met een vluchtstrook en anwb lalalaquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
My heart is like an open highway
hi5quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik voel je, moet eerder gaan slapen, hoewel dat toch niet gaat lukken
nee daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met een vluchtstrook en anwb lalala
Vind je de muziek ook daadwerkelijk leuk of gaat het je er alleen om hoe ze eruit ziet?quote:
als iemand in haar moet geloven heeft ze dus wel iemand nodigquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je moet in me geloven ik heb niemand niemand nodig
ik ben al fan sinds big splash op tv kwamquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vind je de muziek ook daadwerkelijk leuk of gaat het je er alleen om hoe ze eruit ziet?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben al fan sinds big splash op tv kwam
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie dat stelt niks voor bij jou
gemiddeld 235 per dag
Is je moeder zo kinky dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We hadden het tijdens het eten over mobieltjes die kapot gaan en hoesjes. Dus ik zeg dat ze eigenlijk vrij nutteloos/onhandig/lelijk zijn.
Mijn moeder denkt mooi mee te kunnen praten met ons jongeren en zegt: ''Want zonder hoesje kan je zien hoe kinky je mobiel wel niet is''_________________________________
Heb haar maar even uitgelegd wat het betekent
hahahahahaha wtfquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We hadden het tijdens het eten over mobieltjes die kapot gaan en hoesjes. Dus ik zeg dat ze eigenlijk vrij nutteloos/onhandig/lelijk zijn.
Mijn moeder denkt mooi mee te kunnen praten met ons jongeren en zegt: ''Want zonder hoesje kan je zien hoe kinky je mobiel wel niet is''_________________________________
gvdquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
zoietsquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
Kinky is toch iets met rare seksuele tinten?
Mijn ma is 50, voor haar is alles nieuwquote:
Ik ben een beest in bedquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:20 schreef promisionxexposed het volgende:
Stiekem heeft VA gewoon een kinky mobiel
Wat lief koetsjiekoequote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was ik vroeger, check die swagger..
aaawhquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een heldquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Toen was je nog lief en schattig en blowde je nog niet, omgquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:27 schreef Dientje12 het volgende:
[ afbeelding ]
tonnequote:
En toen had ik nog vriendenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen was je nog lief en schattig en blowde je nog niet, omg
En zaterdag ook alquote:
quote:
quote:
Is een dier hoorquote:
quote:
quote:
Gelukkig, schattig zijn is gefriendzoned worden, die fase heb ik gehadquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:31 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen was je nog lief en schattig en blowde je nog niet, omg
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
Is een dier hoor
En welke studie is je aangeraden?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig, schattig zijn is gefriendzoned worden, die fase heb ik gehad
ik friendzone geen schattige mensenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:33 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gelukkig, schattig zijn is gefriendzoned worden, die fase heb ik gehad
AJ check dezenquote:
Wattan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik friendzone geen schattige mensen
okquote:
okquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ok
Wanneer hoor je er wat van?
JERquote:
je date iedereen die schattig is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik friendzone geen schattige mensen
Nee verkapte verwijzing naar een spel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
verkapte verwijzing naar beyonce![]()
![]()
hey
Niet iedereen mij heeft ze nog niet gedatequote:Op woensdag 20 maart 2013 18:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je date iedereen die schattig is?
ja gaat wel, met jou?quote:
quote:
dan kan je nog beter een verkapte verwijzing naar beyonce doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee verkapte verwijzing naar een spel.
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
verkapte verwijzing naar beyonce![]()
![]()
hey
Omdat?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan kan je nog beter een verkapte verwijzing naar beyonce doen
ohquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee maar je bent wel schattig.
mwa ik vind hem wel wat hebbenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ohja. Maar Beyonces Halo is ook niet zo leuk, vind ik, wat n herrielied is dat.
nee, een van Beyonces minst leuke nummers.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa ik vind hem wel wat hebben
deja vu, irreplaceable en halo vind ik de leukste nummers van haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:44 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, een van Beyonces minst leuke nummers.
Crazy In Love, Deja Vu, Irreplaceable
Halo, If I Were A Boy, Run The World
Die eerste twee ga ik mee akkoord als leukste hits ja, allerleukste leukste nummers zitten op de albumsquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
deja vu, irreplaceable en halo vind ik de leukste nummers van haar
ja ach ik luister het ook maar sporadischquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die eerste twee ga ik mee akkoord als leukste hits ja, allerleukste leukste nummers zitten op de albums
Tsssquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ach ik luister het ook maar sporadisch
ja ehh eigenlijk vanalles welquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:50 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tsss. Wat luister je dan wel dan, voor artiesten?
top40?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ehh eigenlijk vanalles wel
Heb de playlist van tax gejat van spotify
Moet even een hoop muziek veranderen in de playlist want veel is best stom geworden en ik wil andere muziek erbijquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ehh eigenlijk vanalles wel
Heb de playlist van tax gejat van spotify
CAN YOU BLOW MY WHISTLE BABY.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Moet even een hoop muziek veranderen in de playlist want veel is best stom geworden en ik wil andere muziek erbij
Nee die komt er echt niet meer in... beter voor ons beidequote:Op woensdag 20 maart 2013 18:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
CAN YOU BLOW MY WHISTLE BABY.
Ohnee
Ah OK.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook maar luister ook vaak dingen als u2 enzo
Ik zal eens kijken maar als ik een leuk lied hoor op de radio vergeet ik de naam altijd meteenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee die komt er echt niet meer in... beter voor ons beide
Nee als je nummers hebt die je er tussen wilt zeg het even
Ze wil Deja Vu en Irreplaceable er bij.quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee die komt er echt niet meer in... beter voor ons beide
Nee als je nummers hebt die je er tussen wilt zeg het even
Gelijk whatsappenquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken maar als ik een leuk lied hoor op de radio vergeet ik de naam altijd meteen
ik zoek nog een vervangen voor octoquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
• Solliciteren
• Vul onderstaande gegevens in en solliciteer naar de functie van Object Beveiliger bij "Beveiligings bedrijf".
•
Zucht... daar gaan we weer
Kan niet wachten op de dag dat ik eindelijk niet meer hoef te solliciteren
wat schuift hetquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik zoek nog een vervangen voor octo
succes, zou lekker zijn voor je als het eens luktquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:59 schreef Taexon het volgende:
• Solliciteren
• Vul onderstaande gegevens in en solliciteer naar de functie van Object Beveiliger bij "Beveiligings bedrijf".
Zucht... daar gaan we weer
Kan niet wachten op de dag dat ik eindelijk niet meer hoef te solliciteren
Dankje, nadeel is dat ik via dit bedrijf kans heb dat ik in supermarkten en dergelijke ook ingezet word.. maarja beter dan het magazijnquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
succes, zou lekker zijn voor je als het eens lukt
nja dan kan je tenminste beveiligen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje, nadeel is dat ik via dit bedrijf kans heb dat ik in supermarkten en dergelijke ook ingezet word.. maarja beter dan het magazijn
NEEM GVD NU EEN MANDJE MEE JA!
Daarom, betaald stukken beter en ben tenminste onder de mensen danquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja dan kan je tenminste beveiligen.
NEE IK HAAT DIE KUTMANDJES EN IK HOEF MAAR 1 DING
Precies ik hoop het voor jequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom, betaald stukken beter en ben tenminste onder de mensen dan
Dat hoor je inderdaad altijd zoveel mensen zeggenmaar ik ben dan weer het makke schaap die zoiets heeft van oke oke huisregels ditdat laten we dan maar voor dat ene ding even een mandje pakken
Klopt, ik doe het ook niet als er geen beveiliger staat hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Precies ik hoop het voor je
Haha hier hebben we geen beveiligers in supermarkten dus ik ben badass en neem geen mandje mee voor 1 ding
Owwja als rock niet meegaat gaan we dan alsnog flurry halen?
Tenzij je te lui bent en op bed blijft liggen na een uur zoiets hebt van laatmaar weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, ik doe het ook niet als er geen beveiliger staat hoor
ja is goed hoor
Zomaar ben ik luiquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tenzij je te lui bent en op bed blijft liggen na een uur zoiets hebt van laatmaar weer
hallo vrijdag was je ook te lui om naar de c1000 te gaan en duurde ook anderhalf uur voordat we eindelijk gingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zomaar ben ik luidat is altijd in overleg ja
Flurry halen voordat we richting boven gaan dus!
Die mensen zijn vervelend jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankje, nadeel is dat ik via dit bedrijf kans heb dat ik in supermarkten en dergelijke ook ingezet word.. maarja beter dan het magazijn
NEEM GVD NU EEN MANDJE MEE JA!
Die vind ik juist leuker dan de Nederlandse versiequote:
is er een Nederlandse versie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Die vind ik juist leuker dan de Nederlandse versie
ik denk dat je deze bedoeltquote:
Nee we moesten wachten tot de keuken vrij wasquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hallo vrijdag was je ook te lui om naar de c1000 te gaan en duurde ook anderhalf uur voordat we eindelijk gingen
Ja en daarna Ratjes kijken
klinkt als een kutfilmquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
Jersey Girl? Niemand die weet of het een film is waar ik mijn avond aan kan verspillen?
Hahaha ach zo erg vond ik het niet hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee we moesten wachten tot de keuken vrij wasoke en had geen zin maarja
Ja is goed![]()
Leuke lieve film, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
Jersey Girl? Niemand die weet of het een film is waar ik mijn avond aan kan verspillen?
OMG JA.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:25 schreef JRRY het volgende:
ja met JLo dus dat vinden wij leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG JA.
als het die ene is dat ik denk dat het is
OK. Het meisje is JLoquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:27 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Leuke lieve film, maar meer ook niet.
Acteerwerk is leuk.
Het meisje is zeer aandoenlijk.
Verhaal standaard, maar heb me zeker vermaakt.
Heerlijke romantische film
3*
ja daaromquote:
Eetse nogmaalsquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hahaha ach zo erg vond ik het niet hoor
Yayy
Even eten
Ga iets doenquote:
Maar wat? Dat is een beetje de vraagquote:
Een film kijkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wat? Dat is een beetje de vraag
Heb er de laatste tijd genoeg binnengehaald, even kijkenquote:
sjokolaquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
Vandaag was ik bij de AH in Nijmegen. En daar hadden ze de nieuwe côte d'or chocolade wel, met die zandkoekjes. En ze zijn in de bonus dus ik moest er wel nog een meenemenNu heb ik lekkah veel chocolade
ga jersey girl kijken, dan kijken we dezelfde filmquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er de laatste tijd genoeg binnengehaald, even kijken
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
Vandaag was ik bij de AH in Nijmegen. En daar hadden ze de nieuwe côte d'or chocolade wel, met die zandkoekjes. En ze zijn in de bonus dus ik moest er wel nog een meenemenNu heb ik lekkah veel chocolade
hoeveel ruimte neemt dat wel niet in?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 84 Full HD films op mijn PC
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:37 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
hoeveel ruimte neemt dat wel niet in?
Toy storyquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke zal ik kijken? Ik heb Kick-Ass ook nog, maar die staat nog in mijn downloads.
[ afbeelding ]
Heb gisteren deel 1 nog gezien, maar voor 2 gaan?quote:
P. Sherman 42 Wallaby Way Sydneyquote:
berlinerbolquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
En ze hadden ook van die donuts met jam erin. Dus zonder zo'n gat. Daar had ik er twee van, en ook nog een 30 cm subway.
En dat at ik net voor het etenIk heb maar drie stukjes pizza op
!
ja ik weet niet. Volgens mij noemen ze het ook wel doughnuts ofzoquote:
Ja doequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb gisteren deel 1 nog gezien, maar voor 2 gaan?
watquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
P. Sherman 42 Wallaby Way Sydney
Het adres van de tandarts waar Nemo in het aquarium zatquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het adres van de tandarts waar Nemo in het aquarium zat
Die is zo vaak herhaald en ik heb de film zovaak gezien dat als je het over 30 jaar vraagt ik het weetquote:
Dan zal ik het je over 30 jaar weer vragenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die is zo vaak herhaald en ik heb de film zovaak gezien dat als je het over 30 jaar vraagt ik het weet
Welke? Die in centrumquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:35 schreef supersof het volgende:
Er van uitgaande dat ik over 30 jaar nog contact met je hebquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Dan zal ik het je over 30 jaar weer vragen
oh haha apart, bij ons heten die dingen berlinerbollenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik weet niet. Volgens mij noemen ze het ook wel doughnuts ofzoIk weet niet wij hebben ze niet
Ik weet niet. Die grote bij de Oranjesingelquote:
Ja dan niet hequote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat ik over 30 jaar nog contact met je heb
Austin Powers Goldmemberquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Welke zal ik kijken? Ik heb Kick-Ass ook nog, maar die staat nog in mijn downloads.
[ afbeelding ]
Heb ik met Beyonce en Nelly Furtadoquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:44 schreef supersof het volgende:
Zo blij als The Script op de radio komt![]()
ga je straks jersey girl kijken?quote:
Ik vind die in het centrum (die in het oude gebouw daar zit) niet heel groot tbhquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet. Die grote bij de Oranjesingel
GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE ITquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:50 schreef Amoeba het volgende:
ZO BLIJ ALS TAME IMPALA OP DE RADIO KOMT
Ik houd van dat nummer. Gewoon Lonerismquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT GOTTA BE ABOVE IT
Naja best groot voor een centrum ahquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind die in het centrum (die in het oude gebouw daar zit) niet heel groot tbh
of was je in een andere
in lely zit een grotere in centurm hoorquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Naja best groot voor een centrum ah
quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
SEX / Tja, dan moet je weer beffen
Vginy
nee pielemuis is leuk wil je zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:55 schreef promisionxexposed het volgende:
SEX / Tja, dan moet je weer beffen
Vginy
Oh nu weet ik eindelijk hoe dat nummer heetquote:
neequote:
nee dat is ook niet leukquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee pielemuis is leuk wil je zeggen
Vind je het een leuk nummer?quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Oh nu weet ik eindelijk hoe dat nummer heet
Prima nummer, niet helemaal binnen mijn straatje, maar achquote:
die is stomquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof ken je ook AH Dalseweg in Nijmegen? Bij de begraafplaats? Daar was ik laatst nog
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sof ken je ook AH Dalseweg in Nijmegen? Bij de begraafplaats? Daar was ik laatst nog
blijkbaar wel je was ook bij die andere ahquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee.
Want ik kom nooit in Nijmegen.
Ja soms wel lekkerrrquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima nummer, niet helemaal binnen mijn straatje, maar ach
Nee..quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
blijkbaar wel je was ook bij die andere ah
ben ik volgens mij nooit geweest idk for surequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
AH XL aan de st. Jacobslaan gewoon toch
Even helikopterren met mijn pielemuis klinkt anders wel heel netjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
nee please stahpquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Even helikopterren met mijn pielemuis klinkt anders wel heel netjes
godsamme
allemaal op de radio? 3 leuke liedjes achter elkaar? waar?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef supersof het volgende:
Right from the stars, you were a thief you stole my heart. And I was willing victim
Qmusic ofcquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
allemaal op de radio? 3 leuke liedjes achter elkaar? waar?
Nah ik eigenlijk nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
Ik vind het zo saai als ik zelf muziek op zet. Dan heb je niet die pratende mensen er tussen door enzo. Dat vind ik juist leuk
ik heb daar juist een hekel aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
Ik vind het zo saai als ik zelf muziek op zet. Dan heb je niet die pratende mensen er tussen door enzo. Dat vind ik juist leuk
Gewoon, soort gezelligheid ofzo.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb daar juist een hekel aanwat vind je daar leuk aan dan?
gezellig die mensen die pratenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik heb daar juist een hekel aanwat vind je daar leuk aan dan?
BOEHquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:08 schreef supersof het volgende:
oh noes, justin biebah. Nu gaan die meisjes bellen enzo, omdat je kaarten kunt winnen en een meet en greet.
Ja ga ik doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:08 schreef JRRY het volgende:
doei, tv kijken en ga vooral haten op Beyonce, haters maken haar populairder![]()
sof wel Jersey Girl kijken he, dan kunnen we napraten straks
veel gepraat op de radioquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:07 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
[..]
daar heb je toch die muziek voor
Zei je net niet stahpquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gisteren echt omg ik ging stuk
wiequote:Op woensdag 20 maart 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Troll ik heb een nieuwe zanger ontdekt
ja maar ik vond het wel grappigquote:
Nouquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik vond het wel grappig
"Waarom zit Tax niet naast je"
"Tax is gewoon thuis toch"
Ik zag hem gewoon echt nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sorry maar het was gewoon zo droog
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar ik vond het wel grappig
"Waarom zit Tax niet naast je"
"Tax is gewoon thuis toch"
Met je roze dekensquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
*Tax ligt op de achtergrond gewoon in bed ditdat*
hoiquote:
Ja.quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:56 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat Tame Impala K U T is, Amoeba.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Amoeba het volgende:
Waarom luister ik Be Above It van Tame Impala op 60 kbit youtube shit terwijl ik hem ook op V I N Y L heb, Hypo?
want?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Mijn vrienden zijn zwakbegaafd.
Pas jij prima bij dusquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze hebben mijn kaasouflés weten te verneuken, dus nu zit mijn frituur vol kaas.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze hebben mijn kaasouflés weten te verneuken, dus nu zit mijn frituur vol kaas.
soort zoekt soortquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
kaassouffléquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ik schijt in je bek vie4ze skinheadquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
Te laat volgende keer beter
Een beetje makkelijke grap wel.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
[..]
Te laat volgende keer beter
Ik lach ze niet uit, ik zeg alleen dat tax met roze dekens heel cool was ditdatquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lach mijn dekens niet uit
Ik heb met rockiejjj bitterballen laten ontploffenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
af en toe is ie schijtirritantquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
[..]
Jullie mogen mijnheer Pepperoni niet zo?
Jij bent kut. Vagina. Clitoris. Aids.quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
omdat Tame Impala K U T is, Amoeba.
FLIKKER OP MET JE WISKUNDEquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:19 schreef Amoeba het volgende:
Een oplossingskromme raakt de lijn k in het punt (6,0). OMG WAT EENVOUDIG
2 trollies 1 haai?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik schijt in je bek vie4ze skinhead
Jij ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
af en toe is ie schijtirritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |