Alleen haar kleding valt wel meequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is alsof ik nog in het Hotter.....topic zit
De eckte eckte bazen zitten gewoon in TVquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Deisyy het volgende:
Het is alsof ik nog in het Hotter.....topic zit
Ik denk dat ze een goede psycholoog nodig heeft als ze na 23 jaar het overlijden van haar vader nog niet heeft verwerkt.quote:
Dat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een goede psycholoog nodig heeft als ze na 23 jaar het overlijden van haar vader nog niet heeft verwerkt.
ditquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:46 schreef Jor_Dii het volgende:
Lijkt me echt rot als je zo dag in dag uit in je vel zit.
Ik zeg das vocht onder haar ogen en toen zei de plastisch chirurg dat ook en toen was ik heel trots op mezelfquote:
Ah, ok, applaus voor jezelf dan maarquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zeg das vocht onder haar ogen en toen zei de plastisch chirurg dat ook en toen was ik heel trots op mezelf
Koop een scalpelquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik zeg das vocht onder haar ogen en toen zei de plastisch chirurg dat ook en toen was ik heel trots op mezelf
Je kunt er een hobby van makenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:50 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Idd heb het verkeerde beroep gekozen
Dat hoeft ook niet, als zij er maar blij mee is.quote:
dus dat. Leuk zo'n neusverandering, maar daar heb je geen reet aan als je al jaren lang zo kut in je vel zit met onverwerkt verdriet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:03 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik wilde net zeggen, gaan ze ook op psychisch vlak nog flink aan de slag?
Het is zwaar voor haar maar zeker ook voor haar gezin. Zij heeft het zo zwaar met haar leven dat ik me afvraag hoe ze ooit aan kinderen heeft kunnen beginnen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Aiii, die constante negativiteit is wel echt vervelend zeg. Zowel voor haar als voor de mensen om haar heen.
no shit....quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, als zij er maar blij mee is.
Met een nieuw uiterlijk is ze er nog steeds niet, denk dat de weg lang is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Aiii, die constante negativiteit is wel echt vervelend zeg. Zowel voor haar als voor de mensen om haar heen.
Ik denk dat zo'n operatie alleen maar averechts werkt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Leuk zo'n neusverandering, maar daar heb je geen reet aan als je al jaren lang zo kut in je vel zit met onverwerkt verdriet.
Dat. Als het programma af is, is ze nog negatief.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:04 schreef MissJ het volgende:
[..]
dus dat. Leuk zo'n neusverandering, maar daar heb je geen reet aan als je al jaren lang zo kut in je vel zit met onverwerkt verdriet.
Het zelfvertrouwen krijgt wel een boost. Maar dat moet je dan ook aan de binnenkant voelen en uit gaan stralen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n operatie alleen maar averechts werkt.
Maar ja, ik ben geen psycholoog
Hoeft niet. Als je kut in je vel zit en je bekijkt jezelf in de spiegel met afgrijzen, wellicht dat je jezelf nog ellendiger voelt.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat zo'n operatie alleen maar averechts werkt.
Maar ja, ik ben geen psycholoog
Ik kan daar ook niet bij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet dat je na 23 jaar verlies niet verwerkt hebt
Absoluut een veels te lange tijd inderdaad, maja het is niet iets om haar op af te rekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Ze houdt vast aan het verdriet van toen. Misschien voelt dat vertrouwd en is ze bang haar vader te 'vergeten' als ze niet meer verdrietig is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Jij vindt de woonkamer gezellig?quote:
Je kraamt onzin uit over deze situatie, haar gezin steunt haar aan alle kanten, haar vriendin staat voor haar klaar, ze moet zelf nu die enge grenzen voorbij gaan.quote:
Ge kunt maar zoveel doen in 1 keer.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Hmmm tis nog steeds een [ afbeelding ]
Nee, denk ik ook. Ik hoop oprecht dat ze haar verdriet beter kan handelenquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:27 schreef vencodark het volgende:
Btw, ze laten het altijd zo zien alsof de vrouw in kwestie nu dolgelukkig is en al haar problemen opgelost zijn. Of ligt dat aan mij?
Ja, maar ze is zo vreselijk ziek geweest!quote:Op woensdag 3 april 2013 21:43 schreef Disana het volgende:
Er is helemaal niet zoveel aan de hand met haar en ik krijg de indruk dat het voornamelijk om de cosmetische ingreep vanwege het overtollige vel gaat.
Wat Reismeis zegt. Het komt gewoon niet oprecht over.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, maar ze is zo vreselijk ziek geweest!
Dat bedoel ik. Omdat ze ziek is geweest, heeft men hulp nodig. Ofzo.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat Reismeis zegt. Het komt gewoon niet oprecht over.
Ha. Ze heeft zichzelf volgevreten en er een vetschort aan overgehouden. Daarvoor wil ze nu een operatie. Leuk opzetje van haar en de kliniek.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Omdat ze ziek is geweest, heeft men hulp nodig. Ofzo.
En wat knáp dat ze het er ook zelf weer afgetraind heeft.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha. Ze heeft zichzelf volgevreten en er een vetschort aan overgehouden. Daarvoor wil ze nu een operatie. Leuk opzetje van haar en de kliniek.
Inderdaad. Maar laat ze dan gewoon eerlijk zijn en zeggen dat het een dealtje tussen haar en de sponsor is.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat knáp dat ze het er ook zelf weer afgetraind heeft.Ik heb altijd moeite met dat soort dingen. Ze klaagt over haar lichaam maar ze heeft het destijds zelf veroorzaakt.
Dat is ook zo. Ik kijk nu eigenlijk alleen omdat dit op het forum nog wat gezellig is.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef hunter2011 het volgende:
Angela heeft mazzel dat ze op RTL4 te zien is met als lead-in Gordon's programma.
Op RTL5 had dit maximaal 300,000 kijkers gehad.
Het is naw integer maar saai..
Vind je het echt een integer programma? Ik heb er juist een raar gevoel bij, namelijk dat de problemen worden aangedikt zodat de kliniek positief in beeld komt.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:52 schreef hunter2011 het volgende:
Angela heeft mazzel dat ze op RTL4 te zien is met als lead-in Gordon's programma.
Op RTL5 had dit maximaal 300,000 kijkers gehad.
Het is naw integer maar saai..
Same story.quote:Op woensdag 3 april 2013 21:57 schreef zoem het volgende:
Ik verhuis naar een andere zender; vorige week was leuker
Ah, daar zijn een stel konijnen bezigquote:Op woensdag 3 april 2013 22:02 schreef vencodark het volgende:
Ik ben naar Geordie shore gaan kijken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |