Ah ok, ik dacht dat je refereerde aan mijn post.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:39 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Bedoel ook meer de mensen die vrouwen gaan betichten van 'cockteasen', met blauwe ballen.argumenten aankomen enzo. weet wel wie dat zijn toch![]()
Trouwens, als ze zo perfect was qua persoonlijkheid.. gewoon goede vrienden worden? of haar laten afvallen![]()
Dat je piemel niet hard wordt lijkt me een duidelijke hint dat het niet je vriendin moet worden.
Vertell!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
Aaaaah het was leuk. Ben nu onderweg naar huis
En, geneukt? Of zit je oed geil in de treinquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:19 schreef Linguine het volgende:
Aaaaah het was leuk. Ben nu onderweg naar huis
Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoequote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:
Dat 'slanke vrouw' is wel een dingetje bij jullie he?
Fijn Linguine! Ben ook benieuwd!
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef Sannne het volgende:
En ook gek ik bedoelde niet alleen bij jou. Lees het hier vaak.
Voor mij wel ja, het verschil tussen beide typen is wel degelijk te merkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef Sannne het volgende:
Dat 'slanke vrouw' is wel een dingetje bij jullie he?
Fijn Linguine! Ben ook benieuwd!
Tijdje geleden had ik een post gemaakt, met daarin de verschillende formaten vrouwen met bijbehorende uitlegquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En, geneukt? Of zit je oed geil in de trein
[..]
Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe
Dat is voor Fokkers! al een hele overwinning.. sex hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
Datquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:24 schreef ook_gek het volgende:
Was een dingetje in mijn geval. Maar goed dan komt direct de volgende discussie om de hoek kijken.... Wat is slank, normaal, dik en zeekoe
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Linguine het volgende:
Haha ja seks gehad. Was leeeeuk en zeker voor herhaling vatbaar wat mij betreft (A)
Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb vaak ook t idee dat t iets is wat zich aansteekt op fora, dat mannen niet durven toe te geven onderling als ze niet voor graatmager gaan
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat
Dat is echt voor iedereen anders inderdaad... Doet me altijd denken aan dat plaatje wat op FB altijd door de net iets te dikke mensen wordt verspreid over "wat nou een mooi lichaam is".
Tussen die "voorbeeldplaatjes" zit altijd nog een goede maat namelijk, maar die wordt nooit weergegeven
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.
Het is een wedstrijdje wie het verst kan plassen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig isquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:42 schreef ook_gek het volgende:
Wat mij opvalt is dat vrouwen met een maatje meer vaak heel denigrerend doen over of tegen slanke vrouwen hier op Fok. En ze komen altijd met de extreme voorbeelden.
En ja slanke vrouwen vind ik mooier inderdaad, maar het is geen breekpunt mee zoals dat vroeger was
Ik alle 3quote:
Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
Dat valt mij ook vaak op. Dat veel mannen het een ander verhaal bij zich zelf vinden dan bij vrouwenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
t maakt mij niet uit of iemand een maatje meer of maatje minder heeft, als iedereen maar gelukkig is
maar ik vind t wel typisch dat mannen altijd zo denigrerend doen over vrouwen met een maatje meer. terwijl de mannen ook niet altijd een maatje minder zijn om t zo te noemen
niet mijn eerste ingevingquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, jullie hebben ook veel liever een wat gespierdere vent, met donker haar en eventueel een ruige stoppelbaard...
ik heb t niet over niet kieskeurig zijn, voor mij is er iig veel meer belangrijk dan meteen op uiterlijk afkeurenquote:tenminste, dat is het stereotype wat jullie afgeven..
dus vrouwen mogen wel kieskeurig zijn bij mannen, en wijzen 80% af van de gasten die op hun afstappen, maar wij mannen mogen niet kieskeurig zijn?
quote:Klinkt een beetje als de emancipatie: "ik ben voor emancipatie!!!!! maar je mag me niet slaan want ik ben een vrouw"
quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Sannne het volgende:
Ach, ik heb echt een hekel aan dunne mannen. Ik wil een echte vent, een die zn armen om me heen slaat en waar ik me veilig in voel. Een met billen waar ik in kan bijten, een waar ik lekker tegenaan kan liggen zonder botten te voelen
samen sporten in bedquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Sannne het volgende:
Ik zou echt geen gespierde vent hoeven hoor.. Vermoeiend, die sport-obsessie
en dat geld idem voor mannenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:49 schreef ook_gek het volgende:
Het valt me wel op dat wanneer vrouwen alleen een gezicht op een dating site zetten je gerust van uit kan gaan dat daar 9 van de 10x geen zandloper figuur onder zit
Ditto ik vind slanke mannelijk sukkelig en autistisch overkomen gewoon door hoe dun ze zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:46 schreef Sannne het volgende:
Ach, ik heb echt een hekel aan dunne mannen. Ik wil een echte vent, een die zn armen om me heen slaat en waar ik me veilig in voel. Een met billen waar ik in kan bijten, een waar ik lekker tegenaan kan liggen zonder botten te voelen
Da's andersquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:48 schreef Pvoesss het volgende:
En toch ken ik weinig vrouwen die echt zo slank zijn irl.. en dan ook nog eens leuk in de omgang zijn. En ik hoop ook zeker dat jullie dan geen kinderen nemen met die dames want dat verneukt ook een boel![]()
Ik was graatjemager na mijn eerste kind nou nu na 2 ben ik dat echt niet meer hoor.
[ afbeelding ]
insert charming foto van hoe het was
Wat een oordelen hier weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ditto ik vind slanke mannelijk sukkelig en autistisch overkomen gewoon door hoe dun ze zijn
Ja dan heb je het over die lange bonenstakenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ditto ik vind slanke mannelijk sukkelig en autistisch overkomen gewoon door hoe dun ze zijn
Charisma en uitstraling..quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja dan heb je het over die lange bonenstaken
Weet precies wat je bedoelt overigens, maar probleem ligt ook dat die figuren vaak geen "houding" hebben... Stuur ze 2 keer per week naar de sportschool en leer ze normaal rechtop staan met de borst vooruit en je hebt al een heel ander persoon voor je
Aah nou jah jammer voor mijn vriend want slank ben ik niet meer. en we hebben pas net een relatie. Zal wel weer terugkomen enzo even babyvet er af neuken enzoquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Da's andersdan heb je van het slanke mogen genieten en dan hou je al van haar
Ik ken eigenlijk alleen maar slanke vrouwen die leuk zijn in de omgang
Ik ken ook wat gezettere vrouwen (zoals de rechter en nog een maatje meer) die een stuk minder gezellig zijn, arrogant enzo (zal wel onzekerheid zijn)
Arrogante slanke vrouwen ken ik dan weer niet... niet binnen mijn vriendengroep iig.
Precies dat! maar zelfs dan vind ik het minder aantrekkelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ja dan heb je het over die lange bonenstaken
Weet precies wat je bedoelt overigens, maar probleem ligt ook dat die figuren vaak geen "houding" hebben... Stuur ze 2 keer per week naar de sportschool en leer ze normaal rechtop staan met de borst vooruit en je hebt al een heel ander persoon voor je
nou, ik heb toevallig laatst wel een meid op Paiq afgekapt omdat ze te dik was, beetje zoals die rechter op het plaatje.. ik vind een slanke meid echt veel vrouwelijker en ik vind ook dat je zelf in de hand hebt hoe dik of slank je bentquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat zit hier allemaal grote verhalen op te hangen over hoe ze de 'dikke trollen' afwijzen en hoe ze alleen voor de slankste en lekkerste vrouwen gaan. In de praktijk valt dat allemaal nogal tegen, volgens mij.
Het is een wedstrijdje wie het verst kan plassen.
Jij bent van het motto:quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:53 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Precies dat! maar zelfs dan vind ik het minder aantrekkelijk
Keep telling yourself thatquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf te wedden dat mensen hier mij ook te dik zullen noemen terwijl het best mee valt.
quote:
Nee hoor, er wordt hier wel elke keer gezegd dat het totaalplaatje moet kloppenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Vind het wel bijzonder hoor, jullie kijk op de ideale vrouw. Ik zoek een vrouw die 62 kilo is. Geen 60, dat is te dun, maar ook geen 65, dat is te dik.
vind je die rechter al te dikquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:54 schreef All-out het volgende:
[..]
nou, ik heb toevallig laatst wel een meid op Paiq afgekapt omdat ze te dik was, beetje zoals die rechter op het plaatje.. ik vind een slanke meid echt veel vrouwelijker en ik vind ook dat je zelf in de hand hebt hoe dik of slank je bent
ik heb zelf ook best aanleg om dik te worden, maar als ik kilo's wil groeien moet ik alsnog een shitload aan vet eten naar binnen werken.. het heeft ook iets verknipts, dat weegt ook mee in dat ik 'dikke' vrouwen veel minder aantrekkelijk vind
jij bent heul niet dik!quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef Pvoesss het volgende:
Ik durf te wedden dat mensen hier mij ook te dik zullen noemen terwijl het best mee valt.
die rechter is te dik. dat het beeld heerst dat dat niet zo is, komt door alle vatsige Amerikanen op tvquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef All-out het volgende:
[..]
die rechter is te dik. dat het beeld heerst dat dat niet zo is, komt door alle vatsige Amerikanen op tv
WTFquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef All-out het volgende:
[..]
die rechter is te dik. dat het beeld heerst dat dat niet zo is, komt door alle vatsige Amerikanen op tv
* Sannne pakt Ynske's pillen af en haalt zelf opgelucht adem..quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef habitue het volgende:
Wees gerust dames, ik zou die rechter in a heartbeat doen.
Genoeg mannen die dat te dun vinden (ik niet overigens, dit is voor mij ookquote:
Heb nooit gekeken hoe mannen er op staan, maar geloof je direct!quote:
quote:
Wel of niet mee vallen is puur een kwestie van smaak. Valt dus niks zinnigs over te zeggenquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:57 schreef Pvoesss het volgende:
Zo extreem zal het ook wel niet zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:59 schreef Sannne het volgende:
Vind het wel bijzonder hoor, jullie kijk op de ideale vrouw. Ik zoek een vrouw die 62 kilo is. Geen 60, dat is te dun, maar ook geen 65, dat is te dik.
Je wil toch geen zak botten vasthouden?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Genoeg mannen die dat te dun vinden (ik niet overigens, dit is voor mij ook).
Genoeg vrouwen met iets meer vet die ook aantrekkelijk zijn, behalve dat een groot deel van hun afgeven op dit soort vrouwen als "skinny bitches"
Bij zo'n figuur als die middelste hou je geen botten vast hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je wil toch geen zak botten vasthouden?!
Er is weer geneukt in het topicquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Doe deze discussie even ergens anders mensen. Is al zo vaak voorbij gekomen.
nee sorry, dit is niet iemand waar ik voor smelt bij alleen t plaatjequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef mr-green het volgende:
Maar even voor de vrouwen. Jullie kunnen mij niet vertellen dat je dit niet mooi vindt
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel. Maar ik heb graag een echte vent.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:11 schreef mr-green het volgende:
Maar even voor de vrouwen. Jullie kunnen mij niet vertellen dat je dit niet mooi vindt
[ afbeelding ]
Wat wel handig is is dat je met je hand zo haar broek in kan glijden zonder open te maken als ze op haar rug ligt hahaquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Je wil toch geen zak botten vasthouden?!
Dat kan bij mij ook hoor............... Daar heb je geen dunne vrouw voor nodig!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wat wel handig is is dat je met je hand zo haar broek in kan glijden zonder open te maken als ze op haar rug ligt haha
Geneukt? Wie wat waar oh en details!!!
Jij bent echt niet wijs. Rechter ziet er het best uit van alle drie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:02 schreef All-out het volgende:
[..]
Die strijkt z'n shirts in een wokpanquote:
Ik ben het ermee eens dat hij niet goed wijs is, maar dat ze er het beste uitziet is een meningquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef DaFan het volgende:
[..]
Jij bent echt niet wijs. Rechter ziet er het best uit van alle drie.
Pfff, eens. Wordt zo vermoeiend om steeds hetzelfde te lezen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:09 schreef Cue_ het volgende:
Doe deze discussie even ergens anders mensen. Is al zo vaak voorbij gekomen.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die strijkt z'n shirts in een wokpan
True maar ik heb gewoon een maatje s/m maar niet het figuur als die damesquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:06 schreef ook_gek het volgende:
Wel of niet mee vallen is puur een kwestie van smaak. Valt dus niks zinnigs over te zeggen
Ik denk dat bijna niemand het figuur heeft van die dames.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
True maar ik heb gewoon een maatje s/m maar niet het figuur als die dames
Voorkeur: minimaal getrimd. Geschoren is eigenlijk nog beter.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ja wat doet de gemiddelde man als hij een date heeft, met haar in bed belandt en haar broekje gaat uit en er zit me toch een oerwoud, waar de amazone jaloers op is?
Sowieso, voorkeur kaal streepje driehoek volle bos blablabla![]()
niveau moet omhoog
Edit: zelfde vraag voor de vrouwen natuurlijk naar de voorkeur
als ik een complete bush tegen kom, dan laat ik toch echt wel merken dat ik liever onderhouden heb, en als je samen voor een relatie gaat dan komt t vast tot een goede compromisquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ja wat doet de gemiddelde man als hij een date heeft, met haar in bed belandt en haar broekje gaat uit en er zit me toch een oerwoud, waar de amazone jaloers op is?
Sowieso, voorkeur kaal streepje driehoek volle bos blablabla![]()
niveau moet omhoog
Edit: zelfde vraag voor de vrouwen natuurlijk naar de voorkeur
Gewoon een keertje wat langere tijd ertussen laten zitten en kijken wat er gebeurt...quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Blue_note het volgende:
Wat vinden jullie hiervan:
1 date gehad, 2e date gepland, maar qua smsen etc moet initiatief altijd vanuit mij komen. Ze smst direct terug, en leuk etc, maar begint nooit.
Eerste sms na date kwam wel vanuit haar kan trouwens.
als vrouw zijnde vind ik t heel lastig als t steeds van mij uit moet komen en dan ga ik op een gegeven moment op mn handen zitten, kijken of hij uit zichzelf eens reageert, en hoelang t duurt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Blue_note het volgende:
1 date gehad, 2e date gepland, maar qua smsen etc moet initiatief altijd vanuit mij komen. Ze smst direct terug, en leuk etc, maar begint nooit.
Heeft voor en nadelen vind ik. Soms komt er een foto waar ik dan bij denk. Jezus wat was dit zonde van mijn tijd zegquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:27 schreef Ynske het volgende:
ik vind overigens de opzet van Paiq wel leuk, niet op foto's afgaan, eerst eens lekker even babbelen
alleen de mobiele site mogen ze wel eens updaten
Waarom zo over analyseren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Blue_note het volgende:
zo heel veel tijd kost t toch niet, als je even aan t babbelen bent dan kun je m al zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heeft voor en nadelen vind ik. Soms komt er een foto waar ik dan bij denk. Jezus wat was dit zonde van mijn tijd zeg
dat denk ik ook jaquote:Een app voor op je telefoon zal een mooie aanvulling kunnen zijn vind ik
Is gewoon irritant. Gister vanaf slaap lekker gewacht tot 16:00 met wat sturen. IK vind dat lang ... Ik was de eerste die wat stuurde toen.quote:
gewoon eens wachten tot zij reageertquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:38 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Is gewoon irritant. Gister vanaf slaap lekker gewacht tot 16:00 met wat sturen. IK vind dat lang ... Ik was de eerste die wat stuurde toen.
Wat boeit de leeftijd van dat tweede/derde kind?quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:41 schreef Ynske het volgende:
k ben nu iig wel afgeknapt op iemand die nog midden in een scheiding ligt, en maar blijft afgeven op de moeder van zijn kinderen, waarvan 1 er nog maar een paar maanden is
Ik vond tot 16:00 wachten al knap van mezelf gisterquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon eens wachten tot zij reageert
t verbaasde me dat t kind verwekt is toen de scheiding al in gang gezet wasquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat boeit de leeftijd van dat tweede/derde kind?
k vind kinderen geen probleem, en als gedoe met je ex je bezig houd op dat moment, ook geen probleem, maar als dat t enige is waar je t over kunt hebben dat is me toch echt teveelquote:Maar snap dat je daarop afknapt. Even je verhaal doen oke, maar om nou alle gezeik op een date te gooien
Herkenbaar. Ik heb dat weleens gehad met iemand waar ik een stuk zeven, acht dates mee had. Ze was enthousiast, dat wel, maar dan wel ALTIJD nadat ik wat stuurde, of een date voorstelde. Nooit zelf eens wat initiatief tonen. Dat werd ik op een gegeven moment ook wat zat, dus ik besloot zelf eens niks te laten weten. Maanden niks meer van gehoord. Dus dan denk je; ik zal wel niet interessant genoeg geweest zijn óf er was nog een andere date in het spel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:28 schreef Blue_note het volgende:
Idd herkenbaar. Zelf ook eens gehad.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik heb dat weleens gehad met iemand waar ik een stuk zeven, acht dates mee had. Ze was enthousiast, dat wel, maar dan wel ALTIJD nadat ik wat stuurde, of een date voorstelde. Nooit zelf eens wat initiatief tonen. Dat werd ik op een gegeven moment ook wat zat, dus ik besloot zelf eens niks te laten weten. Maanden niks meer van gehoord. Dus dan denk je; ik zal wel niet interessant genoeg geweest zijn óf er was nog een andere date in het spel.
Na een paar maanden ben ik aan het stappen, begint ze me helemaal plat te appen dat ze me had zien lopen en of ik een drankje kwam doen. Maar toen was ik zelf alweer druk met een ander bezig en hoefde het niet meer zonodig van me![]()
Raar mens. Mijn gok is dat het op dat moment spaak was gelopen met die ander, maar dat blijft speculeren.
Goedmaaksex na heftige ruziequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
t verbaasde me dat t kind verwekt is toen de scheiding al in gang gezet was
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |