PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
gewoon bij ah terug in de schappen sinds deze maand toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ies lekker. En op sommige plaatsen niet/moeilijk verkrijgbaar. Maar hier is ie gewoon 0.99¤ () bij de Jumbo.
Oh zou niet weten, daar kom ik eigenlijk nooit. Is 100 meter verder dan de Jumboquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon bij ah terug in de schappen sinds deze maand toch?
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef quer het volgende:
Nice waarschijnlijk weekje naar zweden voor uitwisseling project
Die dan voor de uitwisseling verplichr hier moet posten/pics plaatsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.
Ik klaag niet hoor, daar zijn er veel meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.
met 2 Messi's kan je dat wel compenserenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hulk op RM is echt verschrikkelijk slecht.
cola vanille?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:10 schreef laucas het volgende:
Bij de Jumbo? Hier net over de grens in Duitsland is het spul nog wel gewoon te koop..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met 2 Messi's kan je dat wel compenseren
Jupquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander leaved in de 1ste minuut. Krijg geen punten maar er gaan wel contracten van mijn spelers weg?
dat is altijd zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander leaved in de 1ste minuut. Krijg geen punten maar er gaan wel contracten van mijn spelers weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Dit had ik toch niet verwacht.Als het internationaal bekend wordt hebben jullie het goed voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit had ik toch niet verwacht.BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik toch niet verwacht.None? Zijn dat aliens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
die zitten op internationale waterenquote:
Nog niet gehoord? Ze doen dit TOTW nog een keer omdat er zoveel positieve reacties op waren!quote:
Zal je zo vriendelijk willen zijn om geen foto's meer van jezelf te posten ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga weg joh, die lijkt hier sprekend op:
[ afbeelding ]
Zou*quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal je zo vriendelijk willen zijn om geen foto's meer van jezelf te posten ?
Pellè is gewoon een baas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, Pellè schijnt zijn eerste IF te krijgen.
Klassieker jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Drie voor mijn ballen want die jeuken zo
Zongen wij dan op de basisschool
Elvisje, jwzquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef DannyDeko het volgende:
Ik weet niet eens waar het van isMaar na "One for the money" komt automatisch "Two for the show" in me op
Blue suede shoes, elvis presley.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef DannyDeko het volgende:
Ik weet niet eens waar het van isMaar na "One for the money" komt automatisch "Two for the show" in me op
De Plus heeft Vanilla al maanden in huis..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef quer het volgende:
[..]
cola vanille?
Jumbo verkoopt idd verschillende geïmporteerde frisdranken.
Nee, dit jaar expres geen kaart gekocht omdat ik wist dat ik niet ging. Elk jaar daarvoor gehoopt op Editors en toen kwamen ze niet. Oké wel in 2008, maar toen wilde ik een kaartje kopen op de dag dat het uitverkocht wasquote:
Bazennummerquote:
hahaha hij verneukt 8800 aan een Djuricicquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu héél snel op Djuricic plakken en nooit meer aan denken
heerlijk nummer voor onder het hardlopen. Zeker als je die clip erbij denktquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bazennummer
Vind dat ook een vette clip wel. Ik ga denk ik straks naar buiten en dan een volle sprint trekken tot ik neer val. Gewoon omdat het kan!
Ah ok. Er stond me iets van bij dat er nog iemand uit deze topicreeks ging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dit jaar expres geen kaart gekocht omdat ik wist dat ik niet ging. Elk jaar daarvoor gehoopt op Editors en toen kwamen ze niet. Oké wel in 2008, maar toen wilde ik een kaartje kopen op de dag dat het uitverkocht was![]()
![]()
wel naar ze in de gashouder. Als ik een kaartje kan bemachtigen
Kan ook averechts werken. Nu komen er nog meer discussies op het veld omdat er een directe straf volgt uit een gele kaart. Ik vraag mij ook af welk ander land dit toepast in het amateur voetbal..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef el-blanchito het volgende:
10 minuten tijdstraf bij een gele kaart.
Goed idee van de KNVB
Als ik hardloop heb ik altijd gewoon hardstyle aan. Lekker op de maat lopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heerlijk nummer voor onder het hardlopen. Zeker als je die clip erbij denkt
Dan moet je er zometeen uit omdat je even iemand vasthoudt bijvoorbeeld. Er moeten dan veel vergrijpen beter worden beoordeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Kan ook averechts werken. Nu komen er nog meer discussies op het veld omdat er een directe straf volgt uit een gele kaart. Ik vraag mij ook af welk ander land dit toepast in het amateur voetbal..
wie heb je eigenlijk als UIquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je er zometeen uit omdat je even iemand vasthoudt bijvoorbeeld. Er moeten dan veel vergrijpen beter worden beoordeeld.
Ja, waarschijnlijk gaat er gewoon minder snel een gele kaart gegeven worden denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je er zometeen uit omdat je even iemand vasthoudt bijvoorbeeld. Er moeten dan veel vergrijpen beter worden beoordeeld.
16:35quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef DannyDeko het volgende:
Coins zat johquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
hahaha hij verneukt 8800 aan een Djuricic
Same, en ja nu ben ik er weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
TT, ik had hem eerst wel goed... maar weet nu niet meer hoe
Omdat een of andere idioot die verwijderd heeftquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom staat de link met perfect links niet meer in de OP?
Moralez CFquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe formaties proberen
als je 2 5atb teams kan posten zonder kutcomments te krijgen dan weet je dat je goed voor elkaar hebt hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe formaties proberen
Jatog. Maar serieus, heb bij een vriend van me met een bijna identiek (zonder Vidic) 5221 team gespeeld en dat speelde echt lekker en verrassend aanvallend. En ik krijg de laatste tijd smerig veel goals tegen, dus ja extra verdedigers zullen ook wel handig zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je 2 5atb teams kan posten zonder kutcomments te krijgen dan weet je dat je goed voor elkaar hebt hier
wel trage backs bij Serbiaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jatog. Maar serieus, heb bij een vriend van me met een bijna identiek (zonder Vidic) 5221 team gespeeld en dat speelde echt lekker en verrassend aanvallend. En ik krijg de laatste tijd smerig veel goals tegen, dus ja extra verdedigers zullen ook wel handig zijn.
Wat heb je dan openstaan op wefut?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:49 schreef DannyDeko het volgende:
Ik was al weer helemaal op mn mac aant ragen omdat ie zo BIZAR traag was (stotterende webapp etc). En dat was paar dagen terug ook al, maar toen dacht ik dat het toeval was.. maar zodra ik wefut.nl tab sluit dan werkt alles weer zoals het hoort.
wefut.nl
Ja, maar met 3 CB's vang je dat wel redelijk op. Eigenlijk is alleen Kolarov traag, Ivano kan best meekomenquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijk eens naar het aantal bezoekers Reemi.
1 tab squad builder en 1 tab met spelers. Ik gok dat het ligt aan de bewegende "bars" van de stats.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijk eens naar het aantal bezoekers Reemi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dezeSmile like you mean it
www.wefut.com
Oh, die van de stats op een spelerprofiel. Dat kost nauwelijks kracht hoor. Vaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
1 tab squad builder en 1 tab met spelers. Ik gok dat het ligt aan de bewegende "bars" van de stats.
Aangezien mijn mbp geen gfx kaart heeft trekt ie dat gewoon heel erg slecht.
Was Tomovic maar een CBquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, maar met 3 CB's vang je dat wel redelijk op. Eigenlijk is alleen Kolarov traag, Ivano kan best meekomen
Heb je het ook als je gewoon de frontpage hebt openstaan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef DannyDeko het volgende:
Heb het nog ff een keer getest tijdens het opnieuw listen van mn TP. Zodra er 1 tabje wefut open staat duurt het 1 sec voordat ik weer op "list item" kan drukken. En als er geen tab openstaat kan ik vrijwel zonder delay doorklikken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]Met de hele klas naar Wefut.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is deze![]()
Gaaf, ajacied7 heeft klasgenoten uit Engeland, Brazilië, Saudi Arabië en meerquote:
Jep, maar in veeeeeel mindere mate. Bijna te verwaarlozen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je het ook als je gewoon de frontpage hebt openstaan?
Pure globaliseringquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaaf, ajacied7 heeft klasgenoten uit Engeland, Brazilië, Saudi Arabië en meer
Wil ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef v0lt026 het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 2m
Does a SIF Marchisio sound good? #FUT #TOTW
De VU is net zo erg. Ik moet een groepsopdracht inleveren op fokking 1 april.... 1e paasdagquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef DuTank het volgende:
Grappenmakers op mijn studie. Volgende week 2 tentamens, dan denk je te kunnen chillen en vreten met Pasen. Maar nee hoor, Bad Guy UvA komt je nakken:
"Jaaa jullie moeten voor de werkgroep van 3 april het resultaten en discussie deel af hebben, dit moet 24 uur van tevoren, zodat jullie het verslag van iemand anders als peer kunnen nakijken"
Oftewel, doei een van de schaarse vrije dagen in het jaar. Want het moet dus dinsdag al ingeleverd zijn (voor 12 uur ofzo), terwijl de eigenlijke deadline pas op vrijdag (5 april) zou zijn.
Ja het slaat al helemaal nergens op dat de deadline eigenlijk 3 dagen later is, maar nu hebben ze bedacht: hey, laten we de studenten elkaars werk eerst beoordelen, misschien doen ze het dan beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De VU is net zo erg. Ik moet een groepsopdracht inleveren op fokking 1 april.... 1e paasdag
Sahin is Dortmundquote:
Hoe heb je die er zo snel ingezetquote:
Vlugge vingers jatochquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe heb je die er zo snel ingezet
Ik zou 3-4-2-1 doen, Villa als LF =quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
Dik TOTW, VIlla en Hazard, ik ga een 343 teampje maken
Mooi dat ik hem al in een team heb verwerktquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die stats van Donk zijn wel goedIemand gaat de NIF nu denk ik pricefixen want er zijn maar 2 op de Xbox markt.
Ho ho rustig maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geen IF hazard yeah right
If lewan yeah right
Sukk0ls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik denk ongeveer zo duur als SIF Pedro...quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef psychedelicate het volgende:
Schatting voor de prijs van El Guaje?
doe eens een spatie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
Reemi hoe krijg ik Juan(silver cb) in die squad builder? Hij heeft geen voornaam voor zover ik weet en krijg hem in dat rijtje nog niet te zien =/
zeker, goede allrounder, alles rond de 80, alleen defending laag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef UltimateTeam het volgende:
Burak IF lijkt me ook een goede spits.
heb het alquote:
Juan Jesus ?quote:
dat zijn de card stats toch? die zeggen ook niet zo heel veel...quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:18 schreef UltimateTeam het volgende:
Vergelijk die IF Garay met IF Ferdinand. Ratings zeggen echt helemaal niks Garay op alle vlakken beter. Lengte scheelt 1cm
http://wefut.nlquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef Maver24 het volgende:
Wat is de link van wefut ?, hij doet het hier niet
quote:
250-300kquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef psychedelicate het volgende:
Schatting voor de prijs van El Guaje?
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:19 schreef tochweerhenk het volgende:
De Coca cola van ille vind ik niet zo lekker, maar die van Frank wel.
Waarschijnlijk heb je zo'n geluk dat je hem pullt. Ik heb de NIF Donk dit jaar wel al in een pack gehad. Ik kocht net voor de verandering een premium silver en ik kreeg Arias + squad fitnessquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:21 schreef ThadCastle het volgende:
IF alejandro en hazard miss kopen. Hazard wordt wss te duur
Hopen dat ik donk pull want 300k+ is een beetje gek
Snoek(Lucio)quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/254
Is Juan m'n enige optie? Do not want
quote:
Thiago Silva met 7 chemquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:23 schreef poker4lifee het volgende:
http://wefut.nl/squad/254
Is Juan m'n enige optie? Do not wantof Lucio
allemaal kut
Je bent gebannen sorryquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:25 schreef Maver24 het volgende:
Ik geef het op met wefut.nl of wefut.com, geen mogelijkheid krijg ik het hier aan de praat
Best knap als ik me nog niet eerder had geregistreerd daar , zaterdag bij me ouders deed de website het wel. Dan houden we het op futhead.com die werkt tenminste wel naar behoren.quote:
Ik snap wel waarom Reemi jou van die site houdtquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Best knap als ik me nog niet eerder had geregistreerd daar , zaterdag bij me ouders deed de website het wel. Dan houden we het op futhead.com die werkt tenminste wel naar behoren.
[ afbeelding ]
Dit gaat em worden
Ik vind het maar een kut teamquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:27 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Best knap als ik me nog niet eerder had geregistreerd daar , zaterdag bij me ouders deed de website het wel. Dan houden we het op futhead.com die werkt tenminste wel naar behoren.
[ afbeelding ]
Dit gaat em worden
Ik heb een 352 team met dezelfde achterhoede en ik het speelt echt fantastisch, N'koulou is echt een beestquote:
veel te klein voor CB, ik vond hem maar kutquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:31 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb een 352 team met dezelfde achterhoede en ik het speelt echt fantastisch, N'koulou is echt een beest,
heel bekende speler, zelfde verhaal bij Thiago Silva en bijv. Dani Alves...quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:32 schreef v0lt026 het volgende:
Sergio Ramos proberen de kopen voor een mooi prijsje is echt een pain in the ass zeg
Er staat de top 5 niet de degradatiekandidaten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184240
hopen dat hij naar AZ komt. 2 spitsen systeem zou veel beter zijn voor AZ...
Denk dat een leuke spits van Helmond sport realistischer is.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=184240
hopen dat hij naar AZ komt. 2 spitsen systeem zou veel beter zijn voor AZ...
Ik ben alleen zaterdag even op de site geweest, verder lukt het niet hier thuis om te connecten met de site, aan mij zal je dus niet veel hebben helaasquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:38 schreef Thorb het volgende:
Wefut kan het aantal teams van Maver niet aan
In Turkije is het systeem heel anders, dan gaan kinderen naar familie ipv naar onbekenden (hoorde ik op tv).quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Als ze nou eens goed voor hun kinderen zouden zorgen dan was er geen probleem geweest.
futwizquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef TBakkert het volgende:
[ afbeelding ]
dit. En als Viergever weg gaat kun je Lam of Marcellis op CB doen, maar die niet op RB, Johansson de kans geven. Elm is echte bagger en misschien dat je Martens i.p.v Gudmundsson wel kan doen
Wijnaldum maakt wel een goede indruk trouwens
Ja maar dit is Nederland en geen Turkije.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
In Turkije is het systeem heel anders, dan gaan kinderen naar familie ipv naar onbekenden (hoorde ik op tv).
Als onze normen en waarden ze niet aanstaan, lazeren ze toch een eind opquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als ze nou eens goed voor hun kinderen zouden zorgen dan was er geen probleem geweest.
daar kun je custom squad builder doen. Het deed echt pijn om dat niet te doen op Wefutquote:
Van mij mogen ze met dit weer best op een plein gaan staan.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja maar dit is Nederland en geen Turkije.
Ze moeten maar eens leren dat er hier andere wetten en regels gelden dan daar.
ook bij Pauw en Witteman zo'n moslima die advocaat was. Die zat daar te verkondigen dat zij zich meer een Turk voelde dan Nederlander en dat die Yunus nooit in dat lesbische gezin geplaatst had mogen worden, want dat is in Turkije niet gepast. Ook kon ze het best begrijpen als Erdogan er wat over zou zeggen in het nieuwsquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als onze normen en waarden ze niet aanstaan, lazeren ze toch een eind op
Ik denk dat er genoeg zijn die best terug willen hoor (zie ook die gasten die gaan vechten in Syrie).quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook bij Pauw en Witteman zo'n moslima die advocaat was. Die zat daar te verkondigen dat zij zich meer een Turk voelde dan Nederlander en dat die Yunus nooit in dat lesbische gezin geplaatst had mogen worden, want dat is in Turkije niet gepast. Ook kon ze het best begrijpen als Erdogan er wat over zou zeggen in het nieuws
flikker dan toch op naar Turkije
Ik heb er respect voor als ze terug willen, maar dat betekent niet dat je hier onrust mag gaan stoken.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk dat er genoeg zijn die best terug willen hoor (zie ook die gasten die gaan vechten in Syrie).
Stel, je krijgt ooit een meisje (hier houden veel mensen op met lezen denk ik), je gaat samen op vakantie naar Iran. Mooi dat je een groot probleem hebt als zij haar hoofddoekje niet omdoet. Het is steeds maar 1 richtingsverkeer met (een deel van) dat volkquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook bij Pauw en Witteman zo'n moslima die advocaat was. Die zat daar te verkondigen dat zij zich meer een Turk voelde dan Nederlander en dat die Yunus nooit in dat lesbische gezin geplaatst had mogen worden, want dat is in Turkije niet gepast. Ook kon ze het best begrijpen als Erdogan er wat over zou zeggen in het nieuws
flikker dan toch op naar Turkije
Tsja er zijn ook economische belangen hequote:Op woensdag 20 maart 2013 16:47 schreef Fuszy het volgende:
Die erdogan moet je niet eens willen ontvangen in Nederland.
Onrust stoken nog wel, studenten bijvoorbeeld staken ook overal voorquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb er respect voor als ze terug willen, maar dat betekent niet dat je hier onrust mag gaan stoken.
Alhoewel ik het wel raar vind dat veel mensen vinden dat buitenlanders strenger gestraft horen te worden dan autochtonen...
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
Stel, je krijgt ooit een meisje (hier houden veel mensen op met lezen denk ik), je gaat samen op vakantie naar Iran. Mooi dat je een groot probleem hebt als zij haar hoofddoekje niet omdoet. Het is steeds maar 1 richtingsverkeer met (een deel van) dat volk
Tegelijkertijd heb je die hier ook. Mensen vinden dat buitenlanders zich hier moeten aanpassen, maar in het buitenland zich dan weer niet aanpassen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Stel, je krijgt ooit een meisje (hier houden veel mensen op met lezen denk ik), je gaat samen op vakantie naar Iran. Mooi dat je een groot probleem hebt als zij haar hoofddoekje niet omdoet. Het is steeds maar 1 richtingsverkeer met (een deel van) dat volk
Mijne gaat volgende week naar Egypte. Ik heb d'r al gezegd dat ik geen kamelen heb om d'r voor terug te ruilen...quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja klopt. Wij hebben ons nu blijkbaar zelfs in ons eigen land aan ze aan te passenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:50 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Mijne gaat volgende week naar Egypte. Ik heb d'r al gezegd dat ik geen kamelen heb om d'r voor terug te ruilen...
Ik zal wat doen, maar ik heb wel weinig postsquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand moet dat wefut-topic op het EA forum weer even kicken.
ja wou ik al doen maarja, werkte dat EA forum natuurlijk weer nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Iemand moet dat wefut-topic op het EA forum weer even kicken.
Doe jij dat maar niet. Laat DS2 het doen. Of die gozer met veel posts.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zal wat doen, maar ik heb wel weinig posts
Ik had gister wel een mooie engelse post jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Doe jij dat maar niet. Laat DS2 het doen. Of die gozer met veel posts.
Vind dat wel meevallen. Wij proberen alle talen van de wereld te spreken, om maar verstaanbaar te zijn. Ik zou niet weten hoe ik het zelf zou doen als ik in een ander land zou zitten. Maar denk wel dat ik dan Thais zou gaan sprekenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tegelijkertijd heb je die hier ook. Mensen vinden dat buitenlanders zich hier moeten aanpassen, maar in het buitenland zich dan weer niet aanpassen...
Ik heb wel eens contact met die RatedPgTipsquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:52 schreef Fuszy het volgende:
Tweet gewoon even naar die famous youtubers
chrome en ja hij doet het. Ligt dus wel aan uquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef Maver24 het volgende:
Doet wefut.nl het bij jullie echt allemaal ?, welke browser gebruiken jullie dan ?, snap niet dat tie het hier niet doet, niet tof
schrijf eens het linkje op , dan kan ik er op drukken, kijken of tie het dan wel doet,quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
chrome en ja hij doet het. Ligt dus wel aan u
Met welke browser?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:54 schreef Maver24 het volgende:
[..]
schrijf eens het linkje op , dan kan ik er op drukken, kijken of tie het dan wel doet,
ik heb UPC verbinding en alles doet het gewoon
Het gaat niet alleen om talen spreken maar ook om zaken als kleding natuurlijk.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind dat wel meevallen. Wij proberen alle talen van de wereld te spreken, om maar verstaanbaar te zijn. Ik zou niet weten hoe ik het zelf zou doen als ik in een ander land zou zitten. Maar denk wel dat ik dan Thais zou gaan spreken
precies mijn gedachte toen ik op wefut keekquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Strakkeman misschien (aangezien ook een Guest over Burak heeft gepost_
Om te staken moet je toch eerst werken?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om talen spreken maar ook om zaken als kleding natuurlijk.
Verder is het gewoon jammer dat het hier om 1000 Turken gaat en het meteen weer is alsof alle Turken in Nederland staan te staken.
quote:
Wait, whutquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om te staken moet je toch eerst werken?
Maar goed, ik heb ook bewust tussen haakjes gezet "een deel van" en daarna de Turkse bevolking.
Al heb ik ook vaak met gematigde moslims gesproken, en die zeggen toch wel dat wanneer het er echt op aankomt, ze toch je keel door zullen snijden als Allah dat wilt.
Protesteren danquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Om te staken moet je toch eerst werken?
Maar goed, ik heb ook bewust tussen haakjes gezet "een deel van" en daarna de Turkse bevolking.
Al heb ik ook vaak met gematigde moslims gesproken, en die zeggen toch wel dat wanneer het er echt op aankomt, ze toch je keel door zullen snijden als Allah dat wilt.
Chrome, draadloos en hij werkt hier perfectquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit wel op een draadloze verbinding, heeft dat er iets mee te maken ?
windows teken + r -> cmd -> ping wefut.nlquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:58 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit wel op een draadloze verbinding, heeft dat er iets mee te maken ?
waarom las ik shemalesquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
hey Tim wat vind jij van Shameless? Hoor er veel goede dingen over
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:33:37@EASPORTSFIFA I can't believe you guys...Pace 60....ok I am not as quick as I once was but I am quicker than that!! 70 at least! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:35:08@EASPORTSFIFA before it goes LIVE at 6pm my Pace better have been upped to the rightful 70's!! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:45:06RT @OMulholland7: @rioferdy5 @EASPORTSFIFA And passing is surely 80! » Don't make me mad, 85 at least #Ping !! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:49:47@EASPORTSFIFA is Gareth Bale 100 Pace on the update??!! Because he bloody should be! reageer retweet
Ja, mensen waar je het niet van zou verwachten in elk geval. Die wel aan de ramadan doen, maar gewoon werken, kinderen op een westerse school hebben enzo. Maar op het moment dat het er op aankomt, ben jij in hun ogen minderwaardig omdat je een ongelovige bent.quote:
Shameless US is geniaal, maar dat heb ik hier al best vaak aangeraden ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef poker4lifee het volgende:
hey Tim wat vind jij van Shameless? Hoor er veel goede dingen over
hahah baasquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:33:37@EASPORTSFIFA I can't believe you guys...Pace 60....ok I am not as quick as I once was but I am quicker than that!! 70 at least! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:35:08@EASPORTSFIFA before it goes LIVE at 6pm my Pace better have been upped to the rightful 70's!! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:45:06RT @OMulholland7: @rioferdy5 @EASPORTSFIFA And passing is surely 80! » Don't make me mad, 85 at least #Ping !! reageer retweet
twitter:rioferdy5 twitterde op woensdag 20-03-2013 om 16:49:47@EASPORTSFIFA is Gareth Bale 100 Pace on the update??!! Because he bloody should be! reageer retweet
dat zal jij zelf het beste wetenquote:
Die zijn dus al uitgeschakeld. Denk dat er iets mis is met strakkemans cookie oid.quote:
Ik ga het even fixenquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
windows teken + r -> cmd -> ping wefut.nl
maak eens een push van de uitkomst.
ahh oke nice thx, na de tentamens maar eens gaan kijken danquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shameless US is geniaal, maar dat heb ik hier al best vaak aangeraden ook
Verbinding is goed dus :-)quote:
Wacht maar tot Mertesacker ziet hoeveel pace hij heeftquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef Gramulanion het volgende:
Accountnaam 'Guest' kiezen kan zeker nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die zijn dus al uitgeschakeld. Denk dat er iets mis is met strakkemans cookie oid.
Scheisse ist gegen die fan geflogen!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wacht maar tot Mertesacker ziet hoeveel pace hij heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die Ferdinand altijd zo geniaal, maar eigenlijk ook wel triest, is nog net een jongen van 17 of zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:00 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_uit_restaurant.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zat ik na het tamperen.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Scheisse ist gegen die fan geflogen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jippiejajee Schweinebacke
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
toen ik hem plaatste lachte niemandquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:03 schreef Tim86 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_uit_restaurant.html
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo zat ik na het tamperen.
sorry sorry egt sorry toen zat ik nog mobielquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
toen ik hem plaatste lachte niemand. Was nog geen uur geleden
excuses aanvaardquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
sorry sorry egt sorry toen zat ik nog mobiel
Passen keurig hier.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:05 schreef Thorb het volgende:
Ben ik de enige waarbij die tweets steeds de hele lay-out verneuken?
Linkquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef Reemi het volgende:
Iemand heeft op een ander fifaforum wefut gepromootEn het is geen FOK!er
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het wel een FOK!er
Smile like you mean it
www.wefut.com
Had je de NIF ingeslagen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef Dudeweiser het volgende:
Gelukkig wel scherp ingekocht die roberts dus zal er toch wel winst op maken
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]Een Engelse FOK!er.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het wel een FOK!er
Feyenoord Rotterdam
IK MOET LEREN LEZENquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:07 schreef Reemi het volgende:
Iemand heeft op een ander fifaforum wefut gepromootEn het is geen FOK!er
Haha ja dat snap ik, was meer een vraag of je ze echt had ingeslagen of dat je er gewoon een paar had. Als het bij Liverpool ofzo was geweest dan hadden ze zeker 2 IF's gegeven, maar nu houden ze het natuurlijk maar bij 1 van Dortmundquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:14 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja. 120 IF's kan ik niet betalenzou ook wel dom zijn om IFs te kopen
Die post hij net nog:quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:08 schreef Reemi het volgende:
[..]nvm, ninja editSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het wel een FOK!er
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik had het al gezienquote:
via www.wefut.com werkt ook niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Maver24 het volgende:
opnieuw Google Chrome installeren heeft ook geen nut gehad, ik heb trouwens geen Proxy aanstaan, die hoeft toch ook niet aan te staan ?
Lukt het ook niet via een andere browser?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:17 schreef Maver24 het volgende:
opnieuw Google Chrome installeren heeft ook geen nut gehad, ik heb trouwens geen Proxy aanstaan, die hoeft toch ook niet aan te staan ?
Ik heb alle cache nu gecleared, via Chrome lukt het niet en via Internet explorer lukt het ook niet, ik ga Firefox ook maar proberen, moet toch watquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:21 schreef Reemi het volgende:
[..]
Lukt het ook niet via een andere browser?
Verkeerde threat gepost?quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
pass moet altijd pass zijn FIFA ook vlak bij het doel.
Ferdinand gaat er misschien ook 1 krijgentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 20-03-2013 om 17:20:11.@rioferdy5 Fancy a Pro Player IF like these lads, Rio? Probably a bit more realistic! http://t.co/dwZUilFyrk reageer retweet
nee ik speel futquote:
Nee, dat jij steeds zit te klagen wil niet zeggen dat ik dat ook doe!quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Weer zo'n zware dag gehad knul?
Wat ben je toch schattig als je zo bijdehand doetquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nee, dat jij steeds zit te klagen wil niet zeggen dat ik dat ook doe!
Ik snapte je post niet.quote:Op woensdag 20 maart 2013 17:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wat ben je toch schattig als je zo bijdehand doet
lekker belangrijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:24 schreef TBakkert het volgende:
Ferdinand gaat er misschien ook 1 krijgentwitter:EASPORTSFIFA twitterde op woensdag 20-03-2013 om 17:20:11.@rioferdy5 Fancy a Pro Player IF like these lads, Rio? Probably a bit more realistic! http://t.co/dwZUilFyrk reageer retweet
![]()
2010 was perfect, daar zaten geen bugs inquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
in FIFA zit nog steeds die bug/fout dat soms wanneer je vlak bij het doel bent en je drukt de pass knopt naar een andere speler dat ze met een rolletje op doel schieten. Zo fucking frustrerend vroeger was dat niet dat is sinds FIFA 2010 of 09.
Dan moet je maar niet sweaty proberen te scorenquote:Op woensdag 20 maart 2013 17:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
in FIFA zit nog steeds die bug/fout dat soms wanneer je vlak bij het doel bent en je drukt de pass knopt naar een andere speler dat ze met een rolletje op doel schieten. Zo fucking frustrerend vroeger was dat niet dat is sinds FIFA 2010 of 09.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |