Bekijk deze YouTube-videoquote:The series stars Zooey Deschanel as Jessica "Jess" Day, a well-liked, bubbly, and adorable woman in her late 20s who is trying to get over her surprise breakup with her model boyfriend. She eventually finds a new place to stay when she moves in with three single guys: Nick, a bartender; Schmidt, a professional and modern-day casanova; and Coach, a former athlete turned trainer. Rounding out this unlikely bunch is Jessica's street-smart model friend Cece. Together, this group of friends try to help Jess learn a lot about love, life and mostly about herself, while at the same time learn a lot about themselves.
En een drugslordlady in Kentucky?quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:52 schreef Maloney het volgende:
Zou Nick weten dat zijn moeder een Russische spymaster is?
De personages zijn altijd al extreme persoonlijkheden. Ik vind het juist wel tof dat ze steeds meer die absurdistische humor aandurven.quote:Op zaterdag 6 april 2013 08:34 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik vond deze aflevering minder. Personages worden echt een soort parodie op zichzelf.
Aan de ene kant wel, aan de andere kant heb ik persoonlijk toch wat realisme nodig om het echt leukte kunnen vinden. Daar wordt het herkenbaar van en krijg ik meer een 'band' met de personages.quote:Op zaterdag 6 april 2013 12:58 schreef Jivis het volgende:
[..]
De personages zijn altijd al extreme persoonlijkheden. Ik vind het juist wel tof dat ze steeds meer die absurdistische humor aandurven.
Die scene was wel leuk ja.quote:Op zaterdag 6 april 2013 20:19 schreef loezzzje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]hilarische scene!
"Hello lesbian"quote:Op donderdag 11 april 2013 01:06 schreef Obama het volgende:
Zeer leuke aflevering.....I love the russian model!
Was dat niet... Taylor Swift?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:21 schreef Maloney het volgende:
'Who the hell is Elaine?'
Briljante aflevering.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef F_JD het volgende:
"I got this brand new Coldplay bootleg,live from Rotterdam..Why don't we make some pasta and really listen to it?"
Ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef StretchingKoala het volgende:
Te corny dat Cotton Eye Joe stukje, maar ik schoot wel hard in de lach.
Dit was de laatste helaas toch alweer? Komt er een S3?
Ik snap eigenlijk die adoratie voor Coach niet want die gast heeft er toch maar in 1 aflevering in gezeten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Ja, eindelijk eens 'coach' ontstijgen moest ik daarbij denken.
Was wel een 'fly move'.
Moet je nagaan hoe baas 'ie was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk die adoratie voor Coach niet want die gast heeft er toch maar in 1 aflevering in gezeten?
Nick doet die blikken altijd zo goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef loezzzje het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef supernovae het volgende:
http://tvline.com/2013/07(...)ns-jr-returns-coach/
Coach komt een aantal afleveringen terug in seizoen 3!
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef supernovae het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef supernovae het volgende:
Echt een saaie film is dat zeg..ondanks de goede chicksquote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef shiznuts het volgende:
Zag Nick net voorbijkomen in een trailer.
Ik vond hem ook tegenvallen, met Olivia en Jake had ik er wel meer van verwacht...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een saaie film is dat zeg..ondanks de goede chicks
Hij was rector in 21 Jump Streetquote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik ben niet zo van de Romcom, zeker niet met nadruk op het 'romantic' en dramatische gedeelte.
Maar hij was als rector in een of andere comedy ook en was 'ie niet ook in Safety not guaranteed ofzo?
Zooey kende ik eigenlijk al van Yes Man (best aardige film trouwens), de rest ken ik eigenlijk niet van films of iets.
O was ik niet aan het editen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben benieuwd. Als de rol van Winston dan maar niet verwaarloosd wordt. Die heeft het gat wat Coach achterliet ruim voldoende ingevuldVooral die desert episode was lachen.
Coach vond ik leuker, dus ik vrees dat Winston dan weinig meer toevoegd. Maar ja, Happy Endings is gecancelled dus hopelijk blijft Coach een tijdje.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben benieuwd. Als de rol van Winston dan maar niet verwaarloosd wordt.
^^ dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:24 schreef Markeerstift het volgende:
Haha ik blijf die Coach adoratie bijzonder vinden aangezien hij alleen in de pilot zat. Ikzelf kan hem niet eens herinneren!
quote:The New Girl
S03E01
All In
16h 03m to go
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:24 schreef loezzzje het volgende:
"If you think you're shoes are brown, what color do you think you are?"
Ik vond het ook maar een meh aflevering eigenlijk. Had er meer van verwacht door de reacties hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef DUK het volgende:
Ik vond hem een beetje rommelig. Evenaarde het niveau van vorig jaar bij lange na niet voor mij.
Weet echter zeker dat er nog genoeg gelachen gaat worden dit seizoen. Dat moet..
Grappig, ik vind Winston juist vooral de afgelopen tijd één van de sterkste characters.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Winston vind ik eigenlijk het minste toevoegen aan de dynamiek.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Ben bij minuut 3.
De kat gaat dood, of niet?
Dat is echt het standaardplot als iemand voor een kat/hond moet zorgen altijd.
Ben benieuwd... ff verder kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff kijken.quote:New Girl
S03E03
Double Date
11h 13m ago
Ohhh, het was in de subtitles Lady Bucks, ik snapte het al niet, dacht vast een bekende groep in USA ofzo.quote:
Subtitles?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Ohhh, het was in de subtitles Lady Bucks, ik snapte het al niet, dacht vast een bekende groep in USA ofzo.
http://www.addic7ed.com/quote:
Ik vond die juist nergens op slaan, hij klopt ook helemaal niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Beaudelaire het volgende:
“If you were supposed to talk about your feelings, they'd be called talkings.”
Prachtige zin.
Behalve dan dat Nick echt grappig is en Ted absoluut niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Wat dat betreft lijken Nick en Ted qua karakters ook wel wat op elkaar.![]()
Hij levert de meeste losse grappen op, maar dat is juist omdat ie niet zo'n sterk karakter is. Dus alle losse dingen kun je makkelijk in die rol schuiven. Jess is het zweverige chickie, Nick de rare mopperaar, schmidt de narcistische casanova, maar wie is Winston eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:35 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Winston juist vooral de afgelopen tijd één van de sterkste characters.
De gast die het normaalst lijkt, maar eigenlijk het gestoords van iedereen is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick echt grappig is en Ted absoluut niet.
[..]
Hij levert de meeste losse grappen op, maar dat is juist omdat ie niet zo'n sterk karakter is. Dus alle losse dingen kun je makkelijk in die rol schuiven. Jess is het zweverige chickie, Nick de rare mopperaar, schmidt de narcistische casanova, maar wie is Winston eigenlijk?
Inderdaad! Ik vind Winston op het moment het leukste.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De gast die het normaalst lijkt, maar eigenlijk het gestoords van iedereen is.
Exuusneger?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick echt grappig is en Ted absoluut niet.
[..]
Hij levert de meeste losse grappen op, maar dat is juist omdat ie niet zo'n sterk karakter is. Dus alle losse dingen kun je makkelijk in die rol schuiven. Jess is het zweverige chickie, Nick de rare mopperaar, schmidt de narcistische casanova, maar wie is Winston eigenlijk?
Dat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef Jivis het volgende:
Wat is Schmidt vervelend dit seizoen.
En die relatie van Jess en Nick had ik me ook wat leuker voorgesteld.
Winston met die kat.
Jess kan natuurlijk niet vertrekken en Nick zou ik ook erg vreemd vinden. Smitty is daarbij de Barney van de serie, zonder hem is het allemaal een stuk minder. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef kawotski het volgende:
Damon Wayans Jr. komt weer terug in New Girl (zie eerste aflevering) en er gaat iemand uit en dat schijnt Winston niet te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |