abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:06:30 #103
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125238565
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 16:23 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Dat is 1 pilletje, dat is ook niet veel ;). Ik neem er nog losse vitamines en calcium bij. Dat mag allemaal niet tegelijk, dus dan heb je wel 3/4 momenten op een dag.

Ben ik gewoon thuis dan lukt het wel maar ben ik drukker dan is het soms wel lastig.
Oke, ik slik zelf geen calcium. Heb ik niet voorgeschreven gekregen. In juli moet ik voor bloedprikken naar het MCL om te kijken of ik geen tekorten heb.
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:28:24 #104
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125239378
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:06 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Oke, ik slik zelf geen calcium. Heb ik niet voorgeschreven gekregen. In juli moet ik voor bloedprikken naar het MCL om te kijken of ik geen tekorten heb.
Je hebt maar een sleeve dan zal het wel meevallen.

Met een duodenal switch zijn extra vitamines heel erg belangrijk. Standaard extra zink en calcium, en ik dan extra vitamine A en D.
  zaterdag 13 april 2013 @ 19:37:47 #105
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125239660
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 april 2013 19:28 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Je hebt maar een sleeve dan zal het wel meevallen.

Met een duodenal switch zijn extra vitamines heel erg belangrijk. Standaard extra zink en calcium, en ik dan extra vitamine A en D.
Er zijn mensen met een sleeve die wel meteen calcium voorgeschreven kregen. Ik merk het komende zomer wel of ik wel of niet alsnog moet gaan gebruiken.
pi_125244125
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 13:19 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Vind zelf dat ik niet veel discipline nodig heb vanwege die vitaminepillen die ik elke dag moet slikken. Voorheen slikte ik de pil (nu prikpil) zodra ik mijn bed uit was en nu slik ik een vitaminepil en een omeprazol :P Wel ander soort pillen maar het zijn pillen.

Verder wordt alles ook steeds makkelijker. Op een gegeven moment is het "ritme" dat je hebt met eten/drinken gewoon normaal geworden.
Behalve dat het ook steeds gemakkelijker wordt om weer meer te snoepen, glaasje wijn hier en daar, je verkleinde maag rekt ook weer uit (althans de pouch bij een GBP wel). Je kan weer een 'normale' portie eten (een bescheiden bord eten). Het sluipt er toch weer in als je niet oppast.
En ik denk dat het lichaam na zo'n lange tijd crashen toch ook weer efficiënter met de binnenkomende brandstof omgaat. En dan komen de kilo's er toch langzaam weer aan.

En juist dan is het verrekte moeilijk om jezelf weer op dieet te zetten. En het is doodeng want je hebt je laatste redmiddel gehad. Geen jokers meer. De euforie van de eerste jaren is weg.
En dan weet je pas echt wat het betekent als ze het over 'hulpmiddel' hebben.
  zondag 14 april 2013 @ 08:56:51 #107
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125257627
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2013 21:11 schreef octopussy het volgende:

[..]

Behalve dat het ook steeds gemakkelijker wordt om weer meer te snoepen, glaasje wijn hier en daar, je verkleinde maag rekt ook weer uit (althans de pouch bij een GBP wel). Je kan weer een 'normale' portie eten (een bescheiden bord eten). Het sluipt er toch weer in als je niet oppast.
En ik denk dat het lichaam na zo'n lange tijd crashen toch ook weer efficiënter met de binnenkomende brandstof omgaat. En dan komen de kilo's er toch langzaam weer aan.

En juist dan is het verrekte moeilijk om jezelf weer op dieet te zetten. En het is doodeng want je hebt je laatste redmiddel gehad. Geen jokers meer. De euforie van de eerste jaren is weg.
En dan weet je pas echt wat het betekent als ze het over 'hulpmiddel' hebben.
Ben ik niet bang voor, heb nooit gesnoept en alcohol drink ik niet omdat ik dat vies vind. Ik weet hoeveel er in mijn maagje past en die hoeveelheid gaat er ook in en niks meer.
pi_125257960
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 08:56 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ben ik niet bang voor, heb nooit gesnoept en alcohol drink ik niet omdat ik dat vies vind. Ik weet hoeveel er in mijn maagje past en die hoeveelheid gaat er ook in en niks meer.
ben toch benieuwd hoe je er over 3 jaar tegenaan kijkt
  zondag 14 april 2013 @ 09:30:48 #109
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125258024
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 09:25 schreef Trusten het volgende:

[..]

Merk ik dan wel. Volgens mijn chirurg is oprekken van de maag te voorkomen door gewoon nooit meer te eten dan voorgeschreven. En geen koolzuur drinken. Dat heb ik dus ook al een hele tijd niet meer gehad al mis ik een cola'tje af en toe best wel.
  zondag 14 april 2013 @ 09:33:09 #110
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125258072
Sorry maar dan zou mijn maagje erg groot moeten zijn (van de koolzuur) en daar was niks mis mee..
  zondag 14 april 2013 @ 09:36:10 #111
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125258125
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 09:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Sorry maar dan zou mijn maagje erg groot moeten zijn (van de koolzuur) en daar was niks mis mee..
Mij is in het MCL verteld dat koolzuur de maag weer oprekt. Staat ook in de map met eet/drink adviezen dat koolzuur vermeden moet worden. Daarom heb ik dus al bijna 4 maanden niks meer gehad waar koolzuur in zit.
  zondag 14 april 2013 @ 09:40:24 #112
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125258181
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 09:36 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Mij is in het MCL verteld dat koolzuur de maag weer oprekt. Staat ook in de map met eet/drink adviezen dat koolzuur vermeden moet worden. Daarom heb ik dus al bijna 4 maanden niks meer gehad waar koolzuur in zit.
De eerste zoveel weken idd niet maar daarna lijtk het me wat overdreven. Mijn sleeve is bij het 2de deel van de operatie goed bekeken. Was niks mis mee ondanks de koolzuur en heel veel overgeven...
  zondag 14 april 2013 @ 09:42:12 #113
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125258206
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 09:40 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

De eerste zoveel weken idd niet maar daarna lijtk het me wat overdreven. Mijn sleeve is bij het 2de deel van de operatie goed bekeken. Was niks mis mee ondanks de koolzuur en heel veel overgeven...
Zal het nog een navragen bij het CON. Af en toe een cola'tje vind ik wel lekker. Drink nu bijna alleen maar koffie, melk en treissiere.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 april 2013 @ 09:56:14 #114
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_125258373
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 09:29 schreef Mirjam het volgende:
het was gewoon geen goed idee.
doot het snelle afvallen zouden de spieren niet snel genoeg mee gaan en zou ik veel meer rugpijn krijgen. en dat had hij al meer gezien en opereren was sowieso voor mij geen optie, welke operatie dan ook en andere argumenten wilde hij niet horen
Ik kreeg een tijdje na mijn WLS ook rugklachten. Dat was volgens de fysio heel verklaarbaar: je gewicht is minder, je spieren moeten wennen aan je nieuwe lichaamsverhoudingen. Met fysio was het goed te verhelpen. Daarna kreeg ik last van mijn been - maar dat bleek dus een compleet andere oorzaak te hebben achteraf :+

Het lijkt me toch erg verstandig om eens bij een andere arts te rade te gaan. Je zou een afspraak kunnen maken met Dave Schweitzer, die kent heel veel andere artsen, grote kans dat hij je iemand kan aanraden. En als iemand veel weet van WLS dan is hij het wel :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_125261388
Ik begreep dat je na een paar jaar na je GBP sowieso wat gaat aankomen omdat je lichaam gewend is geraakt aan de nieuwe situatie en zich gaat "herstellen" van de GBP.
  zondag 14 april 2013 @ 12:22:18 #116
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125261476
quote:
17s.gif Op zondag 14 april 2013 12:18 schreef lisa het volgende:
Ik begreep dat je na een paar jaar na je GBP sowieso wat gaat aankomen omdat je lichaam gewend is geraakt aan de nieuwe situatie en zich gaat "herstellen" van de GBP.
Is bij een sleeve ook, ongeveer 5kg zal er weer bij komen is mij gezegd. Maar dat vind ik niet erg, ik woog 136,7kg en nu 84,3 en er zit nog steeds een snel dalende lijn in. Dus mocht er weer 5kg bij komen dan neem ik dat voor lief want het is dan nog steeds een hele verbetering sinds vorig jaar.
  zondag 14 april 2013 @ 13:11:32 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_125262877
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2013 09:25 schreef Trusten het volgende:

[..]

Dat was precies wat ik dacht :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125276925
quote:
17s.gif Op woensdag 10 april 2013 01:13 schreef lisa het volgende:

[..]

De neuroloog vond het een heel goede beslissing. Maar het zijn eigenlijk de gevolgen van hernia's. Er zit littekenweefsel wat tegen mijn zenuwen drukt. We hopen dat druk op mijn wervels minder wordt waardoor mijn zenuwen wat meer ruimte gaan krijgen.
Er is me nooit wat verteld over verergering van rugklachten in combinatie met snelle afvallen. Kan dat dan ook gebeuren (ik moet nog geopereerd worden)?
Ik weet wel dat ik waarschijnlijk voor de rest van mijn leven bij de pijnpolie blijf lopen, maar als het erger zou worden, zit ik niet op te wachten eigenlijk (dan kan ik helemaal niks meer).
Waarom zou je bij de pijnpoli blijven lopen als het niet werkt.

Ik heb ook al zo'n 6 jaar rugklachten. Ik slik daarvoor per dag 8 paracetamol van 500 gram en 3 tramadol 100 retard. Dat haalt net de scherpe kanten ervan af. Bij de pijnpoli hebben ze ooit mijn zenuwen doorgebrand maar helaas heeft dat niet geholpen. Na mijn WLS is dit niet verergerd of minder geworden. Terwijl toen ik 145 kilo woog vond iedereen het heel makkelijk om het op mijn gewicht te gooien. Nu ben ik 50 kilo kwijt en heb ik het nog net zo erg. Er is ook nooit over mijn rugpijn gesproken in combinatie met WLS. Ik zal ook wel spierverlies hebben gehad. Maar bij mij is het probleem dus dat ik geen spieren kan opbouwen ivm mijn spierziekte.

Ik hoop wel dat ik snel word geopereerd voor mijn galstenen. Want heb veel last van heftige buikpijn. Ik gooide het eerst op darmklachten door mijn spierziekte. Maar nu blijkt het aan de galstenen te liggen. Is ook een veel voorkomend iets bij mensen met een WLS en ook bij mijn spierziekte.
En ze halen meteen de lis weg onder mijn ring en ik hoop en doktoren ook dat mijn overgeven dan ook voorbij is. En dat de ring kan blijven zitten.
  zondag 14 april 2013 @ 18:57:44 #119
35189 Troel
scherp en bot
pi_125277002
Klopt, dat is de reden waarom Rewimo en ik meteen onze galblaas in moesten leveren (of Rewimo had hem niet eens meer, ik weet het niet meer precies. Te lang geleden :P ).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125277077
Dat doen ze helaas niet overal tegelijk met de WLS, terwijl je goed zonder kunt.
  zondag 14 april 2013 @ 19:01:34 #121
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125277149
Bij een gbp is dat niet standaard. De mijne is er uitgehaald samen met mijn blinde darm bij het 2de deel van de ds.

Hopelijk wordt je snel geopereerd Riann :*.
  zondag 14 april 2013 @ 19:17:13 #122
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125277778
Riann, wat jammer voor je dat het niet verbeterd is, wel fijn dat het niet verergerd is. In begin er steeds meer van overtuigd te raken dat mijn arts gewoon een nare man is en maar wat in het rond lulde wat betreft mijn rugproblemen en wls.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_125277997
Vervelend om te lezen Riann, ook omdat mijn nichtje al haar hoop op WLS heeft gegooid wat betreft haar rugpijn :{ Ik hoop maar dat het bij haar wel een deel van de klachten wegneemt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 14 april 2013 @ 19:24:56 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_125278085
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Vervelend om te lezen Riann, ook omdat mijn nichtje al haar hoop op WLS heeft gegooid wat betreft haar rugpijn :{ Ik hoop maar dat het bij haar wel een deel van de klachten wegneemt.
Maar jouw nichtje heeft toch geen spierziekte? Dat zou een hoop kunnen schelen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_125278100
quote:
7s.gif Op zondag 14 april 2013 19:24 schreef Troel het volgende:
Maar jouw nichtje heeft toch geen spierziekte? Dat zou een hoop kunnen schelen ;)
Nee, dat klopt. Dat is voor Riann natuurlijk helaas wel anders.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_125278185
Riann, ik zeg volgens mij niet dat de pijnpolie niet werkt hoor. Ik krijg 2 a 3 x per jaar injecties in mijn rug tegen de zenuwen aan die in de verdrukking zitten (erg pijnlijk), waarna ik na een dagje ziekenhuis weer mag vertrekken zodra ik weer een beetje kan lopen. De ene keer werkt het 2 weken, de andere keer een half jaar, terwijl het ook nog kan gebeuren dat hij voor de rest van mijn leven gaat werken (waar ik natuurlijk iedere keer weer op hoop). Pas als je zooi is uitgewerkt kan ik weer op de wachtlijst voor de volgende en daar zit minimaal zo'n 3 maanden tussen.
Balen dat je WLS niet wat verlichting heeft gegeven zeg. Het is inderdaad dat bij alles je overgewicht ter sprake komt (al heb je pijn aan je grote teen bij wijze van spreke).
En maar hopen dat je galblaas er gauw uit mag. Dat is geen pretje die aanvallen. Ik heb dat van dicht bij mee mogen maken met mijn dochter. Dat heeft 10 maanden geduurd voordat ze erachter kwamen wat het was.

[ Bericht 36% gewijzigd door lisa op 14-04-2013 19:32:24 ]
  zondag 14 april 2013 @ 20:36:08 #127
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125281351
Ik ben gestopt met de pijnblokkades, wat een drama iedere keer en als ik gelukd had, had ik er 2 weken effect van :{
Dat was het me niet waard hoor
pi_125300578
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 09:30 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Merk ik dan wel. Volgens mijn chirurg is oprekken van de maag te voorkomen door gewoon nooit meer te eten dan voorgeschreven. En geen koolzuur drinken. Dat heb ik dus ook al een hele tijd niet meer gehad al mis ik een cola'tje af en toe best wel.
Ik hoop ook van harte voor je dat het zo zal blijven hoor. Het is alleen dat ik bijna mezelf hoor praten en nu toch moet toegeven dat het mij ook zwaar valt. Ondanks dat ik nog steeds een klein maagje heb (recent gecheckt met slikfoto) kan ik redelijk normale porties eten. Daarnaast kan ik overal tegen zoals suiker (zowel vast als vloeibaar) en alcohol. Kortom, vanaf dan komt het weer gewoon op wilskracht aan. En ik merk echt dat mijn lichaam gewoon héél zuinig is en dan moet je gewoon weer megaveel discipline hebben om het eraf te houden óf de sluipkilo's er weer af te krijgen.

Nogmaals, ik hoop voor je dat het allemaal zo soepel blijft gaan maar de vele reacties van mensen die langer geopereerd zijn, zijn er niet voor niks. Dus waak er in ieder geval voor :)
  maandag 15 april 2013 @ 10:53:55 #129
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125302875
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 09:10 schreef Trusten het volgende:

[..]

Ik hoop ook van harte voor je dat het zo zal blijven hoor. Het is alleen dat ik bijna mezelf hoor praten en nu toch moet toegeven dat het mij ook zwaar valt. Ondanks dat ik nog steeds een klein maagje heb (recent gecheckt met slikfoto) kan ik redelijk normale porties eten. Daarnaast kan ik overal tegen zoals suiker (zowel vast als vloeibaar) en alcohol. Kortom, vanaf dan komt het weer gewoon op wilskracht aan. En ik merk echt dat mijn lichaam gewoon héél zuinig is en dan moet je gewoon weer megaveel discipline hebben om het eraf te houden óf de sluipkilo's er weer af te krijgen.

Nogmaals, ik hoop voor je dat het allemaal zo soepel blijft gaan maar de vele reacties van mensen die langer geopereerd zijn, zijn er niet voor niks. Dus waak er in ieder geval voor :)
Wat betreft suiker ben ik niet bang dat ik dat veel zal nemen ook al zou het kunnen. Hou niet van zoetigheid, en alcohol drink ik sowieso al niet omdat ik het vies vind.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 15 april 2013 @ 12:47:56 #130
13151 crew  Rewimo
pi_125306747
Alcohol is sowieso een no-go na een WLS. Je lever krijgt er een enorme opdonder van. Gewoon niet doen dus. Ik heb mijn 2 glazen per jaar ook afgezworen :P

En mijn galblaas was er inderdaad al uit voor de WLS. Blindedarm hebben ze wel meteen weggehaald.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 15 april 2013 @ 14:08:38 #131
35189 Troel
scherp en bot
pi_125309361
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 10:53 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Wat betreft suiker ben ik niet bang dat ik dat veel zal nemen ook al zou het kunnen. Hou niet van zoetigheid, en alcohol drink ik sowieso al niet omdat ik het vies vind.
Punt is dat de mensen die het stelligst beweren "dat gaat mij niet overkomen", na een aantal jaar schoorvoetend terugkomen met de melding dat het hun ook is overkomen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 15 april 2013 @ 23:22:21 #132
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125335778
quote:
7s.gif Op maandag 15 april 2013 14:08 schreef Troel het volgende:

[..]

Punt is dat de mensen die het stelligst beweren "dat gaat mij niet overkomen", na een aantal jaar schoorvoetend terugkomen met de melding dat het hun ook is overkomen ;)
Ik word telkens gewaarschuwd voor teveel suiker. Maar ik heb nog nooit veel suiker gebruikt omdat ik niet van zoetigheid hou, dus wat suiker betreft weet ik zeker dat ik dat niet teveel neem.
  maandag 15 april 2013 @ 23:22:49 #133
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125335798
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 12:47 schreef Rewimo het volgende:
Alcohol is sowieso een no-go na een WLS. Je lever krijgt er een enorme opdonder van. Gewoon niet doen dus. Ik heb mijn 2 glazen per jaar ook afgezworen :P

En mijn galblaas was er inderdaad al uit voor de WLS. Blindedarm hebben ze wel meteen weggehaald.
Ik ken iemand die gewoon elk weekend aan de bier is met een gbp.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 april 2013 @ 06:48:40 #134
13151 crew  Rewimo
pi_125341848
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2013 23:22 schreef Wildervankstertje het volgende:
Ik ken iemand die gewoon elk weekend aan de bier is met een gbp.
Dat is niet zo slim dan :N
  woensdag 17 april 2013 @ 11:49:12 #135
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125390716
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2013 06:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dat is niet zo slim dan :N
Nee maar ze is bijna 1,5 jaar geleden geopereerd en valt nog steeds af.
  woensdag 17 april 2013 @ 12:03:31 #136
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125391254
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 11:49 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Nee maar ze is bijna 1,5 jaar geleden geopereerd en valt nog steeds af.
Ja maar het is slecht voor je lever. Dat heeft weinig met afvallen te maken..
  woensdag 17 april 2013 @ 12:06:51 #137
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125391356
quote:
17s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Tja, ken ook iemand die mij laatst vroeg of ze tijdens pré-dieet wel gewoon alcohol mocht. Inmiddels is zij wel geopereerd. 'T is iemand die gewend is elk weekend flink aan de zuip te zijn. Krijgt vanzelf problemen.
  woensdag 17 april 2013 @ 12:50:48 #138
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125392786
quote:
17s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:03 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

wat is dan het verschil qua effect van alcohol op je lever voor en na de operatie?
  woensdag 17 april 2013 @ 13:10:15 #139
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_125393395
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 12:50 schreef Mirjam het volgende:

[..]

wat is dan het verschil qua effect van alcohol op je lever voor en na de operatie?
Het is sneller bij de lever zover ik weet en moet dan ook harder werken. Normaal doet je maag al een deel verteren en nu niet meer.
  woensdag 17 april 2013 @ 13:17:45 #140
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125393676
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Het is sneller bij de lever zover ik weet en moet dan ook harder werken. Normaal doet je maag al een deel verteren en nu niet meer.
ah, zo. Ik snapte er al niks van, maar dit klinkt heel logisch.
  vrijdag 19 april 2013 @ 18:53:28 #141
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_125491059
Maar is dat effect ook al bij een enkel wijntje zo?
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  vrijdag 19 april 2013 @ 19:56:54 #142
35189 Troel
scherp en bot
pi_125493878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 18:53 schreef flugeltje het volgende:
Maar is dat effect ook al bij een enkel wijntje zo?
Nou leef ik al veel langer zonder alcohol, als ik een peachtree met jus neem in een longdrinkglas en ik doe een halve cm peachtree, dan heb ik na 1 slok eigenlijk al genoeg. Waarom? Omdat je de alcohol proeft en omdat dat op een of andere manier je lichaam in een waakstand zet :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:13:23 #143
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125494846
quote:
1s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:10 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Ligt er dan ook weer aan welke operatie je hebt gehad. Bij een sleeve is het anders dan bij mbgp of gbp.
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:15:10 #144
35189 Troel
scherp en bot
pi_125494964
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:13 schreef Wildervankstertje het volgende:

[..]

Ligt er dan ook weer aan welke operatie je hebt gehad. Bij een sleeve is het anders dan bij mbgp of gbp.
Toch wordt het bij alle operaties afgeraden :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 19 april 2013 @ 20:36:29 #145
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125496222
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 april 2013 20:15 schreef Troel het volgende:

[..]

Toch wordt het bij alle operaties afgeraden :)
Staat inderdaad ook in de map die ik heb meegekregen. Maakt voor mij ook niet uit, enige met alcohol wat ik nog wel lust is Shandy, en daar zit niet veel in. Heb dat vorige week gedronken, lepeltje erin om de koolzuur eruit te roeren.
  zaterdag 20 april 2013 @ 12:45:42 #146
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_125519441
Ik heb net het screeningsformulier helemaal ingevuld en dat gaat dus zo op de bus... Mijlpaaltje weer...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_125538359
ik drink al jaren geen alcohol ook voor mijn operatie misschien al 2 jaar niet meer. Afgelopen oud en nieuw 1 slokje gehad ik vond het gewoon vies. Maar alcohol is ivm tramadol en de spierziekte die achteruit is gegaan niet zo'n slim idee. Ik vind aangeschoten mensen ook gewoon niet leuk meer terwijl toen ik nog wel alcohol dronk was ik zelf ook aangeschoten als andere mensen dat ook waren. En dan zie je dat en merk je dat niet.

Mijn conclusie is dat alcohol eigenlijk ook een zware drug is.
pi_125538617
O ja zonder mijn mede weten kreeg ik vrijdag een formulier binnen van een afspraak in maastricht met een chirurg. Dus ik bellen naar maastricht van waarom en wat en hoe en wat. Nou arhnem vond het te risicovol om mij te opereren en hebben ze mij doorgestuurd naar Maastricht omdat ze daar gespecialiseerd zijn in mijn spierziekte en ik daar met alles zit tbt mijn spierziekte. Kreeg te horen van de assistente. Ik zal toegeven dat er veel regels zijn wat ze wel en niet mogen en dat ik 2 dagen op de IC moet liggen etc etc dus ze zullen schrik hebben gekregen in Arnhem. Nu belt de chirurg uit Maastricht mij maandag ochtend of dinsdag eventjes omdat dit buiten mijn mede weten is gedaan.

Nu kreeg ik vandaag toevallig een telefonische afspraak met mijn arts in Arnhem binnen.
Ik had stiekem gehoopt dat ik binnen nu en een paar weken geopereerd zou worden waar ik
dus ook op gehoopt had omdat ik er toch wel last van heb van die galstenen. en de middelste weken van juni gaan we op vakantie dus ik wil op zijn laatst 3 weken voor die tijd geopereerd worden. En anders word het pas weer erna.
  donderdag 25 april 2013 @ 20:08:19 #149
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125731237
Toen en nu :-)

pi_125740335
Heb je al een hele nieuwe garderobe? :D Gaat geweldig!
  vrijdag 26 april 2013 @ 04:17:53 #151
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125747571
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 22:34 schreef Isabeau het volgende:
Heb je al een hele nieuwe garderobe? :D Gaat geweldig!
Ja al mijn oude kleding is al weg. Heb nu maat 40/42 dus moest wel nieuwe kopen. Ben ik in januari al mee begonnen want toen pasten mijn oude broeken me al niet meer. Maar wat ik in januari heb gekocht is me ook te wijd nu. Bij m'n bovenbenen wil het nog wel maar rondom mijn taille veel te groot. Dus koop regelmatig wat nieuws, wel nog bij de goedkopere winkels als Bristol en Takko, anders word het me veel te duur. Er zijn weleens mensen die zeggen van wacht daar toch even mee, maar in kleding lopen wat veel te wijd is zit niet lekker en ziet er nogal slonzig uit, zo ga ik de straat niet op.
pi_125747994
Nee, ik begrijp dat je naar de goedkope winkels gaat hoor. Je zou ook eens bij een tweede hands winkel kunnen kijken? We hebben hier een erg goede met soms prachtige kleding die er als nieuw uitziet. En dan straks als je een tijdje op gewicht bent echt leuke kleren kopen O+
  vrijdag 26 april 2013 @ 14:48:17 #153
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_125761154
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2013 07:43 schreef Isabeau het volgende:
Nee, ik begrijp dat je naar de goedkope winkels gaat hoor. Je zou ook eens bij een tweede hands winkel kunnen kijken? We hebben hier een erg goede met soms prachtige kleding die er als nieuw uitziet. En dan straks als je een tijdje op gewicht bent echt leuke kleren kopen O+
Ik koop nooit 2ehands, voel ik me niet prettig in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')