Was dat niet... Taylor Swift?quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:21 schreef Maloney het volgende:
'Who the hell is Elaine?'
Briljante aflevering.
quote:Op woensdag 15 mei 2013 10:25 schreef F_JD het volgende:
"I got this brand new Coldplay bootleg,live from Rotterdam..Why don't we make some pasta and really listen to it?"
Ik ookquote:Op woensdag 15 mei 2013 14:17 schreef StretchingKoala het volgende:
Te corny dat Cotton Eye Joe stukje, maar ik schoot wel hard in de lach.
Dit was de laatste helaas toch alweer? Komt er een S3?
Ik snap eigenlijk die adoratie voor Coach niet want die gast heeft er toch maar in 1 aflevering in gezeten?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:03 schreef shiznuts het volgende:
Ja, eindelijk eens 'coach' ontstijgen moest ik daarbij denken.
Was wel een 'fly move'.
Moet je nagaan hoe baas 'ie was.quote:Op woensdag 15 mei 2013 18:05 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk die adoratie voor Coach niet want die gast heeft er toch maar in 1 aflevering in gezeten?
Nick doet die blikken altijd zo goed.quote:Op donderdag 16 mei 2013 00:30 schreef loezzzje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef supernovae het volgende:
http://tvline.com/2013/07(...)ns-jr-returns-coach/
Coach komt een aantal afleveringen terug in seizoen 3!
Jaaaaaaquote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef supernovae het volgende:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 19:18 schreef supernovae het volgende:
Echt een saaie film is dat zeg..ondanks de goede chicksquote:Op maandag 29 juli 2013 21:48 schreef shiznuts het volgende:
Zag Nick net voorbijkomen in een trailer.
Ik vond hem ook tegenvallen, met Olivia en Jake had ik er wel meer van verwacht...quote:Op maandag 29 juli 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een saaie film is dat zeg..ondanks de goede chicks
Hij was rector in 21 Jump Streetquote:Op maandag 29 juli 2013 22:48 schreef shiznuts het volgende:
Mja, ik ben niet zo van de Romcom, zeker niet met nadruk op het 'romantic' en dramatische gedeelte.
Maar hij was als rector in een of andere comedy ook en was 'ie niet ook in Safety not guaranteed ofzo?
Zooey kende ik eigenlijk al van Yes Man (best aardige film trouwens), de rest ken ik eigenlijk niet van films of iets.
O was ik niet aan het editen.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben benieuwd. Als de rol van Winston dan maar niet verwaarloosd wordt. Die heeft het gat wat Coach achterliet ruim voldoende ingevuldVooral die desert episode was lachen.
Coach vond ik leuker, dus ik vrees dat Winston dan weinig meer toevoegd. Maar ja, Happy Endings is gecancelled dus hopelijk blijft Coach een tijdje.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:53 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben benieuwd. Als de rol van Winston dan maar niet verwaarloosd wordt.
^^ dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:24 schreef Markeerstift het volgende:
Haha ik blijf die Coach adoratie bijzonder vinden aangezien hij alleen in de pilot zat. Ikzelf kan hem niet eens herinneren!
quote:The New Girl
S03E01
All In
16h 03m to go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |