Ja en ze hebben er zielige verhalen bijeengeraapt om het te verkopen.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:50 schreef Disana het volgende:
Het is één groot sponsorprogramma. Alle cosmetische operaties komen uitgebreid aan bod, van oogleden tot dijen. Daarom is er niets aan.
Precies, de verhalen zijn van ondergeschikt belang. Op elk potje past hetzelfde dekseltje: de cosmetische ingreep.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:52 schreef hexje het volgende:
[..]
Ja en ze hebben er zielige verhalen bijeengeraapt om het te verkopen.
ditquote:Op woensdag 10 april 2013 21:47 schreef hexje het volgende:
Ik weet het niet wat het is maar het boeit niet helemaal. De opzet van het programma is saai. Ik ga weer zappen.
en ditquote:Op woensdag 10 april 2013 21:48 schreef hexje het volgende:
Ze had natuurlijk al jaren eerder zelf naar een psycholoog kunnen gaan. En ze had kunnen sparen voor een borstvergroting.
Lijkt mij niet dat je het verlies van een dierbare (in dit geval kindje) verwerkt door middel van een cosmetische ingreep, hihi, onzekerheid toch ook niet, of wel, misschien ook wel.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Precies, de verhalen zijn van ondergeschikt belang. Op elk potje past hetzelfde dekseltje: de cosmetische ingreep.
Ik denk het ook niet, maar het is wel de formule van het programma.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Lijkt mij niet dat je het verlies van een dierbare (in dit geval kindje) verwerkt door middel van een cosmetische ingreep, hihi, onzekerheid toch ook niet, of wel, misschien ook wel.
Onzekerheid misschien ook wel tenzij hele erge onzekerheid dat het helemaal in je hoofd zit. Maar het verwerken van het verlies van een dierbare lijkt mij sowieso niet als zoiets al te verwerken is.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk het ook niet, maar het is wel de formule van het programma.
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat grotere borsten helpen bij het verwerken van een verlies.quote:Op woensdag 10 april 2013 21:57 schreef Bangerhart het volgende:
[..]
Onzekerheid misschien ook wel tenzij hele erge onzekerheid dat het helemaal in je hoofd zit. Maar het verwerken van het verlies van een dierbare lijkt mij sowieso niet als zoiets al te verwerken is.
Raar programma, denk dat het programma het ook niet goed doet of gaat doen.
Nee, kan ik me ook niet voorstellen. Heel raarquote:Op woensdag 10 april 2013 22:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan me maar moeilijk voorstellen dat grotere borsten helpen bij het verwerken van een verlies.
En vergeet dat gesprek met de psycholoog niet hè.quote:Op woensdag 10 april 2013 22:23 schreef ChipsZak. het volgende:
Goh. Vanwege een stel nieuwe tieten van 'heel depressief' en in 'een heel diep dal' naar helemaal ronduit gelukkig.
Ruim de antidepressiva maar op en schrijf een stel siliconen voor.
Volgens mij zijn die van jou net zo groot.quote:
Ik vond het ook wel meevallen. Piepkleine borsten, maar geen flapjes ofzo.quote:
en even langs de tandarts.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:47 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel meevallen. Piepkleine borsten, maar geen flapjes ofzo.
Als ze mannen wil aantrekken kan ze beter d'r haar laten groeien en die make-up eraf halen.
Ja 'want ze werkt heel hard' om weer 'zichzelf te worden'.quote:Op woensdag 8 mei 2013 21:49 schreef Ole het volgende:
[..]
en even langs de tandarts.
Maar dat zal ze zo wel gaan doen.
En haar huisje wordt ook nog opgeknaptquote:Op woensdag 8 mei 2013 21:50 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ja 'want ze werkt heel hard' om weer 'zichzelf te worden'.
Hard werken ja, verdoofd op de operatietafel liggen/tandartsstoel zitten. Voor gratis.
quote:Op woensdag 10 april 2013 21:50 schreef Disana het volgende:
Het is één groot sponsorprogramma. Alle cosmetische operaties komen uitgebreid aan bod, van oogleden tot dijen. Daarom is er niets aan.
Ja hij heeft er al eens een topic over geopendquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |