Nopequote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
Durf je geen penis en vagina te zeggen of wat?!
Hihi je zei vieze woordjes xDquote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
Durf je geen penis en vagina te zeggen of wat?!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Wat vinden jullie?
Maar ik vind het niet fijn of lekker?
Tja, dat is ook de reden dat ik het doe, maar fijn vinden is een tweede.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het is voor wat hoort wat. Als jij het lekker vindt om gepijpt te worden dan is het wel net zo netjes om dan je vrouwtje ook oraal te bevredigen.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
quote:
Doet het je niets dat ze ervan geniet?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De geur en smaak is niks mis mee, maar ik loop er niet geil van. Tis dat de vrouw er zo nat en geil van wordt, dat helpt mij dan weer in verdere stadia van de seks
Dat is de bedoeling, ik vind het leuk hoor om haar te plezieren. Maar het doet mijzelf verder niet zoveel.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doet het je niets dat ze ervan geniet?
HOAX jij zuigt geen pielemuizen!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het nog leuker om te doen dan om te ontvangen.
Wat??! Ik hoor je vaag, Ina.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |