met een vluchtstrook en anwb lalalaquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef promisionxexposed het volgende:
My heart is like an open highway
hi5quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik voel je, moet eerder gaan slapen, hoewel dat toch niet gaat lukken
nee daar doe ik niet aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:05 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
met een vluchtstrook en anwb lalala
Vind je de muziek ook daadwerkelijk leuk of gaat het je er alleen om hoe ze eruit ziet?quote:
als iemand in haar moet geloven heeft ze dus wel iemand nodigquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je moet in me geloven ik heb niemand niemand nodig
ik ben al fan sinds big splash op tv kwamquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Vind je de muziek ook daadwerkelijk leuk of gaat het je er alleen om hoe ze eruit ziet?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik ben al fan sinds big splash op tv kwam
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:15 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zie dat stelt niks voor bij jou
gemiddeld 235 per dag
Is je moeder zo kinky dan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We hadden het tijdens het eten over mobieltjes die kapot gaan en hoesjes. Dus ik zeg dat ze eigenlijk vrij nutteloos/onhandig/lelijk zijn.
Mijn moeder denkt mooi mee te kunnen praten met ons jongeren en zegt: ''Want zonder hoesje kan je zien hoe kinky je mobiel wel niet is''_________________________________
Heb haar maar even uitgelegd wat het betekent
hahahahahaha wtfquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
We hadden het tijdens het eten over mobieltjes die kapot gaan en hoesjes. Dus ik zeg dat ze eigenlijk vrij nutteloos/onhandig/lelijk zijn.
Mijn moeder denkt mooi mee te kunnen praten met ons jongeren en zegt: ''Want zonder hoesje kan je zien hoe kinky je mobiel wel niet is''_________________________________
gvdquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
zoietsquote:Op woensdag 20 maart 2013 18:17 schreef Dientje12 het volgende:
Kinky is toch iets met rare seksuele tinten?
Mijn ma is 50, voor haar is alles nieuwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |