Was je live aanwezig? Of kijk je het terugquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:03 schreef Valid het volgende:
Bijzonder hoe Flach en Krans er in slagen om een ogenschijnlijk gortig en droog onderwerp als burgerlijk procesrecht toch interessant te maken.
Sowieso een 9 met open boekquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
Burgerlijk procesrecht vind ik echt een heel leuk vak. En het is ook helemaal niet lastig
Hehe, het ligt er ook aan wie dat geeft.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:06 schreef Tchock het volgende:
Burgerlijk procesrecht vind ik echt een heel leuk vak. En het is ook helemaal niet lastig
Vanaf 2.00quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
De Empyrean Dub vind ik het mooiste. Ken je die?
Dat was wel heel erg inderdaad.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:05 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
http://www.eerstehulpbijr(...)-windschermen?page=1
Ik-ik-ik-ik-ik-ik...bleh..
Voor het klikken had ik al een vermoeden wie TS wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
SES / Wanneer is het tentamen bestuursrecht?
Zij weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
SES / Wanneer is het tentamen bestuursrecht?
Ik was bij sommige colleges aanwezig, maar ben ze nu aan het terug kijken. Ben het boek ook nog aan het lezen, nog maar 160 pagina's gehad helaas. Gelukkig gaat het lezen wel aardig vlot.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was je live aanwezig? Of kijk je het terug![]()
Ik ben nog bezig met bewijs, maar heb een iets andere volgorde dan het boek nu
quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Voor het klikken had ik al een vermoeden wie TS was
Check mijn bazenreactie danquote:
Zeker wel, wilde het nog even benadrukkenquote:
Zien.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zeker wel, wilde het nog even benadrukken. Je moet m'n lijst van Moby-remixes eens zien
Nouja dat vind ik weer zo bot maar het is wel triest dat je op je oude dag nog zo bezig gaat. Totaal respectloos voor alle andere betrokkenen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:10 schreef GeneraalAdmiraal het volgende:
[..]
Euthanasie is voor deze mevrouw ook een optie..
Wow, ja ik ben afgestapt van het boek en bezig met die Boom Basics, lijkt alles veel duidelijkerquote:Op woensdag 20 maart 2013 22:09 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik was bij sommige colleges aanwezig, maar ben ze nu aan het terug kijken. Ben het boek ook nog aan het lezen, nog maar 160 pagina's gehad helaas. Gelukkig gaat het lezen wel aardig vlot.
Ja euh, das niet zo heel handig, tenzij ik met een aantal printscreentjes komquote:
Ik ga denk ik een half uur eerder naar tentamenzaal om haar/het/hem te spotten. Zon persoon moet je gewoon herkennen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:12 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Nouja dat vind ik weer zo bot maar het is wel triest dat je op je oude dag nog zo bezig gaat. Totaal respectloos voor alle andere betrokkenen.
Dat en soms niet eens up-to-date.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef Actaeon het volgende:
Ik vind BoomBasics altijd geldverspilling.
Wie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:13 schreef Ansu het volgende:
[..]
Ik ga denk ik een half uur eerder naar tentamenzaal om haar/het/hem te spotten. Zon persoon moet je gewoon herkennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |