SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
[ Bericht 0% gewijzigd door Timwonnacott op 22-03-2013 14:44:22 ]
is remlof niet vogelkooi?quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:09 schreef SosuaCafe het volgende:
Remlof mor lorre delano pix en lanf kunnen er wel wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:44 schreef vogelkooi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
de vogel heeft gesproken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Huh, snap er niks van. Je kunt trouwens ook tegenpausen benoemen, héquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:11 schreef TJV het volgende:
Hehe, 5 pausjes op rij vermoord. Nu word ik in de pan gehakt door half europa.
grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
google op: bassie memequote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft Shaderon een foto van een half naakte bassie in zijn bezit?
Je kunt hem beter vragen hoe groot zijn map is die vol zit met Down Under gerelateerd spulquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:01 schreef AQuila360 het volgende:
Waarom heeft Shaderon een foto van een half naakte bassie in zijn bezit?
True!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je kunt hem beter vragen hoe groot zijn map is die vol zit met Down Under gerelateerd spul
A LONG TIME AGO IN A SLOWCHAT FAR FAR AWAY...quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
True!
Maar ik moet zeggen dat Shaderon eigenlijk ook 450 achter zijn naam kan zetten! Hij is nu geniaal in de GAM SC steeds... net als jij vroeger ooit lang geleden. lang vergeten
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Je kunt hem beter vragen hoe groot zijn map is die vol zit met Down Under gerelateerd spul
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
A LONG TIME AGO IN A SLOWCHAT FAR FAR AWAY...
Je bent gek.quote:
Ook Kroc's? King K.roolquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef shaderon het volgende:
zitten ook veel vakantie foto's/ filmpjes bij he
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
steek je hoofd maar eens in de mond van een tamme!
Jep, heb onder andere een krokodil & kangoeroe vlees mixed grill salade gegeten. Krokodil is te doen, niet heel lekker, kangoeroe is wel erg lekkerquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:21 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
peuter = GAM SC
olifantje = Flodder450 een tijd geleden
kloptquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Timwonnacott het volgende:
Je bent nog wel erg lang aan het doorgeilen op iets dat al lang niet meer aan de orde is hé.
Nope!quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:26 schreef Curlbrah het volgende:
fapt hij s'avonds nog wel eens op.
Al meer SimCity players hier?
Steden hebben ook troepen die je niet kunt raisen, dat zijn burgers die meeverdedigen maar niet in het leger zitten. Als een stad dikke muren en een hoop burgers heeft, dan kun je daar met een kleine troepenmacht weinig tegen doen. Bijv. 700 man kan genoeg zijn om het leger van de tegenstander te vernietigen, maar da's nog geen garantie dat je een complete stad kunt belegeren en alle supply lines kunt afkappen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:02 schreef TJV het volgende:
Ik ga wel ff wat youtubefilmpjes kijken, verder dan iedereen afmaken kom ik niet. Stond een ventje te spawnrapen, hij kon helemaal niets beginnen maar toch kon ik hem niet tot onvoorwaardelijke overgave dwingen. Zijn buurman kon ik wel meteen in mijn gevangenis zetten. Toen maar pausjes gaan slopen.
Lol, soms denk ik net zo.quote:Okay /adv/, I've been doing some thinking lately. I spent most of my life not even trying to meet girls. Now that I'm actively trying, I'm finding it to be way more time consuming and costly than it's worth. Let's think about this...
In order for me to go on a date it usually costs me $5 just for transportation round trip (public transit. I can't afford a car). Then, because most women are whores, I almost always have to pay for them on dates (seriously, how is that NOT considered prostitution?). Let's take a typical movie date as an example. That would cost me $20 to get 2 movie tickets (and lets be honest, that's a relatively cheap date). So far I'm up to a running total of $25. Now, most women wont fuck on the first date (that and I just don't have enough game to convince them to). Most women seem to think 3-5 dates are necessary before putting out. We'll go with 3. So, $25 times 3 dates is $75. Not every girl I date is going to want to have sex with me. I estimate I'll probably have to date at least 5 different women before I can finally "score" as they say. $75 times 5 women. That's $375!
Now, what can I get for $375? Well, according to some people I know, I can hire more than one prostitute and still have enough money left over for drugs. Furthermore, it consumes FAR less of my time and there's no obligations, no jealousy, no strings attached whatsoever. As if that wasn't motivation enough, prostitutes are also very likely to be MUCH better at sex and do whatever I want them to do (plus they don't give a fuck that I'm a /v/ir/g/in)
So tell me /adv/, should I just hire prostitutes? If not, why?
Yep!quote:
Kijk ff naar je olifant!!quote:
wow coolquote:Op woensdag 20 maart 2013 23:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Deeltje negen was je eerste reactie zelfs. Daarna deeltje 50
Jij bent ook blijven hangen in je puberteit he?quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een orgasme is een leuker gevoel.
Tis wel waarquote:Op donderdag 21 maart 2013 01:05 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jij bent ook blijven hangen in je puberteit he?
mensen die zeggen dat je nog puber bent, zijn zelf nog puber en onzeker over hun eigen prestaties.quote:Op donderdag 21 maart 2013 01:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Een orgasme is een leuker gevoel.
joh!quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef Flodder450 het volgende:
Er zitten wat haken en ogen aan een nachtje doortrekken!
Ah dat haal ik niet ben al blij als ik om 10 uur in bed lig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:15 schreef Flodder450 het volgende:
Er zitten wat haken en ogen aan een nachtje doortrekken!
seems legit.quote:
Nollahquote:
Toch leuk, ah? Jij ierland?quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:43 schreef TJV het volgende:
Ik zit al in een 25-jarige oorlog met Engeland.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:02 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Australiërs is mijn reden om er niet heen te gaan.
Mooi niet dat ik mn echte password intyp daarquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef SosuaCafe het volgende:
Mafketel met een password fetish. Kan je je passwords testen op veiligheid en andere security dingen.
PostIconquote:
een soortgelijk wachtwoord als die van mij:quote:
wheyshake als pw?quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:07 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
een soortgelijk wachtwoord als die van mij:
Time to Crack
Minutes: 48.36tijd om wat aan te passen
oh please; je hebt gewoon een moeilijk wachtwoord ingevuld.quote:
quote:
Nope mijn wachtwoord heeft veel cijfers en tekensquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:10 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
oh please; je hebt gewoon een moeilijk wachtwoord ingevuld.
Time to Crack
Days: 992.11
voor mijn bank, mail en overheidswachtwoorden
totdat quantum computers lekker werken..quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:11 schreef shaderon het volgende:
[..]
Nope mijn wachtwoord heeft veel cijfers en tekens
¤200,- + "toegang". Wel gezellig enzo. Weet niet of er loge's bij jou in de buurt zijn.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Toch maar eens lid worden van de lokale Vrijmetselaarsloge
komt nogal vreemd over deze.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:25 schreef Timwonnacott het volgende:
http://www.vrijmetselarij(...)ij.nl/hetroosvenster
JWZ
Oh jee, we hebben dr een hoor jongens. Altijd al verdacht geweest die Sos!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:27 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
¤200,- + "toegang". Wel gezellig enzo. Weet niet of er loge's bij jou in de buurt zijn.
Nou licht het eens toe danquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Niet te vlug oordelen over iets wat je niet kent.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Niet te vlug oordelen over iets wat je niet kent.
Asiel afgewezen. Eigen volk eerstquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef AQuila360 het volgende:
Ik meld me hier in deze SC als politiek vluchteling voor opvang.
Mensa zijn allemaal pretentieuze kutkneuzen. Enige wat erger dan die kids is zijn de trotse moeders. En de humor in het maandblad is gewoon om te janken.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:30 schreef Timwonnacott het volgende:
Voor mij hoeft het ook niet nee, daarom zou ook zo'n organisatie als Mensa ook niet joinen. Verdenk daar ook van die types te zitten die een beetje pretentieus gaan doen.
Op de xbox gemaakt.quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:53 schreef AQuila360 het volgende:
Te laat heb al huis en uitkering gekregen van hier uit SC ikkie blijf nu hier zeker weten.
Moet wel in GAM SC dreigt een ban anders.
Beste Mau, beter download je een andere browser en maak je een zombie map dan geld in BLOPS2 te pompen.quote:
Nf = nfbquote:Op donderdag 21 maart 2013 23:06 schreef maurisioo het volgende:
en nu unfollow ik dit topic weer doei
Start alleen wel heel sloom op vergeleken met chromequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IE is op zich prima, jammer alleen dat 1. de structuur t.o.v. andere browsers zo anders in elkaar zit en 2. er geen add-on mogelijkheden zijn.
Wel een goeie browser verder hoor
de structuur is in 9 en 10 helaas zowat gelijk aan FF/Chromequote:Op donderdag 21 maart 2013 23:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
IE is op zich prima, jammer alleen dat 1. de structuur t.o.v. andere browsers zo anders in elkaar zit en 2. er geen add-on mogelijkheden zijn.
prima browser, helaas met een verleden dat hem onterecht nog steeds achterna zitquote:Wel een goeie browser verder hoor
Dusss jij bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:21 schreef AardappelPiraat het volgende:
Nieuwe username genomen, nog even een UI bouwen.
Aldie, check die geweldige paint UIquote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:21 schreef AardappelPiraat het volgende:
Waarom?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:26 schreef AardappelPiraat het volgende:
Is ook van mij, ik dacht gewoon dat je dat meteen vanaf de eerste reactie al zou gokkenmaak deze denk ik permanent een nieuwe.
dus AlDieWillenteKaaprenVaren = aardappel.. en je probeert dus de banhamer te ontwijken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 09:26 schreef AardappelPiraat het volgende:
Is ook van mij, ik dacht gewoon dat je dat meteen vanaf de eerste reactie al zou gokkenmaak deze denk ik permanent een nieuwe.
Kloons zijn ALLEEN verboden als je een gebande account hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2013 10:32 schreef Ame_thyst het volgende:
dus het is geen kloon als je de oude niet meer gebruikt? anders wordt het een dure rekening
Preciesquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik denk dat ik een hersentumor heb maar volgens de docter zit het allemaal tussen de oren
moet je ajax supporter wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik wil wel een spirituele vorm van kanker om op te kunnen scheppen
Vond je vorige account beter.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 08:21 schreef AardappelPiraat het volgende:
Ditquote:
wie is zij zij is mooi meisje :#:#quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:46 schreef Timwonnacott het volgende:
Zo maar al vast de nieuwe TC voor volgend topic in de OP gegooid! Niet veranderen svp
Emma Watsonquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:03 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
wie is zij zij is mooi meisje :#:#
dure neuk datquote:Op vrijdag 22 maart 2013 15:18 schreef vogelkooi het volgende:
owja ook nog langs nespresso ben door mijn hawai'pad s heen
Ja ik heb gewoon de adressen erin geplakt omdat ik mij verveelde, we gaan dat echt niet lopenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:14 schreef vogelkooi het volgende:
Ik bekijk die route, thefuq we lopen via taiwan ofzo/.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |