abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124325357

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:57:36 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124325828
Ik ook. :P

quote:
3s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:39 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Bedoel ook meer de mensen die vrouwen gaan betichten van 'cockteasen', met blauwe ballen.argumenten aankomen enzo. weet wel wie dat zijn toch ;)

Trouwens, als ze zo perfect was qua persoonlijkheid.. gewoon goede vrienden worden? of haar laten afvallen :+
Dat je piemel niet hard wordt lijkt me een duidelijke hint dat het niet je vriendin moet worden. ;)
Ah ok, ik dacht dat je refereerde aan mijn post. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_124326294
Aaaaah het was leuk. Ben nu onderweg naar huis :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:20:38 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326306
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
Vertell!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124326394
Dat 'slanke vrouw' is wel een dingetje bij jullie he?

Fijn Linguine! Ben ook benieuwd!
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:24:59 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
En, geneukt? Of zit je oed geil in de trein :D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:

Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124326427
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
pi_124326459
En ook gek ik bedoelde niet alleen bij jou. Lees het hier vaak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:29:00 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef Sannne het volgende:
En ook gek ik bedoelde niet alleen bij jou. Lees het hier vaak.
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:29:18 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:

Voor mij wel ja, het verschil tussen beide typen is wel degelijk te merken :')
quote:
12s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En, geneukt? Of zit je oed geil in de trein :D

[..]

Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe :P
Tijdje geleden had ik een post gemaakt, met daarin de verschillende formaten vrouwen met bijbehorende uitleg :')

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
Dat is voor Fokkers! al een hele overwinning.. sex hebben :P Mooi dat je het leuk gehad hebt!!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124326498
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:

ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
:Y
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:31:02 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124326523
quote:
12s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:

Dat :Y
Dat is echt voor iedereen anders inderdaad... Doet me altijd denken aan dat plaatje wat op FB altijd door de net iets te dikke mensen wordt verspreid over "wat nou een mooi lichaam is".

Tussen die "voorbeeldplaatjes" zit altijd nog een goede maat namelijk, maar die wordt nooit weergegeven :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124326585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
~O> *O* O~)
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_124326594
quote:

[..]

Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.

Het is een wedstrijdje wie het verst kan plassen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:35:14 #15
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326608
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat :Y
Dat is echt voor iedereen anders inderdaad... Doet me altijd denken aan dat plaatje wat op FB altijd door de net iets te dikke mensen wordt verspreid over "wat nou een mooi lichaam is".

Tussen die "voorbeeldplaatjes" zit altijd nog een goede maat namelijk, maar die wordt nooit weergegeven :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.

Het is een wedstrijdje wie het verst kan plassen.
quote:

[..]

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:37:26 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124326655
Ik vind dit plaatje het beste weergeven:

Vele mannen vinden de rechter prachtig, ik vind het helemaal niks, sorry :@
De middelste is van deze 3 zou ik in dit opzicht voor gaan. Links vind ik te dun, maar het liefst zie ik nog iets tussen links en het midden :P

Maar nogmaals, dit is gewoon een mening en iedereen mag die hebben :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:42:13 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326783
Wat mij opvalt is dat vrouwen met een maatje meer vaak heel denigrerend doen over of tegen slanke vrouwen hier op Fok. En ze komen altijd met de extreme voorbeelden.

En ja slanke vrouwen vind ik mooier inderdaad, maar het is geen breekpunt mee zoals dat vroeger was :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124326787
Ik zou voor de rechter gaan :9~
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:46 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen met een maatje meer vaak heel denigrerend doen over of tegen slanke vrouwen hier op Fok. En ze komen altijd met de extreme voorbeelden.

En ja slanke vrouwen vind ik mooier inderdaad, maar het is geen breekpunt mee zoals dat vroeger was :)
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:44:56 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef Sannne het volgende:
Ik zou voor de rechter gaan :9~
Ik alle 3 :D maar als er 1 moet afvallen is het de rechter.

Maar er komt veel meer bij kijken vind ik. Alles staat en valt met de bouw van de vrouw vind ik :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:03 #21
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...

tenminste, dat is het stereotype wat jullie afgeven..

dus vrouwen mogen wel kieskeurig zijn bij mannen, en wijzen 80% af van de gasten die op hun afstappen, maar wij mannen mogen niet kieskeurig zijn?

Klinkt een beetje als de emancipatie: "ik ben voor emancipatie!!!!! maar je mag me niet slaan want ik ben een vrouw"
YouTube
pi_124326917
Ach, ik heb echt een hekel aan dunne mannen. Ik wil een echte vent, een die zn armen om me heen slaat en waar ik me veilig in voel. Een met billen waar ik in kan bijten, een waar ik lekker tegenaan kan liggen zonder botten te voelen O+
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:51 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat valt mij ook vaak op. Dat veel mannen het een ander verhaal bij zich zelf vinden dan bij vrouwen :D ja maar zij heeft een pens. Ja wtf heb jij zelf dan :D

Ach ja aan het eind maakt het allemaal niet eens zoveel uit, groeien we met ze alle overheen :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:47:43 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...
niet mijn eerste ingeving
quote:
tenminste, dat is het stereotype wat jullie afgeven..

dus vrouwen mogen wel kieskeurig zijn bij mannen, en wijzen 80% af van de gasten die op hun afstappen, maar wij mannen mogen niet kieskeurig zijn?
ik heb t niet over niet kieskeurig zijn, voor mij is er iig veel meer belangrijk dan meteen op uiterlijk afkeuren
quote:
Klinkt een beetje als de emancipatie: "ik ben voor emancipatie!!!!! maar je mag me niet slaan want ik ben een vrouw"
:')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124326981
En toch ken ik weinig vrouwen die echt zo slank zijn irl.. en dan ook nog eens leuk in de omgang zijn. En ik hoop ook zeker dat jullie dan geen kinderen nemen met die dames want dat verneukt ook een boel :D

Ik was graatjemager na mijn eerste kind nou nu na 2 ben ik dat echt niet meer hoor.

insert charming foto van hoe het was :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')