Ah ok, ik dacht dat je refereerde aan mijn post.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Bedoel ook meer de mensen die vrouwen gaan betichten van 'cockteasen', met blauwe ballen.argumenten aankomen enzo. weet wel wie dat zijn toch![]()
Trouwens, als ze zo perfect was qua persoonlijkheid.. gewoon goede vrienden worden? of haar laten afvallen![]()
Dat je piemel niet hard wordt lijkt me een duidelijke hint dat het niet je vriendin moet worden.
Vertell!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
Aaaaah het was leuk. Ben nu onderweg naar huis
En, geneukt? Of zit je oed geil in de treinquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
Aaaaah het was leuk. Ben nu onderweg naar huis
Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:
Dat 'slanke vrouw' is wel een dingetje bij jullie he?
Fijn Linguine! Ben ook benieuwd!
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef Sannne het volgende:
En ook gek ik bedoelde niet alleen bij jou. Lees het hier vaak.
Voor mij wel ja, het verschil tussen beide typen is wel degelijk te merkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:
Dat 'slanke vrouw' is wel een dingetje bij jullie he?
Fijn Linguine! Ben ook benieuwd!
Tijdje geleden had ik een post gemaakt, met daarin de verschillende formaten vrouwen met bijbehorende uitlegquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En, geneukt? Of zit je oed geil in de trein
[..]
Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe
Dat is voor Fokkers! al een hele overwinning.. sex hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
Datquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:
Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat
Dat is echt voor iedereen anders inderdaad... Doet me altijd denken aan dat plaatje wat op FB altijd door de net iets te dikke mensen wordt verspreid over "wat nou een mooi lichaam is".
Tussen die "voorbeeldplaatjes" zit altijd nog een goede maat namelijk, maar die wordt nooit weergegeven
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.
Het is een wedstrijdje wie het verst kan plassen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig isquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen met een maatje meer vaak heel denigrerend doen over of tegen slanke vrouwen hier op Fok. En ze komen altijd met de extreme voorbeelden.
En ja slanke vrouwen vind ik mooier inderdaad, maar het is geen breekpunt mee zoals dat vroeger was
Ik alle 3quote:
Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
Dat valt mij ook vaak op. Dat veel mannen het een ander verhaal bij zich zelf vinden dan bij vrouwenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
niet mijn eerste ingevingquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...
ik heb t niet over niet kieskeurig zijn, voor mij is er iig veel meer belangrijk dan meteen op uiterlijk afkeurenquote:tenminste, dat is het stereotype wat jullie afgeven..
dus vrouwen mogen wel kieskeurig zijn bij mannen, en wijzen 80% af van de gasten die op hun afstappen, maar wij mannen mogen niet kieskeurig zijn?
quote:Klinkt een beetje als de emancipatie: "ik ben voor emancipatie!!!!! maar je mag me niet slaan want ik ben een vrouw"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |