abonnement Unibet Coolblue
pi_124377709
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:10 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, geen feeder, maar ze houdt zelf ook van eten :P Ik vind een buikje wel mooi bij vrouwen, een vieze blubberbuik niet, maar dat heeft ze gelukkig niet :P
Ik hou ook van eten, wel met mate :D.

Dat is wel raar bij mij, ik val op slank maar dat kan oplopen tot licht chubby. Karakter speelt toch wel een grote rol bij mijn keuze merk ik. :)
pi_124377790
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Ik hou ook van eten, wel met mate :D.

Dat is wel raar bij mij, ik val op slank maar dat kan oplopen tot licht chubby. Karakter speelt toch wel een grote rol bij mijn keuze merk ik. :)
Karakter is het belangrijkst ja. Maar qua uiterlijk begin ik steeds meer te merken dat ik op een bepaald type val. Niet elke man valt op dat type maar dat is juist fijn :P
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124377840
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:14 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Karakter is het belangrijkst ja. Maar qua uiterlijk begin ik steeds meer te merken dat ik op een bepaald type val. Niet elke man valt op dat type maar dat is juist fijn :P
Dat is wel relaxed mits het type wel voorkomt, anders ben je genaait :).

Op wat voor soort type van je?
pi_124377886
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:16 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is wel relaxed mits het type wel voorkomt, anders ben je genaait :).

Op wat voor soort type van je?
Mijn type komt wel voor ja :P

Net zo lang als ik ben, en dan een buikje :P Misschien omdat ik steeds kutervaringen heb met andere types ofzo, ik weet het niet _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124377936
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:17 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Mijn type komt wel voor ja :P

Net zo lang als ik ben, en dan een buikje :P Misschien omdat ik steeds kutervaringen heb met andere types ofzo, ik weet het niet _O-
Beter dan :D.

Hoe lang ben jij dan? :o
Wel apart, zijn de slanke dames zo bitchy? :P
pi_124377982
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Beter dan :D.

Hoe lang ben jij dan? :o
Wel apart, zijn de slanke dames zo bitchy? :P
Ik ben 1.80. Veel vriendinnen van mij zijn ook zo lang :') En niet per se bitchy hoor, maar ook andere negatieve ervaringen zouden mee kunnen spelen. Maar ik denk niet dat het daardoor komt hoor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378020
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:19 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ben 1.80. Veel vriendinnen van mij zijn ook zo lang :') En niet per se bitchy hoor, maar ook andere negatieve ervaringen zouden mee kunnen spelen. Maar ik denk niet dat het daardoor komt hoor.
1.80 is nog best lang :o, ik ken weinig vrouwen van die lengte met een buikje :D.
pi_124378037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:20 schreef muhahaha het volgende:

[..]

1.80 is nog best lang :o, ik ken weinig vrouwen van die lengte met een buikje :D.
Ik ken er meerdere. Ze hebben niet allemaal een buikje maar ik merk wel dat ik dat een stuk mooier vind.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378045
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:20 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik ken er meerdere. Ze hebben niet allemaal een buikje maar ik merk wel dat ik dat een stuk mooier vind.
Je kunt haar wel een buikje geven :P.
pi_124378104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:21 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Je kunt haar wel een buikje geven :P.
Nee sommigen hebben daar echt de bouw niet voor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378112
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee sommigen hebben daar echt de bouw niet voor.
Zwanger schieten :D.
pi_124378141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:22 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Zwanger schieten :D.
Zwanger? Schieten!



Nee ik wil (nog) geen papa worden hoor.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378159
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Zwanger? Schieten!

[ afbeelding ]

Nee ik wil (nog) geen papa worden hoor.
Hebben ze wel een buikje, al is het maar van korte duur :+.
pi_124378177
Wadddup
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_124378238
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:24 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Hebben ze wel een buikje, al is het maar van korte duur :+.
Nee da's vies.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378252
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:26 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee da's vies.
Alleen bij de bevalling, gelukkig hoef je daar niet bij te zijn :D. Lekker bieren in het cafe terwijl je vrouw ligt te persen. :7,
pi_124378282
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:27 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Alleen bij de bevalling, gelukkig hoef je daar niet bij te zijn :D. Lekker bieren in het cafe terwijl je vrouw ligt te persen. :7,
Nee zwangere vrouwen zijn vies man. Er zijn mannen die daarop geilen wtf. Da's bijna moeilijker te verklaren dan een voetenfetish.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378308
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:28 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee zwangere vrouwen zijn vies man. Er zijn mannen die daarop geilen wtf. Da's bijna moeilijker te verklaren dan een voetenfetish.
Dat is inderdaad niet te verklaren, als ik zie dat een vrouw zwanger is ben ik direct weg _O-. Dalijk plenst ze haar vruchtwater op mijn schoenen kapot ;(.
pi_124378386
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:28 schreef muhahaha het volgende:

[..]

Dat is inderdaad niet te verklaren, als ik zie dat een vrouw zwanger is ben ik direct weg _O-. Dalijk plenst ze haar vruchtwater op mijn schoenen kapot ;(.
Godver ja ik snap daar echt niks van. Da's net zo vies als shemaleshizzle
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:34:39 #270
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_124378511
Shemaleshizzle! :9
Thinking about thinking of you.
pi_124378557
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:34 schreef shifto het volgende:
Shemaleshizzle! :9
Weet je, ook al bedoel je dit waarschijnlijk als grapje, het zou me niet verbazen als jij dat echt geil vindt :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378582
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Weet je, ook al bedoel je dit waarschijnlijk als grapje, het zou me niet verbazen als jij dat echt geil vindt :')
Dacht hetzelfde :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
  vrijdag 22 maart 2013 @ 16:37:20 #273
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_124378622
Denken dat ik niet serieus ben. :{w
Thinking about thinking of you.
pi_124378686
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2013 16:37 schreef shifto het volgende:
Denken dat ik niet serieus ben. :{w
HET BEELD DAT IK NU VOOR ME HEB IS ECHT VERSCHRIKKELIJK SMERIG :'(
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_124378711
Ik heb bossche bollen 8-)
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')