Ja bluh, ik zoek 74-80 Hema stretch rompers. Heeft iemand die toevallig?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:31 schreef Cyntiaa het volgende:
4 hema rompers, grijs/blauw/rood is stretch, ander katoen.
Maat 62/68 ¤ 6,00 excl. Verzenden
[ afbeelding ]
Ik zal foto's maken. Vanavond of morgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel interesse in de rompers Lazi. Maat 86 will do.
Al is het dan meer om vast een beetje een klein voorraadje aan te leggen.
Mijn kind groeit te hardquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik zal foto's maken. Vanavond of morgen.
Ik heb eventueel ook nog korte mouwen 86/92.
En ik heb nog pyjama's maat 86/92 voor de liefhebber.
De pyjama's zijn nu slechts bij de enkels een mini beetje te kort. Voor de rest past het allemaal nog.quote:
Wat zij zegt :-)quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb wel interesse in de rompers Lazi. Maat 86 will do.
Al is het dan meer om vast een beetje een klein voorraadje aan te leggen.![]()
Maat 92 is dan misschien wel interessant! Ben benieuwdquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:10 schreef laziness het volgende:
[..]
De pyjama's zijn nu slechts bij de enkels een mini beetje te kort. Voor de rest past het allemaal nog.
De lindex rompers past hij ook nog in maat 92 maar we gebruiken veel hemd en boxershort nu.
Dat alles bij 95cm btw dus wellicht kan je er nog iets mee.
Zijn ze ook een beetje unisex/geschikt voor een jongetje? Dan heb ik wel interesse (en geen haast overigens) !quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:07 schreef innepin het volgende:
Ik heb wel héél veel 74/80 Hemarompers, maar geen idee hoeveel stretch er tussen zit.
Er is heel veel roze, maar ik denk dat er wel wat unisex tussen zit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:35 schreef Mineola het volgende:
[..]
Zijn ze ook een beetje unisex/geschikt voor een jongetje? Dan heb ik wel interesse (en geen haast overigens) !
Wat voor merk en materiaal is die zomerjas? Door de flits lijkt het wel een plastic jas namelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef laziness het volgende:
Is er toevallig nog interesse in maat 86 en 92 lange mouw rompers? Veel al van Lindex.
We krijgen morgen een kijker voor ons huis en dan ruim je nog eens opdus ik kwam nog het volgende tegen wat weg mag.
Twee ledikantdekens ¤4 per stuk
[ afbeelding ]
Een geweldige tussenjas maat 92, 5 euro
[ afbeelding ]
Zomerjas maat 86 ¤2,50
[ afbeelding ]
Warme pilotenmuts en een bodywarmer van babyface. Er staat 80 in maar valt als 86
[ afbeelding ]
Mag ik de lindex pyjama's?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:51 schreef laziness het volgende:
Rupsje nooit genoeg 3 euro. Lindex pyjama's 4 euro. 86/92 maar eerder 92/98 zou ik het geven.
[ afbeelding ]
Korte mouwen rompers 86/92. 1 euro per stuk
[ afbeelding ]
Tractor en robot 1 euro per stuk. De rest is lindex 1,50 per stuk. De gele en de groene uiltjes zijn maat 86 en de rest maat 92. Lindex rompers vallen groot! De diertjes/boompjes is er ook in het rood maar die zit in de was nog. En de blauwe heeft hetzelfde patroon maar de belichting is wat slecht, sorry.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vraagprijs 70,-
box/ledikant en commode samen 150,-:)
Die streepjesjumpsuitquote:Op zaterdag 23 maart 2013 12:54 schreef Morretje het volgende:
Jumpsuits: https://picasaweb.google.com/106858592983135675177/Jongens
quote:Op zaterdag 23 maart 2013 19:13 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Die streepjesjumpsuit
En die met de vrachtwagen![]()
ben geneigd ze terug te kopen![]()
Zijn 2 verschillende jongetjesquote:
Ik heb wel interesse. Zijn het zomer of winter slaapzakken?quote:Op zaterdag 23 maart 2013 22:07 schreef kaatjejannie het volgende:
[ afbeelding ]
2 meisjes slaapzakken van de hema maat 68/80
Heb je die witte ledikantdeken nog?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:05 schreef laziness het volgende:
Is er toevallig nog interesse in maat 86 en 92 lange mouw rompers? Veel al van Lindex.
We krijgen morgen een kijker voor ons huis en dan ruim je nog eens opdus ik kwam nog het volgende tegen wat weg mag.
Twee ledikantdekens ¤4 per stuk
[ afbeelding ]
Een geweldige tussenjas maat 92, 5 euro
[ afbeelding ]
Zomerjas maat 86 ¤2,50
[ afbeelding ]
Warme pilotenmuts en een bodywarmer van babyface. Er staat 80 in maar valt als 86
[ afbeelding ]
heb je deze nog? http://www.mijnalbum.nl/Foto-CFNHNCVW.jpgquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:37 schreef PureEvil het volgende:
Iemand interesse in meisjeskleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=TS6MJK6L
of jongenskleding:
http://www.mijnalbum.nl/Album=UEYYJDWS
Welke Pacco's heb je? If Piccolo then interessequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:38 schreef kaatjejannie het volgende:
Iemand interesse in een groene slaapzak zonder mouwen maat 65 cm?
Ik heb ook nog 3pacco bakerdoeken. 2 witte met gele bies, en 1 met roze bies.
Stapel witte rompers met lange mouw mt 50/56 (overslag en normaal)
2 meisjes slaapzakken van de hema zonder mouw. mt 68/80
wieglakentjes, 1 effen witte, 1 witte met werkje, en 1 witte met de tekst lief.
Ja, de Piccolo. Klittenband is nog goed. Zal ze later op de foto zetten. Ze liggen op Luuk zijn kamer, en hij slaapt.quote:Op zondag 24 maart 2013 05:33 schreef W4 het volgende:
[..]
Welke Pacco's heb je? If Piccolo then interesseKlitteband nog helemaal goed?
En de groene slaapzak zonder mouwen: geschikt voor jongen van paar weken oud? Is de slaapzak heel dun of dik?
Wat zou je voor alle drie willen hebben?quote:Op zondag 24 maart 2013 09:51 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ja, de Piccolo. Klittenband is nog goed. Zal ze later op de foto zetten. Ze liggen op Luuk zijn kamer, en hij slaapt.
Slaapzak is niet superdik, maar wel dik. Zal ook een foto maken.
Zojuist goeie deal via MP kunnen maken, dus geen Pacco's meer nodig, er zijn er twee onderweg ... excuus, maar ik heb momenteel zo weinig slaap dat ik graag snel wil schakelenquote:
Toen wij hem kochten zeiden ze bij de babydump van wel. Alleen op de slider paste er geen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:21 schreef As1981 het volgende:
Fr volgens mij past er geen meerij plankje op de transporter. Althans wij hebben hem ook en toen niet kunnen vinden omdat je hem dan op de rem moet vastmaken en dat werkt niet.
Vals voorgelicht dan dus. Best wel balen.quote:Op zondag 24 maart 2013 14:49 schreef Tally het volgende:
Ook wij hebben de transporter maar er is geen meerijdplankje voor te koop. Daarom heb ik maar een duobuggy gekocht erbij.
Is het buggyboard van Lascal iets? Of de kid-sit of de bumprider... Ik was benieuwd dus googelde watquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Vals voorgelicht dan dus. Best wel balen.
ook ik heb hem bij de babydump gekocht.quote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik heb het kiddyboard van mutsy zelf aangepastquote:Op zondag 24 maart 2013 15:01 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die doe je vast niet weg rond september?quote:Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik heb het kiddyboard van mutsy zelf aangepastMaar volgens mij is er wel een plankje, ben alleen vergeten hoe die heette.. Je hebt in elk geval een plankje nodig dat bevestigd kan worden op de stangen die vanaf de wielen omhoog gaan zeg maar.
Durf ik niet te zeggen.. Maar het was echt heel simpel, heb het uitstekende deel van de clipjes eraf gezaagd.. Bij het erop en -af doen schuurt het nu wel aan de stang, maar ach, de wagen is straks ook wel af, verkopen doen we em niet meer denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
die doe je vast niet weg rond september?
als je wilt wil je dan een keer een foto maken. Kan ik het doorgeven hoe ik het wil als ik geen ander passend plankje kan vinden.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:49 schreef Morretje het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen.. Maar het was echt heel simpel, heb het uitstekende deel van de clipjes eraf gezaagd.. Bij het erop en -af doen schuurt het nu wel aan de stang, maar ach, de wagen is straks ook wel af, verkopen doen we em niet meer denk ik.
Hoeveel vraag je voor het meerijdplankje? Heb zelf ook een mutsears wagen en lijkt me wel fijn voor als Amber er is. Kan je dan wel gewoon nog recht achter de wagen lopen of loop je dan wat naar voren gebogen ?quote:Op zondag 24 maart 2013 20:14 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik Heb geen idee hoe de transporter eruit ziet, wij hadden een.mutsaerts wagen, zusje van mutsy, met meerijdplankje. Die dus ook wel weg mag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor kinderen van 3 tot ongeveer 12 jaar oud
Nieuw in de verpakking
Ik liep er zelf altijd een beetje half achter, half naast. Niet ideaal, maar wel handig.quote:Op zondag 24 maart 2013 20:58 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hoeveel vraag je voor het meerijdplankje? Heb zelf ook een mutsears wagen en lijkt me wel fijn voor als Amber er is. Kan je dan wel gewoon nog recht achter de wagen lopen of loop je dan wat naar voren gebogen ?
Ja, jurken en rokken 122quote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef trui het volgende:
ik heb ook weer een kast leeggeruimd. is er belangstelling voor rokken/jurken maat 122-28 / 134-140? ik heb ook nog een mooie nieuwe spijkerbroek maat 140 (Rags Industry) die wat klein uitviel en daardoor meteen al niet paste toen we 'm uit de kast haalden... zal vanavond wat foto's maken als iemand interesse heeft.
psssst, als jij nog een keer semi dezelfde kleertjes in de verkoop doet, wil jij mij dan eerst pm-en?quote:
Ja 122 wel nieuwsgierig naarquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef trui het volgende:
ik heb ook weer een kast leeggeruimd. is er belangstelling voor rokken/jurken maat 122-28 / 134-140? ik heb ook nog een mooie nieuwe spijkerbroek maat 140 (Rags Industry) die wat klein uitviel en daardoor meteen al niet paste toen we 'm uit de kast haalden... zal vanavond wat foto's maken als iemand interesse heeft.
niet gekregen...maar ik zal hem voor je vasthouden! (tenminste dat was de bedoeling denk ik?)quote:Op maandag 25 maart 2013 10:06 schreef Poppedein het volgende:
Karin, pm gestuurd voor t pak, maar doet raar op m telefoon, dus twijfel of je m gekregen hebt!
Ja! 122-128 jurken en rokkenquote:Op maandag 25 maart 2013 09:51 schreef trui het volgende:
Is ie compleet met opblaasbaar matrasje enzo?quote:Op maandag 25 maart 2013 10:01 schreef Gerberaatje het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb de Deryan baby ook nog steeds! ¤ 20,- ex verzenden.
Yes! Ik pm later vandaag ff anders!quote:Op maandag 25 maart 2013 10:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
niet gekregen...maar ik zal hem voor je vasthouden! (tenminste dat was de bedoeling denk ik?)
ik vond 'm er normaal uitzien, maar voor Anna viel hij wel iets te smal ja. maar geen 'skinny' oid.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:22 schreef snoopy het volgende:
En misschien ook voor die spijkerbroek? Is het een smal model?
ik zag er gisteren dezelfde op een rommelmarkt. Koninginnedag komt er ook snel weer aan.quote:Op maandag 25 maart 2013 11:20 schreef miss_sly het volgende:
Wat jammer van het pak, dat zou mijn meisje ook geweldig leuk gevonden hebben <3 net te laat.
Smal en lage taille is een no go voor mijn meisje.quote:Op maandag 25 maart 2013 13:25 schreef trui het volgende:
[..]
ik vond 'm er normaal uitzien, maar voor Anna viel hij wel iets te smal ja. maar geen 'skinny' oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |