Nopequote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
Durf je geen penis en vagina te zeggen of wat?!
Hihi je zei vieze woordjes xDquote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Wat vinden jullie?
Maar ik vind het niet fijn of lekker?
Tja, dat is ook de reden dat ik het doe, maar fijn vinden is een tweede.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het is voor wat hoort wat. Als jij het lekker vindt om gepijpt te worden dan is het wel net zo netjes om dan je vrouwtje ook oraal te bevredigen.
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
quote:
Doet het je niets dat ze ervan geniet?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee.
De geur en smaak is niks mis mee, maar ik loop er niet geil van. Tis dat de vrouw er zo nat en geil van wordt, dat helpt mij dan weer in verdere stadia van de seks
Dat is de bedoeling, ik vind het leuk hoor om haar te plezieren. Maar het doet mijzelf verder niet zoveel.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Doet het je niets dat ze ervan geniet?
HOAX jij zuigt geen pielemuizen!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Ik vind het nog leuker om te doen dan om te ontvangen.
Wat??! Ik hoor je vaag, Ina.quote:
Precies dit, maar dan andersomquote:Op maandag 11 maart 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:
Als m'n partner bv zou zeggen dat hij pijpen niet interessant vindt, dan ga ik het niet elke keer doen. Het wind mij op dat ik hem kan plezieren.
Dus als dat er niet is, dan ga ik het niet doen omdat ik het zelf zo fantastisch vind. Maar ik heb er ook zeker geen problemen mee
Nouja ik ervaar het niet als tegenprestatie voor het beffen hoorquote:
Maar stel het zou de man niets doen? zou je er dan ook zo geil van worden? Gewoon puur door de actie die je doet?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:09 schreef Fera het volgende:
Persoonlijk vind ik pijpen echt geweldig. Ik word er zelf juist erg geil van, vooral als de man ligt/zit/staat te genieten.
Minder, veel minder. Het heeft ook weinig zin om iets te doen waar iemand niet van geniet, dus dan zou ik het sowieso eigenlijk niet doen. Het moet wel welkom zijn natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel het zou de man niets doen? zou je er dan ook zo geil van worden? Gewoon puur door de actie die je doet?
Dat geldt voor iedereen wel...quote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar stel het zou de man niets doen? zou je er dan ook zo geil van worden? Gewoon puur door de actie die je doet?
mwahquote:Op maandag 11 maart 2013 15:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen wel...
Denk / hoop ik.
Zeg ik toch ook niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:52 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
HOAX jij zuigt geen pielemuizen!
Eens met dit wijfje.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Vind het altijd wel heel jammer als ik niet mag.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:33 schreef NomanIW het volgende:
Vind het wel lekker om te doen... Kan der overal wel likken en zoenen. Dus daar uiteraard ook.
Zelf is mn huidige vriendin er niet zo kapot van, die is meer van het groffe neuk en vingerwerk. Dus het gebeurt wel, maar best weinig eigenlijk... Likken aan iemand die er kriebelig van wordt schiet niet op. Vorige vriendin had er ook niks mee.
Vrouwen.....
Precies!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vind het altijd wel heel jammer als ik niet mag.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef Flurry het volgende:
Urine- of poepgeur tempert mijn enthousiasme enorm
Je moet wel een beetje de balans bijhouden.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef NanKing het volgende:
Meh hoe kun je bij seks nou denken, voor wat hoort wat?
Nee, maar dat zou met andere seksuele handelingen niet anders zijn. Ik zou het wel heel erg jammer vinden, dat mijn lolletje verpest wordt omdat hij er niet leuk op reageertquote:Op maandag 11 maart 2013 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet. Als ik zin heb in koehandel dan pak ik dit uit het nachtkastje.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef NanKing het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik zin heb in seks dan doe ik wat ik lekker vind en verder niets. Als ik geen zin heb in het hele lichaam van een vrouw dan kan ik er beter maar helemaal niet mee het bed in duiken. Dat doe ik dan ook niet meer sinds mijn 20e of zo.
Overigens, toen ik 20 was had je nog jongens die het idee van orale seks niet aanstond en het dus niet deden. Dat leek zelfs de meerderheid. Tegenwoordig schijnen jongens te denken dat het normaal is en dat het moet. Maar we kunnen nou eenmaal niet allemaal even enthousiaste minnaars zijn en het lijkt me dat je je er beter bij neer kunt leggen dat niet alles erin zit. Ik geloof ook niet dat je haar een fantastische ervaring onthoudt als je het toch niet met plezier deed, ik denk niet dat je er dan goed in kunt worden.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
Jij.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oh het is niet zozeer een kwestie van niet mogen gelukkig.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je zeurt eigenlijk want ik bespeur eigenlijk dat jij liever van eenrichtingsverkeer houdt op sex gebied.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik zelf vind dat het er maar bij hoort, en omdat de vrouw jouw pielemuis oraal pleziert moet jij hetzelfde doen bij haar vginy. Maar ik vind het niet fijn of lekker?
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Voor de vrouwelijke fokkers: draai de woorden pielemuis en vginy maar om
Dat heb ik ook wel, ik geef gewoon even hier aan dat ik er niet voor wakker wil gemaakt worden nachts 'quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je zeurt eigenlijk want ik bespeur eigenlijk dat jij liever van eenrichtingsverkeer houdt op sex gebied.
Laat mij je dit advies geven:
Hoe lelijk jij ook bent (er zijn natuurlijk grenzen), als meisjes doorkrijgen dat jij een " befmaster "bent dan zal je aan aandacht van het vrouwelijk schoon totaal geen gebrek hebben.
Neem dat maar van mij aan!
Misschien MOET je dat je even bij je bedpartner doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:54 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, ik geef gewoon even hier aan dat ik er niet voor wakker wil gemaakt worden nachts '
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:08 schreef MultiBanaan het volgende:
Niks mis met beffen! Lekker je befpartner laten kronkelen en gillen, what's not to like?
Dit, soms wel irriterend.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:44 schreef pl4kkie het volgende:
Ik bef m'n meisje liever dan dat ze mij pijpt.
quote:
Tuinbroekje dan ook aan dames?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Dat inderdaad. Ik krijg dan altijd van die reacties van wat heerlijk, wat doe je dat goddelijk, het is dat je zo fantastisch neukt anders mocht je nog uren doorgaan, ik wist niet dat iets zo lekker kon voelen en hoe weet jij toch zo goed wat een vrouw lekker vindt etc, en ik dan van 'oh, vond jij het ook lekker?'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:32 schreef NomanIW het volgende:
Ik vind het gewoon lekker om aan een kut te likken, zonder zemelverhalen over genietende partners (hetgeen ik sws een stom woord vind voor iemand die nog op eigen kracht een stijve of een natte kan produceren, maar das een kwestie van smaak).
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:18 schreef Franknfurter het volgende:
Jordy van loon had hier ooit een mooie quote over
quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik krijg dan altijd van die reacties van wat heerlijk, wat doe je dat goddelijk, het is dat je zo fantastisch neukt anders mocht je nog uren doorgaan, ik wist niet dat iets zo lekker kon voelen en hoe weet jij toch zo goed wat een vrouw lekker vindt etc, en ik dan van 'oh, vond jij het ook lekker?'.
quote:Het is nog vrij onbekend, maar steeds meer mensen krijgen keelkanker door orale seks. Sommige experts vrezen zelfs een epidemie.
Elk jaar krijgt een kleine 500 mensen keelkanker. De voornaamste redenen zijn nu nog roken en drinken, maar de groep die de kanker ontwikkelt door orale seks groeit.
"Momenteel is dat nog 30 procent, maar orale seks kan wel eens de grootste veroorzaker van keelkanker worden", voorspelt professor René Leemans, hoofd Keel-, Neus- en Oorheelkunde van het VUmc, tegenover EditieNL.
Groot gezondheidsprobleem
In Amerika is orale seks nu al de grootste veroorzaker van keelkanker. "80 procent van de keelkanker-patiënten heeft de ziekte gekregen door orale seks. De verwachting is dat we Amerika achterna gaan."
De kanker wordt veroorzaakt door het het humaan papillomavirus: HPV-virus. Zowel mannen als vrouwen hebben dat virus in hun lichaam zitten. Een aantal typen kan kanker veroorzaken. Bij vrouwen is dat vooral baarmoedershalskanker.
Meer vaccinaties nodig
Meisjes vanaf 13 jaar worden ingeeïnt tegen het virus om kanker te voorkomen. Het is volgens professor Leemans niet nodig om ook jongens te gaan inenten.
Volgens hem is het vooral belangrijk dat meer meisjes gevaccineerd worden. "Nu wordt nog maar de helft van de meisjes gevaccineerd. Als veel meer meisjes gevaccineerd worden, kunnen we het virus sneller uitbannen."
Veilige seks
Een andere oplossing is om orale seks altijd veilig te doen. GGD Nederland adviseert altijd een condoom of beflapje te gebruiken. En wie helemaal geen risico wil lopen, kan maar het beste helemaal maar stoppen met orale seks.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 14 maart 2013 22:29 schreef Franknfurter het volgende:
Alle mannen hier die fan zijn van beffenik kan jullie vertellen dat het gewaardeerd wordt hoor
Ja ik moet ook altijd lachen als ik mn verbaasde hoofd tussen die dijtjes visualiseer.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:54 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik krijg dan altijd van die reacties van wat heerlijk, wat doe je dat goddelijk, het is dat je zo fantastisch neukt anders mocht je nog uren doorgaan, ik wist niet dat iets zo lekker kon voelen en hoe weet jij toch zo goed wat een vrouw lekker vindt etc, en ik dan van 'oh, vond jij het ook lekker?'.
Lezen blijft lastigquote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:15 schreef NanKing het volgende:
Piet, je zit verkeerd. Het gaat over beffen hier.
:p
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Knip
Anders laat je m gewoon met een stijve en blauwe ballen achter, zodat ie het zelf mag afmaken?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 14:20 schreef single_queen het volgende:
Oh geweldig om te doen!!!! Wel schoon idd, anders begin ik er niet aan. Vooral leuk als de heer in kwestie ook laat merken welke moves hij het lekkerst vindt (geen aanwijzingen perse, maar ademhaling, hijgen en kreunen). En als hij dan na afloop niet meer kan praten en spieren heeft verrekt dus alleen maar tegen me aankruipt als naspel, ben ik intens gelukkig... :-). Maar ik maak het alleen af als ik in een relatie zit... Een soort bonus. ;-)
Leuk als je aan tie-teasen doet. Partner vastbinden op bed, tot het randje brengen en dan tv gaan kijken. Herhalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Anders laat je m gewoon met een stijve en blauwe ballen achter, zodat ie het zelf mag afmaken?
Haha, met afmaken bedoel ik klaarkomen door het pijpen (dat vind ik heel intiem) - anders gewoon verder teasen en uiteraard wel afmaken met neuken (met condoom).quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Anders laat je m gewoon met een stijve en blauwe ballen achter, zodat ie het zelf mag afmaken?
Je moet het ook niet doen bij mensen die niet zindelijk zijn.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:37 schreef Flurry het volgende:
Heerlijk, mits een beetje schoon. Urine- of poepgeur tempert mijn enthousiasme enorm
Of vietnamees hebben gegetenquote:Op zondag 17 maart 2013 19:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je moet het ook niet doen bij mensen die niet zindelijk zijn.
Ik ben er best goed in, zeer goed eigenlijk. Het vrouwelijk plezier is dan ook zeer hoog. Ik vind het zelf alleen niet zo super veel aan.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:21 schreef Robbedoes32 het volgende:
Als je het goed doet en de ontvanger ervan aan het genieten is, is het juist erg leuk om te doenDus ik stel voor dat TS ergens een cursus oraal verwennen gaat volgen
quote:Op zondag 17 maart 2013 21:42 schreef Aap1000 het volgende:
Ik ben er best goed in, zeer goed eigenlijk.
Voor wat hoort wat?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:39 schreef HarryVanDeSunwep het volgende:
Het is voor wat hoort wat. Als jij het lekker vindt om gepijpt te worden dan is het wel net zo netjes om dan je vrouwtje ook oraal te bevredigen. Heb vriendinnen gehad die van neuken niet klaar kwamen maar als ik met m'n tong tekeer ging was het hek van de dam. Nou dan neuken we toch niet, er zijn relaxtere manier om aan je gerief te komen.
Idem.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Zelf ben ik biseksueel en ik moet zeggen dat het altijd lekker is om een poesje te likken. Daarnaast moet ik zeggen dat het ook niet erg is om een man stevig te pijpen.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:37 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Idem.
Maargoed, ik vind gebeft worden dan ook niks aan eigenlijk. Beffen en pijpen doe ik graag
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
Beffen is lekker om te doen, heerlijk zo'n lichaam dat kronkelt van genot door jouw gelik.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
Beffen is lekker om te doen, heerlijk zo'n lichaam dat kronkelt van genot door jouw gelik.
Ik hoor het wel vaker in mijn omgeving voorbij komen dat marktplaats principequote:Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef PBateman1978 het volgende:
Het is een soort marktplaats bij jullie in bed TS?
Zij doet dit dus nu moet ik dat?
quote:Op donderdag 21 maart 2013 15:02 schreef Metro2005 het volgende:
Een vrouw die niet pijpt in een relatie is gauw exitquote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik vind het echt niet erg om wat vaker te moeten beffen dan ik gepijpt wordt, maar het moet niet helemaal scheef lopen. Een maat van me was al een jaar lang aan het beffen maar zij verdomde het om te pijpen, dan zou ik er ook gewoon mee ophouden
Tenzij je een of andere traumatische verkrachtervaring hebt gehad, vind ik ook niet dat er een excuus is om niet te pijpen in een relatie. Volgens die vriend leek het haar vies, leek want ze had het nog niet eens geprobeerd. Dat vind ik echt een nare houding, alsof je je vriend gewoon niks gunt. Het is namelijk niet alsof hij die grot van haar nou zo lekker vind om te etenquote:Op maandag 1 april 2013 19:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Een vrouw die niet pijpt in een relatie is gauw exit
Fijner dan*quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef Indiany het volgende:
Aber natürlich, niks is fijner als stokslobberen.
Is inderdaad heerlijk om gepijpt te worden, maar ik moet zeggen dat ik maar al te graag aan een poesje likquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:32 schreef Indiany het volgende:
Aber natürlich, niks is fijner als stokslobberen.
Wijze woorden hier.quote:Op donderdag 4 april 2013 12:26 schreef Fokjee het volgende:
moeten nog weldat is de doodsteek om te zeggen als je opgewonden bent...
een ander plezier geven, denk aan de ander zijn genot, dat is echte liefde
Same here. Ik vind het leuk om te doen, ben haar echt niet tegen mijn zin aan het beffen. Maar ze mag zo langzaam aan wel eens zelf aanbieden om ook wat voor mij te doen. Ik ga het inderdaad maar es een paar keer overslaan, kijken of ze de hint begrijpt.quote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik vind het echt niet erg om wat vaker te moeten beffen dan ik gepijpt wordt, maar het moet niet helemaal scheef lopen. Een maat van me was al een jaar lang aan het beffen maar zij verdomde het om te pijpen, dan zou ik er ook gewoon mee ophouden
Heb ik ook wel. En 't is ook vervelend als 't niet helemaal glad is beneden, dat je gezicht dan gekrast wordt door stoppels. (Zelfde geldt omgekeerd voor haar natuurlijk ook als ik me niet geschoren heb.) En 't hangt ook wel van de mood af. Als je moe bent en ze wil graag dat je eerst nog naar beneden gaat, tja. Het is natuurlijk wel leuk om haar te zien kronkelen en half flauwvallen maar qua mood is 't wel killing. Tel daarbij op dat als je haar eerst een aantal keer laat komen, ze al wat 'klaar' is en je dus daarna ook nog 't meeste werk mag doen. Dus liever als klein onderdeel en niet een hele befsessie vooraf.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef Lastpost het volgende:
Ik moet wel altijd even op gang komen, eenmaal bezig vind ik het ook geweldig en kan ik er geen genoeg van krijgen. Maar zonder eerst zelf goed geil te zijn voelt het een beetje als "Oh god, dat weer ..", totdat ik eenmaal begonnen ben.
Jep, dat kan. Gebruik daarom altijd een grote beflapquote:Op zondag 14 april 2013 00:37 schreef galderma het volgende:
beffen is wel chill
las laatst alleen dat je er kanker van kan krijgen? kan iemand dit bevestigen?
Je zou er ook over kunnen praten. Oh nee, praten met je vriend/vriending als je iets dwars zit, dat doen we niet hoorquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:45 schreef MrJiong het volgende:
[..]
Same here. Ik vind het leuk om te doen, ben haar echt niet tegen mijn zin aan het beffen. Maar ze mag zo langzaam aan wel eens zelf aanbieden om ook wat voor mij te doen. Ik ga het inderdaad maar es een paar keer overslaan, kijken of ze de hint begrijpt.
Die maat zou de fellatio gewoon moeten outsourcen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:34 schreef MultiBanaan het volgende:
Same over here!quote:Op maandag 11 maart 2013 14:35 schreef NanKing het volgende:
Iemand pijpen vind je lekkerder dan zelf gebeft te worden?quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:29 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het heerlijk om gebeft te worden
En ik vind het heerlijk om te pijpen
Niet geheel gek, geven > ontvangen.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:15 schreef RkoF het volgende:
[..]
Iemand pijpen vind je lekkerder dan zelf gebeft te worden?
Ik ontvang lieverquote:Op zaterdag 4 mei 2013 16:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Niet geheel gek, geven > ontvangen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 14:38 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:07 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het niet echt te vergelijken. Ontvangen is natuurlijk erg lekker, maar ik vind het ook echt heerlijk om hem te pijpen. Het doen, en vooral hem zien genieten en hem steeds geiler zien worden. Dat maakt mij zo ontzettend opgewonden.
jij doet graag aan cumswapping?quote:
Dat je cum in je mondje doorgeeft aan een ander, je vriend of in een trio een ander meisje/jongen.quote:
Google is your friendquote:
ooh.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Dat je cum in je mondje doorgeeft aan een ander, je vriend of in een trio een ander meisje/jongen.
haha zit nu toch eens goed na te denken of ik wel is gezoend heb toen die klaarkwam in me mond hahaha XDquote:
mij lijkt het wel geil, enige wat ik niet kan uitstaan is de geur van mn zaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:11 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
haha zit nu toch eens goed na te denken of ik wel is gezoend heb toen die klaarkwam in me mond hahaha XD
ja beffen is idd fijn ook om te doen... (ben biseksueel) ik snap ook best dat als je een meisje beft dat ze niet naar vreemde luchtjes moet ruiken,quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:13 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
mij lijkt het wel geil, enige wat ik niet kan uitstaan is de geur van mn zaad.
anyway beffen is leuk.
Moet wel schoon zijn ja.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:14 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
ja beffen is idd fijn ook om te doen... (ben biseksueel) ik snap ook best dat als je een meisje beft dat ze niet naar vreemde luchtjes moet ruiken,
dames: Elke dag even je vagina wassen zonder zeep doet wonderen!
baffen? Dat heeft mijn vriend dan nog nooit gedaan... lijkt me ook heel onaangenaam.Tevens is anale seks wel heel lekker.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Moet wel schoon zijn ja.
Lik ook graag dat andere gaatjebij mn ex.. of wat ze ook mag wezen op dit moment, likte ik dat maar al te graag.
Gelukkig was ze altijd wel 99% clean.
Rimming ja, baffen is volgens mij geen woordquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:17 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
baffen? Dat heeft mijn vriend dan nog nooit gedaan... lijkt me ook heel onaangenaam.Tevens is anale seks wel heel lekker.
Het verschilt nogal per vagina.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:33 schreef Aap1000 het volgende:
Wat vinden jullie?
Ik zelf vind dat het er maar bij hoort, en omdat de vrouw jouw pielemuis oraal pleziert moet jij hetzelfde doen bij haar vginy. Maar ik vind het niet fijn of lekker?
Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Hier noemen ze het baffen haha, dus of het nou een woord is of niet je snapt wat ik bedoel daar gaat het om.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:18 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Rimming ja, baffen is volgens mij geen woord![]()
Als je anale seks lekker vind is een gladde natte tong op een gevoelig kontgaatje juist lekker.
Heb d'r niet horen klagen, wel horen kreunen.
Goed zoquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:19 schreef xKarlijntje het volgende:
[..]
Hier noemen ze het baffen haha, dus of het nou een woord is of niet je snapt wat ik bedoel daar gaat het om.
Ja ehm geen idee haha! Zal wel is voorstellen,
kijk je DM maar voor m'n antwoord. we praten daar wel verderquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Goed zo
Als hij 't niet doet is hij je niet waardig.
Trouwens helpt als je lekker geil bent, dus zorg wel voor voorspel/lekker nat zijn.
Dit.quote:Op maandag 11 maart 2013 14:40 schreef NanKing het volgende:
Dit dusquote:Op dinsdag 14 mei 2013 13:34 schreef koningmakreel het volgende:
Beffen![]()
![]()
![]()
Ze mag me er 's nachts voor wakker maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Luxuria for Presidentquote:Op dinsdag 14 mei 2013 11:47 schreef Luxuria het volgende:
Ik vind het nogalals je niet wil beffen.
Je bent toch niet vies van je vriendin?
Baffen is inderdaad echt
quote:Op dinsdag 14 mei 2013 19:42 schreef Moeraskat het volgende:
pijpen![]()
![]()
anytime!
Daar mag hij me wel voor wakker maken hoor.
sowieso.. wil ik dat altijd welwanneer dan ook.
*prikt wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pijpen![]()
![]()
anytime!
Trouw met mij! Maken we elkaar wakkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
pijpen![]()
![]()
anytime!
Dit dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben mezelf, niemand zei dat je het leuk moest vinden.
Dat denk ik wel.quote:
Als het moet is er al geen sprake van plezier meer.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 22:51 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Dat denk ik wel.
Maar ook de man moet het met plzier doen.
Nee klopt maar hij MOET er wel plezier in hebben.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:00 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Als het moet is er al geen sprake van plezier meer.
Dus hij MOET liegen als het hem eigenlijk niet aanstaat, anders word mevrouw psycho.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:01 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee klopt maar hij MOET er wel plezier in hebben.
Dat MOET wel
Anders moet ie het gewoon niet doen he..quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dus hij MOET liegen als het hem eigenlijk niet aanstaat, anders word mevrouw psycho.
Nee je MOET eerlijk zijn doe je het met tegenzin doe je het niet!quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dus hij MOET liegen als het hem eigenlijk niet aanstaat, anders word mevrouw psycho.
Ik MOET helemaal niks.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 23:10 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Nee je MOET eerlijk zijn doe je het met tegenzin doe je het niet!
Ik zou liever dan nniet hebben dan als ik weet dat hij het met tegenzin doet.
Nee kloptquote:
ligt eraan hoe goed ze kan pijpen.quote:
quote:
Ik hou wel van makreel dus ik zie wel een optie.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 21:24 schreef koningmakreel het volgende:
[..]
Trouw met mij! Maken we elkaar wakker![]()
quote:
Tanden (hard) tegen de eikel zijn een killer. Lafjes een beetje sabbelen zonder fantasie en/of afwisseling doet ook niet echt veel...quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
ik vraag me af wat je fout kunt doen aan pijpen. Ik bedoel; zo moeilijk is het toch niet.
Ik heb nog nooit klachten gehad, integendeel. Maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat een andere vrouw het compleet anders doet, en dan ook vooral hoe en waarom is dat verkeerd.
quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
ik vraag me af wat je fout kunt doen aan pijpen. Ik bedoel; zo moeilijk is het toch niet.
Ik heb nog nooit klachten gehad, integendeel. Maar ik kan me ook niet echt voorstellen dat een andere vrouw het compleet anders doet, en dan ook vooral hoe en waarom is dat verkeerd.
Zuigen alsof hij vacuum moet.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:45 schreef piere het volgende:
[..]
Tanden (hard) tegen de eikel zijn een killer. Lafjes een beetje sabbelen zonder fantasie en/of afwisseling doet ook niet echt veel...
En zo kunnen we (jammergenoeg) nog wel even doorgaan. En trouwens; veel mannen die het niet durven zeggen als een vrouw er niets van baktquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
Zuigen alsof hij vacuum moet.
en vast nog wel meer dingen
Geloof me, het kan best slecht zijn
True, bij een one night stand zou ik ook niet zeggen "je bakt er niets van" maar bij langere relaties zouden er toch wel klachtenformulieren, verbeterpunten en een driestappenplan komen hoor.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:49 schreef piere het volgende:
[..]
En zo kunnen we (jammergenoeg) nog wel even doorgaan. En trouwens; veel mannen die het niet durven zeggen als een vrouw er niets van bakt
ik zou het iets anders brengen maar idd, ik heb wel eens (flinke) aanwijzingen gegevenquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
True, bij een one night stand zou ik ook niet zeggen "je bakt er niets van" maar bij langere relaties zouden er toch wel klachtenformulieren, verbeterpunten en een driestappenplan komen hoor.
Figuurlijk dan toch.
Zeker weten van nietquote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik dacht al even dat ik de enige was
Ik heb nooit klachten gehad.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 14:25 schreef Moeraskat het volgende:
Ja aanwijzingen zie ik ook niet als een fout. Je weet van te voren ook niet wat iemand lekker vind.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 15:16 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten gehad.
Maar wel aanwijzingen wat hij lekkerder vind.
En ik denk dat je echt wel wat fout zou kunnen doen hoor.
Wat presies lijkt me tanden en hoorde van vriend van me zijn vriendin beet er wel eens in die x net te hard.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja aanwijzingen zie ik ook niet als een fout. Je weet van te voren ook niet wat iemand lekker vind.
Ja oke, misschien dat er vrouwen zijn die er niet aan denken dat je niet het vel met je tanden eraf moet schrapen.
Al heb ik gister wel begrepen van iemand dat sommige mensen hun mond niet vergenoeg kunnen open doen. Dat lijkt me verschrikkelijk...
Te droog nooit last vanquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:05 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wat presies lijkt me tanden en hoorde van vriend van me zijn vriendin beet er wel eens in die x net te hard.
En te droog te wild. Ik kweenie ben geen man hahah
Maar die dingen let ik op.
Whahaquote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te droog nooit last van
ik heb wel eens expres heul hard gebeten; toen was ik ècht kwaad
Huh, je was kwaad maar belandde toch met hem in bed?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Te droog nooit last van
ik heb wel eens expres heul hard gebeten; toen was ik ècht kwaad
Oh maar dat ga ik ook doen met veel plezier hoorquote:Op donderdag 23 mei 2013 15:17 schreef too_easy het volgende:
[..]
Volgens TS' logic, móét je hem dan pijpen hè!!
Lucky guy!quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Oh maar dat ga ik ook doen met veel plezier hoor
Dat is nu al aangekondigd?quote:
Er kwam een uitgebreide sekspartij aan dus ja dan weet ik dat er zeer waarschijnlijk gepijpt en gebeft gaat worden.quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is nu al aangekondigd?
Wat saai, blijft er niets verrassends over...
Nouja, over je seksleven niets te klagen iig..quote:Op donderdag 23 mei 2013 20:10 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Er kwam een uitgebreide sekspartij aan dus ja dan weet ik dat er zeer waarschijnlijk gepijpt en gebeft gaat worden.
Even kort door de bocht gezegd. Dan denk ik dat jij toch nog geen echte vent heb gehad.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 05:36 schreef bulbjes het volgende:
In heel mijn leven misschien 5 keer gebeft......vond er bijna nooit wat aan. Een hoofd tussen mijn benen, brrrr.......en vaak maar pijnlijk of gewoon niet fijn. Ik houd gewoon niet zo van speeksel, van tocht (als het koud is/ tocht en dat langs de nattigheid/ speeksel daaronder komt) en het doet bij mij altijd snel zeer.
Enige keer dat ik het wel geil vond was toen ik net geneukt was door mijn toenmalige vriend en dus een beetje opgewonden. Maarja dat duurde maar 10 seconden, toen hield ie er ook weer mee op. Meeste mannen gaan natuurlijk sowieso niet beffen tijdens of na het neuken.
Nee beffen is niet mijn ding geloof ik helaasch. En mannen vinden het ook niet fijn om bij mij te doen dus tja ik ga ze ook niet dwingen of er dan teveel naar vragen.
T schijnt toch best goddelijk te zijn dus zou het enerzijds wel willen ervaren, maar ja anderzijds vond ik er tot nu toe nooit iets aan en mannen vinden het bij mij niet fijn dus misschien is het gewoon niet mijn ding en moet ik het bij neuken houden (alhoewel ik daar ook niet van klaar kom ...sowieso nog nooit klaargekomen bij een man).
Of als ik met m'n moeder aan het bellen benquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:14 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Lekker om te krijgen en leuk om te geven. Als hij sport probeert te kijken bijvoorbeeld ;P
Ik vind beffen ook het lekkerste als ik al wat opgewarmt ben, als echt voorspel doet het me niet zo heel veel. Maar ik heb gelukkig niet de ervaring dat mannen niet op andere momenten willen beffen, als "tussenspel" gebeurd hier dus regelmatig. Is zo'n mooi moment voor de man om even de stimulatie voor zichzelf te verminderen zodat hij daarna nog even lekker door kan en niet te snel zijn kruit verschiet.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 05:36 schreef bulbjes het volgende:
Enige keer dat ik het wel geil vond was toen ik net geneukt was door mijn toenmalige vriend en dus een beetje opgewonden. Maarja dat duurde maar 10 seconden, toen hield ie er ook weer mee op. Meeste mannen gaan natuurlijk sowieso niet beffen tijdens of na het neuken.
Dit dus, moet zeggen het werkt heel goed, en mn meisje klaagt ook nietquote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:39 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind beffen ook het lekkerste als ik al wat opgewarmt ben, als echt voorspel doet het me niet zo heel veel. Maar ik heb gelukkig niet de ervaring dat mannen niet op andere momenten willen beffen, als "tussenspel" gebeurd hier dus regelmatig. Is zo'n mooi moment voor de man om even de stimulatie voor zichzelf te verminderen zodat hij daarna nog even lekker door kan en niet te snel zijn kruit verschiet.
Om te krijgen?quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:14 schreef ItsyBitsySpider het volgende:
Lekker om te krijgen en leuk om te geven. Als hij sport probeert te kijken bijvoorbeeld ;P
Mijn vriendin mag ten alle tijden op mijn gezicht komen zittenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:43 schreef Jake89 het volgende:
Ik vind het op zich geweldig, al is het alleen maar om de dame in kwestie zo te zien genieten
quote:Op dinsdag 28 mei 2013 11:49 schreef BenBeun het volgende:
[..]
Mijn vriendin mag ten alle tijden op mijn gezicht komen zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |