Ga eens kijken, dank je!quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Kun je hier wat mee Billy?
http://www.carrieretijger(...)wikkelen/organisatie
En ik ga een koekje proberen als ze afgekoeld zijn Kwak!
Later een update.
Ben je nog steeds bezig op halve capaciteit?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:05 schreef Mufasa208 het volgende:
*sad* Na het zien van Vikings mag ik onze eerstegeborende zoon geen Ragnar noemen. Misschien dat Optimus dan nog wel mag en we onze achternaam naar Prime aanpassen. That would be so awesome!
Of gotenks.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef Mufasa208 het volgende:
Dacht dat het de vorige keer wel duidelijk was hoe ik over zijn humor dacht, dan is het nu helemaal duidelijk.
Verder: Otters
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
"Optimuuus, eeeten!"![]()
Of voornaam Super en tweede naam Mario
Baasquote:
Ohja las ik laatst ook, een of andere oudere dame deed vet veel stemmetjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Perruche het volgende:
[..]
Baas
alleen doet dat me te veel denken aan bepaalde andere dingen. in het spaans klnkt het al beter.
en omg; de stem van gotenks enzo zijn allemaal vrouwen
/verslaafde
Kuu ef tee! Maar ik heb niet. Wel nog een beetje Bugles, herpaderp.quote:
mede DB fanquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef Mufasa208 het volgende:
Doet me denken aan dat vrouwtje die de stem deed van Pikachu.
Gotenks en Piccolo zijn ook zo leuk samen.
How awesome! Now for more pie!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ohja las ik laatst ook, een of andere oudere dame deed vet veel stemmetjes![]()
Gohan Optimus Super Mario Prime![]()
Dan ga ik voor Yoshi Aang Stitch![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
mede DB fan
maria waar refereer jij aan, zegt mij niets
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:29 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
How awesome! Now for more pie!
/supernatural Jensen Ackles.
Noooo not the cookies..! Ik wil ook koekjes bakkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
1 keer raden wie net een bakplaat met net gebakken koekjes op de grond liet vallen?!![]()
Gelukkig kwamen ze redelijk terecht en is niet alles kapot. Vind ze trouwens niet zo spannend qua smaak. En het is prutwerk om ze te maken.
Volgende keer weer andere koekjes.
Aaah now it all makes sensequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Yoshi = dino-beestje van Super Mario
Aang = van Avatar tv-serie, the Last AirbenderDie vind je misschien ook tof!
Stitch = van Lilo & Stitch
Alleen honger of ook buikpijn ofzo?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
Weer wat geleerd
Damn mijn maag is echt fubar
Avondeten waren zucchini fritters met stukjes rosbief.
Later toch weer 2 rijstwafels want honger
Hopelijk is morgen alles beter want dit is knap irritant.
Misschien ff iets van kwark? Superfijne hongerstiller vind ik (nogsteeds dé gouden tip van Viz)quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:34 schreef _aurum_ het volgende:
Weer wat geleerd
Damn mijn maag is echt fubar
Avondeten waren zucchini fritters met stukjes rosbief.
Later toch weer 2 rijstwafels want honger
Hopelijk is morgen alles beter want dit is knap irritant.
Voor de leken? Leken die vloeiend abracadabra beheersen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ermagherd!
[ afbeelding ]
![]()
Voor de leken: er is dus al een Stitch-Avatar cross-over, maar dan met Appa de vliegende bizon-manatee!![]()
maag is van slag, net zo'n gevoel alsof je elk moment je eten er weer uit kan gooienquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Alleen honger of ook buikpijn ofzo?![]()
RosbiefDat wel!
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
De vliegende bizon manatee, dat klinkt vrij episch.
Lekker. Eten wij best vaak. Soms koud, soms gebakken, soms met grote stukken vet, soms pittig gekruid.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:41 schreef sigme het volgende:
Ik heb vandaag bloedworst gegeten. Ik proef toch niet zoveel, en ik ruik al helemaal bijna niks, dus nou kon het wel. Viel niet tegen. De bloedworstkenner vond het ook wel een geschikte instapbloedworst-voor-beginners.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:40 schreef sigme het volgende:
[..]
Voor de leken? Leken die vloeiend abracadabra beheersen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Nawee van je taxiritje?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maag is van slag, net zo'n gevoel alsof je elk moment je eten er weer uit kan gooien
Ik neem straks nog wel wat kwark idd. kijken of het binnen blijft
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:10 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig op halve capaciteit?
Zonde dat er alleen een ignorefunctie is voor abbo's.
Beterschaap dan!quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
maag is van slag, net zo'n gevoel alsof je elk moment je eten er weer uit kan gooien
Ik neem straks nog wel wat kwark idd. kijken of het binnen blijft
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Oeps ja
" er is dus al een Stitch-Avatar cross-over, maar dan met Appa de vliegende bizon-manatee!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
cross-over -> oversteekhulp bij zebra's? (niet de dieren maar de strepen op straat)
manatee -> ? oh, google leert me dat dat een zeekoe isik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Cross-over = combinatie tussen twee (veelal bekende) verhalen die eigenlijk geen link met elkaar hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:48 schreef sigme het volgende:
[..]
" er is dus al een Stitch-Avatar cross-over, maar dan met Appa de vliegende bizon-manatee!"
cross-over -> oversteekhulp bij zebra's? (niet de dieren maar de strepen op straat)
manatee -> ? oh, google leert me dat dat een zeekoe is
Ja! Kon niet langer vrij krijgenquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:52 schreef _aurum_ het volgende:
Rome is tof Anna! Ga je alleen een weekend?
Hoe is het? Al wat rustiger?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:25 schreef loveli het volgende:
Zag een leuk jurkje voorbij komen van Majo, minder leuk nieuws voor HPKW, maar als ik de opmerking vabn Sjaapje goed begrijp hoeft het geen superheftige ingreep te zijn om te fixen. En koekjes. De rest ben ik vergeten of heb ik niet begrepen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:32 schreef loveli het volgende:
Ik bedoel nee. Nou ja, een beetje, maar dan anders.
Geeft niet, alle info is handig en nog steeds welkom.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:40 schreef An24 het volgende:
[..]![]()
Morgen kan ik doen wat ik in DM al maandag beloofd heb![]()
Ijs met ei en balsamico? Please zeg me dat er in mijn vertaling iets mis gaatquote:
Geslagen eiwit met ijs zou nog wel kunnen denk ik. Maar balsamico erbij? Maar er is ook ijs met vis/paling, dat lijkt me ook echt smerig..quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ijs met ei en balsamico? Please zeg me dat er in mijn vertaling iets mis gaat
Henk, wat een kut nieuws zeg, maar wel fijn dat je nu in elk geval weet wat er aan de hand is. Hopen dat operatie niet nodig is!
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 spelt bth appelstroop, spelt bth pindakaas
T: paar aardbeien, banaan
L: 2 spelt bth brie
T: paar aardbeien
D: 150gr biefstuk, 400gr geroerbakte groente (wortel, sperziebonen, gele en rode paprika) met beetje zoete ketjap, glas optimel
T: pruim, beetje limonade (hoeveelheid voor 1 glas met 650ml water)
S: 25min vbarre workout filmpje van YouTube (menn dat viel me tegen haha behoorlijk zwaar)
Morgen met mn huisgenootjes onbeperkt sushi eten, dus overdag denk ik weinig brood en meer fruit/groente. Koolhydraten, vetten en eiwitten krijg ik bij de sushi wel voldoende gok ik zo
Het is een half uur kinecten en 15 minuten hardlopen geworden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef _aurum_ het volgende:
hopelijk is 't gelukt Tink! Ik ben met dat koude k*tweer niet vooruit te krijgen qua hardlopen. In mijn hoofd heb ik zoiets van ik wacht wel tot het >10 graden is overdag.
Er is alleen 1 probleem, ik heb een 10 km loop over 4 weken
In roomijs zit evt wel ei , maar uve zijn druiven, ouvo is ei, of zoiets.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ijs met ei en balsamico? Please zeg me dat er in mijn vertaling iets mis gaat
Henk, wat een kut nieuws zeg, maar wel fijn dat je nu in elk geval weet wat er aan de hand is. Hopen dat operatie niet nodig is!
Mijn lijstje van vandaag:
O: 2 spelt bth appelstroop, spelt bth pindakaas
T: paar aardbeien, banaan
L: 2 spelt bth brie
T: paar aardbeien
D: 150gr biefstuk, 400gr geroerbakte groente (wortel, sperziebonen, gele en rode paprika) met beetje zoete ketjap, glas optimel
T: pruim, beetje limonade (hoeveelheid voor 1 glas met 650ml water)
S: 25min vbarre workout filmpje van YouTube (menn dat viel me tegen haha behoorlijk zwaar)
Morgen met mn huisgenootjes onbeperkt sushi eten, dus overdag denk ik weinig brood en meer fruit/groente. Koolhydraten, vetten en eiwitten krijg ik bij de sushi wel voldoende gok ik zo
Jup, zitten eidooiers in!quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:48 schreef Perruche het volgende:
[..]
In roomijs zit evt wel ei , maar uve zijn druiven, ouvo is ei, of zoiets.
En goedemorgen!
Probeer je loopjes uit te breiden naar een kilometer of 7 à 8 en die laatste 2 huppel je er gewoon bij op de dag van de race.quote:Op donderdag 21 maart 2013 07:17 schreef _aurum_ het volgende:
hopelijk is 't gelukt Tink! Ik ben met dat koude k*tweer niet vooruit te krijgen qua hardlopen. In mijn hoofd heb ik zoiets van ik wacht wel tot het >10 graden is overdag.
Er is alleen 1 probleem, ik heb een 10 km loop over 4 weken
2 weken geleden voor het laatst. Maar zelfs als ik loop aan 3x per week kom ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2013 07:53 schreef Novem het volgende:
[..]
Jup, zitten eidooiers in!
En morgen allen!
Oei10 km Aurum....hoeveel zit je nu? Al lang niet gelopen ook?
De doelstelling is om morgen wéér te beginnenquote:Op donderdag 21 maart 2013 08:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Probeer je loopjes uit te breiden naar een kilometer of 7 à 8 en die laatste 2 huppel je er gewoon bij op de dag van de race.
Zoals je weet ben ik expert in het doen van loopjes met blessures of vlak na blessures en ik sta er van versteld hoe ver ik iedere keer kom.
Het sneeuwt hier. Hard. Alles is al weer wit.quote:
heel zo nu en dan. Als ik op mijn niveau zou willen spelen zou ik in een eerste divisie team terecht komen, en dat wil ik niet. Dat zou veel te veel reizen zijn, en elk weekend opeten. En onder m'n niveau spelen is eigenlijk niet zo leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:39 schreef V1z0R het volgende:
Jij volleybalt nog wel eens in Zweden toch, Jagar?
Da's wel minder inderdaad, maar je kan het tenminste nogquote:Op donderdag 21 maart 2013 10:45 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
heel zo nu en dan. Als ik op mijn niveau zou willen spelen zou ik in een eerste divisie team terecht komen, en dat wil ik niet. Dat zou veel te veel reizen zijn, en elk weekend opeten. En onder m'n niveau spelen is eigenlijk niet zo leuk.
Droom je misschien raar en word je ook moe wakker ?quote:Op donderdag 21 maart 2013 10:50 schreef Probability het volgende:
Ik ben heel vaak duizelig 's ochtends.... Met 0 energie
Maar mijn bloeddruk 's middags gemeten is perfect, 120-80..
Waar zou het dan aan kunnen liggen?
Ik word wel altijd moe wakker ja.. Raar dromen geloof ik niet..quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:04 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Droom je misschien raar en word je ook moe wakker ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |