PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier schreef Toefjes het volgende:
Superieur, maar wel met je eigen stijl _O_
Ik dacht wat vermaak in dit topicquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:57 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik was niet op zoek naar de leukste versie
Zal wel handig zijn als je er bij vermeld op welke console je speel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die nog een leuke improvement weet met 400k?
Haha, ps3!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal wel handig zijn als je er bij vermeld op welke console je speel.
Elber in de spitsquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:58 schreef Nystiq het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die nog een leuke improvement weet met 400k?
Sorry als het zo over is gekomen was niet mijn bedoeling.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Door racistische opmerkingen te maken?
Beetje negers zwart maken (wat al lastig is) en dan grapjes over de KKKquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Sorry als het zo over is gekomen was niet mijn bedoeling.
Vrede ?
Het spijt me Thorbquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje negers zwart maken (wat al lastig is) en dan grapjes over de KKK
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beetje negers zwart maken (wat al lastig is)
Mentos erin en in de tuin zettenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:02 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Heeft mijn vrouw van die 2liter flessen cola meegenomen van de Appie
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Mentos erin en in de tuin zetten
Ik zal in jou mentos stoppen en je in de tuin zetten!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Haha ja doen ze in Limburg altijd gekkerds zijn het ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Moet jij geen Cod doen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:04 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Haha ja doen ze in Limburg altijd gekkerds zijn het ook.
Dadelijk krijg je een tuinverbod van je ouders
houdoequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:04 schreef el-blanchito het volgende:
Voor mijn column voor de wedstrijd, ik heb nog 1 woord nodig.
Hoe zeggen Indianen gedag?
Meen je dit?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:03 schreef Reemi het volgende:
detennismaster bedankt voor het weghalen van de wefut banner uit de OP
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Meen je dit?Goede samenwerking daar bij wefut.
dm posten later kent tr gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. Weet je wat de kkk isquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:04 schreef marcie216 het volgende:
KKK grappen :p
Komen 2 marokaanse jongens naar de arena en willen een kaartje kopen. Waarop de vrouw vraagt : zijn jullie besneden? Ze keken elkaar even aan en zeiden : ja?
Waarop de mevrouw zegt : helaas, om bij ajax naar binnen te mogen moet je een complete lul zijn
Lach lach gieren brullen
kop een scooter joh randdebielquote:
JAJAJAJA IK WEET HET NOU WELquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef ThadCastle het volgende:
Denken dat Lewan een SIF krijgt voor 2 goals en een assist
Een groep met puntmutsen die negers vermoorden, of familieleden bedreigen etc.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
1. Weet je wat de kkk is
2. Goede grap
Domme ezel ben je toch ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:08 schreef detennismaster het volgende:
[..]
kop een scooter joh randdebiel
En dan allemaal op die Ajax-kits stemmen zeker?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
Reemi:
http://www.futhead.com/fifa/items/kits/
Dit heeft WeFut ook nodig.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een kut vak, heb het na de derde laten vallen. Had wel een aardig eindcijfer
[ afbeelding ]
Eerste keer dat ik dit zie op futhead johquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef detennismaster het volgende:
Reemi:
http://www.futhead.com/fifa/items/kits/
Dit heeft WeFut ook nodig.
Het was werkwoorden vervoegen (wat makkelijk is) woordjes en zinnen leren, lees gedeelte en een luister gedeelte.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Je had toch beter je best moeten doen op swasant neuf Dave
JE MOET EA HELEMAAL KAPOT BELLENquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb een speler gekocht maar er blijf maar "completing" bij staan. gewoon wachten ?
Nu ken ik bijna niets meerquote:
luister toetsen bij fransquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Het was werkwoorden vervoegen (wat makkelijk is) woordjes en zinnen leren, lees gedeelte en een luister gedeelte.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een kut vak, heb het na de derde laten vallen. Had wel een aardig eindcijfer
[ afbeelding ]
yupquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Roypsv het volgende:
Ik heb een speler gekocht maar er blijf maar "completing" bij staan. gewoon wachten ?
Uhuh.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Roypsv het volgende:
En afkijken bij de gene die naast je zat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
luister toetsen bij franswas echt gokken voor het leven altijd
Frans was bij mij in de categorie woordjes leren omdat het moest, maar zodra je in Frankrijk op vakantie was, verstond je er geen ene ruk vanquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
luister toetsen bij franswas echt gokken voor het leven altijd
haha ik heb gewoon EA USA gebeld toen ik gebanned was. maar die fag wilde me niet unbannequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
JE MOET EA HELEMAAL KAPOT BELLEN
[..]
Nu ken ik bijna niets meer
En nog niet verder komen dan: Hoi, Ik houd van kaas en Ik ben Thorbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vond het vrij simpelquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]![]()
Leerde je er zo veel voor of ben je goed in woordjes en zinnen etc leren ?
Diabyquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
nog nooit gehad 4k coins uit zo'n pack toch echt wel 80+ goldpacks geopend
geopendquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef quer het volgende:
[ afbeelding ]
nog nooit gehad 4k coins uit zo'n pack toch echt wel 80+ goldpacks geopent
je m'appelle Kevin et j'habite en Leiderdorp. J'ai dix-sept ans.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
JE MOET EA HELEMAAL KAPOT BELLEN
[..]
Nu ken ik bijna niets meer
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
Het enigste zinnetje van Duits dat ik nog weet is: Dat ik een konijn heb.
Ich habe einen Kaninchenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:14 schreef Djeetje het volgende:
Het enigste zinnetje van Duits dat ik nog weet is: Dat ik een konijn heb.
ja ik ben blij dat ik het niet meer hoefde te doen, paar jaar gehad en gewoon geen zin kunnen makenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:13 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Frans was bij mij in de categorie woordjes leren omdat het moest, maar zodra je in Frankrijk op vakantie was, verstond je er geen ene ruk van
afkijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:12 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En afkijken bij de gene die naast je zat.
Zo makkelijk als je dan in die hokjes een kruisje moet zetten.
Makkelijker konden ze het niet maken.
quote:
Finance?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:16 schreef Kamikazie het volgende:
Zo tentamen gehad, zal wel weer rond de 6 hebben
Netjes hoor, vond ik echt een struikelvak. Sterker nog, bijna een onneembare horde.quote:
Tja, is nog niet zeker natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Netjes hoor, vond ik echt een struikelvak. Sterker nog, bijna een onneembare horde.
ja en hij smoked joints ga maar #cut4messi danquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Alziend-Oog het volgende:
Messi heeft een tattoo laten zetten?
Ja en een eikel piercing toch ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Alziend-Oog het volgende:
Waar is je zelfvertrouwen gebleven jongequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja, is nog niet zeker natuurlijk.
Altijd als ik zeg dat ik een toets goed heb gemaakt haal ik een onvoldoendequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Waar is je zelfvertrouwen gebleven jonge
En hij doet aan play like a c***quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef quer het volgende:
[..]
ja en hij smoked joints ga maar #cut4messi dan
Nee ik stuur alleen columns aan echte kranten..quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef el-blanchito het volgende:
Zijn er nog meer mensen die een column insturen naar Metro?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef quer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef quer het volgende:
[..]
kijk ff met je oogquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:19 schreef Alziend-Oog het volgende:
Niet eens de SIFquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Het begin van mijn nieuwe team is gemaakt
[ afbeelding ]
Eerst even kijken hoe die prijs zich ontwikkelt. Eerste uur dat ze uitkomen al (S)IF's gaan zitten kopenquote:
Hard.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:21 schreef quer het volgende:
[..]
Nee ik stuur alleen columns aan echte kranten..
thanksquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:23 schreef quer het volgende:
voor illuminatie lid alziendoog
[ afbeelding ]
zijn de handjes van zijn zoon
Eigenlijk doe ik dat niet.. maar, ik ken wel mensen die dat doen. Google maar is stukken schrijven voor geld. Alleen als dat de motivatie is om stukken te schrijven zou ik het niet doen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hard.
Verdien je daar ook geld mee?
Ah, oké best tof!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:25 schreef quer het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dat niet.. maar, ik ken wel mensen die dat doen. Google maar is stukken schrijven voor geld. Alleen als dat de motivatie is om stukken te schrijven zou ik het niet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
voor jou mijn vriend, vriendenprijs 38 euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef Alziend-Oog het volgende:
Trouwens, hoeveel vragen jullie voor 200k coins?(X360)
Ik heb geen zin om te handelen
4 miljoen euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef Alziend-Oog het volgende:
20 euroquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef Alziend-Oog het volgende:
Been there done that. (10 jaar gleden, damn de tijd gaat snel..)quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef quer het volgende:
Doet iemand hier 3 gymnasium (of atheneum)?
Hier nog een. 15 jaar geleden.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Been there done that. (10 jaar gleden, damn de tijd gaat snel..)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:27 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah, oké best tof!
Bij deze mijn bijdrage.Het leest wel aardig, maar vind het niet heel bijzonder. Sommige stukjes komen naar mijn idee wat geforceerd over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de inhoud ben ik het niet eens, maar dat terzijde.
eerst heeft ie in de zelfde buurt gewoont en nu ditquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Been there done that. (10 jaar gleden, damn de tijd gaat snel..)
6 jaar geledenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef quer het volgende:
Twee tientjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef Alziend-Oog het volgende:
4 jaar geledenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef quer het volgende:
Ah oké oké. Bedankt voor je feedback! Ik vind het vooral leuk om te schrijven, en als je dan zoiets er mee kan winnenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het leest wel aardig, maar vind het niet heel bijzonder. Sommige stukjes komen naar mijn idee wat geforceerd over.
Met de inhoud ben ik het niet eens, maar dat terzijde.
Ja ook al 10 jaar geleden weer bijnaquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:30 schreef quer het volgende:
Is ook goed om veel te doen, ontwikkel je een eigen stijl etc. Heb alleen af en toe het idee dat er iets te veel gedachtes/opmerkingen instaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah oké oké. Bedankt voor je feedback! Ik vind het vooral leuk om te schrijven, en als je dan zoiets er mee kan winnen
wel eens met Thorb, link maar als we moeten stemmen hequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ah oké oké. Bedankt voor je feedback! Ik vind het vooral leuk om te schrijven, en als je dan zoiets er mee kan winnen
dat is zijn prijs ongeveer als ik me niet vergisquote:
ik geef je 165kquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Alziend-Oog het volgende:
Heb over een paar dagen welgeteld 16,50 beschikbaar. Iemand die het voor die prijs doet?
Moet je vragen achter het station ik ken de lokale prijzen nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Alziend-Oog het volgende:
Heb over een paar dagen welgeteld 16,50 beschikbaar. Iemand die het voor die prijs doet?
Oeh echt? DM eens waar je woont dan? Kan t me niet herinnerenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:32 schreef quer het volgende:
[..]
eerst heeft ie in de zelfde buurt gewoont en nu dit
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is ook goed om veel te doen, ontwikkel je een eigen stijl etc. Heb alleen af en toe het idee dat er iets te veel gedachtes/opmerkingen instaan.
Ah ja, ik drop de link hiero.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wel eens met Thorb, link maar als we moeten stemmen he
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
Moet je vragen achter het station ik ken de lokale prijzen niet
Open deuren Kamiquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:39 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)uipen_het_meest.html
BRABANT REPRESENT!!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:37 schreef quer het volgende:
[..]
Moet je vragen achter het station ik ken de lokale prijzen niet
True. Daarbij de kanttekening dat hier nog steeds mensen zijn die in de ontkenningsfase zitten, als het gaat om dit soort wapenfeiten des Brabandersquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Beter een open deur open trappen dan een dichte deur gesloten houden.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die voor mij een team kan bedenken met Villa, Yilmaz en Sahin , kan me geen goede opstelling bedenken
Similar in de zin van? Hoe wil je dat similar bepaald wordt?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef detennismaster het volgende:
Ik mis similarplayers ook heel erg in wefut.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef Maver24 het volgende:
Iemand die voor mij een team kan bedenken met Villa, Yilmaz en Sahin , kan me geen goede opstelling bedenken
Villa op LM is waste of money, dat wil ik echt niet, 433 gaat zeker niet lukken, dan Sahin er maar uitlaten ? en Amrabat op RW, weet niet of dat nou echt zo goed isquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Similar in de zin van? Hoe wil je dat similar bepaald wordt?
Maver de twijfelaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Villa op LM is waste of money, dat wil ik echt niet, 433 gaat zeker niet lukken, dan Sahin er maar uitlaten ? en Amrabat op RW, weet niet of dat nou echt zo goed is
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Villa op LM is waste of money, dat wil ik echt niet, 433 gaat zeker niet lukken, dan Sahin er maar uitlaten ? en Amrabat op RW, weet niet of dat nou echt zo goed is
Dit. Make it happen.quote:
Guus Meeuwisquote:
De open deuren stapelen zich opquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Het ene na het andere bewijs dat Brabant geweldig is komt voorbij.
Nog best een goed team.quote:
je BORSTÉÉÉNquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:45 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guus Meeuwis
FUSZYYYYYYY WAAR BEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dus dat je voor CM's alleen andere middenvelders te zien krijgt of wat? Snap het nog steeds niet volledig.quote:
dat denk ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:47 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit serieus nog leuk speelt ook
Doe dan Kompany als RCBquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:47 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Alle ruimte om met Villa op te stomen, al is hij inderdaad beter als LW.
Kijk anders even op Futhead.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus dat je voor CM's alleen andere middenvelders te zien krijgt of wat? Snap het nog steeds niet volledig.
Als je ergens heel goed in bent en je haalt dan een 6 kan het toch zijn dat je niet naar je kunnen gepresteerd hebtquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:46 schreef Kamikazie het volgende:
Zo irritant die mensen die zeggen dat ze het slecht doen, en dan toch een goed punt hebben![]()
Dus gewoon spelers met dezelfde positie in dezelfde league of nation?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kijk anders even op Futhead.
Voorbeeldje:
http://www.futhead.com/fifa/players/2079/similar/
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dus gewoon spelers met dezelfde positie in dezelfde league of nation?
Ik denk dat jij een ban verdient.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef quer het volgende:
Ik denk nog steeds dat wij beta users nu een "founder" title verdienen
Ik zal het serieus overwegenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef quer het volgende:
Ik denk nog steeds dat wij beta users nu een "founder" title verdienen
In een te stille stad...quote:
noem het dan 'Beta-tester' of iets, maar niet 'founder'. Die eer komt alleen jou en Pascal toe...quote:
Ik zou toch iedereen noemen die een account heeft voor 20 maartquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zal het serieus overwegen
Eigenlijk is alleen zhano een eckte beta user. Wellicht thorb ook.
Ownerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
noem het dan 'Beta-tester' of iets, maar niet 'founder'. Die eer komt alleen jou en Pascal toe...
Iedereen die een serieuze bijdrage heeft geleverd?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik vind jou een toffe gozerquote:
Vriendin?? Waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:51 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Vraag je vriendin gewoon of ze mee gaat
Ook dat je nog apart kan klikken op gold/silver/bronzequote:
Deze man snapt het.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
De mensen ze slapenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad...
Nee Justin Bieber is leuke muziek wil je zeggen...quote:
Lijkt me het meest logisch om eerst club + nationaliteit te doen, daarna club, dan nationaliteit + league en daarna league (als dat kan).quote:
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.. (toch?)quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit last van heimwee gehad...
Als google dat zei dan klopt hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.. (toch?)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar de mensen ze slapen, de wereld gaat dicht.. (toch?)
Prima te doen inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee Justin Bieber is leuke muziek wil je zeggen...
Ohquote:
Ik kijk eigenlijk bijna nooit Off Centre maar als ik het kijk is het wel altijd grappigquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef Zhano het volgende:
Deze episode is echt geniaal DSHeb m al zo vaak gezien, blijf hardop lachen.
ik kom uit Noord-Holland, maar niemand fokt met Guus, Brabanders en Limburgers zijn echt prettig volkquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Rot zelf op. Cultureel erfgoed van onze provincie
Ik google geen teksten van liedjes, waar zie je me voor aan?quote:
Limburg is echt kut hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik kom uit Noord-Holland, maar niemand fokt met Guus, Brabanders en Limburgers zijn echt prettig volk
Voor iemand die dat wel doetquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik google geen teksten van liedjes, waar zie je me voor aan?
Ben je getrouwd?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Vriendin?? Waar zie je me voor aan?
En wat dan nog?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef Lindgren. het volgende:
Alle Brabanders op hun minipiemel getrapt.
Ik ben in Sittard geweest voor een hockeytoernooi, niet echt leuke meisjes, maar iedereen komt wel vriendelijk over.(kan ook aan het accent liggen...quote:
quote:
Belgen zijn nog veel vriendelijker (zie Pots)quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben in Sittard geweest voor een hockeytoernooi, niet echt leuke meisjes, maar iedereen komt wel vriendelijk over.(kan ook aan het accent liggen...)
Fortunaaa!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ben in Sittard geweest voor een hockeytoernooi, niet echt leuke meisjes, maar iedereen komt wel vriendelijk over.(kan ook aan het accent liggen...)
LIMBURGquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Nu moet je oppassen hoor!
Ik heb nog geen reisverbod!
Jij komt toch uit Venlo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Fortunaaa!
Fortunaaaaaa loss joaaaaaan!!
IF Hazard?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAA, meer zeg ik even niet
Lucky pikquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
die hockeyclub was naast het stadion ja, er is daar ook een atletiekbaan en HC Scoop. We waren bijna het stadion binnen gegliptquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Fortunaaa!
Fortunaaaaaa loss joaaaaaan!!
IF Villa en IF Hazard in een pack zekerquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef Maver24 het volgende:
Heb jij serieus onthouden dat ik half Belg ben?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Belgen zijn nog veel vriendelijker (zie Pots)
Dan kun je ook Engelse CBs met 80+ pace gebruikenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:57 schreef quer het volgende:
Wat is het punt van BSG nooit het nut ervan begrepen
pics pl0xquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Villa en IF Hazard in een pack zeker
En IF Donk in hetzelfde packquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IF Villa en IF Hazard in een pack zeker
HC Scoop is toch de hockeyclub?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die hockeyclub was naast het stadion ja, er is daar ook een atletiekbaan en HC Scoop. We waren bijna het stadion binnen geglipt
quote:
Gewoon een goed geheugen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Heb jij serieus onthouden dat ik half Belg ben?
Thorbski, hou jij stiekem dossiertjes of track files bij van iedereen hier?
Wacht es even. Hij haalde goede cijfers voor Frans hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of zo weinig leven dat je niks anders hoeft te onthouden
Filipe Luisquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een eckte serieuse fraag: IF Filipe of Marcelo in 433?
Filipe Luis vond ik erg fijn, Marcelo nog iets beter. Maar toen ik ze had was IF Filipe veeeeel goedkoper. Nu zullen de prijzen niet ver uit elkaar liggen, dus Marcelo lijkt me beterquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een eckte serieuse fraag: IF Filipe of Marcelo in 433?
Moet ook haar geld verdienen hèquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf ongeveer een uur of half 10 's avonds kan ik alleen nog maar tegenstanders vinden met 1-bar latency.Fucking kut. Mijn vrouwelijke huisgenootje zet dan haar webcam aan denk ik.
Da's klote ja. Er is maar een remedie. Op heterdaad betrappenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Lindgren. het volgende:
Vanaf ongeveer een uur of half 10 's avonds kan ik alleen nog maar tegenstanders vinden met 1-bar latency.Fucking kut. Mijn vrouwelijke huisgenootje zet dan haar webcam aan denk ik.
quote:
stoere boys hoor. fuck de toekomst.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
stoere boys hoor. fuck de toekomst.
Klopt en heel vaak ortho, podoloog of iets dergelijks wat mooi klinktquote:
Aldus de hbo'er die maximaal 1 college in de week volgt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Ben pas 2 dagen ziek geweest en absentie is gymquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
* vandermar meldt zichquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aldus de hbo'er die maximaal 1 college in de week volgt.
Niks stoers aan maar ik vind sommigen vakken echt niet boeien en in de les doe ik toch niks voor zie frans en duits. Ga ik toch laten vallenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
Als je een 4.8 staat zou je misschien eens naar de les moeten gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef quer het volgende:
[..]
Niks stoers aan maar ik vind sommigen vakken echt niet boeien en in de les doe ik toch niks voor zie frans en duits. Ga ik toch laten vallen
Welk niveau doe je?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ben pas 2 dagen ziek geweest en absentie is gym
quote:
Nee, je hebt ook nog Baje de NSBerquote:
en ik ben GJE, niet te vergetenquote:
Baasje inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind dit echte een bazige achternaam
[ afbeelding ]
Misschien is Toefjes de enige die het zich nog kan herinneren, maar Volendam had ooit ook een spits met die achternaam: Fabian de Freitas. Goeie spits was dat
Het is patat.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind dit echte een bazige achternaam
[ afbeelding ]
Misschien is Toefjes de enige die het zich nog kan herinneren, maar Volendam had ooit ook een spits met die achternaam: Fabian de Freitas. Goeie spits was dat
Jij bent toch nog niet zo oud?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baasje inderdaad.Die ken ik ook wel.
Die ken ik ook nog wel hoor. Hij leek op deze gastquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik vind dit echt een bazige achternaam
[ afbeelding ]
Misschien is Toefjes de enige hier die het zich nog kan herinneren, maar Volendam had ooit ook een spits met die achternaam: Fabian de Freitas. Goeie spits was dat
21.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij bent toch nog niet zo oud?
Ik ook.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Baasje inderdaad.Die ken ik ook wel.
Djeetje gaat de Havo wel uitleggen hoe je naar 3 miljoen coins moet handelen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling nadat ik Mavo heb gehaald.
Groetjes terugquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is een beetje een matige avond qua deals. Op die 2 IF Jones na heb ik geen deals kunnen vinden die meer dan 3k opleveren. gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |