brazilie moet wel jouw favoriete vakantieland zijn of niet?quote:
Ik schat van wel, maar nog nooit geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef Seam het volgende:
[..]
brazilie moet wel jouw favoriete vakantieland zijn of niet?
Prostitutes everywherequote:Op donderdag 21 maart 2013 00:25 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik schat van wel, maar nog nooit geweest.
Misschien toch maar eens naartoe gaan.
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ja die postte ik net idd![]()
would berry
Ik vind het sexy. Waarom? Geen idee, gewoon instant boner.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Haha oke dan, heb je nog dreadlocks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik vind het sexy. Waarom? Geen idee, gewoon instant boner.
Echt niet normaalquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zij is half Braziliaans. Denk dat je gelijk hebt Seam.
Nee al meer dan een jaar niet meerquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha oke dan, heb je nog dreadlocks?
Oke, heb je zo nog bewaard, je dreadlocks?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee al meer dan een jaar niet meer. En ik ben ook geen ecto meer gelukkig
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:44 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke, heb je zo nog bewaard, je dreadlocks?
Lingerie van maken, die zij kan dragen, waar ze pics van kan maken, en op FOK! kan posten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?
Ik had er nog een trui van willen maken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, afgeknipt en weggegooid. Wat moet ik ermee?
Ik vind het altijd zo triest dat misc haat op 4chan terwijl de helft van de humor afkomstig is van 4chan.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:36 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Dit topic![]()
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=147446563&page=1
En deze.
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=145430741&page=1
lkkre tog gwn kkhrd sanka pompaquote:Op donderdag 21 maart 2013 00:40 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, zij is half Braziliaans. Denk dat je gelijk hebt Seam.
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar zeg sapstengel he, waarom zulke grote heupen..toch een beetje uit proportie?
Ja togquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Omdat hij weet wat een echte vrouw is.
De afgunst druipt er vanaf dus gtfo.
persies en as je na dr kop kykt is t ook nie eg een beutyquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:27 schreef seto het volgende:
Ze worden ook alleen nog een beetje gered door hun jeugd, na hun 25e worden het gewoon zeugen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |