organisaties.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef substep het volgende:
[..]
Beetje anderen je vuile werkjes op laten knappen he? Je lijkt wel een vrouw.
Meer van tevreden of mindblowingquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was niet allemaal super, maar met een aantal was ik anders meer dan tevreden.
[..]
Omdat we het hebben over naalden, plas, poep en bloed?
Uiteraard.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef substep het volgende:
[..]
Beetje anderen je vuile werkjes op laten knappen he? Je lijkt wel een vrouw manager.
Maar daar had jij geen aandeel in, toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat we het hebben over naalden, plas, poep en bloed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo ranzig als je in je slaap een bloedneus hebt gehad... dan sta je dus misselijk opquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was wel lekker, ja. Je moet alleen niet teveel bloed binnenkrijgen, dat vindt de maag over het algemeen niet zo leuk.
Gatverquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heb ik pas geleden nog gedaan. Ik had niks door tot ik een plakje bebloede huid op een van de plakjes kaas zag liggen.
Lage pijngrens dan. Zoiets voel je normaal gesproken echt wel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik ook een keer gehad. Hele hoofdkussen onder het bloedquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo ranzig als je in je slaap een bloedneus hebt gehad... dan sta je dus misselijk op
Jupquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zo ranzig als je in je slaap een bloedneus hebt gehad... dan sta je dus misselijk op
Hoge, that is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:00 schreef substep het volgende:
[..]
Lage pijngrens dan. Zoiets voel je normaal gesproken echt wel.
Ik krijg hier spontaan honger van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, mijn ontbijt wacht nog eventjes op me.
Echt mindblowing heb ik maar een paar keer gehad, echt heel weinig.quote:
Ik weet niet meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar daar had jij geen aandeel in, toch?
Je bedoelt hoge?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:00 schreef substep het volgende:
[..]
Lage pijngrens dan. Zoiets voel je normaal gesproken echt wel.
Je bent gewoon freaky Samzz!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Ik heb ook wel eens bloed overgegeven dat ik door een onopgemerkte bloedneus binnen kreeg
.
Mijn ma freakte helemaal.
Nou, dan pak je wat te eten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef substep het volgende:
[..]
Ik krijg hier spontaan honger van.
quote:
quote:
Klopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent gewoon freaky Samzz!![]()
Sex is flex.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
pijn is fijn
bloed is goed
jeuk is leuk
Met de eerste 2 eens, maar die jeuk.. wacht maar tot je hele lichaam ruim 2 maanden compleet onder de huiduitslag zitquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
pijn is fijn
bloed is goed
jeuk is leuk
Ik ben het alleen met de middelste eensquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
pijn is fijn
bloed is goed
jeuk is leuk
Ik heb zwangerschapsjeuk gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Met de eerste 2 eens, maar die jeuk.. wacht maar tot je hele lichaam ruim 2 maanden compleet onder de huiduitslag zitTRAUMA'S!!!
Niets mis met pijn. Geeft het gevoel dat je leeft. En maakt je vaak sterker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben het alleen met de middelste eens.
Jeuk is echt zwaar kut.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry, ik werd opgebeld terwijl mijn berichtje bijna af was.
Ging over het vorige topic nog, openen alleen maar als je geinteresseerd daarin bent.Heb jij moeite met dingen loslaten? Oprechte vraag overigensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zwangerschapsjeuk gehad.
Dus ik weet dat het niet leuk is
Ik vind het alleen maar vervelendquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef substep het volgende:
[..]
Niets mis met pijn. Geeft het gevoel dat je leeft. En maakt je vaak sterker.
Nog een reden op mijn lijstje om niet zwanger te willen worden, thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb zwangerschapsjeuk gehad.
Dus ik weet dat het niet leuk is
Dat maakt pijn nog niet fijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef substep het volgende:
[..]
Niets mis met pijn. Geeft het gevoel dat je leeft. En maakt je vaak sterker.
Ik ga wel googlenquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij moeite met dingen loslaten? Oprechte vraag overigens
Ik postte het (in een spoiler) omdat het al bijna af was en zonde vond om het weer helemaal weg te halen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sorry, ik werd opgebeld terwijl mijn berichtje bijna af was.
Dat is geen antwoord op mijn vraagquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ik postte het (in een spoiler) omdat het al bijna af was en zonde vond om het weer helemaal weg te halen.
Dus toen maakte ik er een spoiler van, tis meer gemakszucht hoor Hups
Staat Vin op google?quote:
Maar uhm dat ziet er niet prettig uit.quote:
Google maar eens, krijg je afbeeldingen van rode bultjes met witte koppenquote:
Wat voor piercing heb je en krijgen we nog foto's te zien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Tamashii het volgende:
Goedemorgen![]()
Piercing doet nu al geen pijn meer
Nee alleen bij K.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar uhm dat ziet er niet prettig uit.
Had je dat bij allebei?
Maar wel op je referentie van die vraag. Waarom stel je me die vraag eigenlijk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
ik denk dat ik dat maar ga laten, ben niet zo dol op ranzigheid enzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Google maar eens, krijg je afbeeldingen van rode bultjes met witte koppen.
Ligt eraan welke intonatie je erbij leest. Ik lees het als een oprecht geïnteresseerde vraag waar niets aanvallends mee bedoeld wordt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel op je referentie van die vraag. Waarom stel je me die vraag eigenlijk?
Je weet zelf ook wel dat het een niet-positieve vraag is want dingen posten alleen maar omdat je dingen niet kunt loslaten is natuurlijk een zwakte, en ik ben niet zwak
Boven in mijn oor. Zal es kijken vandaag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat voor piercing heb je en krijgen we nog foto's te zien?
[..]
Nee alleen bij K.
Kan je gewoon doen, hoor. Er komen allemaal glazen wijn naar voren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat maar ga laten, ben niet zo dol op ranzigheid enzo
oh een helix?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Boven in mijn oor. Zal es kijken vandaag.
Nee koffiequote:
Ik weet niet welke intonatie jullie bij mij lezen, maar ik heb de indruk dat het niet die is zoals die bedoeld isquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welke intonatie je erbij leest. Ik lees het als een oprecht geïnteresseerde vraag waar niets aanvallends mee bedoeld wordt.
Ik gooide vroeger toen ik klein was een keer een glas Chocomel om over de spiksplinternieuwe en dure printer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, wou ik vanmorgen nog even een harddrive aansluiten, gooide ik m'n koffie om!
zonde van de koffiequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godsamme, wou ik vanmorgen nog even een harddrive aansluiten, gooide ik m'n koffie om!
* geen koffie lustquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh een helix?
die van mij is nog steeds gevoelig
[..]
Nee koffie
Ik heb vroeger 1 keer een glas wijn op m'n CRT monitor gezet (de rest raad je alquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef substep het volgende:
[..]
Ik gooide vroeger toen ik klein was een keer een glas Chocomel om over de spiksplinternieuwe en dure printer.
Vonken vlogen er vanaf?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger 1 keer een glas wijn op m'n CRT monitor gezet (de rest raad je al)
Wij hadden een plant op onze beeldbuis-TV staan die heeeeel weinig water nodig had.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb vroeger 1 keer een glas wijn op m'n CRT monitor gezet (de rest raad je al)
Ho, ik geef alleen aan dat ik Huppels vraag als een normale vraag interpreteer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet welke intonatie jullie bij mij lezen, maar ik heb de indruk dat het niet die is zoals die bedoeld is
Want thuis heb je geen koffiezetter?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef fietsie het volgende:
Hmmm ik ga hier ook nog een keer voor een bakkie koffie.... Enige voordeel van werken boven thuiszijn: er is altijd een warm bakkie
Nee thuis moet ik het zelf zetten, staat het niet altijd standaard klaar....quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want thuis heb je geen koffiezetter?
Nee, maar het beeld op de monitor begon helemaal te dansen!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef substep het volgende:
[..]
Vonken vlogen er vanaf?Die CRT's zijn tijdbommen als je daar een glas drinken op zet.
Ik ga dan gelijk me bedenken, o wacht, je hebt natuurlijk het relletje van gister gemist!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ho, ik geef alleen aan dat ik Huppels vraag als een normale vraag interpreteer.
Eh.. I guess.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga dan gelijk me bedenken, o wacht, je hebt natuurlijk het relletje van gister gemist!
Oh.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee thuis moet ik het zelf zetten, staat het niet altijd standaard klaar....
Die planten van tegenwoordig!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij hadden een plant op onze beeldbuis-TV staan die heeeeel weinig water nodig had.
En een paar maanden latern een LCD tv aan de muur hangen....
Heb je echt geluk mee. Meestal krijg je een dikke steekvlak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maar het beeld op de monitor begon helemaal te dansen!
Dus ik -meteen- de stekker eruit gerost!
Toen heeft die monitor nog jaren in de schuur gestaan, heb ik heb uiteindelijk een keertje van binnen schoon gemaakt, dichtgeschroefd en (in de tuin overigens) weer aangezet....hij deed het nog!!
![]()
Pizza.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ik moet strijken maar ik stel het echt al een paar dagen uit
Vanavond weer iets makkelijks eten.. iemand nog suggesties?
Ik heb burrito's gehaald voor in de oven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, ik weet! Ik schrok me ook de pleures toen het gebeurde en was -gelijk- bij het stopcontact!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:17 schreef substep het volgende:
[..]
Heb je echt geluk mee. Meestal krijg je een dikke steekvlak.
Oh dat is wel handig .. dat kan je redelijk van te voren klaar maken...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb burrito's gehaald voor in de oven.
Ik stel gewoon een oprechte vraag!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar wel op je referentie van die vraag. Waarom stel je me die vraag eigenlijk?
Je weet zelf ook wel dat het een niet-positieve vraag is want dingen posten alleen maar omdat je dingen niet kunt loslaten is natuurlijk een zwakte, en ik ben niet zwak
Pastaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Zo was ie ook bedoeldquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ligt eraan welke intonatie je erbij leest. Ik lees het als een oprecht geïnteresseerde vraag waar niets aanvallends mee bedoeld wordt.
quote:
Ik heb ze nog niet gegeten, dus ik weet niet hoe lekker ze zijn. Kleine kanttekening dus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat is wel handig .. dat kan je redelijk van te voren klaar maken...
denk dat J. daar wel content mee gaat zijn...
Neequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik stel gewoon een oprechte vraag!
Of je moeite hebt met dingen loslaten.
Zoek er gewoon even één keer niets achter ja
quote:
Als het zo'n pak van wereld gerechten is is dat heul niet verkeerdquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gegeten, dus ik weet niet hoe lekker ze zijn. Kleine kanttekening dus.
Voor vanavond heb ik nog een kipschnitzel en wat roerbakgroenten.
De vorige was iig zwaar mislukt en is weggegooid.
Kippevleugeltjes uit de oven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
Anders haal je een patatjequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat duurt toch veelste lang joh
Nee, was bij de digros een aanbieding. "Wraps", dan had je de keuze uit Toscaanse wraps, Mexicaanse wraps (de burrito's dus) of kebabwraps.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Dat valt best mee hoor
[..]
Als het zo'n pak van wereld gerechten is is dat heul niet verkeerd
Huh? Gewoon erin flikkeren en dan zijn ze 45 minuten later klaar.....quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat duurt toch veelste lang joh
Een grote bak lasagnequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maandag al gegeten en niet echt makkelijk want er kan er maar 1 in de combimagnetron
Echt onzin ditquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was bij de digros een aanbieding. "Wraps", dan had je de keuze uit Toscaanse wraps, Mexicaanse wraps (de burrito's dus) of kebabwraps.
Gewoon kant en klaar, zo in de oven.
Ik ben lui en een wereldgerecht is te veel moeite voor me.
Ja nou met mijn combi mag weet je het maar nooitquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Huh? Gewoon erin flikkeren en dan zijn ze 45 minuten later klaar.....
En dat onderwijst?quote:
Is toch normaal dat als je op jezelf woont (in je 1tje), dat je normaliter dan niet erg uitgebreid gaat zitten koken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, was bij de digros een aanbieding. "Wraps", dan had je de keuze uit Toscaanse wraps, Mexicaanse wraps (de burrito's dus) of kebabwraps.
Gewoon kant en klaar, zo in de oven.
Ik ben lui en een wereldgerecht is te veel moeite voor me.
Mijne heeft een kip-knopquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nou met mijn combi mag weet je het maar nooit
die gok ga ik niet wagen
dan kan ik om 4 uur die dingen er al in gooien
Nee hoor, ik ben echt lui.quote:
Ach sommige mensen vinden het erg leuk om te doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is toch normaal dat als je op jezelf woont (in je 1tje), dat je normaliter dan niet erg uitgebreid gaat zitten koken?
Ik houd het altijd bij iets simpels
Wat betreft mijn combimagnetron ben ik echt een leekquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijne heeft een kip-knop
Die druk je gewoon in tot het gewicht wat je er aan kip in hebt geflikkerd is bereikt
En dan maaktie het gaar....
Lui is iets anders dan het moeilijk vinden om een wereldgerecht in elkaar te flansenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben echt lui.
[..]
Ach sommige mensen vinden het erg leuk om te doen.
Ik vind het altijd een soort van zonde als ik lang in de keuken sta en dan in mijn eentje dat bord achter de pc binnen 10 minuten leeg eet.
En ik ben daar niet 1 vanquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben echt lui.
[..]
Ach sommige mensen vinden het erg leuk om te doen.
Ik vind het altijd een soort van zonde als ik lang in de keuken sta en dan in mijn eentje dat bord achter de pc binnen 10 minuten leeg eet.
Dan krijg je het toch nooit krokant en knapperig?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat betreft mijn combimagnetron ben ik echt een leek
Ik bak liever kip in de pan ...
Waarom niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan krijg je het toch nooit krokant en knapperig?
Oh echt welquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan krijg je het toch nooit krokant en knapperig?
Het is niet moeilijk, alleen te veel werk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lui is iets anders dan het moeilijk vinden om een wereldgerecht in elkaar te flansen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik weet! Ik schrok me ook de pleures toen het gebeurde en was -gelijk- bij het stopcontact!
Maar omdat ik dacht dat ie stuk was, toch maar een 2e-handsje gekocht. Ik met die CRT monitor op m'n stuur het centrum van Zaandam door, je had die mensen naar mij moeten zien kijken
Inderdaad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Komt goed uit![]()
je had er geen zin in toch?
zuipenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad.
Precies midden op de dag een afspraak, heel je dag meteen verziekt.
Nu kan ik ff het centrum in
hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijne heeft een kip-knop
Die druk je gewoon in tot het gewicht wat je er aan kip in hebt geflikkerd is bereikt
En dan maaktie het gaar....
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:47 schreef rival het volgende:
ben ik nog op tijd om op de TT en waar dat over gaat te reageren?
zo ja,
Dat kan op zich wel jaquote:
Wat is er met je laptop?quote:
Heeftie PMS ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat er niet mee is
Kutding...
Heb je hem al bloemen, witte chocola en een Libelle gegeven?quote:
Dat gaat echt helpenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heb je hem al bloemen, witte chocola en een Libelle gegeven?
*grin* niehiet?quote:
Ik snap de combi supermarkt en verwamingsmonteur niet helemaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
De supermarkt belt mij net op
Vandaag of morgen gaat er een verwarmingsmonteur aan de slag om de verwarming goed af te stellen want ik had gelijk, bepaalde producten werden gewoon te warm door de verwarming.
De verwarmingsinstallatie in de supermarkt stond verkeerd afgesteld. Hierdoor werden een aantal producten waaronder houdbare melk, chocomelk, frisdrank en bier heel erg warm.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik snap de combi supermarkt en verwamingsmonteur niet helemaal
Aahh nu snap ik hetquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verwarmingsinstallatie in de supermarkt stond verkeerd afgesteld. Hierdoor werden een aantal producten waaronder houdbare melk, chocomelk, frisdrank en bier heel erg warm.
Blikjes bier voelden gewoon heet aan.
Als je die producten thuis in de koeling had gezet smaakten ze ook gewoon raar.
Ik had dat in de winkel al een paar keer aangegeven maar daar deden ze alsof ik gek was dus heb ik het hoofdkantoor gebeld en die hebben dus geconstateerd dat ik gelijk had en nu gaan ze er iets aan doen
*jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Aahh nu snap ik het
Ik vond het al zo vreemd dat de verwarmingsmonteur bij jouw thuis kwam kijken![]()
Naaisquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
*jou
En neehee die gaat in de supermarkt kijken
Weird...quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik krijg al een paar dagen geen email meer.
Dit kan niet kloppen
Wat een stel sukkels he. Damn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De verwarmingsinstallatie in de supermarkt stond verkeerd afgesteld. Hierdoor werden een aantal producten waaronder houdbare melk, chocomelk, frisdrank en bier heel erg warm.
Blikjes bier voelden gewoon heet aan.
Als je die producten thuis in de koeling had gezet smaakten ze ook gewoon raar.
Ik had dat in de winkel al een paar keer aangegeven maar daar deden ze alsof ik gek was dus heb ik het hoofdkantoor gebeld en die hebben dus geconstateerd dat ik gelijk had en nu gaan ze er iets aan doen
Dat meen je niet? Ik ben net klaar om even een terras op te duiken!!quote:
Er komt witte meuk uit de luchtquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Ik ben net klaar om even een terras op te duiken!!
Ik ga ook, groetjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt witte meuk uit de lucht
wellicht bereikt dat gorinchem niet eens
Ik zou nu gaan
Vanmorgen sneeuwde het hier. Bleef gelukkig niet liggen. Nu beetje bewolkt en zonnig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef fietsie het volgende:
Sneeuw? Hier blauwe lucht en een zonnetje
hihaho ik sta op het dak.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er komt witte meuk uit de lucht
wellicht bereikt dat gorinchem niet eens
Ik zou nu gaan
Ze moeten sneeuw gewoon afschaffen cq verbieden. Dat zal de natuur leren!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hier sneeuwde het vanmorgen en net ook nog
Gewoon een superdome over Nederland zettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef substep het volgende:
[..]
Ze moeten sneeuw gewoon afschaffen cq verbieden. Dat zal de natuur leren!
Zul je zien dat de regering dan geld gaat vragen voor zonlicht en regen (voor de plantjes).quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Gewoon een superdome over Nederland zetten.
Come at us nature.
Zonlichttaxquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef substep het volgende:
[..]
Zul je zien dat de regering dan geld gaat vragen voor zonlicht en regen (voor de plantjes).
Oow dat had niet gehoeven hoor lieverdquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
Zo. Boodschappies weer in huis en kadootje gekocht
Is ook niet voor jou lieverdquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zonlichttax.
[..]
Oow dat had niet gehoeven hoor lieverd.
Veel drukte, extra taken ... Soms is het allemaal even te veel. Half uur langer gezweet dan normaal.quote:
Ben je bij gitaar ???quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Veel drukte, extra taken ... Soms is het allemaal even te veel. Half uur langer gezweet dan normaal.
Leeft je kogelvisje eigenlijk nog?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef Samzz het volgende:
Zo, aquarium schoon, nieuwe halster opgepoetst en hoofdstel in de olie. Straks maar eens stofzuigen.
Dat is waarquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sja dat ik af en toe voor je kook is toch al een feestje
Zeker.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leeft je kogelvisje eigenlijk nog?
Groter, jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is ie al groot en sterk geworden?
Mompelt iets over Fokkers en realistische afmetingen....quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groter, ja. Hij wordt maar 3 cm he.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mompelt iets over Fokkers en realistische afmetingen....
Boh, een ekte kerel haha!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Groter, ja. Hij wordt maar 3 cm he.
Grapjas.quote:
En zijn kogelvisje?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las even "badjas" en moest aan Faxie denken
Jij hebt de foto ook gezien?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik las even "badjas" en moest aan Faxie denken
Welke foto?quote:
Ja zo'n foto.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke foto?
Edit:Je bedoelt een foto van Faxie?
Edit2:Oh nee, toch niet zo'n foto he?
Edit3: Je hoeft hem voor mij niet te zoeken hoor!!
Die hoef ik niet te zien!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je dat nou vaak, die drang?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke foto?
Edit:Je bedoelt een foto van Faxie?
Edit2:Oh nee, toch niet zo'n foto he?
Edit3: Je hoeft hem voor mij niet te zoeken hoor!!
ik heb die drang alleen maar als ik de kliko moet klaarzettenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee.dit was de eerste keer sinds 2 weken
Oow jammer want ik kon wel wat hulp gebruiken *grinnik*quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee.dit was de eerste keer sinds 2 weken
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jouquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oow jammer want ik kon wel wat hulp gebruiken *grinnik*
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Rozen zijn rood, viooltjes zijn blauw, ik heb 5 vingers en de middelste is voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:
Vast wel gehaald en anders is het gefrustreerd mezelf klemzuipenquote:
awesomenessquote:
quote:
Wel met mate he jongenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
partysfeer hier
muziek aan, tosti's eten, cola drinken
waarom dan pas?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Vast wel gehaald en anders is het gefrustreerd mezelf klemzuipen
jammer dat ik pas weer zondag bier kan drinken
Hockeyvrienden....quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vanavond na het hockey nog even de stad induiken
vrijdagochtend werk, zaterdag ook al weer om 9 uur eruit, idem zondagquote:
zie geen reden om niet te zuipenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:56 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
vrijdagochtend werk, zaterdag ook al weer om 9 uur eruit, idem zondag
chicks die ook spelen met de stick en die er in grote hoeveelheden ronddartelenquote:
Heb je wel eens in je dromen geskiet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
chicks die ook spelen met de stick en die er in grote hoeveelheden ronddartelen
Ja misschienquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bij de wolvenmeet mag je losgaan.
Nee, daarvoor sta ik jaarlijks al teveel op de pistequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je wel eens in je dromen geskiet?
Met TE korte rokjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
chicks die ook spelen met de stick en die er in grote hoeveelheden ronddartelen
ik pas nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met TE korte rokjes
maar veelal gewoon ronduit arrogant en bekakt zijn
ik pas
Ik drink altijd met mate, ik weet namelijk wel waar mijn grenzen liggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoeft niet, met mate is ook leuk zat.
De laatstse keer dat ik langs een hockeyveld stond (2 jaar terug) waren de mannen en de vrouwenteams nauwelijks van elkaar te onderscheidenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Met TE korte rokjes
maar veelal gewoon ronduit arrogant en bekakt zijn
ik pas
Ik ga ook niet stuk hoor, aangeschoten ben ik al druk zatquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink altijd met mate, ik weet namelijk wel waar mijn grenzen liggen
Ik weet vaak pas sóchtends waar mijn grens ligtquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik drink altijd met mate, ik weet namelijk wel waar mijn grenzen liggen
nuchter ook hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga ook niet stuk hoor, aangeschoten ben ik al druk zat.
Bier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:03 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb wel een biertje voor je koud staan hoor
ik ken je natuurlijk alleen van bij Huppelquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, bij LoLa was ik heel rustig. Bij Huppel zat ik direct aan de drank.
Dat weet hij toch nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee, bij LoLa was ik heel rustig. Bij Huppel zat ik direct aan de drank.
Nee, LoLa zat naast me met haar vingers in haar oren en ik maar onschuldig roepen dat ik zo stil wasquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik ken je natuurlijk alleen van bij Huppel
en daar was je niet stilletjes inderdaad
Ja duh dat weet ik ook wel DAAROM zeg ik het juist, PANNUHKOEK!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet hij toch nietRival was niet bij de pannenkoekenmeet
PANNUHKOEK
was niet welkomquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet hij toch nietRival was niet bij de pannenkoekenmeet
PANNUHKOEK
je was volledig zenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, LoLa zat naast me met haar vingers in haar oren en ik maar onschuldig roepen dat ik zo stil was.
Nodig wat mensen uit zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef rival het volgende:
[..]
ja kan, of ik haal wat rosébier.... maar dan moeten er wel nog wat mensen komen
WTF ?? ik heb je een pm gestuurd en later nog een keer gevraagd ...quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef LovelyLady het volgende:
WTF ?? ik heb je een pm gestuurd en later nog een keer gevraagd ...
Dat valt wel mee hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:11 schreef rival het volgende:
trouwens LoLa.. als jij nou zegt dat je komt.. zit het hier zo vol
Ja hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef rival het volgende:
iemand zin in een borrelmeet hier? blowmeet, zuipmeet, gamemeet, weet ik veel wat....
Als je in de buurt had gewoon, dan zeker wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef rival het volgende:
iemand zin in een borrelmeet hier? blowmeet, zuipmeet, gamemeet, weet ik veel wat....
hoppaquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef rival het volgende:
nou LoLa en muhahaha! wat wilt een mens nog meer
Gezelligquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef FL_Freak het volgende:
Grote kans dat ik 12 april binnen kom lopen bij de muahaha meet
al het plezier hier maakt de reis weer goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je in de buurt had gewoon, dan zeker weten.
Of nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:22 schreef rival het volgende:
[..]
al het plezier hier maakt de reis weer goed
Maar als ik komquote:
* geen alcohol mag van de dokter vanwege medicatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |