Ah, ok, applaus voor jezelf dan maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zeg das vocht onder haar ogen en toen zei de plastisch chirurg dat ook en toen was ik heel trots op mezelf
Koop een scalpelquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zeg das vocht onder haar ogen en toen zei de plastisch chirurg dat ook en toen was ik heel trots op mezelf
Je kunt er een hobby van makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd heb het verkeerde beroep gekozen
Dat hoeft ook niet, als zij er maar blij mee is.quote:
dus dat. Leuk zo'n neusverandering, maar daar heb je geen reet aan als je al jaren lang zo kut in je vel zit met onverwerkt verdriet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wilde net zeggen, gaan ze ook op psychisch vlak nog flink aan de slag?
Het is zwaar voor haar maar zeker ook voor haar gezin. Zij heeft het zo zwaar met haar leven dat ik me afvraag hoe ze ooit aan kinderen heeft kunnen beginnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Aiii, die constante negativiteit is wel echt vervelend zeg. Zowel voor haar als voor de mensen om haar heen.
no shit....quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als zij er maar blij mee is.
Met een nieuw uiterlijk is ze er nog steeds niet, denk dat de weg lang is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Aiii, die constante negativiteit is wel echt vervelend zeg. Zowel voor haar als voor de mensen om haar heen.
Ik denk dat zo'n operatie alleen maar averechts werkt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Leuk zo'n neusverandering, maar daar heb je geen reet aan als je al jaren lang zo kut in je vel zit met onverwerkt verdriet.
Dat. Als het programma af is, is ze nog negatief.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Leuk zo'n neusverandering, maar daar heb je geen reet aan als je al jaren lang zo kut in je vel zit met onverwerkt verdriet.
Het zelfvertrouwen krijgt wel een boost. Maar dat moet je dan ook aan de binnenkant voelen en uit gaan stralen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n operatie alleen maar averechts werkt.
Maar ja, ik ben geen psycholoog
Hoeft niet. Als je kut in je vel zit en je bekijkt jezelf in de spiegel met afgrijzen, wellicht dat je jezelf nog ellendiger voelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n operatie alleen maar averechts werkt.
Maar ja, ik ben geen psycholoog
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |