Nopequote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
Durf je geen penis en vagina te zeggen of wat?!
Hihi je zei vieze woordjes xDquote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
Durf je geen penis en vagina te zeggen of wat?!
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Wat vinden jullie?
Maar ik vind het niet fijn of lekker?
Tja, dat is ook de reden dat ik het doe, maar fijn vinden is een tweede.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het is voor wat hoort wat. Als jij het lekker vindt om gepijpt te worden dan is het wel net zo netjes om dan je vrouwtje ook oraal te bevredigen.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
quote:
Doet het je niets dat ze ervan geniet?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De geur en smaak is niks mis mee, maar ik loop er niet geil van. Tis dat de vrouw er zo nat en geil van wordt, dat helpt mij dan weer in verdere stadia van de seks
Dat is de bedoeling, ik vind het leuk hoor om haar te plezieren. Maar het doet mijzelf verder niet zoveel.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doet het je niets dat ze ervan geniet?
HOAX jij zuigt geen pielemuizen!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het nog leuker om te doen dan om te ontvangen.
Wat??! Ik hoor je vaag, Ina.quote:
Precies dit, maar dan andersomquote:Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Als m'n partner bv zou zeggen dat hij pijpen niet interessant vindt, dan ga ik het niet elke keer doen. Het wind mij op dat ik hem kan plezieren.
Dus als dat er niet is, dan ga ik het niet doen omdat ik het zelf zo fantastisch vind. Maar ik heb er ook zeker geen problemen mee
Nouja ik ervaar het niet als tegenprestatie voor het beffen hoorquote:
Maar stel het zou de man niets doen? zou je er dan ook zo geil van worden? Gewoon puur door de actie die je doet?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk vind ik pijpen echt geweldig. Ik word er zelf juist erg geil van, vooral als de man ligt/zit/staat te genieten.
Minder, veel minder. Het heeft ook weinig zin om iets te doen waar iemand niet van geniet, dus dan zou ik het sowieso eigenlijk niet doen. Het moet wel welkom zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel het zou de man niets doen? zou je er dan ook zo geil van worden? Gewoon puur door de actie die je doet?
Dat geldt voor iedereen wel...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel het zou de man niets doen? zou je er dan ook zo geil van worden? Gewoon puur door de actie die je doet?
mwahquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen wel...
Denk / hoop ik.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
HOAX jij zuigt geen pielemuizen!
Eens met dit wijfje.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Vind het altijd wel heel jammer als ik niet mag.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef NomanIW het volgende:
Vind het wel lekker om te doen... Kan der overal wel likken en zoenen. Dus daar uiteraard ook.
Zelf is mn huidige vriendin er niet zo kapot van, die is meer van het groffe neuk en vingerwerk. Dus het gebeurt wel, maar best weinig eigenlijk... Likken aan iemand die er kriebelig van wordt schiet niet op. Vorige vriendin had er ook niks mee.
Vrouwen.....
Precies!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het altijd wel heel jammer als ik niet mag.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef Flurry het volgende:
Urine- of poepgeur tempert mijn enthousiasme enorm
Je moet wel een beetje de balans bijhouden.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef NanKing het volgende:
Meh hoe kun je bij seks nou denken, voor wat hoort wat?
Nee, maar dat zou met andere seksuele handelingen niet anders zijn. Ik zou het wel heel erg jammer vinden, dat mijn lolletje verpest wordt omdat hij er niet leuk op reageertquote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Als ik zin heb in koehandel dan pak ik dit uit het nachtkastje.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef NanKing het volgende:
Meh hoe kun je bij seks nou denken, voor wat hoort wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zin heb in seks dan doe ik wat ik lekker vind en verder niets. Als ik geen zin heb in het hele lichaam van een vrouw dan kan ik er beter maar helemaal niet mee het bed in duiken. Dat doe ik dan ook niet meer sinds mijn 20e of zo.
Overigens, toen ik 20 was had je nog jongens die het idee van orale seks niet aanstond en het dus niet deden. Dat leek zelfs de meerderheid. Tegenwoordig schijnen jongens te denken dat het normaal is en dat het moet. Maar we kunnen nou eenmaal niet allemaal even enthousiaste minnaars zijn en het lijkt me dat je je er beter bij neer kunt leggen dat niet alles erin zit. Ik geloof ook niet dat je haar een fantastische ervaring onthoudt als je het toch niet met plezier deed, ik denk niet dat je er dan goed in kunt worden.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Jij.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh het is niet zozeer een kwestie van niet mogen gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zeurt eigenlijk want ik bespeur eigenlijk dat jij liever van eenrichtingsverkeer houdt op sex gebied.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik zelf vind dat het er maar bij hoort, en omdat de vrouw jouw pielemuis oraal pleziert moet jij hetzelfde doen bij haar vginy. Maar ik vind het niet fijn of lekker?
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Voor de vrouwelijke fokkers: draai de woorden pielemuis en vginy maar om
Dat heb ik ook wel, ik geef gewoon even hier aan dat ik er niet voor wakker wil gemaakt worden nachts 'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zeurt eigenlijk want ik bespeur eigenlijk dat jij liever van eenrichtingsverkeer houdt op sex gebied.
Laat mij je dit advies geven:
Hoe lelijk jij ook bent (er zijn natuurlijk grenzen), als meisjes doorkrijgen dat jij een " befmaster "bent dan zal je aan aandacht van het vrouwelijk schoon totaal geen gebrek hebben.
Neem dat maar van mij aan!
Misschien MOET je dat je even bij je bedpartner doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, ik geef gewoon even hier aan dat ik er niet voor wakker wil gemaakt worden nachts '
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Niks mis met beffen! Lekker je befpartner laten kronkelen en gillen, what's not to like?
Dit, soms wel irriterend.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
Ik bef m'n meisje liever dan dat ze mij pijpt.
quote:
Tuinbroekje dan ook aan dames?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Dat inderdaad. Ik krijg dan altijd van die reacties van wat heerlijk, wat doe je dat goddelijk, het is dat je zo fantastisch neukt anders mocht je nog uren doorgaan, ik wist niet dat iets zo lekker kon voelen en hoe weet jij toch zo goed wat een vrouw lekker vindt etc, en ik dan van 'oh, vond jij het ook lekker?'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:32 schreef NomanIW het volgende:
Ik vind het gewoon lekker om aan een kut te likken, zonder zemelverhalen over genietende partners (hetgeen ik sws een stom woord vind voor iemand die nog op eigen kracht een stijve of een natte kan produceren, maar das een kwestie van smaak).
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef Franknfurter het volgende:
Jordy van loon had hier ooit een mooie quote over
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik krijg dan altijd van die reacties van wat heerlijk, wat doe je dat goddelijk, het is dat je zo fantastisch neukt anders mocht je nog uren doorgaan, ik wist niet dat iets zo lekker kon voelen en hoe weet jij toch zo goed wat een vrouw lekker vindt etc, en ik dan van 'oh, vond jij het ook lekker?'.
quote:Het is nog vrij onbekend, maar steeds meer mensen krijgen keelkanker door orale seks. Sommige experts vrezen zelfs een epidemie.
Elk jaar krijgt een kleine 500 mensen keelkanker. De voornaamste redenen zijn nu nog roken en drinken, maar de groep die de kanker ontwikkelt door orale seks groeit.
"Momenteel is dat nog 30 procent, maar orale seks kan wel eens de grootste veroorzaker van keelkanker worden", voorspelt professor René Leemans, hoofd Keel-, Neus- en Oorheelkunde van het VUmc, tegenover EditieNL.
Groot gezondheidsprobleem
In Amerika is orale seks nu al de grootste veroorzaker van keelkanker. "80 procent van de keelkanker-patiënten heeft de ziekte gekregen door orale seks. De verwachting is dat we Amerika achterna gaan."
De kanker wordt veroorzaakt door het het humaan papillomavirus: HPV-virus. Zowel mannen als vrouwen hebben dat virus in hun lichaam zitten. Een aantal typen kan kanker veroorzaken. Bij vrouwen is dat vooral baarmoedershalskanker.
Meer vaccinaties nodig
Meisjes vanaf 13 jaar worden ingeeïnt tegen het virus om kanker te voorkomen. Het is volgens professor Leemans niet nodig om ook jongens te gaan inenten.
Volgens hem is het vooral belangrijk dat meer meisjes gevaccineerd worden. "Nu wordt nog maar de helft van de meisjes gevaccineerd. Als veel meer meisjes gevaccineerd worden, kunnen we het virus sneller uitbannen."
Veilige seks
Een andere oplossing is om orale seks altijd veilig te doen. GGD Nederland adviseert altijd een condoom of beflapje te gebruiken. En wie helemaal geen risico wil lopen, kan maar het beste helemaal maar stoppen met orale seks.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |