quote:Op woensdag 18 september 2013 17:24 schreef loezzzje het volgende:
"If you think you're shoes are brown, what color do you think you are?"
Ik vond het ook maar een meh aflevering eigenlijk. Had er meer van verwacht door de reacties hier.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:10 schreef DUK het volgende:
Ik vond hem een beetje rommelig. Evenaarde het niveau van vorig jaar bij lange na niet voor mij.
Weet echter zeker dat er nog genoeg gelachen gaat worden dit seizoen. Dat moet..
Grappig, ik vind Winston juist vooral de afgelopen tijd één van de sterkste characters.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Winston vind ik eigenlijk het minste toevoegen aan de dynamiek.
quote:Op woensdag 25 september 2013 22:21 schreef shiznuts het volgende:
Ben bij minuut 3.
De kat gaat dood, of niet?
Dat is echt het standaardplot als iemand voor een kat/hond moet zorgen altijd.
Ben benieuwd... ff verder kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff kijken.quote:New Girl
S03E03
Double Date
11h 13m ago
Ohhh, het was in de subtitles Lady Bucks, ik snapte het al niet, dacht vast een bekende groep in USA ofzo.quote:
Subtitles?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:15 schreef JDx het volgende:
[..]
Ohhh, het was in de subtitles Lady Bucks, ik snapte het al niet, dacht vast een bekende groep in USA ofzo.
http://www.addic7ed.com/quote:
Ik vond die juist nergens op slaan, hij klopt ook helemaal niet.quote:Op donderdag 10 oktober 2013 23:10 schreef Beaudelaire het volgende:
“If you were supposed to talk about your feelings, they'd be called talkings.”
Prachtige zin.
Behalve dan dat Nick echt grappig is en Ted absoluut niet.quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:01 schreef shiznuts het volgende:
Wat dat betreft lijken Nick en Ted qua karakters ook wel wat op elkaar.![]()
Hij levert de meeste losse grappen op, maar dat is juist omdat ie niet zo'n sterk karakter is. Dus alle losse dingen kun je makkelijk in die rol schuiven. Jess is het zweverige chickie, Nick de rare mopperaar, schmidt de narcistische casanova, maar wie is Winston eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 september 2013 22:35 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Grappig, ik vind Winston juist vooral de afgelopen tijd één van de sterkste characters.
De gast die het normaalst lijkt, maar eigenlijk het gestoords van iedereen is.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick echt grappig is en Ted absoluut niet.
[..]
Hij levert de meeste losse grappen op, maar dat is juist omdat ie niet zo'n sterk karakter is. Dus alle losse dingen kun je makkelijk in die rol schuiven. Jess is het zweverige chickie, Nick de rare mopperaar, schmidt de narcistische casanova, maar wie is Winston eigenlijk?
Inderdaad! Ik vind Winston op het moment het leukste.quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 13:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
De gast die het normaalst lijkt, maar eigenlijk het gestoords van iedereen is.
Exuusneger?quote:Op vrijdag 11 oktober 2013 12:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Behalve dan dat Nick echt grappig is en Ted absoluut niet.
[..]
Hij levert de meeste losse grappen op, maar dat is juist omdat ie niet zo'n sterk karakter is. Dus alle losse dingen kun je makkelijk in die rol schuiven. Jess is het zweverige chickie, Nick de rare mopperaar, schmidt de narcistische casanova, maar wie is Winston eigenlijk?
Dat.quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 17:24 schreef Jivis het volgende:
Wat is Schmidt vervelend dit seizoen.
En die relatie van Jess en Nick had ik me ook wat leuker voorgesteld.
Winston met die kat.
Jess kan natuurlijk niet vertrekken en Nick zou ik ook erg vreemd vinden. Smitty is daarbij de Barney van de serie, zonder hem is het allemaal een stuk minder. Ben benieuwd.quote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef kawotski het volgende:
Damon Wayans Jr. komt weer terug in New Girl (zie eerste aflevering) en er gaat iemand uit en dat schijnt Winston niet te zijn.
Er gaat iemand uit het appartement, niet uit de seriequote:Op donderdag 17 oktober 2013 11:47 schreef kawotski het volgende:
Damon Wayans Jr. komt weer terug in New Girl (zie eerste aflevering) en er gaat iemand uit en dat schijnt Winston niet te zijn.
Missed your commentquote:Op donderdag 17 oktober 2013 15:47 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Er gaat iemand uit het appartement, niet uit de serie
http://uk.eonline.com/new(...)ommate-is-moving-out
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |