Omdat hij weet wat een echte vrouw is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Ja togquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.
De afgunst druipt er vanaf dus gtfo.
persies en as je na dr kop kykt is t ook nie eg een beutyquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Ze weet hoe kip klaarmaakt je zusje nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Juist wel, fucking curves in die jurk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:26 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dit gaat er in een fatsoenlijke strakke jurk al niet meer uit zen.
Waar zie je me over planken praten? De hierboven geposte chicks zijn geen mooie zandlopertjes met goeie billen meer, dit zijn peren.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Levolution het volgende:
[..]
Juist wel, fucking curves in die jurk.
Planken in een jurk.
lawl k pak altyd die ijsjes en stop ze gelyk BAM in de vajin XDDquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:58 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lkr likkende meisjes aan pereijsjes en rakketjes tydens hardstyle partys![]()
xD
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
welke festivals gaan jullie shirtloos pakken dan? ik begin met qday natuurlijk
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
jweet boi. Wel jammer dat damsco zo kut is geworden nu. Dit jaar gewoon weer rocken in Eintje. PO.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
qday fday dan qlimax hardbasequote:Op donderdag 21 maart 2013 11:08 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratieDie wasknijpersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratiejij moet een kuurtje zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratiezwoele dsl'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratiehee weslie sneijer ben jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gwn defqon wonquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ultra Music Festival -> Tomorrowland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:40 schreef Panzermaus het volgende:
Maar hey Dimachaerus, dat kan gewoon. Ben zelf ook ectomorph en train al sinds ik een beetje massa heb in een tanktop. Nu moet je natuurlijk wel zorgen dat je dat beetje massa hebt.
Bij ons loopt er ook eentje rond in een strak hemdje, en die is me toch mager, jakkes.Soms erger ik me er wel een beetje aan. Hij loopt namelijk met handschoentjes rond en houdt het squatrack de hele tijd (lees: minstens een halfuur) bezet. Hij doet dan wel 10 sets ofzo in zijn lange slobbertrainingsbroek, waardoor je extra goed de helften van zijn onderontwikkelde aars ziet. Vooral ook heel serieus kijken en in de spiegel naar zijn armen kijken enzo. Erg vervelend.
![]()
Heb een periode er doorheen gezeten maar toch weer de draad opgepakt en nu sport ik weer met veel plezier. Elke keer als die handschoenen-en aars-manifestatie weer in mijn ooghoek opdoemt kijk ik vlug naar de grond. Ik zal me niet meer laten beinvloeden door hem. Daar ben ik te animal voor.
Bedankt voor het lezen, als beloning een foto van hem in de smith machine.Geen handschoentjes op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindbeoordeling: 9/10.If not now, then when.
ik dacht dat jij nog een puber was?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:08 schreef Dimachaerus het volgende:
hej bois mag je als ecto in tanktop trainen?? of moet je het bij tshirt houden. Hierbij fotootje ter illistratie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |