en nu? Een nacht wakker liggen van de spanning?quote:
is dát dat rare lichtgevende gele ding in de lucht?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Wat een heerlijke dag hèDe zon schijnt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Kende gij da zomaar zien over die tetters heen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Ik benne naar Argo geweest!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kende gij da zomaar zien over die tetters heen?
En was het alles wat je verwacht had en meer?quote:
Oscars he, dan rekken ze het nog even uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij een maand (of 2) geleden al als rip gezien. Is die nu nog in de bios?
Zo goed vond ik em niet. Wel aardig hoor, maar alles behalve 1 vd beste films van de afgelopen 12 maanden. 6.7quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oscars he, dan rekken ze het nog even uit.
Mwah. Zeker een voldoende maar niet echt oscarwaardig voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
was het alles wat je verwacht had en meer?
Hij heeft een hoop prijzen in de wacht gesleept.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo goed vond ik em niet. Wel aardig hoor, maar alles behalve 1 vd beste films van de afgelopen 12 maanden. 6.7
Zowel Django, Lincoln als Argo zijn niet echt het soort film waar ik normaliter heen zou gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah. Zeker een voldoende maar niet echt oscarwaardig voor mij.
Lincoln zeker beter en ik denk zelfs Django beter als film.
Niet zonde van tijd en geld maar wel de minste van die 3.
is ie een beetje vergelijkbaar met Der Tunnel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo goed vond ik em niet. Wel aardig hoor, maar alles behalve 1 vd beste films van de afgelopen 12 maanden. 6.7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |