Het is net een kont of de onderkant van je hangzak.quote:
Je vindt m'n pecs lelijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:30 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Het is net een kont of de onderkant van je hangzak.
Evenals als je abs.quote:
Ik heb net een Mini cooper S gekochtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het zegt wel iets over je beperkte voorstellingsvermogen als je bij een Alpha-Female denkt aan een zo mannelijk mogelijke vrouw. Waarom zou een alpha vrouw zoveel mogelijk op een man moeten lijken?
[..]
En deels dit. Een Alpha Female is voor mij een vrouw die vooral een superieure vrouw is in de zin van:
- vrouwelijk qua uiterlijk, dus wel heupen, billen, borsten, een taille en een vrouwelijk gezicht
- sterk/fit/(licht)gespierd//fertiel
- slim
- zelfstandig
- onafhankelijk
- met een eigen mening
Zeg maar het tegenovergestelde van een dom, onzeker hertje dat blij is als haar mannetje een autootje voor haar koopt. Een Alpha vrouw koopt die gewoon zelf (en dan niet een Mini, maar een echte BMW (3-serie coupe bv.).
kk lekkerquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie van m'n hammies?
dat ben jij niet bitchquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Dikke respect! Well donequote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
tranny assquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Kont te klein, heupen te smal, huid te blank, would not hit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:09 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
jij bangt alleen dikke papzakken vriendquote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:13 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Kont te klein, heupen te smal, huid te blank, would not hit.
Gewoon chicks met goede heupen, of een beetje chubby ja. Ik houd niet van die atletische dames (nohomo).quote:Op vrijdag 22 maart 2013 18:14 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
jij bangt alleen dikke papzakken vriend
die sma is kk geil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |