En dan met een mes aanvalt STERF STERF SSSSSSSSSSSSSTERF!quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:00 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat hij een keertje echt flipt die junk.
Zoals in Psycho. huhuhuhuhuhuquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:02 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En dan met een mes aanvalt STERF STERF SSSSSSSSSSSSSTERF!
Een poppenkastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A signature (from Latin signare, "sign") is a handwritten (and sometimes stylized) depiction of someone's name, nickname or even a simple "X" that a person writes on documents as a proof of identity and intent.
Dan moet ik kijken.quote:
Het zijn ook autisten.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
Die 2 zijn niet zo slim ook. Als die 3 kerels Nola kwamen halen zou moeders denk ik niet zo vrolijk doen.
Was dat een lach.quote:
Het gaat om dat ze willen laten zien wat het met een kind doetquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef padlarf het volgende:
zo, heel deze verhaallijn voor fucking niks. wie betaalt die kneuzen van schrijvers?
Wij de Nederlander publieke omroep hequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:12 schreef padlarf het volgende:
zo, heel deze verhaallijn voor fucking niks. wie betaalt die kneuzen van schrijvers?
Ze is toch een adoptiekind?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:17 schreef Specularium het volgende:
Een rode loper voor een uitgeprocedeerde asielzoekster.
Het is bijna knap jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:19 schreef padlarf het volgende:
dieptepunt na dieptepunt na dieptepunt
Als je tijdelijk bij een gezin wordt ondergebracht kun je nog steeds asielzoeker zijn.quote:
En die 2 deden niet eens iets waardoor je zou denken dat ze potten warenquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef Doler12 het volgende:
Maar dat kwam opeens zomaar uit het niets ook he
Alle vrouwen behalve miss madgequote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaan ze uiteindelijk allemaal scharen.
Dat ook jaquote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
En die 2 deden niet eens iets waardoor je zou denken dat ze potten waren
Ja maar ze hebben die lijn helemaal verkeerd aangepakt. Nola was gewoon een geadopteerd kind, dat is blijkbaar nooit hardop uitgesproken maar ze noemt die mensen ook vader en moeder en heeft hun achternaam. Dat laatste kan niet als je AMA bent. En hoe komt een baby hiernaartoe zonder ouders?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je tijdelijk bij een gezin wordt ondergebracht kun je nog steeds asielzoeker zijn.
De procedure loopt dan, alleen hoe het hier precies in elkaar zit daar snap ik geen reet van.
Jij wil die dikke wel zien scharen ja?quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:21 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk gaan ze uiteindelijk allemaal scharen.
Dat bedoel ik, er klopt geen kut meer van.quote:Op donderdag 21 maart 2013 19:23 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar ze hebben die lijn helemaal verkeerd aangepakt. Nola was gewoon een geadopteerd kind, dat is blijkbaar nooit hardop uitgesproken maar ze noemt die mensen ook vader en moeder en heeft hun achternaam. Dat laatste kan niet als je AMA bent. En hoe komt een baby hiernaartoe zonder ouders?
Nu hebben ze het zo gedraaid dat ze pleegkind is a la Mauro, maar het klopt gewoon niet. Ze hadden het alleen nodig voor deze verhaallijn.
Eet haring, nick en simon, volkslied, als je vallon mag geloven tenminste. Alles wat typisch nederlands is vindt ze helemaal geweldig, alleen omdat het nederlands is. Ze kraken nog net sri lanka niet af.quote:
Chauvinistisch misschien meer (is ook niet helemaal het goede woord), maar het klopt wel ja. Zo heel geforceerd laten zien hoe Nederlands iemand is.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Eet haring, nick en simon, volkslied, als je vallon mag geloven tenminste. Alles wat typisch nederlands is vindt ze helemaal geweldig, alleen omdat het nederlands is. Ze kraken nog net sri lanka niet af.
(Heet dat eigenlijk nationalistisch?toen ik het typte leek het logisch)
Dat bedoelde ik jaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 16:42 schreef alors het volgende:
[..]
Chauvinistisch misschien meer (is ook niet helemaal het goede woord), maar het klopt wel ja. Zo heel geforceerd laten zien hoe Nederlands iemand is.
HA-HA-HAHAHA-HAHAHAquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:34 schreef FoXje het volgende:
Hoop dat Tinco weer fantastisch gaat acteren
Die versta ik dus nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:46 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Al vind ik Aldert net zo tenenkrommend
Dat ja, zo fucking nepquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:02 schreef Ceviche het volgende:
Huhuuhuhuhuhuuh
Hohohhohoho
Ha h ah ahah ah ah a
Hihi alsof ze seks hebbenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Maya heeft een klein buikje leek net wel, zou ze zwanger zijn?
Bij die goedkope sloten draai je gewoon dat ding een kwartslag.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:06 schreef Ceviche het volgende:
Hoe krijg je je kluisje trouwens dicht met een paperclip?
En dan kan die dicht? Dat wist ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij die goedkope sloten draai je gewoon dat ding een kwartslag.
Het is net Star Wars, volgens mij is dat ook nep.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef FoXje het volgende:
Ik weet het niet met Spangas, sommige acteurs hebben er echt wel zin in, en sommige verhaallijnen zijn OK. Maar dan doen ze zo'n belachelijke dingen .... dan denk ik
Zal wel gauw klaar zijn als wimlex en max zich ermee bemoeienquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:08 schreef FoXje het volgende:
Die Nola verhaallijn duurt ook veeel te lang.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het is net Star Wars, volgens mij is dat ook nep.
Iedereen in dit topic is 30+.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef FoXje het volgende:
[..]Ik kijk altijd met mijn zoontje van 8 naar Spangas, hij vindt dat leuk. Dat is blijkbaar ook de doelgroep? Iets realistischer kan wel ... En dan al die kleren ...
Ja doelgroep is 9-12 geloof ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef FoXje het volgende:
[..]Ik kijk altijd met mijn zoontje van 8 naar Spangas, hij vindt dat leuk. Dat is blijkbaar ook de doelgroep? Iets realistischer kan wel ... En dan al die kleren ...
Hihi er is hier ook iemand die wil kijken met z'n kleine neefje maar die vindt het te kinderachtigquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef FoXje het volgende:
Ik hoor om me heen ook dat kinderen het geweldig vinden. En wij zijn gewoon veel te cynisch hiervoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:10 schreef FoXje het volgende:
Toen wel omdat de verhaallijnen veel toffer maar dat hebben ze nu veranderd.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef FoXje het volgende:
'SpangaS heeft als doelgroep 9- tot 12-jarigen, maar doet het ook goed in de groep 13- tot 19-jarigen."
http://www.nu.nl/achterkl(...)st-tijdstip-onm.html
tadadadadadadaquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:12 schreef Karina het volgende:
ja kut dit liedje gaat in mijn hoofd zitten.
Hoe heeft dit met Nola te maken?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
Ik vind dit wel grappig
Toffe bakkenbaarden trouwens.
Dit is wel typisch spangas deze afleveringquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef OProg het volgende:
Maar goed dat ik hem net aan zet, had dit echt niet willen missen.
Ja dat ookquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en weer zijn zijn ouders nergens te bekennen
Nee ze leven nog wel hij praatte er laatst nog over.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
De ouders van Eman zijn dood en hij wordt door zijn zus opgevoed.
Neequote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
De ouders van Eman zijn dood en hij wordt door zijn zus opgevoed.
Kan hij Tinco dan niet heel hard wegtrappen?quote:
I AM ZEH HORSEMAN!!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Haha ik pis zowat in mijn broek![]()
Oh wacht het is Scooter.
Nee, Koeman trapt tegen leren knikkers, niet tegen klerenikkersquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:16 schreef OProg het volgende:
[..]
Kan hij Tinco dan niet heel hard wegtrappen?
Dat vroeg ik me ook afquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:17 schreef FoXje het volgende:
Moeten dit nu Damstra en dat wijf voorstellen, als imitatie, of echt WA en Max?
Wat is hier de bedoeling van.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zijn ze echt zo dom of hebben ze door dat daar de leraar staat?
Ha ha ha ha ha ha haquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:19 schreef alors het volgende:
Tinco wederom oscarwaardig hoor, zoals hij zou zeggen: FAN-TAS-TISCH!
Bij emans matties achter de ramenquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nola kan toch wel bij een van Emans matties in de kelder verblijven ?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Met zo'n dubbeldildo voor bij het scharen
quote:
Geilquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Met zo'n dubbeldildo voor bij het scharen
Heeft Raaf de test gejat? Ligt die in zijn kluisje?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een zwangerschapstest gevonden op de toiletten door detective Dave.
Van wie zou het zijn? is Maya zwanger van junkie? Heeft Eman zijn Viline volgespoten of hebben Raaf en Nola onveilige seks gehad in het achterhuis? Wil jij het alvast weten? Kijk dan nu op Spangas.nl
Er is een ballon gevonden op het toilet, wie zou er jarig zijn?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is een zwangerschapstest gevonden op de toiletten door detective Dave.
Van wie zou het zijn? is Maya zwanger van junkie? Heeft Eman zijn Viline volgespoten of hebben Raaf en Nola onveilige seks gehad in het achterhuis? Wil jij het alvast weten? Kijk dan nu op Spangas.nl
Of heeft hij er met zijn paperclip in geprikt zodat half spangas zwanger is geraakt?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:23 schreef FoXje het volgende:
[..]
Heeft Raaf de test gejat? Ligt die in zijn kluisje?
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Of heeft hij er met zijn paperclip in geprikt zodat half spangas zwanger is geraakt?
Ik denk dat hier veel waarheid in zitquote:Op vrijdag 22 maart 2013 19:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom zijn er zoveel oud leerlingen naar de Dependance verdwenen ?
en die Aldert wat is dat toch een lieve man... Of toch niet? Wanneer inspecteur Dave met een vraag bij Aldert zijn kantoor moet zijn doet er niemand open. Hij doet zelf de deur open en ziet daar tot zijn grote schrik Aldert op zijn bureaustoel zitten met voor hem op de knieën Lotje uit de eerste klas.
Wat verbergt Aldert en hoe lang is dit al aan de gang ? Is het waar dat ex leerlingen van school zijn gegaan vanwege deze man? een lieve zachtaardige Surinamer die Nola wel een kopje thee wil komen brengen is zij zijn volgende slachtoffer?
Viesse lesboo!quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kijkende naar het laatste aantal pagina's van dit topic zal je het toch echt moeten terugnemen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 20:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Als je een domme conclusie wilt trekken, op niks gebaseerd, dan mag dat.
Ik vraag me dan altijd af hoe cast je zo iemand ? Hoe vertel je iemand dat ze geschikt is voor dikke troll? hoe pak je dat in? met de vraag of ze een leuke rol willen spelen in Spangas?quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet helemaal niks, snotneus.quote:Op zondag 24 maart 2013 19:11 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Kijkende naar het laatste aantal pagina's van dit topic zal je het toch echt moeten terugnemen.![]()
Vrijdag was overigens geen slechte aflevering.
quote:Op vrijdag 22 maart 2013 20:17 schreef ffffffffffffffffhhhhhhhhh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Aldert en Maya hard gaan neuken.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:46 schreef Latert het volgende:
Zouden de zus van Eman en de vader van Feline iets met elkaar krijgen?
Maya krijgt nog wel wat ze verdient...quote:Op maandag 25 maart 2013 18:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat Aldert en Maya hard gaan neuken.
Vrouwen wel hoop ik dan maar.quote:Op maandag 25 maart 2013 18:59 schreef alors het volgende:
[..]
Ik hoop Tinco, maar allochtonen stelen niet in Spangas.
Oh dat wilde ik wel eens zien, maar als het tegelijk met Spangas isquote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef danos het volgende:
Nu op RTL5 Malaika?
Enige vraag is, is het slechter dan Spangangs
Spangas is een ware topserie.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:03 schreef danos het volgende:
Nu op RTL5 Malaika?
Enige vraag is, is het slechter dan Spangangs
En de troetelmocro die als eerst ging staan en zingenquote:Op maandag 25 maart 2013 19:04 schreef Specularium het volgende:
Het volkslied is ook totaal niet geforceerd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik snap nog steeds niet of het nou ECHT Wimlex en Maxima moeten voorstellen of niet?
Ik hoop nog steeds van niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ik snap nog steeds niet of het nou ECHT Wimlex en Maxima moeten voorstellen of niet?
Deef denkt dat het ze echt zijn.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Ja, alleen is Wim ineens 12 stappen in rang gedegradeerd en zit nu bij de genie.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:06 schreef Karina het volgende:
Als ze gespeeld waren dan was het dus slecht gespeeld? Want een genie is hij niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, alleen is Wim ineens 12 stappen in rang gedegradeerd en zit nu bij de genie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Genie_(strijdmachtonderdeel)quote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze gespeeld waren dan was het dus slecht gespeeld? Want een genie is hij niet.
Dit is een woordgrapje toch?quote:Op maandag 25 maart 2013 19:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ze gespeeld waren dan was het dus slecht gespeeld? Want een genie is hij niet.
Hahaha ik wou het net zeggen!quote:Op maandag 25 maart 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
Dat klopt wel, over 10 jaar loopt deze serie nog en zitten ze nog steeds daar op school.
Omdat ze de laatste tijd een cowgirl is.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef Latert het volgende:
Waarom heeft die kut Maya een band om haar poephoofd...
Dan kan Joffrey haar makkelijker vastbinden.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef Latert het volgende:
Waarom heeft die kut Maya een band om haar poephoofd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |