PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:33 schreef TBakkert het volgende:
dus mijn hele team met Kolarov op LM is useless![]()
toch proberen, anders voor niks coins gespendeerd
Nee, er moet een sterke link bijzitten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk krijgt Villa nu 7 chem ,
[ afbeelding ]
5 chem IF Villa is de nieuwe 6 chem Eto'oquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgt hij niet. Dan heb je 4 links nodig, niet 3.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Wefut faalt dan ook met UPCquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Krijgt hij niet. Dan heb je 4 links nodig, niet 3.
Kutsite ook die je daar hebt.
of Cesc op CAM. of TOTY Iniestaquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
Messi in de spits er maar bij zetten dan
Een LF kan maximaal 5 chem halen op ST.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:38 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit even lezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Een LF kan maximaal 5 chem halen op ST.
Alleen de Arsenal-versie is nu zo duur toch? Ik had de Fulham-versie in CM voor 5.5k en die verkocht voor 7.2k.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verkocht voor 15k (ja minder dan Thad)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:42 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou hij 7 chem moeten krijgen op de webapp,
Ja, wel jammer dat de baas verkocht moest worden, maar gebruikte hem toch niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Alleen de Arsenal-versie is nu zo duur toch? Ik had de Fulham-versie in CM voor 5.5k en die verkocht voor 7.2k.
Ik zit ook te luisteren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
In Cyprus gewoon 7/8 procent rente
Niet zo gek dat ze even aan komen kloppen
Suggesties zijn altijd welkom inclusief picsquote:
Misschien wordt hij nog wel duurder als deel 2 uitkomtquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, wel jammer dat de baas verkocht moest worden, maar gebruikte hem toch niet.
pak jij anders je usb stick evenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Suggesties zijn altijd welkom inclusief pics
[..]
Misschien wordt hij nog wel duurder als deel 2 uitkomt
Ok brbquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
pak jij anders je usb stick even
Valt wel mee, ze hebben heel veel gas dus Rusland geeft ze wel wat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:46 schreef Thorb het volgende:
Dat was toch wel al bekend. Het is gewoon een belastingparadijs en er zijn hoge rentes. 6 miljard dichten is wel lastig als je economie maar 18 miljard is
Polkaquote:
quote:
quote:
quote:
Veel gas zit echter in de zee op grenzen met Syrië, Turkije etc. Volgens mij hebben ze grote delen ook pas vorig jaar ontdekt. Weet niet in hoeverre die grens helemaal vastligt en of die landen er zo blij mee zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Valt wel mee, ze hebben heel veel gas dus Rusland geeft ze wel wat.
ik zag op mijn FB een FHM Buurmeisje voorbij komen, momentjequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Suggesties zijn altijd welkom inclusief pics
[..]
Misschien wordt hij nog wel duurder als deel 2 uitkomt
Rusland wil via Cyprus die grondstoffen gaan pakken iigquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Veel gas zit echter in de zee op grenzen met Syrië, Turkije etc. Volgens mij hebben ze grote delen ook pas vorig jaar ontdekt.
Is ook niet echt een structurele oplossing natuurlijk.
Niks, tis gewoon zo vanzelfsprekend dat VDM dan ineens weer met zoiets komtquote:
Werd verdomme tijdquote:
Ik luister gewoon polka hoor...quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niks, tis gewoon zo vanzelfsprekend dat VDM dan ineens weer met zoiets komt
[..]
Werd verdomme tijd
King Wizard heb ik kapot gedraaid inmiddels
Achja die bankensector is daar natuurlijk veel te groot in verhouding maar het is ook hun enige sterke punt economisch gezien. Dividendbelasting, vermogensrendementheffing en vennootschapsbelasting is ook allemaal heel laag of er helemaal nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Rusland wil via Cyprus die grondstoffen gaan pakken iigEn nee structureel is het niet, maar als de crisis dadelijk voorbij is maakt dat ook niet meer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |