Het is echt 1x per nacht (niet elke nacht) dan hoor ik 1 muis langsrennen Even op doorreis denk ik.
En een kat neem ik niet. Om er maar even serieus op in te gaan: ik heb geen idee waar ik de kattenbak en voerbak zou moeten laten plus dat ik een kat liever niet de hele dag alleen thuis laat, zometeen hangt hij in de gordijn of zo.
He bah, dan vind ik zo een dode muis in de keuken Ik denk dat het een tijdelijk iets is: een poosje geleden had ik het ook even toen er naast mij verbouwd werd, daarna was het weer over.
Net als gister ook vanmorgen mijn laptop geblokkeerd. Ik hou van regelmaat in mijn leven.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in." Improv: Rich Tapestry of Life
Groot bedrijf. Maar iemand van CAP is nu op afstand alle logbestanden op aan het ruimen die dit zouden veroorzaken.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in." Improv: Rich Tapestry of Life