en nu? Een nacht wakker liggen van de spanning?quote:
is dát dat rare lichtgevende gele ding in de lucht?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Wat een heerlijke dag hèDe zon schijnt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Kende gij da zomaar zien over die tetters heen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Tally het volgende:
Ik benne naar Argo geweest!quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kende gij da zomaar zien over die tetters heen?
En was het alles wat je verwacht had en meer?quote:
Oscars he, dan rekken ze het nog even uit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij een maand (of 2) geleden al als rip gezien. Is die nu nog in de bios?
Zo goed vond ik em niet. Wel aardig hoor, maar alles behalve 1 vd beste films van de afgelopen 12 maanden. 6.7quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oscars he, dan rekken ze het nog even uit.
Mwah. Zeker een voldoende maar niet echt oscarwaardig voor mij.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:56 schreef Ang3l het volgende:
was het alles wat je verwacht had en meer?
Hij heeft een hoop prijzen in de wacht gesleept.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo goed vond ik em niet. Wel aardig hoor, maar alles behalve 1 vd beste films van de afgelopen 12 maanden. 6.7
Zowel Django, Lincoln als Argo zijn niet echt het soort film waar ik normaliter heen zou gaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mwah. Zeker een voldoende maar niet echt oscarwaardig voor mij.
Lincoln zeker beter en ik denk zelfs Django beter als film.
Niet zonde van tijd en geld maar wel de minste van die 3.
is ie een beetje vergelijkbaar met Der Tunnel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo goed vond ik em niet. Wel aardig hoor, maar alles behalve 1 vd beste films van de afgelopen 12 maanden. 6.7
Django en Lincoln waren zeker okay. Must see misschien zelfs.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zowel Django, Lincoln als Argo zijn niet echt het soort film waar ik normaliter heen zou gaan
Terwijl er toch best mooie tussen kunnen zitten.....
Vrienden wilden maandga naar die Jaak en de Bonestaak film. Ik weiger.
Ja die laatste wil ik al lang zien, maar draaide alleen in de plaza en is er dus niet van gekomen. En een fatsoenlijke rip met NL ondertiteling heb ik nog niet gevonden. Dus dat wordt ff wachten nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Django en Lincoln waren zeker okay. Must see misschien zelfs.
Maar de beste film blijft voor mij Jagten het afgelopen jaar.
Jagten is ook nog niet uit op DVD en ook niet gelukt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
Ja die laatste wil ik al lang zien, maar draaide alleen in de plaza en is er dus niet van gekomen. En een fatsoenlijke rip met NL ondertiteling heb ik nog niet gevonden. Dus dat wordt ff wachten nog :[
Ik ben ook geen DDL fan. Maar juist hij is waanzinnig sterk in deze film.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:07 schreef Ang3l het volgende:
die laatste wil ik al lang zien, maar draaide alleen in de plaza en is er dus niet van gekomen. En een fatsoenlijke rip met NL ondertiteling heb ik nog niet gevonden. Dus dat wordt ff wachten nog
Vwb Lincoln: Ik ben geen fan van Danuiel Day Lewis en van politieke films
Vwb Django: Ik ben geen fan van tarantino en westerns
Nog netquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kende gij da zomaar zien over die tetters heen?
Zo net een silver lining over de tetters heenquote:
Moet ik nog altijd eens zien, Jagten. Vind Festen geweldig dus deze moet ook erg goed zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:06 schreef Godtje het volgende:
[..]
Django en Lincoln waren zeker okay. Must see misschien zelfs.
Waanzinnig goedquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:22 schreef Q. het volgende:
ik nog altijd eens zien, Jagten. Vind Festen geweldig dus deze moet ook erg goed zijn.
[elitair]Heeft de gemiddelde fokker verstand van films dan?[/elitair]quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waanzinnig goed
Ook gewonnen bij de FOK! film van het jaar verkiezing
alleen op snobs.fok.nlquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[elitair]Heeft de gemiddelde fokker verstand van films dan?[/elitair]
geen idee van de gemiddelde.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[elitair]Heeft de gemiddelde fokker verstand van films dan?[/elitair]
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
geen idee van de gemiddelde.
De stemmers zijn vrij bedreven/elitaire filmkijkers.
Ten points to Gryffindorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sneeuw hier!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:06 schreef Q. het volgende:
Nu is het wel leuk geweest met die kou hoor
Dat las ik bij Gellarboy ja. Dat hadden wij dus gisteren de hele dag, maar vandaag is er zonquote:
Ik vraag me dan wel af of de blik zwoel, geil of stoned is. Of gedrogeerd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit is na de daad denk ik![]()
[ afbeelding ]
of een combi van alle bovengenoemdequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag me dan wel af of de blik zwoel, geil of stoned is. Of gedrogeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |