PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
dus mijn hele team met Kolarov op LM is useless![]()
toch proberen, anders voor niks coins gespendeerd
Nee, er moet een sterke link bijzitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk krijgt Villa nu 7 chem ,
[ afbeelding ]
5 chem IF Villa is de nieuwe 6 chem Eto'oquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt hij niet. Dan heb je 4 links nodig, niet 3.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wefut faalt dan ook met UPCquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijgt hij niet. Dan heb je 4 links nodig, niet 3.
Kutsite ook die je daar hebt.
of Cesc op CAM. of TOTY Iniestaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Messi in de spits er maar bij zetten dan
Een LF kan maximaal 5 chem halen op ST.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit even lezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een LF kan maximaal 5 chem halen op ST.
Alleen de Arsenal-versie is nu zo duur toch? Ik had de Fulham-versie in CM voor 5.5k en die verkocht voor 7.2k.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkocht voor 15k (ja minder dan Thad)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou hij 7 chem moeten krijgen op de webapp,
Ja, wel jammer dat de baas verkocht moest worden, maar gebruikte hem toch niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen de Arsenal-versie is nu zo duur toch? Ik had de Fulham-versie in CM voor 5.5k en die verkocht voor 7.2k.
Ik zit ook te luisteren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
In Cyprus gewoon 7/8 procent rente
Niet zo gek dat ze even aan komen kloppen
Suggesties zijn altijd welkom inclusief picsquote:
Misschien wordt hij nog wel duurder als deel 2 uitkomtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat de baas verkocht moest worden, maar gebruikte hem toch niet.
pak jij anders je usb stick evenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Suggesties zijn altijd welkom inclusief pics
[..]
Misschien wordt hij nog wel duurder als deel 2 uitkomt
Ok brbquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak jij anders je usb stick even
Valt wel mee, ze hebben heel veel gas dus Rusland geeft ze wel wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
Dat was toch wel al bekend. Het is gewoon een belastingparadijs en er zijn hoge rentes. 6 miljard dichten is wel lastig als je economie maar 18 miljard is
Polkaquote:
quote:
quote:
quote:
Veel gas zit echter in de zee op grenzen met Syrië, Turkije etc. Volgens mij hebben ze grote delen ook pas vorig jaar ontdekt. Weet niet in hoeverre die grens helemaal vastligt en of die landen er zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze hebben heel veel gas dus Rusland geeft ze wel wat.
ik zag op mijn FB een FHM Buurmeisje voorbij komen, momentjequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Suggesties zijn altijd welkom inclusief pics
[..]
Misschien wordt hij nog wel duurder als deel 2 uitkomt
Rusland wil via Cyprus die grondstoffen gaan pakken iigquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel gas zit echter in de zee op grenzen met Syrië, Turkije etc. Volgens mij hebben ze grote delen ook pas vorig jaar ontdekt.
Is ook niet echt een structurele oplossing natuurlijk.
Niks, tis gewoon zo vanzelfsprekend dat VDM dan ineens weer met zoiets komtquote:
Werd verdomme tijdquote:
Ik luister gewoon polka hoor...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niks, tis gewoon zo vanzelfsprekend dat VDM dan ineens weer met zoiets komt
[..]
Werd verdomme tijd
King Wizard heb ik kapot gedraaid inmiddels
Achja die bankensector is daar natuurlijk veel te groot in verhouding maar het is ook hun enige sterke punt economisch gezien. Dividendbelasting, vermogensrendementheffing en vennootschapsbelasting is ook allemaal heel laag of er helemaal nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rusland wil via Cyprus die grondstoffen gaan pakken iigEn nee structureel is het niet, maar als de crisis dadelijk voorbij is maakt dat ook niet meer uit
Ja, geeft hem direct een andere muziekstijl.quote:
Nee, sorry.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie hebben vast vroeger wel games gespeeld waarvan je de muziek mooi vond. Daar maken ze dus remixes van en dat heet dan OCRemix.
Nee stefan, je moet een duidelijke streep zetten tussen muziek en soundtrack..quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie hebben vast vroeger wel games gespeeld waarvan je de muziek mooi vond. Daar maken ze dus remixes van en dat heet dan OCRemix.
Wtf is zonen dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, geeft hem direct een andere muziekstijl.
Toch knap. Zo verslaafd en afhankelijk als hij was en gewoon op een dag gestopt.
Hoe weet je mijn voornaam? En dit is ook echte muziekquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef quer het volgende:
[..]
Nee stefan, je moet een duidelijke streep zetten tussen muziek en soundtrack..
Wiet rokenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf is zonen dan?
Indicud zou toch eigenlijk allang uit zijn?
Vroeger gamede ik nog niet. Vroeger trapten ik met mijn vrienden tegen een bal aan op het schoolplein tot onze moeders ons kwamen ophalen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die is zovaak in dit topic langsgekomenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoe weet je mijn voornaam? En dit is ook echte muziek
Justicequote:
Hij noemt het niet voor niets stoner charms.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf is zonen dan?
Indicud zou toch eigenlijk allang uit zijn?
En toen postte jij hier ook al?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:54 schreef quer het volgende:
[..]
Die is zovaak in dit topic langsgekomen
volgens mij expres na 20 aprilquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij noemt het niet voor niets stoner charms.Indicud is wat vertraagd ja, hopelijk het wachten waard.
Ik post rond topic 500 mee als ik het me goed herinnerquote:
Ik kan alleen niet tegen geschreeuw zoals in die muziek die mijn broer een paar jaar geleden luisterdequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
Ik kan best wel veel muziek soort waarderen.
Hardstyle, pop, r&b, nederhop, rock
Zolang het maar lekker klinkt
Queen mag ik bijvoorbeeld graag luisteren maar Kid Cudi ook.
Joaquin , hij is echt geweldig!!, ik gebruik em ook en hij kan fantastisch voorzetten geven. Hij is sneller dan zijn kaartje doet vermoedenquote:
Ja dit. Ik kan in elk genre wel iets moois vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:59 schreef vandermar het volgende:
Ik kan best wel veel muziek soort waarderen.
Ik heb hem ook gepakt, zo wordt het ook wat makkelijker voor mijn teamquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Joaquin , hij is echt geweldig!!, ik gebruik em ook en hij kan fantastisch voorzetten geven. Hij is sneller dan zijn kaartje doet vermoeden
bitterquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
Weer random gewonnen.
BenzemaNeymar als LM
Neymar als spits
442
Zoet
Ik ben blij dat ik je dan zulke geweldige tips heb gegevenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:02 schreef ThadCastle het volgende:
Weer random gewonnen.
BenzemaNeymar als LM
Neymar als spits
442
Zoet
Nope.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt Villa nou 7 chem ?, ik weet het niet meer, hij heeft 2 sterke links
Moeten het geen triple links zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij idd 7 chem kan krijgen dan heeft hij dubbel zoveel links nodig, 6 dus.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie Chem ook van Sahinquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:03 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja dat is ook zo, dan maar Alonso op CM zetten ,quote:
Die vriend van jou kan er niet veel van ofwel?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:06 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/153999606
Deze goal scoorde ik met Benzema. Dat was fantastisch
Jawel. Normaal winnen we om en om. Maar bij fut valt het nu wel mijn kant opquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vriend van jou kan er niet veel van ofwel?
Ja ik maak wel een puush en sla hem dan niet opquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:08 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Jawel. Normaal winnen we om en om. Maar bij fut valt het nu wel mijn kant op
Hij heeft divisie 1 van h2h gewonnen dus totaal crap is hij niet
We weten btw niet van elkaar wel team we gebruiken is wel grappig. Wordt bij ons alleen lastig omdat die teams natuurlijk op wefut gemaakt worden. Misschien mara niet saven dan
Zieke goal he haha
quote:
Lees nog eens dat topic door, je moet het testen op de webapp, niet op de consolequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Ingame krijgt een LF een rood schoentje als hij op ST staat, 5 is dan maximaal.
Jij hebt de skere abo van upc, wij rijke tata aboquote:
4+2,5 = ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
Is dit dan wel voldoende voor 7 chem ?
[ afbeelding ]
SIF Pedro heef toch 3x 1,5 link ?
4 heeft SIF Pedro, plus 2.5 van Munainquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Daft Punkquote:
De chem van de webapp is correct, IG is het foutiefquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Ajacied7 het volgende:
Ingame krijgt een LF een rood schoentje als hij op ST staat, 5 is dan maximaal.
4 in totaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:10 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Je speelt op de console, die chemistry neem je mee de wedstrijd in.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lees nog eens dat topic door, je moet het testen op de webapp, niet op de console
De Chemistry van de webapp is de goede, de console geeft niet het goede beeld
Podol scoort altijd met rechts tegen mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:14 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Je speelt op de console, die chemistry neem je mee de wedstrijd in.
Maar het is en blijft FUT 13, zolang je total chem maar 100 is maakt niets meer uit.
Laatst werd ik vernederd door een 5 chem Podolski.
Album viel me echt tegen. Vind alleen Mirrors echt tof.quote:
Junkie XLquote:
Mirrors is tof ja rest nog niet geluisterd.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Album viel me echt tegen. Vind alleen Mirrors echt tof.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Album viel me echt tegen. Vind alleen Mirrors echt tof.
Bazen team want Ronaldinhoquote:
Welliton op CDMquote:
anders had ik michel bastos ...quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Djeetje het volgende:
Jammer dat in 4231 de LCAM geen LW/LM is anders had ik zeker een team gemaakt met Ronaldo en Ronaldinho.
nopequote:
Wtf, in al die 200 teams nog geen enkele keer de beste 3-5-2 LM uit het spel..dafuqquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:28 schreef vandermar het volgende:
Ik heb Bale gekocht, voor het eerst deze fifa
quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, in al die 200 teams nog geen enkele keer de beste 3-5-2 LM uit het spel..dafuq
Van wie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Reus, Robben en Ramos tegen mijn Ibra geboden.wat is dezen
DOenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:31 schreef Lindgren. het volgende:
SIF Reus, Robben en Ramos tegen mijn Ibra geboden.wat is dezen
Kun je nagaan wat voor kwaliteit die teams haddenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, in al die 200 teams nog geen enkele keer de beste 3-5-2 LM uit het spel..dafuq
Snelle quit coming upquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ik mag tegen een bronze team met 36 chemistry.![]()
BATMANquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Rijst het volgende:
Maak af:
Genenenenenennene ne ne
genenenenifnifngninich niene
IF Figueroa kun je net zo goed gelijk discarden. Die gaat je bakken met punten kosten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af?
(kut is geen legitiem antwoord)
We shall see.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
IF Figueroa kun je net zo goed gelijk discarden. Die gaat je bakken met punten kosten.
kun je IF Figeruoa schrappen en daar Kaboul van maken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:41 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe maak ik dit af?
(kut is geen legitiem antwoord)
Kaboul heb ik al in een ander team en Vertonghen is mij eerder als buitenste CB niet bevallen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je IF Figeruoa schrappen en daar Kaboul van maken?
dan Javi Martinez op CDM, Hummels op CCB en Badstuber op RCB. Dan Neuer of IF Adler (_O_) op doel. Of als je wilt besparen, Koning Wiese
IN EEN ANDER TEAM HEB IK HEM, GODMILJAARquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef TBakkert het volgende:
EN ALS KABOUL JE NIET BEVALT, DAN IS JE MOEDER EEN STOMME DAME!
kutteam is kut...quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:47 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar weer de standaard brazilianen
Dat zijn de teams ook tegen wie ik altijd moet, alleen hebben die teams nog veel meer pace.quote:
fieuwquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:48 schreef Djeetje het volgende:
Ik was optijd weg voor de volgende trein
dan ben je braafquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat zijn de teams ook tegen wie ik altijd moet, alleen hebben die teams nog veel meer pace.
ja, die met die 4 different leagues in starting 11 toch?quote:
97 longshots héquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:52 schreef TBakkert het volgende:
http://wefut.nl/squad/336
dit team gemaakt uiteindelijk. Silva wel geprobeerd, maar bagger. IF Milito heeft er nu 4 uit 2. En Kolarov, ik weet niet wat er met hem is, maar hij heeft 2 longshots gescoord, niet normaal
loopt gewoon 3 uit 2
en 99 shotpower, daarom wilde ik hem ook, maar dit verbaast me echtquote:
ik zag iemand een comment plaatsen dat je hem gewoon op LB moet zetten en dan Ramires op CDM en dan in-game moet switchen. Lijkt me wel wat, hem wat meer centraal. Ik switch hem ingame altijd met Palacio, want dan kun je met beiden naar binnen trekkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
97 longshots hé
Hij zou een geniale CDM zijn
in tegenstelling tot ene Job, vind ik die film echt topquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:42 schreef BDIL het volgende:
1700 euro winst HC20 euro op de 0 begon alles mee hahahhahah
Kunnen ze dat eigenlijk doen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nog even en je mag niet meer binnenkomen
Vast wel, het is een malafide bedrijf. Maar 1700 euro kijken ze niet echt van op denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:45 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kunnen ze dat eigenlijk doen?
Was een chinees die 2000 euro op 3e dozijn zette en wonquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vast wel, het is een malafide bedrijf. Maar 1700 euro kijken ze niet echt van op denk ik.
wie heeft de site opgezet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:57 schreef pascal08 het volgende:
We zitten inmiddels al over de 1000 unieke bezoekers en zelfs iemand uit Thailand en iemand uit Colombia hebben de site bezocht.
In de squadbuilder bedoel je?quote:Op donderdag 21 maart 2013 02:01 schreef Nystiq het volgende:
[..]
Jammer dat je die workrates niet kunt zien.
Nicequote:Op donderdag 21 maart 2013 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ga ik morgen inbouwen samen met een labeltje voor de skillmoves.
Heb je haar bij de tieten gepakt en haar reet toen volgeblaft?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:57 schreef BDIL het volgende:
Ik was bij de Blackjack 10 euro min bet tafel en de middelste kolom speelde niemand, dus ik zet 20 euro in en we verliezen. Komt er zon Afrikaanse vrouw met een opmerking ''onbeschoft'' omdat ik meespeelde en de volgorde van kaarten veranderde waardoor zij verloor
Zo, vroeg uit de veren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 05:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
Op de UVT Homepage
[ afbeelding ]
Heb zo'n vermoeden dat dat geen studenten zijn
[ afbeelding ]
Not Very Fynne![]()
Gisteravond tentamen, en dadelijk weerquote:
Ja, eerste nachtdienst. Tot 7 uur wakker blijven is best een pittige taakquote:
Haha snap ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 05:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, eerste nachtdienst. Tot 7 uur wakker blijven is best een pittige taakMaar s'avonds en s'ochtends tentamen? Aardig gek
Succes in elk geval, nu even druk. Denk maar aan het weekend dat er aan komtquote:Op donderdag 21 maart 2013 05:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha snap ik
Je bij de midterms flikkeren ze alles maar gewoon achter elkaar. Belachelijk rooster, ben blij dat er geen midterms meer zijn in het 2de jaar.Als je ze goed doet is er wel heel veel druk van het tentamen af, maar deze weken zijn echt om te janken.
Thanksquote:Op donderdag 21 maart 2013 05:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Succes in elk geval, nu even druk. Denk maar aan het weekend dat er aan komt
okquote:Op donderdag 21 maart 2013 06:55 schreef strakkeman het volgende:
Burak Yilmaz IF mijn gebeden zijn verhoord.
In de doofpot.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:32 schreef Baje het volgende:
Waar blijven trouwens de prijzen van de teams die je maakt?
if baloquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dilemma's
In mijn 433 team, wie in de spits: IF Cavani, IF Milito of Balo?
IF Militoquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dilemma's
Ik ga denk ik maar eens wisselen tussen IF Balo en IF Milito, beetje testenquote:
Geen Duricicquote:
IF Burakquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Dilemma's
Hoef jij toch niet wakker van te liggen als Moslim?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:15 schreef strakkeman het volgende:
Fuck de Popo niet eens de ballen hebben om te verschijnen bij de stille tocht
waarom niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoef jij toch niet wakker van te liggen als Moslim?
Het is gewoon wangedrag en ik lig daar wel wakker van. Sirene niet aan hebben en met ruim 100km/h rijden. Als ik mijn vrouw naar de ziekenhuis zou brengen omdat ze op het punt staat te bevallen zou ik gewoon de gevangenis ingaan als ik iemand zou hebben doodgereden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:24 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Omdat het niet jouw paus is
Mij ookquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mij ontgaat echt waar dit over gaat
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:15 schreef strakkeman het volgende:
Fuck de Popo niet eens de ballen hebben om te verschijnen bij de stille tocht
Welk vak?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mij ontgaat echt waar dit over gaat
Hoe kan een vak wat zo leuk kan zijn in de praktijk zo saai zijn in theorie
Ooh het ging over dat meisje dat was doodgereden door de politie.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mij ook
Ik verwonder me alleen over een moslim die zich druk maakt om de paus
Hoe me op de hoogtequote:Op donderdag 21 maart 2013 08:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welk vak?
Ik heb IF Milito alleen als cf gehad (4potjes) daar deed hij het zeer goed. Ga hem nu als ST in een 352 proberen. Even kijken wie ik ernaast zet, IF jovetic/balo/alejandro. Begin denk ik met jovetic
Marketingquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welk vak?
Ik heb IF Milito alleen als cf gehad (4potjes) daar deed hij het zeer goed. Ga hem nu als ST in een 352 proberen. Even kijken wie ik ernaast zet, IF jovetic/balo/alejandro. Begin denk ik met jovetic
Kutvak om te studerenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
MarketingMaar te weinig tijd ook na het vorige tentamen om dit fatsoenlijk te leren
Ja man. Zoveel rijtjes enzo. Ik hoop dat ik dadelijk alles maar een beetje herken, maar geen idee hoe dit gaat aflopen.quote:
Allemaal de schuld van de Popo!quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:38 schreef strakkeman het volgende:
Ik heb zo ook een tentamen bestuurskunde
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:38 schreef strakkeman het volgende:
Ik heb zo ook een tentamen bestuurskunde
Succes heren. Ga ik me intussen eens voorbereiden op een overleg over de consequenties van Solvency II voor het volmachtbedrijfquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja man. Zoveel rijtjes enzo. Ik hoop dat ik dadelijk alles maar een beetje herken, maar geen idee hoe dit gaat aflopen.
Marketing is toch peanuts? Tenminste dat hoor ik altijd. Succes iig ik heb zo collegequote:Op donderdag 21 maart 2013 08:37 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja man. Zoveel rijtjes enzo. Ik hoop dat ik dadelijk alles maar een beetje herken, maar geen idee hoe dit gaat aflopen.
tx jij ook gquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Succes heren. Ga ik me intussen eens voorbereiden op een overleg over de consequenties van Solvency II voor het volmachtbedrijf
Balotelli kan niet samen met Lavezziquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)ff#hKgWdfyWnJhDu:ps3
Mijn nieuwe team
IF Milito op de bank. Iemand nog tips/verbeteringen?
Dankje, en nou tis gewoon veel theorie, maar ik heb geen idee wat ze gaan vragenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Marketing is toch peanuts? Tenminste dat hoor ik altijd. Succes iig ik heb zo college
Danku,jij ook succesquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Succes heren. Ga ik me intussen eens voorbereiden op een overleg over de consequenties van Solvency II voor het volmachtbedrijf
Oke. Kun je uitleggen waarom dan niet?quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Balotelli kan niet samen met Lavezzi
quote:
Waar zie je de chemistry? Link Lavezzi met Lucas snap ik wel, maar had het over Balo en Lavezzi.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:56 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Aldo, serious
Beiden hebben 9 chem (Lavezzi door sterke link met Lucas).
quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar zie je de chemistry? Link Lavezzi met Lucas snap ik wel, maar had het over Balo en Lavezzi.
Komen je voorzetten wel gewoon aan, of had je net zo goed Tezez daar neer kunnen zetten in de spits.
Als beiden 9 chem hebben, spelen ze (in theorie) op hun best. Dat rode lijntje zeg niks over hoe ze samenspelen, het zegt alleen wat over hoeveel chem ze nog van elkaar krijgen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 08:59 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Waar zie je de chemistry? Link Lavezzi met Lucas snap ik wel, maar had het over Balo en Lavezzi.
Komen je voorzetten wel gewoon aan, of had je net zo goed Tezez daar neer kunnen zetten in de spits.
Oke duidelijk, vergeef mijn newbie statementsquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Als beiden 9 chem hebben, spelen ze (in theorie) op hun best. Dat rode lijntje zeg niks over hoe ze samenspelen, het zegt alleen wat over hoeveel chem ze nog van elkaar krijgen.
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Misschien is het beter dat je eerst Fut gaat spelen voordat je in een FUT SC komt?
Geld? Coins bedoel je. Nou hoeveel heb je? En hoeveel euro heb je erin gestoken?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb meer geld dan jou waarschijnlijk.
3 miljoen + coins, al zit het meeste in spelers.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geld? Coins bedoel je. Nou hoeveel heb je? En hoeveel euro heb je erin gestoken?
Klopt, maar misschien moet je eens wat gaan puzzelen met spelers en teams. Ook dat maakt FUT echt leukquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Heb meer geld dan jou waarschijnlijk.
Ben meer een handelaar en speler dan dat ik feitelijk alles van die lijnen en chemistry afweet.
Zoiets leer je ook niet met spelen he.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef Reemi het volgende:
He wat gezellig hier weer op de vroege morgen
Oke dan heb je iets meer dan ikquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
3 miljoen + coins, al zit het meeste in spelers.
Heb nog ooit 1 pakje gekocht.
Doe ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Klopt, maar misschien moet je eens wat gaan puzzelen met spelers en teams. Ook dat maakt FUT echt leuk
Leuk he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:04 schreef Reemi het volgende:
He wat gezellig hier weer op de vroege morgen
En dan weet ik ook nog maar de basis. Er zijn genoeg mensen hier die zelf vantevoren al uitrekenen hoeveel chem iedere speler uitkomt, terwijl ik het gewoon uitproberen in Futhead Wefut, met trial en errorquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:07 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Doe ik ook wel hoor.
Mijn vrienden die ook FUT spelen die hebben meestal een BP-team, of een Italiaans team.
Hoe die chemistry 9 exact tot stand komt weet ik nu pas van jou.
En als het niet klopt dan speelt het dus voor geen meter?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En dan weet ik ook nog maar de basis. Er zijn genoeg mensen hier die zelf vantevoren al uitrekenen hoeveel chem iedere speler uitkomt, terwijl ik het gewoon uitproberen in Futhead Wefut, met trial en error
aan het hoofd te voelen was het gezelligquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
aan het hoofd te voelen was het gezellignog een klein beetje gammel
ik verbaas me nu vooral over het feit dat er mensen zijn die 100K neertellen voor ferdinand IFquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:20 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Daar verbaasde ik me ook over. Sowieso geen Eredivisie IF. Dat is trouwens ook wel weer te merken aan de prijzen van Janmaat, die weer verdubbeld zijn
Delph STquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En als het niet klopt dan speelt het dus voor geen meter?
Of kan iemand die echt skills heeft gewoon met elk willekeurig zooitje goede spelers winnen![]()
Zo'n gevoel heb ik namelijk altijd dat als je echt goed bent het allemaal niet zoveel uitmaakt.
Hier speel ik meestal mee:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#izWQgrBqMcG:360
en
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#dxRIYUkZUU0:360
En dit is mijn silver team:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#bikuQ3U3UUZ:360
Nog tips?
Sterling![]()
Wat betreft die laatste: waarom alles Engels? Alles is BPL, dus je zou er ook wat andere nationaliteiten in kunnen brengen: Benteke, Bassong, McClean/Gueye/Frei, die Roemeense keeper van ManCity...quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En als het niet klopt dan speelt het dus voor geen meter?
Of kan iemand die echt skills heeft gewoon met elk willekeurig zooitje goede spelers winnen![]()
Zo'n gevoel heb ik namelijk altijd dat als je echt goed bent het allemaal niet zoveel uitmaakt.
Hier speel ik meestal mee:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#izWQgrBqMcG:360
en
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#dxRIYUkZUU0:360
En dit is mijn silver team:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#bikuQ3U3UUZ:360
Nog tips?
Sterling![]()
Weet dat hij middenvelder is maar dit speelt wel lekker zo, win achter mekaar het silver toernooi dus /carequote:Op donderdag 21 maart 2013 09:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Delph STEn hoe kan je zoveel hebben, ik zie je nooit iets posten over traden?
Nu jij dit hebt uitgelegd was ik dat ook wel van plan dacht alleen dat groene of oranje lijnen het enige waren dat goed werkte stom eigenlijk maar niemand legt me iets uitquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat betreft die laatste: waarom alles Engels? Alles is BPL, dus je zou er ook wat andere nationaliteiten in kunnen brengen: Benteke, Bassong, McClean/Gueye/Frei, die Roemeense keeper van ManCity...
en die is tegenwoordig niets meer waard.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Enige oogst uit de silver packs
Jij vroeg ook nergens omquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:27 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nu jij dit hebt uitgelegd was ik dat ook wel van plan dacht alleen dat groene of oranje lijnen het enige waren dat goed werkte stom eigenlijk maar niemand legt me iets uit
Vandaar ook het ":("quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:29 schreef strakkeman het volgende:
[..]
en die is tegenwoordig niets meer waard.
Op zich vind ik al die groene lijnen er wel mooi uit zien. Ik zou Hibbert wel vervangen voor Onuoha of Clyne als je alleen Engelsen wil gebruiken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat betreft die laatste: waarom alles Engels? Alles is BPL, dus je zou er ook wat andere nationaliteiten in kunnen brengen: Benteke, Bassong, McClean/Gueye/Frei, die Roemeense keeper van ManCity...
Inderdaad allemaal bitches hier.. Ik heb ook door een zware periode gemoeten en leer nu nog steeds dingenquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee klopt, maar jullie zijn soms ook wel keihard voor newbies in dit topic. En voor je het weet is er weer dikke fittie![]()
Dit is eerste jaar dat ik FUT speel. Vrienden spelen ook wel wat FUT maar meer met een Pro maken (iets wat ik niet trek nadat ik zag dat er een of andere hack voor was).
Niet iedereen kan een FUT-founder zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:32 schreef Aldo-MC het volgende:
Nee klopt, maar jullie zijn soms ook wel keihard voor newbies in dit topic. En voor je het weet is er weer dikke fittie![]()
Dit is eerste jaar dat ik FUT speel. Vrienden spelen ook wel wat FUT maar meer met een Pro maken (iets wat ik niet trek nadat ik zag dat er een of andere hack voor was).
Moet jij niet fappen op je IF Yilmaz?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een FUT-founder zijn
quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:37 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt niet alleen groene lijnen nodig in UT?
Vanaf wanneer speel je dan? Om dat te kunnen zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:35 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Niet iedereen kan een FUT-founder zijn
Gefeli trouwens nog met Galatasaray in de CLquote:
2010 volgens mijquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:40 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Vanaf wanneer speel je dan? Om dat te kunnen zijn.
Bedankt g Real moet te pakken zijnquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gefeli trouwens nog met Galatasaray in de CL
Meedoen is leuker dan winnen tochquote:Op donderdag 21 maart 2013 09:42 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Bedankt g Real moet te pakken zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |