SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar binnen welke functie? Welke opleiding volg je?quote:
Bij deze alvast:quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:43 schreef tijnbrein het volgende:
Krijg ik dan wel een nachtkusje bambi?
Pedagogiek. We begeleiden daar autistische kinderen, is geen superspecifieke functieomschrijving verder.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, maar binnen welke functie? Welke opleiding volg je?
Fietsiequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:50 schreef fietsie het volgende:
Zow, het is weer avond en tussen kunst en kitch is ook weer geweest...
Ah, oké. En je zit in het derde jaar, neem ik aan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Bij deze alvast:
[..]
Pedagogiek. We begeleiden daar autistische kinderen, is geen superspecifieke functieomschrijving verder.
Klopt. Hoe weet je dat dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké. En je zit in het derde jaar, neem ik aan?
Omdat de meeste HBO opleidingen in het derde jaar de stages doen.quote:
Oh, die had ik in het eerste en tweede jaar ook hoor.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat de meeste HBO opleidingen in het derde jaar de stages doen.
Hehe, Fera stalkt je gewoon.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, die had ik in het eerste en tweede jaar ook hoor.
En weet je al wat je wilt gaan doen na je stage?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik denk afstuderen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
En weet je al wat je wilt gaan doen na je stage?
Echt?quote:
Ja, klopt. Maar dat zijn kortere stages. De lange, intensieve stage is vaak in het derde jaar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal een jaar lang. Alleen nu wat meer dagen in de week.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar dat zijn kortere stages. De lange, intensieve stage is vaak in het derde jaar.
Hou nou eens je klep.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou nou eens je klep.
Hihi je zei blowingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En weet je al wat je wilt gaan doen na je stage?
quote:
Oké.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Allemaal een jaar lang. Alleen nu wat meer dagen in de week.
Viespeuk.quote:
Haar gelukt?quote:
Pics of je haar is niet echt geverfd.quote:
Je gaat te veel met mij om.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Hou nou eens je klep.
Is goed hoor! Ik ga wel lekker naar een ander topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Gewoon een normaal, Engels woord. Maar nee, muhahaha moet er weer iets ranzigs van maken. Is er dan niets meer heilig?quote:
Nee, zal ik je maar bevlekken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon een normaal, Engels woord. Maar nee, muhahaha moet er weer iets ranzigs van maken. Is er dan niets meer heilig?![]()
Whut, nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat te veel met mij om.
[..]
Is goed hoor! Ik ga wel lekker naar een ander topic
Maar ik ben nieuwsgierig.quote:
Ik bevlek mezelf al.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik bevlek mezelf al.Aye aye captainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind rood haar vaak heel mooi, dus ik ben benieuwd of het je staat.quote:
Een echte schipper?quote:
Jij bent op de Faxietour vandaag?quote:
WHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lives in a pineapple under the sea?quote:
HIhihih.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Whut, nee.
Zonder jou is het hier veel minder leuk.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lives in a pineapple under the sea?
[..]
quote:
Iemand moet de fakkel dragen he.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent op de Faxietour vandaag?
Nah, deze kapitein nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
WHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO lives in a pineapple under the sea?
Of is het roze geworden?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na met flits en zonder flits in lamplicht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En morgen bij daglicht ziet het er nog weer 10 keer anders uit
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2013 22:24:24 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |