abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124325357

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 21 maart 2013 @ 09:57:36 #2
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124325828
Ik ook. :P

quote:
3s.gif Op donderdag 21 maart 2013 08:39 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Bedoel ook meer de mensen die vrouwen gaan betichten van 'cockteasen', met blauwe ballen.argumenten aankomen enzo. weet wel wie dat zijn toch ;)

Trouwens, als ze zo perfect was qua persoonlijkheid.. gewoon goede vrienden worden? of haar laten afvallen :+
Dat je piemel niet hard wordt lijkt me een duidelijke hint dat het niet je vriendin moet worden. ;)
Ah ok, ik dacht dat je refereerde aan mijn post. ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_124326294
Aaaaah het was leuk. Ben nu onderweg naar huis :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:20:38 #4
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326306
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
Vertell!!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124326394
Dat 'slanke vrouw' is wel een dingetje bij jullie he?

Fijn Linguine! Ben ook benieuwd!
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:24:59 #6
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
En, geneukt? Of zit je oed geil in de trein :D

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:

Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_124326427
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
pi_124326459
En ook gek ik bedoelde niet alleen bij jou. Lees het hier vaak.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:29:00 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326482
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef Sannne het volgende:
En ook gek ik bedoelde niet alleen bij jou. Lees het hier vaak.
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:29:18 #10
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:

Voor mij wel ja, het verschil tussen beide typen is wel degelijk te merken :')
quote:
12s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En, geneukt? Of zit je oed geil in de trein :D

[..]

Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe :P
Tijdje geleden had ik een post gemaakt, met daarin de verschillende formaten vrouwen met bijbehorende uitleg :')

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
Dat is voor Fokkers! al een hele overwinning.. sex hebben :P Mooi dat je het leuk gehad hebt!!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124326498
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:

ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
:Y
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:31:02 #12
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124326523
quote:
12s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:

Dat :Y
Dat is echt voor iedereen anders inderdaad... Doet me altijd denken aan dat plaatje wat op FB altijd door de net iets te dikke mensen wordt verspreid over "wat nou een mooi lichaam is".

Tussen die "voorbeeldplaatjes" zit altijd nog een goede maat namelijk, maar die wordt nooit weergegeven :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124326585
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
~O> *O* O~)
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_124326594
quote:

[..]

Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.

Het is een wedstrijdje wie het verst kan plassen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:35:14 #15
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326608
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat :Y
Dat is echt voor iedereen anders inderdaad... Doet me altijd denken aan dat plaatje wat op FB altijd door de net iets te dikke mensen wordt verspreid over "wat nou een mooi lichaam is".

Tussen die "voorbeeldplaatjes" zit altijd nog een goede maat namelijk, maar die wordt nooit weergegeven :P
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.

quote:

[..]

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:37:26 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124326655
Ik vind dit plaatje het beste weergeven:

Vele mannen vinden de rechter prachtig, ik vind het helemaal niks, sorry :@
De middelste is van deze 3 zou ik in dit opzicht voor gaan. Links vind ik te dun, maar het liefst zie ik nog iets tussen links en het midden :P

Maar nogmaals, dit is gewoon een mening en iedereen mag die hebben :Y
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:42:13 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326783
Wat mij opvalt is dat vrouwen met een maatje meer vaak heel denigrerend doen over of tegen slanke vrouwen hier op Fok. En ze komen altijd met de extreme voorbeelden.

En ja slanke vrouwen vind ik mooier inderdaad, maar het is geen breekpunt mee zoals dat vroeger was :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_124326787
Ik zou voor de rechter gaan :9~
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:46 #19
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326831
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen met een maatje meer vaak heel denigrerend doen over of tegen slanke vrouwen hier op Fok. En ze komen altijd met de extreme voorbeelden.

En ja slanke vrouwen vind ik mooier inderdaad, maar het is geen breekpunt mee zoals dat vroeger was :)
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:44:56 #20
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326866
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef Sannne het volgende:
Ik zou voor de rechter gaan :9~
Ik alle 3 :D maar als er 1 moet afvallen is het de rechter.

Maar er komt veel meer bij kijken vind ik. Alles staat en valt met de bouw van de vrouw vind ik :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:03 #21
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124326901
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...

tenminste, dat is het stereotype wat jullie afgeven..

dus vrouwen mogen wel kieskeurig zijn bij mannen, en wijzen 80% af van de gasten die op hun afstappen, maar wij mannen mogen niet kieskeurig zijn?

Klinkt een beetje als de emancipatie: "ik ben voor emancipatie!!!!! maar je mag me niet slaan want ik ben een vrouw"
YouTube
pi_124326917
Ach, ik heb echt een hekel aan dunne mannen. Ik wil een echte vent, een die zn armen om me heen slaat en waar ik me veilig in voel. Een met billen waar ik in kan bijten, een waar ik lekker tegenaan kan liggen zonder botten te voelen O+
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:46:51 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124326928
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:

[..]

Dat valt mij ook vaak op. Dat veel mannen het een ander verhaal bij zich zelf vinden dan bij vrouwen :D ja maar zij heeft een pens. Ja wtf heb jij zelf dan :D

Ach ja aan het eind maakt het allemaal niet eens zoveel uit, groeien we met ze alle overheen :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:47:43 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326955
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...
niet mijn eerste ingeving
quote:
tenminste, dat is het stereotype wat jullie afgeven..

dus vrouwen mogen wel kieskeurig zijn bij mannen, en wijzen 80% af van de gasten die op hun afstappen, maar wij mannen mogen niet kieskeurig zijn?
ik heb t niet over niet kieskeurig zijn, voor mij is er iig veel meer belangrijk dan meteen op uiterlijk afkeuren
quote:
Klinkt een beetje als de emancipatie: "ik ben voor emancipatie!!!!! maar je mag me niet slaan want ik ben een vrouw"
:')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124326981
En toch ken ik weinig vrouwen die echt zo slank zijn irl.. en dan ook nog eens leuk in de omgang zijn. En ik hoop ook zeker dat jullie dan geen kinderen nemen met die dames want dat verneukt ook een boel :D

Ik was graatjemager na mijn eerste kind nou nu na 2 ben ik dat echt niet meer hoor.

insert charming foto van hoe het was :')
pi_124326985
Ik zou echt geen gespierde vent hoeven hoor.. Vermoeiend, die sport-obsessie ;)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:48:31 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124326986
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Sannne het volgende:
Ach, ik heb echt een hekel aan dunne mannen. Ik wil een echte vent, een die zn armen om me heen slaat en waar ik me veilig in voel. Een met billen waar ik in kan bijten, een waar ik lekker tegenaan kan liggen zonder botten te voelen O+
O+ kijk dat komt heel erg in de richting O+
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:49:05 #28
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124327006
Het valt me wel op dat wanneer vrouwen alleen een gezicht op een dating site zetten je gerust van uit kan gaan dat daar 9 van de 10x geen zandloper figuur onder zit :D
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:49:10 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327008
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Sannne het volgende:
Ik zou echt geen gespierde vent hoeven hoor.. Vermoeiend, die sport-obsessie ;)
samen sporten in bed O+ ;)
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 10:50:08 #30
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327028
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef ook_gek het volgende:
Het valt me wel op dat wanneer vrouwen alleen een gezicht op een dating site zetten je gerust van uit kan gaan dat daar 9 van de 10x geen zandloper figuur onder zit :D
en dat geld idem voor mannen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124327062
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Sannne het volgende:
Ditto ik vind slanke mannelijk sukkelig en autistisch overkomen gewoon door hoe dun ze zijn :r
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:51:17 #32
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327072
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Pvoesss het volgende:
En toch ken ik weinig vrouwen die echt zo slank zijn irl.. en dan ook nog eens leuk in de omgang zijn. En ik hoop ook zeker dat jullie dan geen kinderen nemen met die dames want dat verneukt ook een boel :D

Ik was graatjemager na mijn eerste kind nou nu na 2 ben ik dat echt niet meer hoor.

[ afbeelding ]
insert charming foto van hoe het was :')
Da's anders :P dan heb je van het slanke mogen genieten en dan hou je al van haar _O-

Ik ken eigenlijk alleen maar slanke vrouwen die leuk zijn in de omgang :@
Ik ken ook wat gezettere vrouwen (zoals de rechter en nog een maatje meer) die een stuk minder gezellig zijn, arrogant enzo (zal wel onzekerheid zijn)
Arrogante slanke vrouwen ken ik dan weer niet... niet binnen mijn vriendengroep iig.
pi_124327078
Van die spijkerbroeken die flubberen om de kont, brr..
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:51:43 #34
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124327082
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ditto ik vind slanke mannelijk sukkelig en autistisch overkomen gewoon door hoe dun ze zijn :r
Wat een oordelen hier weer :')

(nee ben zelf niet slank... was het wel... maar jetzt nicht mehr!)

Moet wel zeggen, dat veel slanke goed uitziende dames verwend en arrogant als de pest zijn omdat ze dit geleerd hebben van tv programma's :')

Terwijl, de mensen die zelf uit die buurt komen, lang niet zoerg zijn als dat ze geportretteerd worden.
YouTube
pi_124327095
Ik vind het er zo uit zien ja.. gewoon persoonlijke smaak.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:52:23 #36
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327107
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja dan heb je het over die lange bonenstaken :D
Weet precies wat je bedoelt overigens, maar probleem ligt ook dat die figuren vaak geen "houding" hebben... Stuur ze 2 keer per week naar de sportschool en leer ze normaal rechtop staan met de borst vooruit en je hebt al een heel ander persoon voor je :Y
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:52:52 #37
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124327116
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Weet precies wat je bedoelt overigens, maar probleem ligt ook dat die figuren vaak geen "houding" hebben... Stuur ze 2 keer per week naar de sportschool en leer ze normaal rechtop staan met de borst vooruit en je hebt al een heel ander persoon voor je :Y
Charisma en uitstraling..
YouTube
pi_124327121
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Da's anders :P dan heb je van het slanke mogen genieten en dan hou je al van haar _O-

Ik ken eigenlijk alleen maar slanke vrouwen die leuk zijn in de omgang :@
Ik ken ook wat gezettere vrouwen (zoals de rechter en nog een maatje meer) die een stuk minder gezellig zijn, arrogant enzo (zal wel onzekerheid zijn)
Arrogante slanke vrouwen ken ik dan weer niet... niet binnen mijn vriendengroep iig.
Aah nou jah jammer voor mijn vriend want slank ben ik niet meer. en we hebben pas net een relatie. Zal wel weer terugkomen enzo even babyvet er af neuken enzo :D maar toch.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:53:20 #39
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124327123
Leren rechtop staan kan je in de "Als versieren niet zo makkelijk gaat" reeks ^O^
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124327143
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Precies dat! maar zelfs dan vind ik het minder aantrekkelijk :D
pi_124327175
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

nou, ik heb toevallig laatst wel een meid op Paiq afgekapt omdat ze te dik was, beetje zoals die rechter op het plaatje.. ik vind een slanke meid echt veel vrouwelijker en ik vind ook dat je zelf in de hand hebt hoe dik of slank je bent

ik heb zelf ook best aanleg om dik te worden, maar als ik kilo's wil groeien moet ik alsnog een shitload aan vet eten naar binnen werken.. het heeft ook iets verknipts, dat weegt ook mee in dat ik 'dikke' vrouwen veel minder aantrekkelijk vind
pi_124327245
Ik durf te wedden dat mensen hier mij ook te dik zullen noemen terwijl het best mee valt.
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:57:20 #43
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327250
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Precies dat! maar zelfs dan vind ik het minder aantrekkelijk :D
Jij bent van het motto:
"Goed gereedschap hangt onder een afdakje?"

Maar ja, wat is dun, voorbeelden :P

[ Bericht % gewijzigd door Re op 21-03-2013 11:23:56 ]
  donderdag 21 maart 2013 @ 10:58:01 #44
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124327264
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf te wedden dat mensen hier mij ook te dik zullen noemen terwijl het best mee valt.
Keep telling yourself that :7

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef Sannne het volgende:

[..]

Ja dág.. :')
_O-

Laten we trouwens de SC maar even achterwege laten :')
YouTube
pi_124327310
Als we nou eens in de OP een team fattie en graatmager zetten? Kan het hier weer over datingsite-ervaringen gaan :7
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_124327314
Vind het wel bijzonder hoor, jullie kijk op de ideale vrouw. Ik zoek een vrouw die 62 kilo is. Geen 60, dat is te dun, maar ook geen 65, dat is te dik. :')
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:00:41 #47
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327336
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Vind het wel bijzonder hoor, jullie kijk op de ideale vrouw. Ik zoek een vrouw die 62 kilo is. Geen 60, dat is te dun, maar ook geen 65, dat is te dik. :')
Nee hoor, er wordt hier wel elke keer gezegd dat het totaalplaatje moet kloppen ;)
Er zijn genoeg slanke vrouwen die helemaal niet aantrekkelijk zijn omdat:
- Ze zich niet weten te kleden naar hun figuur
- Ze geen houding hebben
- Een kort pittig kapsel hebbeN :P

etc. etc.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:01:22 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327357
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef All-out het volgende:

[..]

nou, ik heb toevallig laatst wel een meid op Paiq afgekapt omdat ze te dik was, beetje zoals die rechter op het plaatje.. ik vind een slanke meid echt veel vrouwelijker en ik vind ook dat je zelf in de hand hebt hoe dik of slank je bent

ik heb zelf ook best aanleg om dik te worden, maar als ik kilo's wil groeien moet ik alsnog een shitload aan vet eten naar binnen werken.. het heeft ook iets verknipts, dat weegt ook mee in dat ik 'dikke' vrouwen veel minder aantrekkelijk vind
vind je die rechter al te dik :o
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124327366
Oeh dus een vrouw van 62 kilo die goed gekleed is, een spontane uitstraling en lang haar heeft..

Zo worden jullie nooit verliefd he >:)

Nou precies Ynske, daarom zei ik, i'm doomed :W
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:01:47 #50
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327374
quote:
jij bent heul niet dik!
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:02:18 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124327388
Wat een zinloze discussie weer :')
Ofnouja discussie. Tig meningen wat iemand wel of niet leuk vinden. Boeiend. Kies gewoon wat je wil en zin in hebt.
pi_124327402
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:01 schreef Ynske het volgende:

[..]

vind je die rechter al te dik :o
die rechter is te dik. dat het beeld heerst dat dat niet zo is, komt door alle vatsige Amerikanen op tv
pi_124327418
Ik durf te wedden dat die dame gewoon een normaal bmi heeft en dus prima gezond is.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:03:19 #54
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124327420
Je hebt ook perfectie :P

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:03:25 #55
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327423
quote:
99s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef All-out het volgende:

[..]

die rechter is te dik. dat het beeld heerst dat dat niet zo is, komt door alle vatsige Amerikanen op tv

k geloof dat ik maar zelfmoord ga plegen :{w
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124327436
quote:

[..]

WTF
pi_124327475
Wees gerust dames, ik zou die rechter in a heartbeat doen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124327492
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef habitue het volgende:
Wees gerust dames, ik zou die rechter in a heartbeat doen.
* Sannne pakt Ynske's pillen af en haalt zelf opgelucht adem..
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:05:52 #59
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327518
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:03 schreef mr-green het volgende:
Je hebt ook perfectie :P

[ afbeelding ]
Genoeg mannen die dat te dun vinden (ik niet overigens, dit is voor mij ook _O_ ).
Genoeg vrouwen met iets meer vet die ook aantrekkelijk zijn, behalve dat een groot deel van hun afgeven op dit soort vrouwen als "skinny bitches" :P
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:06:27 #60
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124327529
Inderdaad. die rechter is in principe geeneens dik. Het is meer dan midden en links maar dik is een verkeerde beschrijving. Ik zou zeggen: vol slank (al haalt het dat volgens mij nog niet :P)
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:06:57 #61
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124327544
Ik ben slank en doe niet aan sport. Heb zo goed als geen grammetje vet, die aanleg heb ik totaal niet. Zelfs al wil ik, dan nog zal ik niet dik worden :D tja kan ik ook niks aan doen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Ynske het volgende:

[..]

en dat geld idem voor mannen
Heb nooit gekeken hoe mannen er op staan, maar geloof je direct!

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:55 schreef Sannne het volgende:
Zucht... Ik ben gedoemd.
:D dat zal toch wel mee vallen. Genoeg mannen die op stevig of dik vallen. Miss zelfs meer dan op de hele slanke vrouwen.

quote:
Wel of niet mee vallen is puur een kwestie van smaak. Valt dus niks zinnigs over te zeggen ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Zo extreem zal het ook wel niet zijn :P
Niet zo overdrijven :D

Trouwens, het meest door slag gevend is miss zelfs de kleding stijl. Een dikke vrouw die extreem strakke kleding draagt gaat hem vaak niet worden, maar draagt ze de juiste maat kleding is het opeens een heel ander gezicht en is de stempel dik al vaak een stuk milder in veel gevallen.

Extreem dunne vrouwen die hele strakke kleding dragen zien er ook niet uit.
pi_124327602
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Genoeg mannen die dat te dun vinden (ik niet overigens, dit is voor mij ook _O_ ).
Genoeg vrouwen met iets meer vet die ook aantrekkelijk zijn, behalve dat een groot deel van hun afgeven op dit soort vrouwen als "skinny bitches" :P
Je wil toch geen zak botten vasthouden?! :P
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:09:22 #63
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124327637
Doe deze discussie even ergens anders mensen. Is al zo vaak voorbij gekomen.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:10:00 #64
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327651
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Bij zo'n figuur als die middelste hou je geen botten vast hoor :D Die rechter moet je wel uitkijken dat er geen sleutelbeen in je oog verdwijnt ja...

T'is gewoon een smaakkwestie :) ik ga voor midden _O_ en als ik moet kiezen tussen links of rechts kies ik toch links :@
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:10:21 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327664
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Er is weer geneukt in het topic *O*

Done :7
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:11:25 #66
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124327698
Maar even voor de vrouwen. Jullie kunnen mij niet vertellen dat je dit niet mooi vindt :P

FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:11:51 #67
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327711
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef mr-green het volgende:
Maar even voor de vrouwen. Jullie kunnen mij niet vertellen dat je dit niet mooi vindt :P

[ afbeelding ]
nee sorry, dit is niet iemand waar ik voor smelt bij alleen t plaatje
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124327717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef mr-green het volgende:

[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Maar ik heb graag een echte vent.
Tis alleen eye-candy. Al heeft die man een fantastische uitstraling (de film net toevallig eergisteren gezien)
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:12:51 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124327740
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Wat wel handig is is dat je met je hand zo haar broek in kan glijden zonder open te maken als ze op haar rug ligt haha :P

Geneukt? Wie wat waar oh en details!!!
pi_124327758

Echte vent?
pi_124327767
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wat wel handig is is dat je met je hand zo haar broek in kan glijden zonder open te maken als ze op haar rug ligt haha :P

Geneukt? Wie wat waar oh en details!!!
Dat kan bij mij ook hoor............... Daar heb je geen dunne vrouw voor nodig!
Ik heb geen buik, gelukkig.. Wel een ass ;)
pi_124327814
quote:

[..]

Jij bent echt niet wijs. Rechter ziet er het best uit van alle drie.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:15:59 #73
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124327842
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:13 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]

Echte vent?
Die strijkt z'n shirts in een wokpan :D

quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef DaFan het volgende:

[..]

Jij bent echt niet wijs. Rechter ziet er het best uit van alle drie.
Ik ben het ermee eens dat hij niet goed wijs is, maar dat ze er het beste uitziet is een mening ;) (die ik niet met je deel :P)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:16:02 #74
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124327845
Maar goed, net nu we voor zaterdag gereserveerd hebben, heb ik heel leuk contact via Paiq _O-
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:16:25 #75
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124327859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Pfff, eens. Wordt zo vermoeiend om steeds hetzelfde te lezen.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124327864
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Die strijkt z'n shirts in een wokpan :D

:D _O- *PROEST*

He dat was dure espresso ja! :(
pi_124327905
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Wel of niet mee vallen is puur een kwestie van smaak. Valt dus niks zinnigs over te zeggen ;)

True maar ik heb gewoon een maatje s/m maar niet het figuur als die dames :N
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:21:48 #78
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124328020
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

True maar ik heb gewoon een maatje s/m maar niet het figuur als die dames :N
Ik denk dat bijna niemand het figuur heeft van die dames.

Kunnen we het nu weer over seks hebben ofzo? :O
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:24:13 #79
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124328098
Ja wat doet de gemiddelde man als hij een date heeft, met haar in bed belandt en haar broekje gaat uit en er zit me toch een oerwoud, waar de amazone jaloers op is? :P
Sowieso, voorkeur kaal streepje driehoek volle bos blablabla :D :') niveau moet omhoog :D

Edit: zelfde vraag voor de vrouwen natuurlijk naar de voorkeur _O_
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:25:32 #80
262 Re
Kiss & Swallow
pi_124328131
zullen we het weer over ervaringen hebben over datingsites... hoe lekker je een bepaald figuur vind kan ook in een SC die daar speciaal voor is bedoeld...

vermoeiend...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:25:58 #81
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124328141
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ja wat doet de gemiddelde man als hij een date heeft, met haar in bed belandt en haar broekje gaat uit en er zit me toch een oerwoud, waar de amazone jaloers op is? :P
Sowieso, voorkeur kaal streepje driehoek volle bos blablabla :D :') niveau moet omhoog :D

Voorkeur: minimaal getrimd. Geschoren is eigenlijk nog beter. :9
Sowieso geen oerwouden :r
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:26:06 #82
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124328144
nee,

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 21-03-2013 11:37:16 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:26:19 #83
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328153
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:

als ik een complete bush tegen kom, dan laat ik toch echt wel merken dat ik liever onderhouden heb, en als je samen voor een relatie gaat dan komt t vast tot een goede compromis
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:27:14 #84
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328193
ik vind overigens de opzet van Paiq wel leuk, niet op foto's afgaan, eerst eens lekker even babbelen
alleen de mobiele site mogen ze wel eens updaten
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124328238
Wat vinden jullie hiervan:
1 date gehad, 2e date gepland, maar qua smsen etc moet initiatief altijd vanuit mij komen. Ze smst direct terug, en leuk etc, maar begint nooit.

Eerste sms na date kwam wel vanuit haar kan trouwens.
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:30:02 #86
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124328274
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Blue_note het volgende:
1 date gehad, 2e date gepland, maar qua smsen etc moet initiatief altijd vanuit mij komen. Ze smst direct terug, en leuk etc, maar begint nooit.

Gewoon een keertje wat langere tijd ertussen laten zitten en kijken wat er gebeurt...
Ik heb dat ook gehad hoor met iemand (niet goed afgelopen :')), maar het hoeft niks te zeggen...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:30:29 #87
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328295
quote:

als vrouw zijnde vind ik t heel lastig als t steeds van mij uit moet komen en dan ga ik op een gegeven moment op mn handen zitten, kijken of hij uit zichzelf eens reageert, en hoelang t duurt.
dus als man zou ik hetzelfde doen
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:31:11 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124328316
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:27 schreef Ynske het volgende:
ik vind overigens de opzet van Paiq wel leuk, niet op foto's afgaan, eerst eens lekker even babbelen
alleen de mobiele site mogen ze wel eens updaten
Heeft voor en nadelen vind ik. Soms komt er een foto waar ik dan bij denk. Jezus wat was dit zonde van mijn tijd zeg -O-

Een app voor op je telefoon zal een mooie aanvulling kunnen zijn vind ik :)
pi_124328379
quote:

Waarom zo over analyseren?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:33:24 #90
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328380
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:31 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Heeft voor en nadelen vind ik. Soms komt er een foto waar ik dan bij denk. Jezus wat was dit zonde van mijn tijd zeg -O-
zo heel veel tijd kost t toch niet, als je even aan t babbelen bent dan kun je m al zien
ik heb wel dat ik sneller afhaak als iemand nauwelijks reageert.
quote:
Een app voor op je telefoon zal een mooie aanvulling kunnen zijn vind ik :)
dat denk ik ook ja
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124328534
quote:
2s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Waarom zo over analyseren?
Is gewoon irritant. Gister vanaf slaap lekker gewacht tot 16:00 met wat sturen. IK vind dat lang ... Ik was de eerste die wat stuurde toen.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:40:17 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328590
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:38 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Is gewoon irritant. Gister vanaf slaap lekker gewacht tot 16:00 met wat sturen. IK vind dat lang ... Ik was de eerste die wat stuurde toen.
gewoon eens wachten tot zij reageert :Y
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:41:39 #93
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328626
k ben nu iig wel afgeknapt op iemand die nog midden in een scheiding ligt, en maar blijft afgeven op de moeder van zijn kinderen, waarvan 1 er nog maar een paar maanden is :@
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 21 maart 2013 @ 11:43:35 #94
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124328687
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:41 schreef Ynske het volgende:
k ben nu iig wel afgeknapt op iemand die nog midden in een scheiding ligt, en maar blijft afgeven op de moeder van zijn kinderen, waarvan 1 er nog maar een paar maanden is :@
Wat boeit de leeftijd van dat tweede/derde kind?

Maar snap dat je daarop afknapt. Even je verhaal doen oke, maar om nou alle gezeik op een date te gooien :N
pi_124328775
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef Ynske het volgende:

[..]

gewoon eens wachten tot zij reageert :Y
Ik vond tot 16:00 wachten al knap van mezelf gister :')
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 21 maart 2013 @ 11:47:38 #96
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124328818
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat boeit de leeftijd van dat tweede/derde kind?
t verbaasde me dat t kind verwekt is toen de scheiding al in gang gezet was
quote:
Maar snap dat je daarop afknapt. Even je verhaal doen oke, maar om nou alle gezeik op een date te gooien :N
k vind kinderen geen probleem, en als gedoe met je ex je bezig houd op dat moment, ook geen probleem, maar als dat t enige is waar je t over kunt hebben dat is me toch echt teveel
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124329308
quote:

Herkenbaar. Ik heb dat weleens gehad met iemand waar ik een stuk zeven, acht dates mee had. Ze was enthousiast, dat wel, maar dan wel ALTIJD nadat ik wat stuurde, of een date voorstelde. Nooit zelf eens wat initiatief tonen. Dat werd ik op een gegeven moment ook wat zat, dus ik besloot zelf eens niks te laten weten. Maanden niks meer van gehoord. Dus dan denk je; ik zal wel niet interessant genoeg geweest zijn óf er was nog een andere date in het spel.

Na een paar maanden ben ik aan het stappen, begint ze me helemaal plat te appen dat ze me had zien lopen en of ik een drankje kwam doen. Maar toen was ik zelf alweer druk met een ander bezig en hoefde het niet meer zonodig van me :')

Raar mens. Mijn gok is dat het op dat moment spaak was gelopen met die ander, maar dat blijft speculeren.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:07:24 #98
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124329397
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Herkenbaar. Ik heb dat weleens gehad met iemand waar ik een stuk zeven, acht dates mee had. Ze was enthousiast, dat wel, maar dan wel ALTIJD nadat ik wat stuurde, of een date voorstelde. Nooit zelf eens wat initiatief tonen. Dat werd ik op een gegeven moment ook wat zat, dus ik besloot zelf eens niks te laten weten. Maanden niks meer van gehoord. Dus dan denk je; ik zal wel niet interessant genoeg geweest zijn óf er was nog een andere date in het spel.

Na een paar maanden ben ik aan het stappen, begint ze me helemaal plat te appen dat ze me had zien lopen en of ik een drankje kwam doen. Maar toen was ik zelf alweer druk met een ander bezig en hoefde het niet meer zonodig van me :')

Raar mens. Mijn gok is dat het op dat moment spaak was gelopen met die ander, maar dat blijft speculeren.
Idd herkenbaar. Zelf ook eens gehad.

Vind het niet erg om initiatief te nemen, maar er zijn grenzen :)
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:14:49 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124329607
quote:
0s.gif Op donderdag 21 maart 2013 11:47 schreef Ynske het volgende:

[..]

t verbaasde me dat t kind verwekt is toen de scheiding al in gang gezet was

Goedmaaksex na heftige ruzie :D
  donderdag 21 maart 2013 @ 12:18:00 #100
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124329720
quote:
1s.gif Op donderdag 21 maart 2013 12:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Goedmaaksex na heftige ruzie :D
_O-

je zal maar zo'n meisje treffen op een datingsite :')

"Ik word binnenkort mama van mijn eerste kindje, ik zoek daarom ook een papa en geen vriendje"

YouTube
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')