PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Ow, zie het nu. Die gast heeft in 2003/2004 ook nog eens een paar wedstrijdjes bij NEC gevoetbald. Dat kan ik me dan weer niet herinnerenquote:
Ditquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Djeetje gaat de Havo wel uitleggen hoe je naar 3 miljoen coins moet handelen.
aloude discussies van FOK!quote:
nicequote:
Iemand zijn tijd was op.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef Lindgren. het volgende:
Na exact een half uur met een 3-bar weten te connecten.
chilll, gratsquote:
quote:
Thanks, nog niet zeker, maar voldoende kan niet missenquote:
O ja, ik wilde nog zeggen dat ik een Fontas van Barca heb opgepikt voor 250.. geen idee of hij op de Xbox ook zoveel waard is.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:14 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nice
[..]
Iemand zijn tijd was op.
Perfect links staat er weer inquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef quer het volgende:
Nieuwe OP chick alsjeblieft en dit in de OP stoppen http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.page (die link met perfect chem) bij voorbaat dank
quote:
Why am I not surprised. Iemand in mijn HBO klas had afgelopen weekend een YGO toernooi.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Toen ik op de havo zat speelde ik nog met YGO kaarten dacht ik.
Zijn er nu nog mensen die het spelen dan? Ik heb een paar keer meegedaan in Leeuwarden maar ik heb nooit iets gewonnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Why am I not surprised. Iemand in mijn HBO klas had afgelopen weekend een YGO toernooi.(yugioh toch?)
Ik plaats ze wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:16 schreef quer het volgende:
[..],alleen nog OP chicks nu. Wie heeft suggesties?
bij mij op school spelen paar alto's yugioh kaarten in de aula.. en die zitten dan in de 5e of 6e..quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:17 schreef Zhano het volgende:
[..]
Why am I not surprised. Iemand in mijn HBO klas had afgelopen weekend een YGO toernooi.(yugioh toch?)
Mooi logoquote:
Dat is beter dan 99 van de 100 packs johquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk gaat UPC nog wat doen met mijn telefoontje over dat wefut.nl het niet doet, zou morgen worden teruggebeld , kijken of ze het kunnen fixen naar mijn kant toe, hoop het wel.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme over 11 uur weer terug naar de Uni voor volgende Tentamen
Ligt niet aan UPC hoor want Je kan er naar toe pingen dus dat gaat goed.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:19 schreef Maver24 het volgende:
Hopelijk gaat UPC nog wat doen met mijn telefoontje over dat wefut.nl het niet doet, zou morgen worden teruggebeld , kijken of ze het kunnen fixen naar mijn kant toe, hoop het wel.
Is dat je beste gold pack dit jaar? Ik verbaas me over de prijzen van gold spelers tegenwoordig, daarom ga ik alleen gold packs openen als de consumables een keer heel duur zijn.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Verdomme over 11 uur weer terug naar de Uni voor volgende Tentamen
Zou je denken dat dat het zou kunnen zijn want ik snap er niks van, Pingen via CMD gaat inderdaad gewoon maar de pagina openen lukt niet via geen enkele browser,quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ligt niet aan UPC hoor want Je kan er naar toe pingen dus dat gaat goed.
Probeer anders eens in je netwerk instellingen een open DNS toe te voegen. (primary: 4.4.4.4 secundary: 8.8.8.8)
Ik heb 2x Gomez gehad toen hij 17K was en een keer Ramires toen hij 18K was. Voor de rest alleen maar bagger. En ik heb heel wat packs geopendquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat je beste gold pack dit jaar? Ik verbaas me over de prijzen van gold spelers tegenwoordig, daarom ga ik alleen gold packs openen als de consumables een keer heel duur zijn.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken dat dat het zou kunnen zijn ?
En lukt het wel via wifi op je telefoon of iets dergelijks?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:23 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Zou je denken dat dat het zou kunnen zijn want ik snap er niks van, Pingen via CMD gaat inderdaad gewoon maar de pagina openen lukt niet via geen enkele browser,
Ja mongolenquote:
Ja precies, ik weet dat de klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling en dat ik morgen zou worden teruggebeld, heb gezegd dat het belangrijk is, dat het voor school is, haha. Wat zou het nog meer kunnen wezen ?, een proxy gebruiken ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Ik weet nu al dat UPC gaat zeggen dat de verbinding goed is en hun er niks aan kunnen doen.
Of ze bieden een monteur aan en als het aan jouw bekabeling/computer ligt moet je 70 euro dokken.
Kan je proberen .. Maar probeer eens op je computer een statische IP in te stellen met de DNS servers die ik gaf.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja precies, ik weet dat de klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling en dat ik morgen zou worden teruggebeld, heb gezegd dat het belangrijk is, dat het voor school is, haha. Wat zou het nog meer kunnen wezen ?, een proxy gebruiken ?
LWB bedoel jequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
zou een LB ook op 9 chem kunnen komen in bijv. 4-1-2-1-2, dus ook andere formaties dan 3-5-2?
Ligt er aan waar je hem neer zet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
zou een LB ook op 9 chem kunnen komen in bijv. 4-1-2-1-2, dus ook andere formaties dan 3-5-2?
Ik heb hier thuis 3 computers en daarbij kan ik ze op alle 3 niet openen, als ik nou via de vodafone 3g verbinding connectie ga maken lukt dat wel, welliswaar via me mobiel maar toch, dan doet tie het wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En lukt het wel via wifi op je telefoon of iets dergelijks?
ja, als je hem als LWB in 4-1-2-1-2 op LM zet?quote:
Een LWB op LM kan op 9 chem in iedere formatie die een LM heeft ja..werkt hetzelfde als 352quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:30 schreef TBakkert het volgende:
Werkt dat nou echt want sommige zeiden dat het een bug was en je gewoon 7 chem kreeg.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een LWB op LM kan op 9 chem in iedere formatie die een LM heeft ja..werkt hetzelfde als 352
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ja, als je hem als LWB in 4-1-2-1-2 op LM zet?
There you have it.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een LWB op LM kan op 9 chem in iedere formatie die een LM heeft ja..werkt hetzelfde als 352
Router als eens opnieuw ingesteld?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis 3 computers en daarbij kan ik ze op alle 3 niet openen, als ik nou via de vodafone 3g verbinding connectie ga maken lukt dat wel, welliswaar via me mobiel maar toch, dan doet tie het wel.
Ik heb nou me dns aangepast maar ik krijg steeds een soort van time-out denk ik,
[ afbeelding ]
gaat toch extreem kut spelen, 352 is veel beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef detennismaster het volgende:
Don't blame me352'tjes met Emenike/Wellington/Eto'o(6) zijn trouwens vele malen erger dan dit kut team waar behalve de LF(88) niemand pace heeft. Toch?
[ afbeelding ]
I know, maar ik wil het zelf ervaren.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gaat toch extreem kut spelen, 352 is veel beter.
Lijkt weinig op dat team van Zhanoquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef detennismaster het volgende:
Don't blame me352'tjes met Emenike/Wellington/Eto'o(6) zijn trouwens vele malen erger dan dit kut team waar behalve de LF(88) niemand pace heeft. Toch?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lijkt weinig op dat team van Zhano
Ik heb hier gewoon gezegd dat ik dat team van Zhano ging proberen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Lijkt weinig op dat team van Zhano
Wat doet dat dan ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Router als eens opnieuw ingesteld?
Of probeer eens:
windows + r -> cmd -> netsh winsock reset (als admin)
stuurt je EA gegevens an Mr van der trapzquote:
dan kom je er snel genoeg achterquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:34 schreef detennismaster het volgende:
[..]
I know, maar ik wil het zelf ervaren.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja mongolen
antwoorden online, 11/15 goed
Jaloersquote:
Dat reset de winsock catalogusquote:
Reemiquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Similar players. Alsjullieblieft.
Wat wilde Hazard van de admin?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:38 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Je hebt dm. Mits je ook echt 14 bent.quote:
Similar kan ook nog wel toch? Gewoon een nuttige functie.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Wel oppassen dat je niet teveel typische Futhead dingetjes over gaat nemen. Gewoon van je eigen kracht uitgaan. Die klikbare clubs/nationaliteiten etc waren wel onmisbaar
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Wefut helemaal volgespamd wordt door idioten
Had ik ook gewoon opnieuw kopen voor 10 euro.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Nystiq het volgende:
Kan niet op FUT komen op de PS3. Iets met online pass..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het wel jammer dat Wefut helemaal volgespamd wordt door idioten
Ik ben 15.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt dm. Mits je ook echt 14 bent.
Ja, kan ook wel. Maar ik zou er gewoon mee oppassen..was meer een algemene opmerkingquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Similar kan ook nog wel toch? Gewoon een nuttige functie.
Heb je dm dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik ben 15.
Ik dacht dat jij dat wel wist
Ik bedoelde jou nietquote:
En dan hebben we nog TBakkert met zijn altijd goede argumenten in een discussiequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
wat we zoal niet meemôaken hier. Ik ben GJE, Djeetje is een meisje, een splinternieuwe site, veel lurkers, een FOK!ker die een kassameisje versierd heeft, een andere die getrouwd is, DS2 die in het Engels verdergaat op joetjoep en dan heb je ook nog Quer die meer absenties heeft dan de jongen die net heeft bekend een meisje te zijn...
Ik weet niet of mijn autistische brein dit allemaal kan verwerken...
Ik heb maar 1 aflevering in het Engels hoor (wel is die aflevering nu al legendarisch)quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
wat we zoal niet meemôaken hier. Ik ben GJE, Djeetje is een meisje, een splinternieuwe site, veel lurkers, een FOK!ker die een kassameisje versierd heeft, een andere die getrouwd is, DS2 die in het Engels verdergaat op joetjoep en dan heb je ook nog Quer die meer absenties heeft dan de jongen die net heeft bekend een meisje te zijn...
heel even de game sluiten en opnieuw opstarten. Hij geeft die melding als je de game eerder start dan dat je aangemeld bent met je PSN, waar je pass aan is gekoppeld. Dan herkent hij hem nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef Nystiq het volgende:
Kan niet op FUT komen op de PS3. Iets met online pass..
Tis watquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Ik vond je oude foto toch leukerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef TBakkert het volgende:
Dan klopte het toch wat ik posttequote:
hoogstaande discussies van alle kanten en dan hebben we ook nog 2 users die hier alleen maar verschijnen als Gala of Busquets spelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En dan hebben we nog TBakkert met zijn altijd goede argumenten in een discussie
Ja ach, macro, finance en statistiek ga ik eerlijk gezegd wel vanuit dat ik ze haal. Of het nou met of zonder gokkans is. Hoef bij alle vakken ook maar gemiddeld een 5 te halen dus dat helptquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik bedoelde jou niet
Maar ik kan ook nergens iets vinden over Gokkans, dat zou wel lekker zijn7.3, en dat bonuspunt voor het tentamen
Nog even groepswerk binnen tikken en tis bijna gedaan
Die Alpaca was liev ja, maar Bob Ross brengt vrede. Misschien dat ik ooit een Sloth gifje doequote:
Dat heeft dus ook niks geholpen, Hoe kan ik nu het beste mijn router opnieuw instellen dan ?,had em al aan en uit gezet maar dat helpt ook niet,quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat reset de winsock catalogushelpt soms.
Macro heeft de midterm bij ons allebei toch niet echt heel erg geholpenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ach, macro, finance en statistiek ga ik eerlijk gezegd wel vanuit dat ik ze haal. Of het nou met of zonder gokkans is. Hoef bij alle vakken ook maar gemiddeld een 5 te halen dus dat helpt
Marketing en fiscaal moet ik gewoon even goed doen.
Flikker maar op met je Bob ben er helemaal klaar mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die Alpaca was liev ja, maar Bob Ross brengt vrede. Misschien dat ik ooit een Sloth gifje doe
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Flikker maar op met je Bob ben er helemaal klaar mee
Mwauh, macro final een 5,1 halen moet echt wel lukken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Macro heeft de midterm bij ons allebei toch niet echt heel erg geholpen
Finance ben ik nu wel klaar meeStatistiek moet ook wel gaan lukken, nou zorgen dat ik morgen Marketing een beetje ken
EBP zal ik wel halen
Linkje? Ik heb die niet gezienquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 aflevering in het Engels hoor (wel is die aflevering nu al legendarisch)
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:48 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Flikker maar op met je Bob ben er helemaal klaar mee.
Elke dag nachtmerries..
leuk he al die spiraaltjes enzulks. Lucy in the Sky with Diamonds ieks.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef quer het volgende:
Ik raad het iedereen aan visuals op windows media player wat een herontdekking
dat is mooi, jongenquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Ben er helemaal klaar mee ik spring wel achter de trein
Ja ik krijg die bonus nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Mwauh, macro final een 5,1 halen moet echt wel lukken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
leuk he al die spiraaltjes enzulks. Lucy in the Sky with Diamonds ieks.
Ja komt goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef TBakkert het volgende:
wel op tijd weer van het spoor zijn voor de volgende trein aankomt trouwens
Jup ook 9quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik krijg die bonus nietMaar ik hoef geen 6.1 te halen hoor
5.8 volgens mij, jij had ook 9 goed toch?
dat kleine woordje is zowat de verkankering van de hele maatschappij, één heel klein woordje...quote:
#TeamUvT praat gewoon overal doorheen hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
Is het al bijna bedtijd voor die kindjes hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |