Ga eens kijken, dank je!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kun je hier wat mee Billy?
http://www.carrieretijger(...)wikkelen/organisatie
En ik ga een koekje proberen als ze afgekoeld zijn Kwak!
Later een update.
Ben je nog steeds bezig op halve capaciteit?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Mufasa208 het volgende:
*sad* Na het zien van Vikings mag ik onze eerstegeborende zoon geen Ragnar noemen. Misschien dat Optimus dan nog wel mag en we onze achternaam naar Prime aanpassen. That would be so awesome!
Of gotenks.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef Mufasa208 het volgende:
Dacht dat het de vorige keer wel duidelijk was hoe ik over zijn humor dacht, dan is het nu helemaal duidelijk.
Verder: Otters
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
"Optimuuus, eeeten!"![]()
Of voornaam Super en tweede naam Mario
Baasquote:
Ohja las ik laatst ook, een of andere oudere dame deed vet veel stemmetjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Baas
alleen doet dat me te veel denken aan bepaalde andere dingen. in het spaans klnkt het al beter.
en omg; de stem van gotenks enzo zijn allemaal vrouwen
/verslaafde
Kuu ef tee! Maar ik heb niet. Wel nog een beetje Bugles, herpaderp.quote:
mede DB fanquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef Mufasa208 het volgende:
Doet me denken aan dat vrouwtje die de stem deed van Pikachu.
Gotenks en Piccolo zijn ook zo leuk samen.
How awesome! Now for more pie!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja las ik laatst ook, een of andere oudere dame deed vet veel stemmetjes![]()
Gohan Optimus Super Mario Prime![]()
Dan ga ik voor Yoshi Aang Stitch![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
mede DB fan
maria waar refereer jij aan, zegt mij niets
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
How awesome! Now for more pie!
/supernatural Jensen Ackles.
Noooo not the cookies..! Ik wil ook koekjes bakkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
1 keer raden wie net een bakplaat met net gebakken koekjes op de grond liet vallen?!![]()
Gelukkig kwamen ze redelijk terecht en is niet alles kapot. Vind ze trouwens niet zo spannend qua smaak. En het is prutwerk om ze te maken.
Volgende keer weer andere koekjes.
Aaah now it all makes sensequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Yoshi = dino-beestje van Super Mario
Aang = van Avatar tv-serie, the Last AirbenderDie vind je misschien ook tof!
Stitch = van Lilo & Stitch
Alleen honger of ook buikpijn ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
Weer wat geleerd
Damn mijn maag is echt fubar
Avondeten waren zucchini fritters met stukjes rosbief.
Later toch weer 2 rijstwafels want honger
Hopelijk is morgen alles beter want dit is knap irritant.
Misschien ff iets van kwark? Superfijne hongerstiller vind ik (nogsteeds dé gouden tip van Viz)quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
Weer wat geleerd
Damn mijn maag is echt fubar
Avondeten waren zucchini fritters met stukjes rosbief.
Later toch weer 2 rijstwafels want honger
Hopelijk is morgen alles beter want dit is knap irritant.
Voor de leken? Leken die vloeiend abracadabra beheersen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ermagherd!
[ afbeelding ]
![]()
Voor de leken: er is dus al een Stitch-Avatar cross-over, maar dan met Appa de vliegende bizon-manatee!![]()
maag is van slag, net zo'n gevoel alsof je elk moment je eten er weer uit kan gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alleen honger of ook buikpijn ofzo?![]()
RosbiefDat wel!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De vliegende bizon manatee, dat klinkt vrij episch.
Lekker. Eten wij best vaak. Soms koud, soms gebakken, soms met grote stukken vet, soms pittig gekruid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:41 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag bloedworst gegeten. Ik proef toch niet zoveel, en ik ruik al helemaal bijna niks, dus nou kon het wel. Viel niet tegen. De bloedworstkenner vond het ook wel een geschikte instapbloedworst-voor-beginners.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor de leken? Leken die vloeiend abracadabra beheersen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nawee van je taxiritje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maag is van slag, net zo'n gevoel alsof je elk moment je eten er weer uit kan gooien
Ik neem straks nog wel wat kwark idd. kijken of het binnen blijft
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig op halve capaciteit?
Zonde dat er alleen een ignorefunctie is voor abbo's.
Beterschaap dan!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maag is van slag, net zo'n gevoel alsof je elk moment je eten er weer uit kan gooien
Ik neem straks nog wel wat kwark idd. kijken of het binnen blijft
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Oeps ja
" er is dus al een Stitch-Avatar cross-over, maar dan met Appa de vliegende bizon-manatee!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cross-over -> oversteekhulp bij zebra's? (niet de dieren maar de strepen op straat)
manatee -> ? oh, google leert me dat dat een zeekoe isik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Cross-over = combinatie tussen twee (veelal bekende) verhalen die eigenlijk geen link met elkaar hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
" er is dus al een Stitch-Avatar cross-over, maar dan met Appa de vliegende bizon-manatee!"
cross-over -> oversteekhulp bij zebra's? (niet de dieren maar de strepen op straat)
manatee -> ? oh, google leert me dat dat een zeekoe is
Ja! Kon niet langer vrij krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
Rome is tof Anna! Ga je alleen een weekend?
Hoe is het? Al wat rustiger?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef loveli het volgende:
Zag een leuk jurkje voorbij komen van Majo, minder leuk nieuws voor HPKW, maar als ik de opmerking vabn Sjaapje goed begrijp hoeft het geen superheftige ingreep te zijn om te fixen. En koekjes. De rest ben ik vergeten of heb ik niet begrepen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel nee. Nou ja, een beetje, maar dan anders.
Geeft niet, alle info is handig en nog steeds welkom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Morgen kan ik doen wat ik in DM al maandag beloofd heb![]()
Ijs met ei en balsamico? Please zeg me dat er in mijn vertaling iets mis gaatquote:
Geslagen eiwit met ijs zou nog wel kunnen denk ik. Maar balsamico erbij? Maar er is ook ijs met vis/paling, dat lijkt me ook echt smerig..quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ijs met ei en balsamico? Please zeg me dat er in mijn vertaling iets mis gaat
Henk, wat een kut nieuws zeg, maar wel fijn dat je nu in elk geval weet wat er aan de hand is. Hopen dat operatie niet nodig is!
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 spelt bth appelstroop, spelt bth pindakaas
T: paar aardbeien, banaan
L: 2 spelt bth brie
T: paar aardbeien
D: 150gr biefstuk, 400gr geroerbakte groente (wortel, sperziebonen, gele en rode paprika) met beetje zoete ketjap, glas optimel
T: pruim, beetje limonade (hoeveelheid voor 1 glas met 650ml water)
S: 25min vbarre workout filmpje van YouTube (menn dat viel me tegen haha behoorlijk zwaar)
Morgen met mn huisgenootjes onbeperkt sushi eten, dus overdag denk ik weinig brood en meer fruit/groente. Koolhydraten, vetten en eiwitten krijg ik bij de sushi wel voldoende gok ik zo
Het is een half uur kinecten en 15 minuten hardlopen geworden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef _aurum_ het volgende:
hopelijk is 't gelukt Tink! Ik ben met dat koude k*tweer niet vooruit te krijgen qua hardlopen. In mijn hoofd heb ik zoiets van ik wacht wel tot het >10 graden is overdag.
Er is alleen 1 probleem, ik heb een 10 km loop over 4 weken
In roomijs zit evt wel ei , maar uve zijn druiven, ouvo is ei, of zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ijs met ei en balsamico? Please zeg me dat er in mijn vertaling iets mis gaat
Henk, wat een kut nieuws zeg, maar wel fijn dat je nu in elk geval weet wat er aan de hand is. Hopen dat operatie niet nodig is!
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 spelt bth appelstroop, spelt bth pindakaas
T: paar aardbeien, banaan
L: 2 spelt bth brie
T: paar aardbeien
D: 150gr biefstuk, 400gr geroerbakte groente (wortel, sperziebonen, gele en rode paprika) met beetje zoete ketjap, glas optimel
T: pruim, beetje limonade (hoeveelheid voor 1 glas met 650ml water)
S: 25min vbarre workout filmpje van YouTube (menn dat viel me tegen haha behoorlijk zwaar)
Morgen met mn huisgenootjes onbeperkt sushi eten, dus overdag denk ik weinig brood en meer fruit/groente. Koolhydraten, vetten en eiwitten krijg ik bij de sushi wel voldoende gok ik zo
Jup, zitten eidooiers in!quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
In roomijs zit evt wel ei , maar uve zijn druiven, ouvo is ei, of zoiets.
En goedemorgen!
Probeer je loopjes uit te breiden naar een kilometer of 7 à 8 en die laatste 2 huppel je er gewoon bij op de dag van de race.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef _aurum_ het volgende:
hopelijk is 't gelukt Tink! Ik ben met dat koude k*tweer niet vooruit te krijgen qua hardlopen. In mijn hoofd heb ik zoiets van ik wacht wel tot het >10 graden is overdag.
Er is alleen 1 probleem, ik heb een 10 km loop over 4 weken
2 weken geleden voor het laatst. Maar zelfs als ik loop aan 3x per week kom ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Jup, zitten eidooiers in!
En morgen allen!
Oei10 km Aurum....hoeveel zit je nu? Al lang niet gelopen ook?
De doelstelling is om morgen wéér te beginnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Probeer je loopjes uit te breiden naar een kilometer of 7 à 8 en die laatste 2 huppel je er gewoon bij op de dag van de race.
Zoals je weet ben ik expert in het doen van loopjes met blessures of vlak na blessures en ik sta er van versteld hoe ver ik iedere keer kom.
Het sneeuwt hier. Hard. Alles is al weer wit.quote:
heel zo nu en dan. Als ik op mijn niveau zou willen spelen zou ik in een eerste divisie team terecht komen, en dat wil ik niet. Dat zou veel te veel reizen zijn, en elk weekend opeten. En onder m'n niveau spelen is eigenlijk niet zo leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Jij volleybalt nog wel eens in Zweden toch, Jagar?
Da's wel minder inderdaad, maar je kan het tenminste nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heel zo nu en dan. Als ik op mijn niveau zou willen spelen zou ik in een eerste divisie team terecht komen, en dat wil ik niet. Dat zou veel te veel reizen zijn, en elk weekend opeten. En onder m'n niveau spelen is eigenlijk niet zo leuk.
Droom je misschien raar en word je ook moe wakker ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben heel vaak duizelig 's ochtends.... Met 0 energie
Maar mijn bloeddruk 's middags gemeten is perfect, 120-80..
Waar zou het dan aan kunnen liggen?
Ik word wel altijd moe wakker ja.. Raar dromen geloof ik niet..quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Droom je misschien raar en word je ook moe wakker ?
Ik schijn zelf (volgens mijn vriendin) slaap apneu te hebben.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik word wel altijd moe wakker ja.. Raar dromen geloof ik niet..
Mijn ex sliep heel slecht dus denk dat hij dat dan wel opgemerkt hadquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik schijn zelf (volgens mijn vriendin) slaap apneu te hebben.
Soms houd ik wel opeens 45 seconde lang mijn adem in, en begin dan opeens naar adem te snakken.
Als ik dat heb, dan wordt ik ook heel vermoeid en een beetje duizelig wakker.
Misschien heb jij daar ook wel last van.
Je weet het van jezelf vaak niet, maar mijn vriendin schrok zich dood toen ze voor de eerste keer bij me sliep.
Ik weet niet of ik dit mijn hele leven gehad heb.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:27 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn ex sliep heel slecht dus denk dat hij dat dan wel opgemerkt had!
Even gegoogled, maar dat ziet er best lekker uit!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:10 schreef anna82 het volgende:
Ola, de zon scheen vanochtend een beetje!
Lijstje:
O: havermout: 250 ml soja/water en 60 gram havermout + bevoren bosvruchtjes
L: maaltijdsalade + kwark met druiven
T: appeltje
D: melanzane alla parmigiana of courgette pannenkoekjes als ik geen zin heb in grill-werkzaamheden met een salade
T: borrel + borrelhapjes
B: 20 minuten fietsen en wat is het een heerlijkheid als je niet continue 1 remblokje op je band hebt staan!
Yep, heel lekker! Volgens mij een van de proven Slankie-receptenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:30 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar dat ziet er best lekker uit!![]()
Ik zal het eens vragen aan de huisarts. Maar ik kom er al zo vaakquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mijn hele leven gehad heb.
Had hiervoor een andere vriendin 4 jaar lang, en die heeft het nooit gezegd tegen me.
Ik zou als ik jou was de huisarts even bellen.
Het kan misschien ook iets zijn als bloedarmoede, een tekort aan ijzer of misschien wel pfeiffer ?
Ik ben trouwens systeembeheerder en geen arts, dus niet bang worden van wat ik zojuist getypt heb hoorhet zijn slechts een paar wilde gokken.
Aah dan is je eigen risico toch al wel gefixt, dan kan dit d'r net zo goed bijquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:40 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik zal het eens vragen aan de huisarts. Maar ik kom er al zo vaak
Waarschijnlijk omdat het nogal wat werk is?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:32 schreef anna82 het volgende:
[..]
Yep, heel lekker! Volgens mij een van de proven Slankie-recepten, al zie ik hem niet meer zo vaak terugkomen in de lijstjes.
het hangt er voor mij erg vanaf hoe druk ik het heb, hoe leuk ik koken vind. De afgelopen twee weken heb ik elke dag van 8.15 tot 19.00 gewerkt, en als ik dan thuis kom heb ik weinig puf meer om te koken. Als het wat rustiger is vindi k koken heerlijk en doe ik het graag.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het nogal wat werk is?!
Ik vind eten bereiden best leuk werk maar voor mezelf zorg ik toch echt wel dat het binnen 30min op tafel staat. 's Weekends wil ik soms wat langer in de keuken staan maar dan is het vooral om voor de hele week kip te grillen en zo.
Mexicaanse bonensalade van gister was trouwens een geslaagd experiment, ging heel goed samen met de merguez worstjes ook
Is dat relevant? Als het nodig is => huisarts, als het niet nodig is => niet huisarts.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:43 schreef the85mc het volgende:
Huisarts gaat niet van eigen risico af toch?
^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:37 schreef Perruche het volgende:
Vind het zoveel werk, al dat grillen enzo...
Jij kan nu dan ook voor de duutser kokenquote:Op donderdag 21 maart 2013 11:52 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
het hangt er voor mij erg vanaf hoe druk ik het heb, hoe leuk ik koken vind. De afgelopen twee weken heb ik elke dag van 8.15 tot 19.00 gewerkt, en als ik dan thuis kom heb ik weinig puf meer om te koken. Als het wat rustiger is vindi k koken heerlijk en doe ik het graag.
Ah een mede IT'er.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik ben trouwens systeembeheerder en geen arts, dus niet bang worden van wat ik zojuist getypt heb hoorhet zijn slechts een paar wilde gokken.
Klopt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Is dat relevant? Als het nodig is => huisarts, als het niet nodig is => niet huisarts.
: Wquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:31 schreef minilot het volgende:
-zwaaismiley-
-hartjessmiley-
-moppersmiley-
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Oeps ja
Die bizons ken ik. Die zijn leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Maar ken je de koalaschapen ook?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar ken je de koalaschapen ook?Die niet, maar die zijn ook leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Maar ken je de koalaschapen ook?KoalaschapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben wel benieuwd naar de woezelige dromen van Minilot!"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
quote:
Leuk! Wat heb je er allemaal in staan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 09:06 schreef Perruche het volgende:
Henk geinspireerd door jou Ben k een bucket list aan het maken
Lekker!quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:33 schreef Perruche het volgende:
@henk: o.a 5 soorten koekjes bakken.
Ja, die zag ik ook voorbij komen gisterenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef loveli het volgende:
"Bijna zomertijd. Dan kunnen we een uur langer sneeuwruimen bij daglicht."
Triple chocolate chip cookies met Gorilla chocolaquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:33 schreef Perruche het volgende:
@henk: o.a 5 soorten koekjes bakken.
Ja. Ik heb het gevoel dat het maandagochtend is.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:20 schreef So_Surreal het volgende:
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat het al vrijdagmiddag is?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef loveli het volgende:
Ideaal he!quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anna, nog bedankt voor de tip van de diepvriesframbozen bij de Lidl!
Heb nu weer een kilo frambozen en 750 gram bosvruchten in de vriezer liggen.
Dat is wel zo fijn van de zomertijdquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:46 schreef loveli het volgende:
Ga je in Kaapstad aan het werk?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:52 schreef Sjaapje het volgende:
Ik kijk er ook zo naar uit om terug naar een loopgroep te gaan, momenteel geen beschikbaar en niet echt mogelijk met werkuren. Binnen 4 maand zal het wel moeten, want op mijn eentje gaan lopen in Kaapstad is niet echt aan te raden. En voor daarna heb ik al een loopclub op het oog (en ook een badmintonclub, dat wordt fijn!)
Amputeren?quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:58 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ideaal he!
Iemand nog tips tegen / voor wintertenen? Ik wil wel een beetje kunnen wandelen in Rome, maar m'n tenen doen zooooooo'n zeer. Ik zit al de hele dag met mijn schoenen uit, maar nu zorgt de naad van mijn panty voor pijnVet irritant.
Echt wel!quote:
Oef, dat is naar! De truc schijnt te zijn om zoveel mogelijk tempratuursschommelingen te vermijden. Dus warme sokken en warme schoenen aan als je naar buiten gaat.quote:Iemand nog tips tegen / voor wintertenen? Ik wil wel een beetje kunnen wandelen in Rome, maar m'n tenen doen zooooooo'n zeer. Ik zit al de hele dag met mijn schoenen uit, maar nu zorgt de naad van mijn panty voor pijnVet irritant.
Hehehe, dat komt uit zo'n "Oma weet raad" boek.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tip van m'n moeder: "over je tenen plassen"
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef anna82 het volgende:
[..]
Tip van m'n moeder: "over je tenen plassen"
Helaas is dat maar tijdelijkquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:08 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Tja, van in je broek poepen krijg je het ook warm
Is dat bij je "vaste" werkgever? Als de situatie steeds vervelender wordt lijkt het me idd goed om er een professional naar te laten kijken. Scheelt jou ook weer energie. Maar even goed, een conflict met de baas is nooit leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:29 schreef Goodbye het volgende:
Hm, dingetje op het werk lijkt op een heus conflict uit te lopen. Op m'n werk concentreren lukt niet echt nu.
[..]
^^quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Is dat bij je "vaste" werkgever? Als de situatie steeds vervelender wordt lijkt het me idd goed om er een professional naar te laten kijken. Scheelt jou ook weer energie. Maar even goed, een conflict met de baas is nooit leuk.
Jij wordt sowieso niet dikquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef loveli het volgende:
Van vet word je niet dik, toch? Net een half brood met roomboter op en koffie met slagroom.
GB, niet zelf mee aan de slag, uitbesteden.
Denk dat dat wel voor haar wordt gedaanquote:Op donderdag 21 maart 2013 15:44 schreef loveli het volgende:
Van vet word je niet dik, toch? Net een half brood met roomboter op en koffie met slagroom.
GB, niet zelf mee aan de slag, uitbesteden.
*fixed*quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:13 schreef anna82 het volgende:
Ik had eigenlijk *throat* verwacht.
Slik.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef Novem het volgende:
Ik word wel dik, ga vanavond naar Burgermeester
^^quote:
Jup, 6 maand. Maar met hard werken komt het vaak 's avonds natuurlijk... en weekends zullen ook wel vaak werken zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:00 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ga je in Kaapstad aan het werk?![]()
/jaloers
Het is daar overdag helemaal niet zo onveilig toch? Zag er genoeg hardlopers langs het strand lopen.
Als je echt slaapapneu hebt So_Surreal, ga er dan alsjeblieft voor langs de huisarts. Het is niet leuk om aan een apparaat te moeten slapen, maar het wel (a) een stuk veiliger in het verkeer voor jezelf en anderen en (b) een stuk beter voor je gezondheid.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:29 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik dit mijn hele leven gehad heb.
Had hiervoor een andere vriendin 4 jaar lang, en die heeft het nooit gezegd tegen me.
Ik zou als ik jou was de huisarts even bellen.
Het kan misschien ook iets zijn als bloedarmoede, een tekort aan ijzer of misschien wel pfeiffer ?
Ik schijn het echt maar heel soms te hebben hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Als je echt slaapapneu hebt So_Surreal, ga er dan alsjeblieft voor langs de huisarts. Het is niet leuk om aan een apparaat te moeten slapen, maar het wel (a) een stuk veiliger in het verkeer voor jezelf en anderen en (b) een stuk beter voor je gezondheid.
Mijn moeder heeft t ook, en die heeft er als veel voorkomend gevolg hartritmestoornissen aan over gehouden!
*knuffel*quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:43 schreef minilot het volgende:
Lijstjeswijziging: extra klomp roomboter door de paddenstoelenrisotto = 180 kcals erbij!
..en ik ga morgen eens wat puike bovenlijfoefeningen zoeken, want ik ben het helemaal niet bewegen goed beu. Ik ben weliswaar niet zo'n sporter, maar normaal gesproken was het wél elke werkdag een half uur hard fietsen (of een uur stevig wandelen) + op zes hoog wonen en altijd met de trap gaan + één dag in de anderhalve week door de Efteling sjokken. Niets van dat alles lukt de komende vier weken wegens dat stomme gips en ik heb na twee weken al een zere kont van het zitten. #mopper
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
*wacht op een BB-douchebag die komt trollen*
ja, ik heb vanmiddag dus al twee uurtjes geslapen, gisteren lag ik er om 23 uur in vanwege nakijkwerk, nu hoef ik alleen nog wat artikelen te lezen voor de 6 mondelingen van morgen. zodra dat klaar is (45 min. werk) ga ik lekker naar bedjequote:Op donderdag 21 maart 2013 21:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kwak, dat je gewoon gaat werken begrijp ik allemaal wel, maar neem je dan ook wel genoeg rust?
En duik je dus gewoon om 10 uur je bed in?
Slapen is echt het beste medicijn!
Goedzo!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ja, ik heb vanmiddag dus al twee uurtjes geslapen, gisteren lag ik er om 23 uur in vanwege nakijkwerk, nu hoef ik alleen nog wat artikelen te lezen voor de 6 mondelingen van morgen. zodra dat klaar is (45 min. werk) ga ik lekker naar bedje
ik ben tegenwoordig veel sneller met zeggen dat ik naar bed wil (lief is een nachtbraker als ik m niet erop wijs dat t bedtijd is).
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goedzo!
En helemaal niets gepland dit weekend neem ik aan?
hmmmm ik heb een hele sterke aversie tegen yoghurt/zure room/crème fraiche... kan zeker niet zonder?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:13 schreef minilot het volgende:
Kwak: http://www.kayotic.nl/blog/no-butter-chicken -echt eens proberen hoor, is hartstikke lekker!
...en nog een -x- voor het hartje van Henk
Je zou in theorie ook dikke kokosmelk kunnen gebruiken, vermoed ik zo.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:14 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hmmmm ik heb een hele sterke aversie tegen yoghurt/zure room/crème fraiche... kan zeker niet zonder?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Blijf niet te lang hangen op de verjaardag, zorg dat je je rust pak tussen je schoolwerk door en ga vooral op tijd naar bed enzo.![]()
Heb je daarna weer een stuk sneller je energie terug.
kijk, dat klinkt aanlokkelijker!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Je zou in theorie ook dikke kokosmelk kunnen gebruiken, vermoed ik zo.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef Mufasa208 het volgende:
Dan kijk je verder op fok rond en wat blijkt? Dit is de leukste topicreeks.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef Mufasa208 het volgende:
Ik krijg weer Frits van Houten visualsquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:35 schreef An24 het volgende:
Shit, nu je het zegt. Moet ook nog tickets regelen voor april. Zou dat ook vanuit bad lukken![]()
Ja, sowwyquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik krijg weer Frits van Houten visuals![]()
Lijstje vandaag
O: Griekse yoghurt met muesli
T: boterham pindakaas, banaan
L: dubbele boterham eiersalade
T: chocolaterie chip cookie
D: kip, boontjes en broccoli
T: kwark met ananas
ik heb tot nu toe altijd nog de beste prijzen gevonden door te boeken via schiphol.nl.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap niets van Skyscanner. Ik geef een vertrek- en terugkomstdatum op voor een ticket en zie een goede prijs. Klik ik op volgende, is het goedkoopste ticket ineens 300 euro duurder.
Frits van Houtenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik krijg weer Frits van Houten visuals![]()
Lijstje vandaag
O: Griekse yoghurt met muesli
T: boterham pindakaas, banaan
L: dubbele boterham eiersalade
T: chocolaterie chip cookie
D: kip, boontjes en broccoli
T: kwark met ananas
Slijmjurkquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef Mufasa208 het volgende:
Waar ben je allemaal geweest dan?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef Mufasa208 het volgende:
ik gebruik meestal 5 verschillende sites en boek uiteindelijk bij de airline zelf. In TRV staan nog wel wat topics met aanbiedingen en tips.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:31 schreef Goodbye het volgende:
Ik snap niets van Skyscanner. Ik geef een vertrek- en terugkomstdatum op voor een ticket en zie een goede prijs. Klik ik op volgende, is het goedkoopste ticket ineens 300 euro duurder.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:47 schreef Goodbye het volgende:
Ja, lijkt me verstandig. Sorry, teruglezers!
goedquote:
Het zijn interessante tijden ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
goedben verhuisd naar dichter bij het werk
(halfuur fietsen). Verder twee keer per week sporten, voorzichtig wat aan het hardlopen snuffelen dus gaat prima
en met jou? Las dat je op kamers moet voor een nieuwe baan?
Wat denk je prob?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 07:19 schreef Probability het volgende:
Huh really? Niet meegekregen. Hoe vind je dat Tink?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:00 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik kan niet denken voor een ander vandaar dat ik het vraag!
Wat heb jij al zoal gemaakt uit Jeruzalem, Mini?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:41 schreef minilot het volgende:
Ben er al uit!
O/L: Quinoa met gekookte edamame-boontjes en wat hoisinsaus. En deze nori-chips:
T: twee pruimen
L: Fattoush uit Ottolenghi's 'Jerusalem' (tsjokvol groenten en kruiden) + geroosterde zwaardvis
(Komt uit op 1470 kcals en 94% van mijn dagelijkse ADH aan voedingstoffen. Goed genoeg!)
Nee, die is in DH geblevenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:43 schreef anna82 het volgende:
Hoi Vik! Leuk hoor, verhuizen! Is M. meeverhuisd?
Daarvoor is het hondenfoto-topicquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zijn ook mensen die katten stom vinden!
Gelukkig houd je dan weer wel van hardlopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Er zijn ook mensen die katten stom vinden!
En als je honden ook stom vindt?quote:
Geen speciaal topicquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
En als je honden ook stom vindt?
Is er dan een vogelbekdier topic?
Of een sneezing baby panda topic?
Beetje jammer alleen dat dat niet zo goed gaat. Ik heb zelfs op dokters orders al mn hardloop ambities in de kast moeten zetten!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig houd je dan weer wel van hardlopen![]()
Een extra banaantje eten op je sportdagen? Is dat geen optie? Gewoon wat extra koolhydraten erin gooien?quote:Ik ga hier weer even wat actiever meelezen/-posten, denk ik. Lijntechnisch gaat het best goed, sinds ik fiets naar het werk (30-35 min. heen, 30-35 min. terug). Op sportdagen ga ik met de trein, want ik merk dat ik anders niet vooruit te branden ben in de sportschool.
Begin nu met koken en eten ook weer een beetje in een ritme te komen, dus wil daar ook weer wat meer op gaan letten.
Ok, die is lief!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:02 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Geen speciaal topic
Heb wel een vogelbekberenjong met hoedje voor je:
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat dat niet zo goed gaat. Ik heb zelfs op dokters orders al mn hardloop ambities in de kast moeten zetten!
Ik ben nog een beetje aan het experimenterenquote:Een extra banaantje eten op je sportdagen? Is dat geen optie? Gewoon wat extra koolhydraten erin gooien?
ja, ik werd ook wakker met een vers laagje sneeuw. De zon schijnt nu wel, ik had bijna m'n zonnebril op willen hebben op weg hir naar toe! Nu weer aan het werk. M'n statistiek programma wil niet meewerken, het heeft in de duizenden iteraties nodig om een functie te maximizen...en het is nog maar net 9 uur geweest...quote:
Ah, leuk! Als ik over een paar weken uit het gips ben denk ik dat ik ook maar weer bij het überbegin moet starten, ik heb afgelopen winter nauwelijks gelopen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:52 schreef Viking84 het volgende:
@minilot: ik heb nu iets van 4 keer gelopen en gisteren voor het eerst ook 2 minuten hardgelopen achter elkaar (1, 1, 2, 1, 1 met 2 min. wandelen tussendoor).
Balen hoor. Wanneer weet je of je onder het mes zult moeten?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:02 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Beetje jammer alleen dat dat niet zo goed gaat. Ik heb zelfs op dokters orders al mn hardloop ambities in de kast moeten zetten!
Je beeld klopt niet. Sorry.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:57 schreef Novem het volgende:
Morgen!
WB Vik, fijn dat je weer kan beginnen met rustig lopen!
Tink, ik weet niet of mijn beeld klopt, maar sinds ik ben begonnen met hier meelezen heb je naar mijn idee al meerdere banen gehad, die om een of andere reden niet goed liepen, kan me voorstellen dat je het zat bent. Misschien iets zoeken buiten je vaste kader? Het lijkt of problemen/conflicten steeds terugkeren.
Hmmm apart, heb denk ik nooit de indruk gehad dat je blij was met een baan, maar dat ligt aan mij danquote:
Ik ging steeds slechter hardlopen, was superbenauwd en kwam helemaal niet meer vooruit en na een bezoekje aan de longarts kwam ik bij de cardioloog terecht die een gaatje in mn hart heeft gevonden tussen de 2 boezems. En dat verklaart dus het slechte hardlopen. Moet dus wat minder intensief gaan trainen en binnenkort hoor ik wat ze eraan gaan doen.quote:
Aan fietsen wen je snel genoeg.quote:[..]
Ik ben nog een beetje aan het experimenteren. Op sportdagen eet ik sws extra boterhammen. Denk dat ik ook nog een beetje moet wennen en dat ik, als ik weer wat conditie heb opgebouwd, wel weer erbij kan gaan fietsen. Ga met dat mooie weer echt niet met de trein. Wel handig dat ik in de sportschool niet hoef te douchen en alles. Gewoon een trainingsbroek aan, in de trein stappen en 20 minuten later sta ik onder de douche
.
Dat was ik iddquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:09 schreef the85mc het volgende:
He leuk dat Vik weer terug is! Je had toch blessures gekregen door hardlopen Vik? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Ik ga vanavond als vrijwilliger meehelpen bij een survivaltocht.. Inclusief allemaal dingen op/in het waterIk moet er niet aan denken om nu het water in te gaan..
Ik heb ook weinig gelopen de laatste tijd! Echt die kou is killing!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:06 schreef minilot het volgende:
[..]
Ah, leuk! Als ik over een paar weken uit het gips ben denk ik dat ik ook maar weer bij het überbegin moet starten, ik heb afgelopen winter nauwelijks gelopen.
Moet half april terug, maar de cardiologe had het nog over een MRI, dus ik ga zo het ziekenhuis even bellen.quote:[..]
Balen hoor. Wanneer weet je of je onder het mes zult moeten?
Oei, dat klinkt eng... hopelijk kunnen ze er iets aan doen... kan het verder nog impact hebben, behalve dat je niet meer mag lopen?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:12 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik ging steeds slechter hardlopen, was superbenauwd en kwam helemaal niet meer vooruit en na een bezoekje aan de longarts kwam ik bij de cardioloog terecht die een gaatje in mn hart heeft gevonden tussen de 2 boezems. En dat verklaart dus het slechte hardlopen. Moet dus wat minder intensief gaan trainen en binnenkort hoor ik wat ze eraan gaan doen.
Hardlopen dus even beperken, maar fietsen enzo ervaar ik als veel minder belastend, dus dat kan wel.
Kwestie van goed plannen ookquote:Aan fietsen wen je snel genoeg.
Blijft wel altijd een beetje prutsen met de combinatie eten en sporten.
Het is te fixen. Vergelijk het met een hartruisje, alleen is het bij mij nooit ontdekt tot nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt eng... hopelijk kunnen ze er iets aan doen... kan het verder nog impact hebben, behalve dat je niet meer mag lopen?
Kun je sowieso niet wat op je werk neerleggen? Iets wat je makkelijk kunt bewaren, wat per stuk verpakt is en waar veel goede dingen inzitten?quote:[..]
Kwestie van goed plannen ook. Ik heb nu twee vaste sportdagen en ik probeer erom te denken dat ik dan extra eten bij me heb.
Blikjes makreelquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is te fixen. Vergelijk het met een hartruisje, alleen is het bij mij nooit ontdekt tot nu.
Verder werd ik nogal overvallen door de diagnose. Ik had een "ja, ik begrijp het ook niet. Misschien ben je wel overtraind ofzo"- uitslag verwacht.
[..]
Kun je sowieso niet wat op je werk neerleggen? Iets wat je makkelijk kunt bewaren, wat per stuk verpakt is en waar veel goede dingen inzitten?
Njam, aubergines! Die eet ik pas weer zodra ik zelf de keuken in kan, want mijn lief blieft ze écht niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wat heb jij al zoal gemaakt uit Jeruzalem, Mini?Ik heb nog maar 1 dinges gemaakt en wil van het weekend weer wat proberen, ik denk gevulde aubergines!
Jeumig! Het is belachelijk koud!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:09 schreef the85mc het volgende:
Ik ga vanavond als vrijwilliger meehelpen bij een survivaltocht.. Inclusief allemaal dingen op/in het waterIk moet er niet aan denken om nu het water in te gaan..
Voor welke doelgroep?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:29 schreef the85mc het volgende:
Ik denk dat ze wel wat dingen gaan aanpassen ja. Tenminste daar ga ik wel vanuit dat er een soort backup plan is. Ik zit niet in de organisatie natuurlijk, maar het moet wel leuk blijven. Anders wordt het wel echt met recht een survivaltocht
Leuk dat je er weer bent!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:24 schreef conleche het volgende:
Hoi!Ik ben er ook weer. Mijn plan van aanpak; met het begin van de lente terug te komen léék zo goed, maar I am freezing my non existent balls off.
![]()
Het was een erg fijne reis en ben ook wel weer blij om thuis te zijn, maar had ook zo nog een paar maanden weg kunnen blijven. Binnenkort gooi ik wel weer wat foto's op FB.
Zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?
On topic: ben qua gewicht gelijk gebleven, eerst afgevallen door de warmte, helaas wen ik daar best snel aan en is het eten daar niet heel vies of zo,![]()
dus ik ben zo'n beetje wat ik was toen ik weg ging denk ik.
Plan van aanpak: dit weekend nog even alle lekkere dingen eten die ik heb gemist en dan vanaf maandag weer sportregime van 3x hardlopen en twee x sportschool in de week icm gezond eten.
Dat went wel. Ik heb een poosje 's morgens heel vroeg hardgelopen en je past je doorgaans vanzelf aan aan een nieuw ritme.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:35 schreef So_Surreal het volgende:
Net om 7:00 1.5 uur wezen sporten.
Vind het op zich wel fijn, zit wel chill in mijn vel op mijn werk nu, maar had in het begin met sporten echt amper energie
Akelig thuiskomen ja..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent!
Ik had ook gehoopt dat het hier lente zou zijn toen ik terugkwam, het valt *niet* mee.
Als klap op de vuurpijl waren er een paar lelijke virusjes rond. Waar ik normaal niet zo vatbaar voor ben, maar na een paar weken afwezigheid blijkbaar wel.
Het probleem is dat ik normaal al om 7:30 begin met werken en daarvoor 5:15 mijn bed uit moetquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:39 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat went wel. Ik heb een poosje 's morgens heel vroeg hardgelopen en je past je doorgaans vanzelf aan aan een nieuw ritme.
Net als 's morgens al heel veel groenten eten is 's morgens heel vroeg sporten heel prettig, want je kunt dan de rest van de dag enorm luieren/broodjes kaas eten. Als je dat wilt.
Oei, dat is inderdaad wel een beetje bizar vroeg ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:40 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Het probleem is dat ik normaal al om 7:30 begin met werken en daarvoor 5:15 mijn bed uit moet
Dan lukt het me helaas niet om er voor te sporten.
Succes!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk ga ik naar de diëtist van PsyQ en vind het best spannend om te horen vanaf vanmiddag mijn eetlijst moet gaan worden
Hoe was het woensdag?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dadelijk ga ik naar de diëtist van PsyQ en vind het best spannend om te horen vanaf vanmiddag mijn eetlijst moet gaan worden
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:24 schreef conleche het volgende:
Hoi!Ik ben er ook weer. Mijn plan van aanpak; met het begin van de lente terug te komen léék zo goed, maar I am freezing my non existent balls off.
![]()
Het was een erg fijne reis en ben ook wel weer blij om thuis te zijn, maar had ook zo nog een paar maanden weg kunnen blijven. Binnenkort gooi ik wel weer wat foto's op FB.
Zijn er hier nog spannende dingen gebeurd?
On topic: ben qua gewicht gelijk gebleven, eerst afgevallen door de warmte, helaas wen ik daar best snel aan en is het eten daar niet heel vies of zo,![]()
dus ik ben zo'n beetje wat ik was toen ik weg ging denk ik.
Plan van aanpak: dit weekend nog even alle lekkere dingen eten die ik heb gemist en dan vanaf maandag weer sportregime van 3x hardlopen en twee x sportschool in de week icm gezond eten.
Fijnquote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:23 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Het is te fixen. Vergelijk het met een hartruisje, alleen is het bij mij nooit ontdekt tot nu.
Verder werd ik nogal overvallen door de diagnose. Ik had een "ja, ik begrijp het ook niet. Misschien ben je wel overtraind ofzo"- uitslag verwacht.
Ik heb sowieso altijd brood en beleg liggen op het werkquote:Kun je sowieso niet wat op je werk neerleggen? Iets wat je makkelijk kunt bewaren, wat per stuk verpakt is en waar veel goede dingen inzitten?
Hoe was het bij jou?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:42 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoe was het woensdag?
Ik was ook
Ik was in ZO Azie, Thailand, Vietnam en Cambodja!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:26 schreef minilot het volgende:
Conleche!Waar in de wereld heb je dan uitgehangen?
Waar was jij dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Leuk dat je er weer bent!
Ik had ook gehoopt dat het hier lente zou zijn toen ik terugkwam, het valt *niet* mee.
Als klap op de vuurpijl waren er een paar lelijke virusjes rond. Waar ik normaal niet zo vatbaar voor ben, maar na een paar weken afwezigheid blijkbaar wel.
Vikkesteijn! Ook weer terug!quote:
En dan met name m'n eigen bedjequote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Welkom terug Co!
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Reizen is geweldig, maar je eigen huis is dat ook.
quote:
Die heb ik nog niet gezien! Ik moet vandaag al weer werken en P. komt pas zondag uit Belgie met hem, dus ik moet nog even wachten op het mormeltje.quote:
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:54 schreef conleche het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien! Ik moet vandaag al weer werken en P. komt pas zondag uit Belgie met hem, dus ik moet nog even wachten op het mormeltje.
^ en dat!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:08 schreef Phaidra het volgende:
Co!! Ik heb genoten van je reisupdates op fb! Wel met de grootste jaloezie, dat begrijp je
. En ik hoop met je mee dat we het hier snel warmer krijgen...
Een sneeuwBBQ is ook een keer wat anders.quote:
Cadeautjes zijn leuk, maar redenen waarom je een cadeautje mag kopen voor jezelf meestal niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:09 schreef _aurum_ het volgende:
WB Co!
Ik mag straks een cadeautje voor mijzelf kopen, kijk er al naar uit
Lijstje voor vandaag:
O: quinoapap met kokosolie, zomerfruit (bij gebrek aan zomer) en whey
T: geroosterde boterham met kokosolie en kipfilet
L: omelet met groente
T: 1/2 bak kwark
S: rondje rennen
D: pasta
T: 1/2 bak kwark
Gewoon bestellen. Kan best gecombineerd worden met zwart.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:10 schreef Viking84 het volgende:
Jurkje: http://www.zalando.nl/esprit-jerseyjurk-rood-es121c035-303.html
Ik wil hem! Maar twijfel of ik hem met een zwarte panty en zwarte schoenen kan combineren... (ben tot nu toe gewend aan donkerblauw en zwart en wil wel eens wat anders). Wat vinden jullie?
True. Heb hem al besteldquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Cadeautjes zijn leuk, maar redenen waarom je een cadeautje mag kopen voor jezelf meestal niet.
[..]
Gewoon bestellen. Kan best gecombineerd worden met zwart.![]()
En als ie toch niet leuk staat, dan stuur je 'm terug. Dat doet iedereen bij Zalando.
Marokko! Mooie reis gehad. Helaas heeft de auto de terugreis niet overleefd, 150 km voor thuis distributieriem geknapt. Sloop.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:47 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik was in ZO Azie, Thailand, Vietnam en Cambodja!
[..]
Waar was jij dan?
25? Ik wist niet eens dat dat bestond..quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:45 schreef Phaidra het volgende:
Kan prima vik
Ik heb weer een passende spijkerbroekvan levi's maat 25
.
^^quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:10 schreef _aurum_ het volgende:
over leggings gesproken, bij mij op de sportschool is er een trend aan het ontstaan dat ik steeds meer mannen zie fitnessen in van de hardloopleggings.
Soms wou ik dat er eyebleach was
Tja, de meeste winkels hebben het ook niet liggen. Ben er absoluut niet trots op, ik ben ook echt te dun, zelfs met mijn 1.53 m. Wordt aan gewerkt, maar in de tussentijd ben ik blij met een goed zittende broek. En voor 25 euro ook geen ramp als 'ie over een paar maanden niet meer past.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:53 schreef the85mc het volgende:
[..]
25? Ik wist niet eens dat dat bestond..![]()
Mijn wat kleinere maat broeken zitten niet meer lekker om mijn bovenbenen, bijna een legging idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |