PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ow, zie het nu. Die gast heeft in 2003/2004 ook nog eens een paar wedstrijdjes bij NEC gevoetbald. Dat kan ik me dan weer niet herinnerenquote:
Ditquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje gaat de Havo wel uitleggen hoe je naar 3 miljoen coins moet handelen.
aloude discussies van FOK!quote:
nicequote:
Iemand zijn tijd was op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Na exact een half uur met een 3-bar weten te connecten.
chilll, gratsquote:
quote:
Thanks, nog niet zeker, maar voldoende kan niet missenquote:
O ja, ik wilde nog zeggen dat ik een Fontas van Barca heb opgepikt voor 250.. geen idee of hij op de Xbox ook zoveel waard is.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice
[..]
Iemand zijn tijd was op.
Perfect links staat er weer inquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef quer het volgende:
Nieuwe OP chick alsjeblieft en dit in de OP stoppen http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page (die link met perfect chem) bij voorbaat dank
quote:
Why am I not surprised. Iemand in mijn HBO klas had afgelopen weekend een YGO toernooi.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik op de havo zat speelde ik nog met YGO kaarten dacht ik.
Zijn er nu nog mensen die het spelen dan? Ik heb een paar keer meegedaan in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Why am I not surprised. Iemand in mijn HBO klas had afgelopen weekend een YGO toernooi.(yugioh toch?)
Ik plaats ze wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef quer het volgende:
[..],alleen nog OP chicks nu. Wie heeft suggesties?
bij mij op school spelen paar alto's yugioh kaarten in de aula.. en die zitten dan in de 5e of 6e..quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Why am I not surprised. Iemand in mijn HBO klas had afgelopen weekend een YGO toernooi.(yugioh toch?)
Mooi logoquote:
Dat is beter dan 99 van de 100 packs johquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk gaat UPC nog wat doen met mijn telefoontje over dat wefut.nl het niet doet, zou morgen worden teruggebeld , kijken of ze het kunnen fixen naar mijn kant toe, hoop het wel.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme over 11 uur weer terug naar de Uni voor volgende Tentamen
Ligt niet aan UPC hoor want Je kan er naar toe pingen dus dat gaat goed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk gaat UPC nog wat doen met mijn telefoontje over dat wefut.nl het niet doet, zou morgen worden teruggebeld , kijken of ze het kunnen fixen naar mijn kant toe, hoop het wel.
Is dat je beste gold pack dit jaar? Ik verbaas me over de prijzen van gold spelers tegenwoordig, daarom ga ik alleen gold packs openen als de consumables een keer heel duur zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme over 11 uur weer terug naar de Uni voor volgende Tentamen
Zou je denken dat dat het zou kunnen zijn want ik snap er niks van, Pingen via CMD gaat inderdaad gewoon maar de pagina openen lukt niet via geen enkele browser,quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ligt niet aan UPC hoor want Je kan er naar toe pingen dus dat gaat goed.
Probeer anders eens in je netwerk instellingen een open DNS toe te voegen. (primary: 4.4.4.4 secundary: 8.8.8.8)
Ik heb 2x Gomez gehad toen hij 17K was en een keer Ramires toen hij 18K was. Voor de rest alleen maar bagger. En ik heb heel wat packs geopendquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat je beste gold pack dit jaar? Ik verbaas me over de prijzen van gold spelers tegenwoordig, daarom ga ik alleen gold packs openen als de consumables een keer heel duur zijn.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken dat dat het zou kunnen zijn ?
En lukt het wel via wifi op je telefoon of iets dergelijks?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken dat dat het zou kunnen zijn want ik snap er niks van, Pingen via CMD gaat inderdaad gewoon maar de pagina openen lukt niet via geen enkele browser,
Ja mongolenquote:
Ja precies, ik weet dat de klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling en dat ik morgen zou worden teruggebeld, heb gezegd dat het belangrijk is, dat het voor school is, haha. Wat zou het nog meer kunnen wezen ?, een proxy gebruiken ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik weet nu al dat UPC gaat zeggen dat de verbinding goed is en hun er niks aan kunnen doen.
Of ze bieden een monteur aan en als het aan jouw bekabeling/computer ligt moet je 70 euro dokken.
Kan je proberen .. Maar probeer eens op je computer een statische IP in te stellen met de DNS servers die ik gaf.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet dat de klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling en dat ik morgen zou worden teruggebeld, heb gezegd dat het belangrijk is, dat het voor school is, haha. Wat zou het nog meer kunnen wezen ?, een proxy gebruiken ?
LWB bedoel jequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
zou een LB ook op 9 chem kunnen komen in bijv. 4-1-2-1-2, dus ook andere formaties dan 3-5-2?
Ligt er aan waar je hem neer zet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
zou een LB ook op 9 chem kunnen komen in bijv. 4-1-2-1-2, dus ook andere formaties dan 3-5-2?
Ik heb hier thuis 3 computers en daarbij kan ik ze op alle 3 niet openen, als ik nou via de vodafone 3g verbinding connectie ga maken lukt dat wel, welliswaar via me mobiel maar toch, dan doet tie het wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En lukt het wel via wifi op je telefoon of iets dergelijks?
ja, als je hem als LWB in 4-1-2-1-2 op LM zet?quote:
Een LWB op LM kan op 9 chem in iedere formatie die een LM heeft ja..werkt hetzelfde als 352quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
Werkt dat nou echt want sommige zeiden dat het een bug was en je gewoon 7 chem kreeg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een LWB op LM kan op 9 chem in iedere formatie die een LM heeft ja..werkt hetzelfde als 352
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, als je hem als LWB in 4-1-2-1-2 op LM zet?
There you have it.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een LWB op LM kan op 9 chem in iedere formatie die een LM heeft ja..werkt hetzelfde als 352
Router als eens opnieuw ingesteld?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis 3 computers en daarbij kan ik ze op alle 3 niet openen, als ik nou via de vodafone 3g verbinding connectie ga maken lukt dat wel, welliswaar via me mobiel maar toch, dan doet tie het wel.
Ik heb nou me dns aangepast maar ik krijg steeds een soort van time-out denk ik,
[ afbeelding ]
gaat toch extreem kut spelen, 352 is veel beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef detennismaster het volgende:
Don't blame me352'tjes met Emenike/Wellington/Eto'o(6) zijn trouwens vele malen erger dan dit kut team waar behalve de LF(88) niemand pace heeft. Toch?
[ afbeelding ]
I know, maar ik wil het zelf ervaren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat toch extreem kut spelen, 352 is veel beter.
Lijkt weinig op dat team van Zhanoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef detennismaster het volgende:
Don't blame me352'tjes met Emenike/Wellington/Eto'o(6) zijn trouwens vele malen erger dan dit kut team waar behalve de LF(88) niemand pace heeft. Toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lijkt weinig op dat team van Zhano
Ik heb hier gewoon gezegd dat ik dat team van Zhano ging proberen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lijkt weinig op dat team van Zhano
Wat doet dat dan ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Router als eens opnieuw ingesteld?
Of probeer eens:
windows + r -> cmd -> netsh winsock reset (als admin)
stuurt je EA gegevens an Mr van der trapzquote:
dan kom je er snel genoeg achterquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I know, maar ik wil het zelf ervaren.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mongolen
antwoorden online, 11/15 goed
Jaloersquote:
Dat reset de winsock catalogusquote:
Reemiquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Similar players. Alsjullieblieft.
Wat wilde Hazard van de admin?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je hebt dm. Mits je ook echt 14 bent.quote:
Similar kan ook nog wel toch? Gewoon een nuttige functie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Wel oppassen dat je niet teveel typische Futhead dingetjes over gaat nemen. Gewoon van je eigen kracht uitgaan. Die klikbare clubs/nationaliteiten etc waren wel onmisbaar
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Wefut helemaal volgespamd wordt door idioten
Had ik ook gewoon opnieuw kopen voor 10 euro.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Nystiq het volgende:
Kan niet op FUT komen op de PS3. Iets met online pass..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Wefut helemaal volgespamd wordt door idioten
Ik ben 15.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt dm. Mits je ook echt 14 bent.
Ja, kan ook wel. Maar ik zou er gewoon mee oppassen..was meer een algemene opmerkingquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Similar kan ook nog wel toch? Gewoon een nuttige functie.
Heb je dm dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben 15.
Ik dacht dat jij dat wel wist
Ik bedoelde jou nietquote:
En dan hebben we nog TBakkert met zijn altijd goede argumenten in een discussiequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
wat we zoal niet meemôaken hier. Ik ben GJE, Djeetje is een meisje, een splinternieuwe site, veel lurkers, een FOK!ker die een kassameisje versierd heeft, een andere die getrouwd is, DS2 die in het Engels verdergaat op joetjoep en dan heb je ook nog Quer die meer absenties heeft dan de jongen die net heeft bekend een meisje te zijn...
Ik weet niet of mijn autistische brein dit allemaal kan verwerken...
Ik heb maar 1 aflevering in het Engels hoor (wel is die aflevering nu al legendarisch)quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
wat we zoal niet meemôaken hier. Ik ben GJE, Djeetje is een meisje, een splinternieuwe site, veel lurkers, een FOK!ker die een kassameisje versierd heeft, een andere die getrouwd is, DS2 die in het Engels verdergaat op joetjoep en dan heb je ook nog Quer die meer absenties heeft dan de jongen die net heeft bekend een meisje te zijn...
heel even de game sluiten en opnieuw opstarten. Hij geeft die melding als je de game eerder start dan dat je aangemeld bent met je PSN, waar je pass aan is gekoppeld. Dan herkent hij hem nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Nystiq het volgende:
Kan niet op FUT komen op de PS3. Iets met online pass..
Tis watquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Ik vond je oude foto toch leukerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Dan klopte het toch wat ik posttequote:
hoogstaande discussies van alle kanten en dan hebben we ook nog 2 users die hier alleen maar verschijnen als Gala of Busquets spelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan hebben we nog TBakkert met zijn altijd goede argumenten in een discussie
Ja ach, macro, finance en statistiek ga ik eerlijk gezegd wel vanuit dat ik ze haal. Of het nou met of zonder gokkans is. Hoef bij alle vakken ook maar gemiddeld een 5 te halen dus dat helptquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet
Maar ik kan ook nergens iets vinden over Gokkans, dat zou wel lekker zijn7.3, en dat bonuspunt voor het tentamen
Nog even groepswerk binnen tikken en tis bijna gedaan
Die Alpaca was liev ja, maar Bob Ross brengt vrede. Misschien dat ik ooit een Sloth gifje doequote:
Dat heeft dus ook niks geholpen, Hoe kan ik nu het beste mijn router opnieuw instellen dan ?,had em al aan en uit gezet maar dat helpt ook niet,quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat reset de winsock catalogushelpt soms.
Macro heeft de midterm bij ons allebei toch niet echt heel erg geholpenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, macro, finance en statistiek ga ik eerlijk gezegd wel vanuit dat ik ze haal. Of het nou met of zonder gokkans is. Hoef bij alle vakken ook maar gemiddeld een 5 te halen dus dat helpt
Marketing en fiscaal moet ik gewoon even goed doen.
Flikker maar op met je Bob ben er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Alpaca was liev ja, maar Bob Ross brengt vrede. Misschien dat ik ooit een Sloth gifje doe
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Flikker maar op met je Bob ben er helemaal klaar mee
Mwauh, macro final een 5,1 halen moet echt wel lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Macro heeft de midterm bij ons allebei toch niet echt heel erg geholpen
Finance ben ik nu wel klaar meeStatistiek moet ook wel gaan lukken, nou zorgen dat ik morgen Marketing een beetje ken
EBP zal ik wel halen
Linkje? Ik heb die niet gezienquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 aflevering in het Engels hoor (wel is die aflevering nu al legendarisch)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Flikker maar op met je Bob ben er helemaal klaar mee.
Elke dag nachtmerries..
leuk he al die spiraaltjes enzulks. Lucy in the Sky with Diamonds ieks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Ik raad het iedereen aan visuals op windows media player wat een herontdekking
dat is mooi, jongenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Ben er helemaal klaar mee ik spring wel achter de trein
Ja ik krijg die bonus nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, macro final een 5,1 halen moet echt wel lukken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leuk he al die spiraaltjes enzulks. Lucy in the Sky with Diamonds ieks.
Ja komt goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
wel op tijd weer van het spoor zijn voor de volgende trein aankomt trouwens
Jup ook 9quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik krijg die bonus nietMaar ik hoef geen 6.1 te halen hoor
5.8 volgens mij, jij had ook 9 goed toch?
dat kleine woordje is zowat de verkankering van de hele maatschappij, één heel klein woordje...quote:
#TeamUvT praat gewoon overal doorheen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is het al bijna bedtijd voor die kindjes hier?
In mijn cultuur ben ik op mijn 13e al een volwassen persoonquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is maar 25 procent hequote:
Heb je die niet gezien waarin ik oemtietie for for toe zei?quote:
En discussies over Serero als Ajax speelt en hij staat er niet inquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoogstaande discussies van alle kanten en dan hebben we ook nog 2 users die hier alleen maar verschijnen als Gala of Busquets spelen
Meneer volwassen hoe oud bent u?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kanker verziekt je taal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dat kleine woordje is zowat de verkankering van de hele maatschappij, één heel klein woordje...
Neequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je die niet gezien waarin ik oemtietie for for toe zei?
[..]
En discussies over Serero als Ajax speelt en hij staat er niet in
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
#TeamUvT praat gewoon overal doorheen hoor.
21quote:
Nou ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Godverdomme ik heb me een partij lekkere koekjes.
Zit je weer lekker aan de pillen, knullemans?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Ik raad het iedereen aan visuals op windows media player wat een herontdekking
Vind ik leuk!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Koekje kwak?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je weer lekker aan de pillen, knullemans?
Noemt zich geen kind terwijl hij nog geld ontvangt van zijn oudersquote:
Heb 0,5 bonus op eindcijfer hequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is maar 25 procent heDus dan moet je een 4.8 halen denk ik
Ik gebruik geen pillen en ik trade ook nooit meer in hazardsquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit je weer lekker aan de pillen, knullemans?
GJE dingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef quer het volgende:
[..]
Noemt zich geen kind terwijl hij nog geld ontvangt van zijn ouders!
ik ook, van Bakker Bart, van die wafelvormige, maar dan gewoon koekjes. En met sjokolalaagje hihhiquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:51 schreef Lindgren. het volgende:
Ik wel magnesium lactaat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef quer het volgende:
[..]
Ik gebruik geen pillen en ik trade ook nooit meer in hazards
Misschien ligt het dus wel helemaal niet aan mij en UPC maar aan de websitequote:1 van de name servers reageert niet.
Daarom werkt het bij de 1 wel en bij de ander niet.
Ligt aan de server en niet aan UPC.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:52 schreef quer het volgende:
[..]
Noemt zich geen kind terwijl hij nog geld ontvangt van zijn ouders!
biscuit met chocola en dan suiker eropquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Van die soort biscuitjeskoekjesdingen met zo'n laagje chocola erover.Godnondesju ik eet het pak leeg brb
post eens een fotoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Van die soort biscuitjeskoekjesdingen met zo'n laagje chocola erover.Godnondesju ik eet het pak leeg brb
ah huismerk toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Oh ik dacht dat het 1 bonuspunt was op het tentamenquote:
Ach, je kan het hebben hè, tijger.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Bruintjes van de AH zijn dat toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
biscuit met chocola en dan suiker erop
nee chocolettes van de jumboquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bruintjes van de AH zijn dat toch?
FYPquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Kamikazie het volgende:
Sowieso ga ik voor die finals meer doen dan nu. Dag zelf beginnen
DAT ENGELS.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand heeft een dislike gegeven
Die van de Aldi zijn te lekkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Lindgren. het volgende:
Moet hij op je tandjes tuffen?quote:
Dat is niet echt netjes, knul. Die jongens werken net zo hard als jij en ik. Nou ja, soms dan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:54 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Bruintjes van de AH zijn dat toch?
Toen deed ik teveel mijn best om de namen goed uit te spreken.. ik zeg helemaal geen Oemtietie for for toe want die heb ik daar niet opgepiktquote:
Ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen dat adolescenten verplicht geld kregen van hun ouders. Maar dat geldt alleen als je ouders gescheiden zijn. mijn foutquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Wat weet jij daarvan danGa maar naar bed
Bij tentamens heb je ook veel meer tijd. Kut schema ditquote:
DEEEEEE KEEPER VAN DEN HAAG...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben gister in mijn kont geneukt door een meisje met een dildo om..
Die grote suikerkristallen erop jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
biscuit met chocola en dan suiker erop
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Djeetje het volgende:
Ik ben gister in mijn kont geneukt door een meisje met een dildo om..
Klopt, daarom moet een voldoende dan wel lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Bij tentamens heb je ook veel meer tijd. Kut schema dit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:56 schreef quer het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik ooit ergens had gelezen dat adolescenten verplicht geld kregen van hun ouders. Maar dat geldt alleen als je ouders gescheiden zijn. mijn fout
overigens slaap ik echt nooit voor 12 uur. Alleen heb ik meestal wel wat beters te doen
Ik heb echt nul motivatie voor marketing atmquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Klopt, daarom moet een voldoende dan wel lukken.
ik?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja beetje stoer lopen te doen hier he !
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:53 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wel magnesium lactaat.
Een groot feest altijd.
Hij werkt weer, bedankt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
heel even de game sluiten en opnieuw opstarten. Hij geeft die melding als je de game eerder start dan dat je aangemeld bent met je PSN, waar je pass aan is gekoppeld. Dan herkent hij hem niet
je ziet een klok hangen maar je weet niet hoe of wat er gaande isquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt
Bad luck Djeetjequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Sorry dat ik het mededeelde, maar ik heb dus nu een probleem.
Ik ben zo hard genomen dat mijn kringspier is verlamd en het poep dus gewoon uit mijn kont loopt
Het is voor mijn spieren zodat die niet zo strak meer staan haha.quote:
Zoek jij in dit topic elke keer of er iets over Serero is gepost ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zei er iemand wat over Serero!!!!!!!!!!! ?
heel veel bruine onderbroeken kopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Djeetje het volgende:
Sorry dat ik het mededeelde, maar ik heb dus nu een probleem.
Ik ben zo hard genomen dat mijn kringspier is verlamd en het poep dus gewoon uit mijn kont loopt
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je ziet een klok hangen maar je weet niet hoe of wat er gaande is
Draadstaal
quote:
Ja, stiekem wel.quote:
ok baasquote:
quote:
ik weet de users waarvan ik de posts standaard oversla. komt alleen maar stront uitquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]![]()
Ik word echt een beetje moe van die kiendjes
CLOWNTJESquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel.
[..]
ok baas
[ afbeelding ]
Fapvlekken op mijn scherm.
[..]
Scholiertjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel.
[..]
ok baas
[ afbeelding ]
[..]
Die heb je ook in 2 verpakt die neem ik altijd mee naar schoolquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel.
[..]
ok baas
[ afbeelding ]
[..]
DIE KOEKJES ZIJN VERDOMME ZO LEKKERquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, stiekem wel.
[..]
ok baas
[ afbeelding ]
[..]
Ja, dat staat op het pak, maar dat lijkt me niet de offiesjele naam.quote:
Broafhaaitquote:
vond scholiertjes een betere naamquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat staat op het pak, maar dat lijkt me niet de offiesjele naam.
wtfquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Reemi, hoe de fuck komt die CB aan 9chem?
Kloppen wel meer Chem's nietquote:
Reemi check dat Totw eensquote:
Zaandam/stad en omgevingquote:
#SMLENOquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
http://www.aldi.nl/images(...)8796d631f6b02dd2.jpg > Die blauwe zijn verrekte lekker
In de webapp view klopt alles though.quote:
9 chem bij die argentijn lijkt me niet goedquote:
Was even terug aan het lezenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoek jij in dit topic elke keer of er iets over Serero is gepost ofzo?
Dankzij pascal.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
De producten zijn juist goed. Die cheeseburgers, toetjes van 39 cent, Golden Power/miXXed up en nog veel meer.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:05 schreef quer het volgende:
[..]
#SMLENO
maar ik vind Lidll & Aldi beetje matig. Dat volk wat erop afkomt
Niemand geeft een neuk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:06 schreef vandermar het volgende:
Let wel, het team is om Isco heen, Isco is de speerpunt van het team
Jij bent de enige die zich daar druk om maakt de rest is al lang blij omdat er dan fatsoenlijk wordt gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat we hier altijd discussies hebben als Ajax speelt en Serero staat er niet in
Ik had gelijk! het waren clowntjes en dankje voor deze wijze les Lindgrenquote:
Er zijn meer Serero-fans hier hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jij bent de enige die zich daar druk om maakt de rest is al lang blij omdat er dan fatsoenlijk wordt gespeeld
Het is gerepareerdquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:09 schreef Maver24 het volgende:
Ik hoef even niet meer verder te rommelen om wefut.nl aan de praat te krijgen. Het probleem ligt niet aan mijn kant maar aan de nameserver van de website, die reageert niet. Volgens Reemi heb je meerdere nameservers en 1tje daarvan reageert niet en daarom kom ik er niet op. Hulde als het wordt gerepareerd !!![]()
,
Wie dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er zijn meer Serero-fans hier hoor
Ik baal persoonlijk altijd als Poulsen erin staat.
Die Serero fans kun je op 1 vinger tellenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gefixt. Bedankt voor het meldenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:02 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Thanks, No Problemquote:
Jij rommelde ook met UPC, wij hebben ook net nieuw en vanmiddag deed hij het nog met het oude abo.quote:
Poulsen is gewoon prima hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Welke abo heb jij dan nu?, je hebt een nieuw IP gekregen waar die het ook niet meer op doet. Wat ik al zei is dat het aan de name server kan liggen. even geduld hebben denk ik dan maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij rommelde ook met UPC, wij hebben ook net nieuw en vanmiddag deed hij het nog met het oude abo.
Er was een probleem met de server i.c.m. UPC. Is nu gefixt en de boel zal uiterlijk morgen weer werken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij rommelde ook met UPC, wij hebben ook net nieuw en vanmiddag deed hij het nog met het oude abo.
Maar jij vindt Serero wel goed dus jouw mening over voetbal is niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vind hem anders niet zo goed maar laten we daar nu maar niet over discussiëren
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Welke abo heb jij dan nu?, je hebt een nieuw IP gekregen waar die het ook niet meer op doet. Wat ik al zei is dat het aan de name server kan liggen. even geduld hebben denk ik dan maar
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Reemi het volgende:
[..]
Er was een probleem met de server i.c.m. UPC. Is nu gefixt en de boel zal uiterlijk morgen weer werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Er zijn mensen die fan zijn van slechtere voetballers dus die zijn dan ook niet serieus te nemenquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar jij vindt Serero wel goed dus jouw mening over voetbal is niet serieus te nemen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:20 schreef vandermar het volgende:
[..]
[..]Wat ik zeg: er was een probleem dat nu is opgelost en dat zal je uiterlijk morgen merken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
Okquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat ik zeg: er was een probleem dat nu is opgelost en dat zal je uiterlijk morgen merken.
vast al heel vaak verteld maar toch echt goed werk aan de sitequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat ik zeg: er was een probleem dat nu is opgelost en dat zal je uiterlijk morgen merken.
Bazig ideequote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Maver24 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2340895.page
interessant stukje, ik ga Villa gewoon als ST gebruiken, yolo 7 chem
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Reemi het volgende:
760 unieke bezoekers vandaag. Iets om toch behoorlijk trots op te zijn.
Tot morgen allen
WOW!quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Reemi het volgende:
Tot morgen allen
quote:Op woensdag 20 maart 2013 23:22 schreef Reemi het volgende:
Tot morgen allen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |