Modellen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wel frappant dan dat modellen ook altijd lang zijn. Vind je die ook allemaal lelijk?
Hoe kom je daar nou bij? Dat laatste bedoel ik. Ze zijn van zichzelf al lang. En dat anorexia is niet bij allemaal man.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Modellen...
Snap niet wat mensen mooi vinden aan zo'n 'anorexia-patient'. Overigens zijn modellen lang omdat ze 9 van de 10 keer op hoge hakken lopen.
alsof model gelijk staat aan knap of aantrekkelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Wel frappant dan dat modellen ook altijd lang zijn. Vind je die ook allemaal lelijk?
Eenschquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, meisjes van 1.75m zijn juist mooi.
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn? Nee. Het is wel zo dat zij vaak lelijk zijn. Bovendien zijn die modellen niet allemaal zo mooi (en dan heb ik het niet eens over fotoshop e.d. die de mooie modellen wel gebruiken om nog mooier te zijn)quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik zeg toch niet dat ze allemaal onaantrekkelijk zijn?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:34 schreef wise het volgende:
[..]
alsof model gelijk staat aan knap of aantrekkelijk.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:32 schreef superdrufus het volgende:
Onterechte klacht, meisjes van 1.75m zijn juist mooi.
ja, net in je op nog.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn?
ik weet wel hoe Kroes eruit ziet jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ze allemaal onaantrekkelijk zijn?
Goed als je Doutzen Kroes lelijk vind dan vind je ze allemaal lelijk.
Mmm google doet raar met plaatjes, maar je weet vast wel hoe ze eruit ziet.
Nou je zegt wel dit:quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Heb je mij horen zeggen dat ALLE lange meisjes lelijk zijn? Nee. Het is wel zo dat zij vaak lelijk zijn. Bovendien zijn die modellen niet allemaal zo mooi (en dan heb ik het niet eens over fotoshop e.d. die de mooie modellen wel gebruiken om nog mooier te zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |