Laat dat nou het geval zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:22 schreef MichieldeR het volgende:
[..]
Als je nog lang blond haar hebt en bier op tafel...JA!
Ik was te veel met mezelf bezig. Leuk he? Dat lamquote:
Laterquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef MichieldeR het volgende:
Ik ga mij voorbereiden op de donderdag.
O, en daarom flikker je het maar in de SC.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee dat blijft tussen Gert en mij, voorlopig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:03 schreef Gert het volgende:
[..]
O, en daarom flikker je het maar in de SC.
Het is zonde van je tijd om zo bezig te zijn met krabbeltjes van crew. Het is bovendien al ruim zeven weken geleden dat je een note van me gehad hebt. Waar hebben we het over zeg. Ik heb zelf in ieder geval geen tijd en vooral ook geen zin om daar tijd aan te besteden cq over in discussie te gaan.
Don't worry, be happy!
Gert ze hebben een verkeerd shirt aan hoor die meidenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
[..]
Het is zonde van je tijd om zo bezig te zijn met krabbeltjes van crew. Het is bovendien al ruim zeven weken geleden dat je een note van me gehad hebt. Waar hebben we het over zeg. Ik heb zelf in ieder geval geen tijd en vooral ook geen zin om daar tijd aan te besteden cq over in discussie te gaan.
Don't worry, be happy!
Mooie foto mooie shirtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
[..]
Don't worry, be happy!
Ook zonde vd tijd dus om die krabbeltjes te maken en helemaal als ze ter ondersteuning zijn van een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat ik zo dom vind is dat als je die notes leest je precies kan zien van wie de klacht komt in sommige gevallen![]()
Kopietjes van dingen die er niet eens staan."Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
[..]
Don't worry, be happy!
Omdat ik het gewoon oneerlijk vind dat jij maar klakkeloos alles aan neemt van sommige users als ze een pm of een TR doen over mij, en niet de moeite neemt om eens goed te lezen of het wel allemaal waar is wat degene over mij rond bazuint. ( er was niets in dat topic dat er naar verwees)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dat je er geen tijd en zin in hebt wist ik al.
Maar die note`s zijn ook als ondersteuning dat andere mods kunnen zien wat voor een heks ik ben, die lezen zo zo die heks bla bla bla maar ff natrekken zit er niet in, en Ja Gert dat zit mij dwars.
Maar oke, ik ken mijn plaats Don`t worry,be happy!OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
En weer als de kippen er bij hè.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ook zonde vd tijd dus om die krabbeltjes te maken en helemaal als ze ter ondersteuning zijn van een ban![]()
Wat ik zo dom vind is dat als je die notes leest je precies kan zien van wie de klacht komt in sommige gevallen![]()
Kopietjes van dingen die er niet eens staan.
Welnee, mooie shirts voor mooie meiden!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:10 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Gert ze hebben een verkeerd shirt aan hoor die meiden![]()
Dacht dat het gisteravond grapje was van julliequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een Goede Middag voor de rest!
Ja, teksten van 1 of ander bericht en vervolgens een insinuatie eronder van een mod, misschien weet je het niet maar der gaan zelfs pm's rond waar jij in gesprek bent met users, logs van chats komen er ook in voor die je blijkbaar dus wel meeneemt in je notes.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En weer als de kippen er bij hè.![]()
Wij kalken inderdaad zomaar wat neer en nemen van iedereen van alles klakkeloos aan. En o ja, we kopiëren ook tekst in notes die er niet eens staat. Dus: besteed geen tijd meer aan die notes: ze zijn onzinnig!![]()
Echt hè, maanden oude notes uitpluizen en dan boos worden om vermeend onrecht.![]()
Goede middag FANN !quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en een Goede Middag voor de rest!
Waar is dat eigenlijk voor al die notes?quote:
Jij bent ook een lafbek, laat gewoon lekker staan man, je hebt nooit iets anders gedaan dan mijn tekstenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
-edit- privé ruzies graag privé houden.
Wie bedoel je nu precies?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef Copycat het volgende:
FOK! Sommigen kunnen er echt niet mee omgaan.
geheugensteuntjequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Waar is dat eigenlijk voor al die notes?
Hebben de mods geen diepe kelder om alles te bespreken?
Doe ik ook niet, maak er spaarzegels van, met korting bij de HEMAquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
geheugensteuntje
niets om je heel erg druk om te maken
Mensen die zich zo enorm laten opfokken door FOK! Door wat notes, door wat andere mensen op FOK! plaatsen. Jouw rant richting Soury moet ik daar helaas ook onder scharen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wie bedoel je nu precies?
Ik zei al, voordat Gert mijn tekst weghaalde, als zij de boel daar komt verzieken, kom ik dequote:Op donderdag 21 maart 2013 12:59 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mensen die zich zo enorm laten opfokken door FOK! Door wat notes, door wat andere mensen op FOK! plaatsen. Jouw rant richting Soury moet ik daar helaas ook onder scharen.
Adem in, adem uit en laat je niet zo opfokken. Nergens voor nodig, nergens goed voor.
Maar wat denk je nu dat je daar werkelijk mee opschiet? Ik weet allemaal niet wat er speelt tussen jullie, gaat me ook niets aan, maar op deze manier hou je het zelf net zo levend.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zei al, voordat Gert mijn tekst weghaalde, als zij de boel daar komt verzieken, kom ik de
boel hier verzieken.![]()
Ik wilde het privé houden, maar dat wilde Mevrouw niet, nee die steekt zo af en toe een mes
in je rug en neemt dan de benen. Ik wil dat dat stopt.
Je weet niet wat je zegt, écht je zit er mijlenver naast.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat denk je nu dat je daar werkelijk mee opschiet? Ik weet allemaal niet wat er speelt tussen jullie, gaat me ook niets aan, maar op deze manier hou je het zelf net zo levend.
Okay ... Ik zeg dat je door reactie weer kunt wachten op een tegenreactie ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je weet niet wat je zegt, écht je zit er mijlenver naast.
ne ge ren, ne ge ren is het advies van Pietje en TR machenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt, écht je zit er mijlenver naast.
interesseert mij geen flikker meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Okay ... Ik zeg dat je door reactie weer kunt wachten op een tegenreactie ...
Maar daarmee zal ik de plank inderdaad wel volledig misslaan. Soury zal het nu zeker laten rusten, wat 'het' ook moge zijn.
Een blauw abonnement.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor abonnement moet je nemen om de notes van andere users te kunnen bekijken?
Altijd al jouw teksten weghalen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij bent ook een lafbek, laat gewoon lekker staan man, je hebt nooit iets anders gedaan dan mijn teksten
altijd weghalen, die van Mevrouw staan daar ook nog hoor.
Ik ben niet zo van de TR's machen en negeren lukt mij niet meer op deze manier.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
ne ge ren, ne ge ren is het advies van Pietje en TR machen
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
interesseert mij geen flikker meer.
Gewoon mod worden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat voor abonnement moet je nemen om de notes van andere users te kunnen bekijken?
Nah, da's niks voor mij. Ik had even de indruk dat je ook als user op één of andere manier de notes van andere users kon bekijken. Nou ja, dan interesseert het mij ook geen flikker meer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een blauw abonnement.
Hele avonden doorgebracht met de notes van voor mij onbekende users.
ja loop maar weer weg.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Altijd al jouw teksten weghalen?![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haal alleen teksten weg van jou als ik chatlogs toegestuurd krijg van berichten die er niet staan!
Of zo. En dan maak ik er een note van.![]()
![]()
Maar even serieus: nu weer over het weer, klote series en muziek die eigenlijk niemand écht mooi vindt maar zo cultureel verantwoord is.
Ik ga weer ff werken. Note and wipe you laterzzz.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Btw, die 40+ SC is was wel een bron van gezelligheid.
Oe! Ik val in de doelgroep!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef beequeen het volgende:
Gewoon mod worden.
Btw, die 40+ SC is wel een bron van gezelligheid.
40+ slaat op de schoenmaat van de posters daar. Toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oe! Ik val in de doelgroep!
Maar dat wil ik stiekem niet.
Dan hoor ik er niet bijquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
40+ slaat op de schoenmaat van de posters daar. Toch?
Oei, dat is net een maatje te groot voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Je haalt notabene zelf een post omhoog van gisteren, heb ik gisteren gereageerd? Nee dus, heb vandaag wat meer tijdquote:
Nee dat is het gemiddelde iq van de posters hier geloof ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kwam om de boel hier te verzieken. Dan moet je toch echt beter je best doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee dat is het gemiddelde iq van de posters hier geloof ik.
Ja eigenlijk ben ik daar niet zo goed in, maar ik doe mijn best.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je kwam om de boel hier te verzieken. Dan moet je toch echt beter je best doen.
Nou nou, niet zo bescheiden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja eigenlijk ben ik daar niet zo goed in, maar ik doe mijn best.
Welke rel man?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kopje thee is ook lekker bij een relletje
Verdomme Gert, ik kan toch niet continue online zijn, nou mis ik de aanleiding en moet ik weer gissen, je kan het toch ook na 2 dagen weghalen ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
-edit- privé ruzies graag privé houden.
maak je geen zorgenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
geheugensteuntje
niets om je heel erg druk om te maken
Als Gert zeven smileys in één post gebruikt is er officieel sprake van een relletje. Als users aankondigen de boel hier te gaan verzieken, idem dito.quote:
Alleen voor ZDNGMWquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als users aankondigen de boel hier te gaan verzieken, idem dito.
Ik wel, vooral gezouten.quote:
ze is beetje ziek, spugen en een hele hoop, maar ze blijft lachen is me er eentje hoor, over 18 jaar krijgt ze haar eigen one woman sjow in Carre, want toneelspelen zit er al dik inquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoest met de kleine Heks?
Mooi !quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze is beetje ziek, spugen en een hele hoop, maar ze blijft lachen is me er eentje hoor, over 18 jaar krijgt ze haar eigen one woman sjow in Carre, want toneelspelen zit er al dik in
Met caramel is ook lekker jammieeeeeeeequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wel, vooral gezouten.![]()
Hoest met de rug?
Oh bah, echt niet. Gezoet ook al zo vies.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:47 schreef Dotteke het volgende:
Met caramel is ook lekker jammieeeeeeee
Leuk is dat altijd jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef Jian het volgende:
Er laait een vuurtje op en sommigen duiken op, als ware het bijen op de honing, wel grappig
Je was anders wel laat dit keer.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:50 schreef Jian het volgende:
Er laait een vuurtje op en sommigen duiken op, als ware het bijen op de honing, wel grappig
De koene ridderquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je was anders wel laat dit keer.
moet je het wel zelf maken, hèquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Voor de liefhebbers!
http://mens-en-gezondheid(...)pcorn-is-gezond.html
Eitje Fann. Beetje olie in de pan, mais toevoegen en poffen maar.quote:
Vandaag effe niet, ben een beetje ziekjes vandaar dat ik hier maar eens kom buurten,quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eitje Fann. Beetje olie in de pan, mais toevoegen en poffen maar.
Dan laat je die Griek dat toch maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vandaag effe niet, ben een beetje ziekjes vandaar dat ik hier maar eens kom buurten,
ik heb toch geen zak te doen
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:09 schreef Gert het volgende:
Maar even serieus: nu weer over het weer, klote series en muziek die eigenlijk niemand écht mooi vindt maar zo cultureel verantwoord is.
Grieken zijn lui toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan laat je die Griek dat toch maken.
Beterschap!
Nog kut!quote:
Jij ook Beterschap Coos.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Nog kut!![]()
ivm visite later vandaag toch maar even keuken en hal gedweild. Pfftt......
Ja!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent wel een lullo met die asbak
Alleen in de middag of ook 's avonds als die muis er is?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik hier vaker ga komen!
Als het muisje er is is het vast nóg gezelliger!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Alleen in de middag of ook 's avonds als die muis er is?
Ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het muisje er is is het vast nóg gezelliger!
Je bent wel snel tevredenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het muisje er is is het vast nóg gezelliger!
Tuurlijk!! De enige normale, ik dus, post hier ook.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik denk dat ik hier vaker ga komen!
Jou heb ik best een beetje gemist eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Tuurlijk!! De enige normale, ik dus, post hier ook.
Benquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:08 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Je bent wel snel tevreden
Hoi allemaal!
Tot een paar weken terug was ik er iedere dag hoor. Maar ik ben wat allergisch voor bloemetjesjurken, vandaar. Hoewel hij Jian wel goed staat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:09 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jou heb ik best een beetje gemist eigenlijk
Ik had hier in tijden niet gelezenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug was ik er iedere dag hoor. Maar ik ben wat allergisch voor bloemetjesjurken, vandaar. Hoewel hij Jian wel goed staat.![]()
*boodschappen*
Mij staat echt allesquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:14 schreef Coos het volgende:
[..]
Tot een paar weken terug was ik er iedere dag hoor. Maar ik ben wat allergisch voor bloemetjesjurken, vandaar. Hoewel hij Jian wel goed staat.![]()
*boodschappen*
Okee, ga ik bekijken. Vond je hitman niks, of ben je nog bezig?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:10 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Jian
Heb nu Sniper Ghost Warrior binnen, wow, das ook een mooie game!
Zijn dat de onderwerpen waar je het hier wél over mag hebben?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Kloteseries, klotespelletjes, kloteweer.
Daar ben ik ook nog mee bezig maar zag Sniper gister ergens voorbij komen, wilde hem gelijk proberen uiteraard !quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, ga ik bekijken. Vond je hitman niks, of ben je nog bezig?
Tja, het is niet voor niets dat we al zo verheugd raken om een relletje van niks.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn dat de onderwerpen waar je het hier wél over mag hebben?
Is ook geen zak aan dan
Gert is juist hartstikke los man, echt tof, die vindt echt alles best, behalve als Heks wat zegt, dan wordt ie vals!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn dat de onderwerpen waar je het hier wél over mag hebben?
Is ook geen zak aan dan
Ik vind van de fps, die sniper varianten de leukste, lekker sluipen en toeslaan, tofquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Daar ben ik ook nog mee bezig maar zag Sniper gister ergens voorbij komen, wilde hem gelijk proberen uiteraard !
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het is niet voor niets dat we al zo verheugd raken om een relletje van niks.
okequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert is juist hartstikke los man, echt tof, die vindt echt alles best, behalve als Heks wat zegt, dan wordt ie vals!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind van de fps, die sniper varianten de leukste, lekker sluipen en toeslaan, tof
Hij is eigenlijk harstikke verliefd op haar, dan gaan jongetjes gek doen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Gert is juist hartstikke los man, echt tof, die vindt echt alles best, behalve als Heks wat zegt, dan wordt ie vals!
Gaan we rellen? Kom vechten danquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, het is niet voor niets dat we al zo verheugd raken om een relletje van niks.
Staan die notes van fok al op kiekenkot, of op carolientje haar forumpje DP zoldergezeik.??quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:55 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ja, teksten van 1 of ander bericht en vervolgens een insinuatie eronder van een mod, misschien weet je het niet maar der gaan zelfs pm's rond waar jij in gesprek bent met users, logs van chats komen er ook in voor die je blijkbaar dus wel meeneemt in je notes.
Heb hier al eerder aangegeven dat er soms leugens instaan, Heks komt daar nu ook mee omdat ze een abbo heeft, notes van dingen die er NIET staan daar gaat het om, ook al zijn ze van 10 jaar terug of van gisteren, dat maakt niet uit.
Gert... kom er maar inquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Shoshona het volgende:
[..]
Staan die notes van fok al op kiekenkot, of op carolientje haar forumpje DP zoldergezeik.??
Carolienttje kopieert niets van fok hoor ,maar ze houd er wel een topic op na waar caps van Fok staan.
[ afbeelding ]
Hannie (selam) is mod op het forum van Carolientje en dat schattigeCarolientje is daar Dushi de beheerster van het forum laat dat ff duidelijk zijn.
En waar worden users van fok afgezeken, natuurlijk waar anders dan op kiekenkot en op dat DP de rommelzolder het forum van Carolientje …typisch bloemetjesjurken mentaliteit.
Op fok een beetje de verloren onschuld uithangen, maar op hun eigen form caps van fok en pm`s neer zetten, hypocriet zooitje
BTW horen pm`s eigenlijk wel openlijk op een form te staan ik dacht altijd dat die persoonlijk waren en niet thuis horen open op een forum, want dat bedoel je zeker met die gaan rond. ??
Tja als ze op kiekenkot terecht komen gaan ze zeker overal rond.
Whut?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Shoshona het volgende:
[..]
Staan die notes van fok al op kiekenkot, of op carolientje haar forumpje DP zoldergezeik.??
Carolienttje kopieert niets van fok hoor ,maar ze houd er wel een topic op na waar caps van Fok staan.
[ afbeelding ]
Hannie (selam) is mod op het forum van Carolientje en dat schattigeCarolientje is daar Dushi de beheerster van het forum laat dat ff duidelijk zijn.
En waar worden users van fok afgezeken, natuurlijk waar anders dan op kiekenkot en op dat DP de rommelzolder het forum van Carolientje …typisch bloemetjesjurken mentaliteit.
Op fok een beetje de verloren onschuld uithangen, maar op hun eigen form caps van fok en pm`s neer zetten, hypocriet zooitje
BTW horen pm`s eigenlijk wel openlijk op een form te staan ik dacht altijd dat die persoonlijk waren en niet thuis horen open op een forum, want dat bedoel je zeker met die gaan rond. ??
Dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wat is het forum van Carolientje?
Was da dan?quote:
die gooit me naam hier op fok mag dat weg alsjeblieft lijkt me een kloonquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Shoshona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Rapporterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef selam het volgende:
[..]
die gooit me naam hier op fok mag dat weg alsjeblieft lijkt me een kloon
Druk op de knop!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef selam het volgende:
[..]
die gooit me naam hier op fok mag dat weg alsjeblieft lijkt me een kloon
Oh, vandaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef mootie het volgende:
Double Penetration, die Carolientje lust er wel pap van.
Koekje erbij en smullen maar... t gaat zo losssssssssssssssquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:37 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn maag verdraagt nog geen koffie maar ik doe wel thee
Ik hou het er maar op dat Klara koe weer gemolken moet wordenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wel man, heeft Gert meer werk...
Tis hier best vermakelijk eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik hou het er maar op dat Klara koe weer gemolken moet worden
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen flauw idee wie Poezewoes is maar dat dondert niet
Dat ouwe wijf is ff een tukkie doenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Geen flauw idee wie Poezewoes is maar dat dondert niet
Neem de tijd hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ejjjjjjjjjjjjjjjjjjj ik mot er nog effe inkomen jah
Scherp blijven hequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Man man, even ga je wat anders doen en het gaat los hier
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Zien !quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:42 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk ben ik een keer tevreden met de foto op mijn paspoort. En met de vingerafdrukken.
Met 1 hand van mij waren ze gelukkig tevredenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:42 schreef Copycat het volgende:
Eindelijk ben ik een keer tevreden met de foto op mijn paspoort. En met de vingerafdrukken.
Die staat as we speak op Kiekenkot.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die staat as we speak op Kiekenkot.
Zo erg!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gert ik heb die naam niet genoemt he, dat dat ff duidelijk isquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit Pb daar ook al?quote:
Joh, het was bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:46 schreef BendeBielzen het volgende:
Die gaat met Opa om, dat dacht jij toch niet
D'r foto's staan er vast welquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Joh, het was bij wijze van spreken.
Welke? Hannie of Caroline?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:45 schreef Margo37 het volgende:
Gert ik heb die naam niet genoemt he, dat dat ff duidelijk is
Stop die vogels in je reet juh hahahaquote:
Ik zeg niksquote:
Heb ik nog niet 1x gehoordquote:
nah.... wordt dat de nieuwe inzending?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik nog niet 1x gehoord, effe luisteren....
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Stop die vogels in je reet juh hahaha
wat wordt eigenlijk de Griekse inzending Heks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan geen rare dingen hier roepen hoor!!!!, pas op anders doe ik ff een TRretje naar Gert
FANN, ga je ff heel gauw schamen ja, wat moeten we straks als we het Songfestival gaan zien samen, en ons oordeel ff laten horen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik nog niet 1x gehoord, effe luisteren....
Poeh... Gert vind mij harstikke lievquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]we gaan geen rare dingen hier roepen hoor!!!!, pas op anders doe ik ff een TRretje naar Gert
ja die is nog steeds geniaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
FANN, ga je ff heel gauw schamen ja, wat moeten we straks als we het Songfestival gaan zien samen, en ons oordeel ff laten horen.
voor jou doe ik dan ff Alexander![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat wordt eigenlijk de Griekse inzending Heks?
Ik heb het niet gevolgd
Oké effe deze keurenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Alcohol is free, ja natuurlijk geld hebben die grieken niet meer alles is op daar, dus het is gratis
quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:54 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Poeh... Gert vind mij harstikke liev
quote:
ja ja huil maar ff uit, wat erg he, denk dat ze geen puntjes krijgen, misschien 2 maar daar blijft het bij.quote:
Ze kunnen beterquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ja huil maar ff uit, wat erg he, denk dat ze geen puntjes krijgen, misschien 2 maar daar blijft het bij.
even voor jou, ik hou me verre van commentaar op FANN & Soury want weet niet waar en hoe en het waarom dus dat,dat jij nu op een rel zit te wachtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is niets te zien hoor, Gert. We zitten gewoon met onze bloedneus over het songfestival te praten.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Hier is niets te zien hoor, Gert. We zitten gewoon met onze bloedneus over het songfestival te praten.
Haha gekquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor jou, ik hou me verre van commentaar op FANN & Soury want weet niet waar en hoe en het waarom dus dat,dat jij nu op een rel zit te wachtenen ik praat al weken over het songfestival dus dat.
Wie de fuck is Dotteke nou weer?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef jacqhassel het volgende:
Middag fokkers
ach ja de naam van dotteke werd ook ooit met naam en toenaam genoemd toch!!
Jij begquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef jacqhassel het volgende:
Middag fokkers
Jij begon met mijn naam dat vergeet je zeker even !quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:06 schreef jacqhassel het volgende:
Middag fokkers
"St St Stotter drvan"quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef selam het volgende:
[..]
Jij beg
[..]
Jij begon met mijn naam dat vergeet je zeker even !
nee hoor dat vergeet ik niet maar vergeet niet dat het andersom ook gebeurde dus zie geen verschil nu.;)quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef selam het volgende:
[..]
Jij beg
[..]
Jij begon met mijn naam dat vergeet je zeker even !
Lente wat eigenlijk geen lente isquote:
Full moonquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef Toverheks het volgende:
de toeter heeft zeker weer geloeid, en het is niet eens de 1e maandag van de maand
Laters!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:10 schreef beequeen het volgende:
Het is me het dagje wel hier? PMS?
Ik ben er even weg van, laterzzzz.![]()
Hou je maar lekker dom !quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:09 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
nee hoor dat vergeet ik niet maar vergeet niet dat het andersom ook gebeurde dus zie geen verschil nu.;)
Ga jij maar ff op je handjes zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef Toverheks het volgende:
ik zoek ook iemand die voor mij kan posten dat ik zelf buiten schot blijf, een soort woordvoerder/ster dus.
Heksie je heb het door Goed zo !!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef Toverheks het volgende:
ik zoek ook iemand die voor mij kan posten dat ik zelf buiten schot blijf, een soort woordvoerder/ster dus.
Hoezo? Jij praat toch alleen over het songfestival?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:15 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ga jij maar ff op je handjes zitten
quote:
Latersssssquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Nou het was weer gezellig, tot de volgende keer
latersquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En niet meer de boel verzieken hier hequote:Op donderdag 21 maart 2013 15:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Jaq heeft een woordvoerster? Is dat gratis, dan kan ik even naar de buren lopen en toch doorposten!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:14 schreef Toverheks het volgende:
Leest zo'n iemand ook voor je terug?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaq heeft een woordvoerster? Is dat gratis, dan kan ik even naar de buren lopen en toch doorposten!
ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaq heeft een woordvoerster? Is dat gratis, dan kan ik even naar de buren lopen en toch doorposten!
Dat hoop ik toch wel. Ze horen ook een samenvattinkje te maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leest zo'n iemand ook voor je terug?
Nee, dat wordt 'elders' bijgehouden. Dan kun je het nog eens teruglezen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leest zo'n iemand ook voor je terug?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, dat wordt 'elders' bijgehouden. Dan kun je het nog eens teruglezen.
Alleen jammer dat je ook zo moet zijn om er te mogen lezenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef jacqhassel het volgende:
[..]ja voor de vergeetachtigen onder ons
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:40 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je ook zo moet zijn om er te mogen lezen
Maar niemand van 'hier' komt 'daar'. Of niemand van 'daar' praat 'hier' over 'daar'.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:39 schreef jacqhassel het volgende:
[..]ja voor de vergeetachtigen onder ons
Een soort personal shopper...... Maar dan andersquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel. Ze horen ook een samenvattinkje te maken.
Maar iemand van daar komt wel hier?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar niemand van 'hier' komt 'daar'. Of niemand van 'daar' praat 'hier' over 'daar'.
Dat zou hypocriet zijn, toch?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar iemand van daar komt wel hier?
geef ze brokjes en een aaiquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef tonja het volgende:
De sfeer hier slaat over op Har en Loes
[ afbeelding ]
Madam doet behoorlijk krengerig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
En straks liggen ze weer bij elkaarquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:42 schreef tonja het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk wel link uit die vraag te beantwoorden. Voor je het weet zit ik bij Hannie in d'r topic. Niet dat 'daar' iemand van 'hier' komt natuurlijk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dat is nog geen antwoord op mijn vraag
Ik denk dat ik blij ben dat ik niet weet wie Hannie is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit die vraag te beantwoorden. Voor je het weet zit ik bij Hannie in d'r topic. Niet dat 'daar' iemand van 'hier' komt natuurlijk.
Sukkel, hij had beter moeten weten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Har heeft 'r favoriete jurkje verstopt.
deze ook graag weg !!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk wel link uit die vraag te beantwoorden. Voor je het weet zit ik bij Hannie in d'r topic. Niet dat 'daar' iemand van 'hier' komt natuurlijk.
Wat een kolder er zijn wel caps opgeslagen ja, maar staan verborgen, alleen degene die ik toestemming geef, kunnen het lezen weer een storm in een glas water, wat sommige al niet proberen, om iemand van fok weg te krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:31 schreef Shoshona het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaat er zachtjes naast zitten en ook der handjesquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
* BendeBielzen zit op handen correctie... Hand!
Is er nog een plaatsje voor mij!!!!!quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
gaat er zachtjes naast zitten en ook der handjes
* BendeBielzen gaat ergens anders zittenquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:56 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
gaat er zachtjes naast zitten en ook der handjes
ja hoor op schoot mag ook nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er nog een plaatsje voor mij!!!!!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:55 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
* BendeBielzen zit op handen correctie... Hand!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:57 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
* BendeBielzen gaat ergens anders zitten
wist niet eens dat je nog dat forumpje had, maar ze lezen dus daar gesjellig mee schijnbaar.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wat een kolder er zijn wel caps opgeslagen ja, maar staan verborgen, alleen degene die ik toestemming geef, kunnen het lezen weer een storm in een glas water, wat sommige al niet proberen, om iemand van fok weg te krijgen.
Is een heel kleinforumpje, wat een onzin alemaal weer.
BTW wat heeft mijn forumpje met fok te maken?
"Waar we het wel en wee van fok bespreken."quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:53 schreef Poezewoes het volgende:
BTW wat heeft mijn forumpje met fok te maken?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
"Waar we het wel en wee van fok bespreken."
Dat gaat over het songfestival, zeker?
Net zoals op een chat weleens wordt gesproken over andere fora of chats en dat mag dus hier niet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
gifgroen, jij valt dus op ook als het donker isquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk over het wel en wee van kippenfokken.
Ondertussen heb ik mezelf een nieuw paar All Stars cadeau gedaan. Gifgroen. Kid you not.
En alleen omdat het door mij gewenste paar Timberland-sneakers alleen maar vanaf maat 41 te krijgen was. Kid you wederom not.
De een stuurt logs en ik bewaar sommige caps ja, alleen van bepaalde personen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
grijs en somberquote:
40+ weerquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk over het wel en wee van kippenfokken.
Ondertussen heb ik mezelf een nieuw paar All Stars cadeau gedaan. Gifgroen. Kid you not.
En alleen omdat het door mij gewenste paar Timberland-sneakers alleen maar vanaf maat 41 te krijgen was. Kid you wederom not.
Caps van logs?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
De een stuurt logs en ik bewaar sommige caps ja, alleen van bepaalde personen.
Wees niet bang niet van Jou
Maar wat staat er dan in dat wel en wee van FOK!-topic?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Poezewoes het volgende:
De een stuurt logs en ik bewaar sommige caps ja, alleen van bepaalde personen.
Wees niet bang niet van Jou
Psies, als je dat maar goed in je gedachten houdtquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:18 schreef Scrutinizer het volgende:
"Goh, ik wist helemaal niet dat jullie ook op U-stream chatten"
"Haha, het wordt steeds grappiger"
"Een forum? Wat is dat?"
""
Don't fool yourself, the joke is on you.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef mootie het volgende:
Ik heb besloten om maar niet te gaan googelen op DP Hannie Carolientje. Dat zou wel eens bijzonder ongewenste resultaten kunnen opleveren.
Ik gok dat ZOA ook meedoet.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef mootie het volgende:
Ik heb besloten om maar niet te gaan googelen op DP Hannie Carolientje. Dat zou wel eens bijzonder ongewenste resultaten kunnen opleveren.
Stond zeker op stil?quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Telefoon eindelijk gevonden, nu dus echt weg
Zal je zwaar tegen vallenquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef mootie het volgende:
Ik kon het niet laten .....quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:23 schreef mootie het volgende:
Two Girls, One Cup?quote:
ow dat filmpje was heftigquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Two Girls, One Cup?
Ook een vorm van penetratie, toch?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:32 schreef Copycat het volgende:
Two Girls, One Cup?
Ook een vorm van penetratie, toch?
Hoofd omhoog graagquote:Op donderdag 21 maart 2013 16:33 schreef Toverheks het volgende:
als Jian op de wat oudere vrouw valt bied ik me ook ff aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |