PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
gewoon bij ah terug in de schappen sinds deze maand toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ies lekker. En op sommige plaatsen niet/moeilijk verkrijgbaar. Maar hier is ie gewoon 0.99¤ () bij de Jumbo.
Oh zou niet weten, daar kom ik eigenlijk nooit. Is 100 meter verder dan de Jumboquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon bij ah terug in de schappen sinds deze maand toch?
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef quer het volgende:
Nice waarschijnlijk weekje naar zweden voor uitwisseling project
Die dan voor de uitwisseling verplichr hier moet posten/pics plaatsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.
Ik klaag niet hoor, daar zijn er veel meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.
met 2 Messi's kan je dat wel compenserenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hulk op RM is echt verschrikkelijk slecht.
cola vanille?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:10 schreef laucas het volgende:
Bij de Jumbo? Hier net over de grens in Duitsland is het spul nog wel gewoon te koop..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met 2 Messi's kan je dat wel compenseren
Jupquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander leaved in de 1ste minuut. Krijg geen punten maar er gaan wel contracten van mijn spelers weg?
dat is altijd zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander leaved in de 1ste minuut. Krijg geen punten maar er gaan wel contracten van mijn spelers weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Dit had ik toch niet verwacht.Als het internationaal bekend wordt hebben jullie het goed voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit had ik toch niet verwacht.BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik toch niet verwacht.None? Zijn dat aliens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
die zitten op internationale waterenquote:
Nog niet gehoord? Ze doen dit TOTW nog een keer omdat er zoveel positieve reacties op waren!quote:
Zal je zo vriendelijk willen zijn om geen foto's meer van jezelf te posten ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga weg joh, die lijkt hier sprekend op:
[ afbeelding ]
Zou*quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal je zo vriendelijk willen zijn om geen foto's meer van jezelf te posten ?
Pellè is gewoon een baas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, Pellè schijnt zijn eerste IF te krijgen.
Klassieker jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:31 schreef Tim86 het volgende:
Drie voor mijn ballen want die jeuken zo
Zongen wij dan op de basisschool
Elvisje, jwzquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef DannyDeko het volgende:
Ik weet niet eens waar het van isMaar na "One for the money" komt automatisch "Two for the show" in me op
Blue suede shoes, elvis presley.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef DannyDeko het volgende:
Ik weet niet eens waar het van isMaar na "One for the money" komt automatisch "Two for the show" in me op
De Plus heeft Vanilla al maanden in huis..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:11 schreef quer het volgende:
[..]
cola vanille?
Jumbo verkoopt idd verschillende geïmporteerde frisdranken.
Nee, dit jaar expres geen kaart gekocht omdat ik wist dat ik niet ging. Elk jaar daarvoor gehoopt op Editors en toen kwamen ze niet. Oké wel in 2008, maar toen wilde ik een kaartje kopen op de dag dat het uitverkocht wasquote:
Bazennummerquote:
hahaha hij verneukt 8800 aan een Djuricicquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nu héél snel op Djuricic plakken en nooit meer aan denken
heerlijk nummer voor onder het hardlopen. Zeker als je die clip erbij denktquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Bazennummer
Vind dat ook een vette clip wel. Ik ga denk ik straks naar buiten en dan een volle sprint trekken tot ik neer val. Gewoon omdat het kan!
Ah ok. Er stond me iets van bij dat er nog iemand uit deze topicreeks ging.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Nee, dit jaar expres geen kaart gekocht omdat ik wist dat ik niet ging. Elk jaar daarvoor gehoopt op Editors en toen kwamen ze niet. Oké wel in 2008, maar toen wilde ik een kaartje kopen op de dag dat het uitverkocht was![]()
![]()
wel naar ze in de gashouder. Als ik een kaartje kan bemachtigen
Kan ook averechts werken. Nu komen er nog meer discussies op het veld omdat er een directe straf volgt uit een gele kaart. Ik vraag mij ook af welk ander land dit toepast in het amateur voetbal..quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:34 schreef el-blanchito het volgende:
10 minuten tijdstraf bij een gele kaart.
Goed idee van de KNVB
Als ik hardloop heb ik altijd gewoon hardstyle aan. Lekker op de maat lopenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:36 schreef Fuszy het volgende:
[..]
heerlijk nummer voor onder het hardlopen. Zeker als je die clip erbij denkt
Dan moet je er zometeen uit omdat je even iemand vasthoudt bijvoorbeeld. Er moeten dan veel vergrijpen beter worden beoordeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:37 schreef laucas het volgende:
[..]
Kan ook averechts werken. Nu komen er nog meer discussies op het veld omdat er een directe straf volgt uit een gele kaart. Ik vraag mij ook af welk ander land dit toepast in het amateur voetbal..
wie heb je eigenlijk als UIquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je er zometeen uit omdat je even iemand vasthoudt bijvoorbeeld. Er moeten dan veel vergrijpen beter worden beoordeeld.
Ja, waarschijnlijk gaat er gewoon minder snel een gele kaart gegeven worden denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan moet je er zometeen uit omdat je even iemand vasthoudt bijvoorbeeld. Er moeten dan veel vergrijpen beter worden beoordeeld.
16:35quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:32 schreef DannyDeko het volgende:
Coins zat johquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:35 schreef UltimateTeam het volgende:
[..]
hahaha hij verneukt 8800 aan een Djuricic
Same, en ja nu ben ik er weerquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:51 schreef Kamikazie het volgende:
TT, ik had hem eerst wel goed... maar weet nu niet meer hoe
Omdat een of andere idioot die verwijderd heeftquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef DannyDeko het volgende:
Waarom staat de link met perfect links niet meer in de OP?
Moralez CFquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe formaties proberen
als je 2 5atb teams kan posten zonder kutcomments te krijgen dan weet je dat je goed voor elkaar hebt hierquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:41 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe formaties proberen
Jatog. Maar serieus, heb bij een vriend van me met een bijna identiek (zonder Vidic) 5221 team gespeeld en dat speelde echt lekker en verrassend aanvallend. En ik krijg de laatste tijd smerig veel goals tegen, dus ja extra verdedigers zullen ook wel handig zijn.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
als je 2 5atb teams kan posten zonder kutcomments te krijgen dan weet je dat je goed voor elkaar hebt hier
wel trage backs bij Serbiaquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Jatog. Maar serieus, heb bij een vriend van me met een bijna identiek (zonder Vidic) 5221 team gespeeld en dat speelde echt lekker en verrassend aanvallend. En ik krijg de laatste tijd smerig veel goals tegen, dus ja extra verdedigers zullen ook wel handig zijn.
Wat heb je dan openstaan op wefut?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:49 schreef DannyDeko het volgende:
Ik was al weer helemaal op mn mac aant ragen omdat ie zo BIZAR traag was (stotterende webapp etc). En dat was paar dagen terug ook al, maar toen dacht ik dat het toeval was.. maar zodra ik wefut.nl tab sluit dan werkt alles weer zoals het hoort.
wefut.nl
Ja, maar met 3 CB's vang je dat wel redelijk op. Eigenlijk is alleen Kolarov traag, Ivano kan best meekomenquote:
quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijk eens naar het aantal bezoekers Reemi.
1 tab squad builder en 1 tab met spelers. Ik gok dat het ligt aan de bewegende "bars" van de stats.quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:45 schreef Ajacied7 het volgende:
Kijk eens naar het aantal bezoekers Reemi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is dezeSmile like you mean it
www.wefut.com
Oh, die van de stats op een spelerprofiel. Dat kost nauwelijks kracht hoor. Vaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
1 tab squad builder en 1 tab met spelers. Ik gok dat het ligt aan de bewegende "bars" van de stats.
Aangezien mijn mbp geen gfx kaart heeft trekt ie dat gewoon heel erg slecht.
Was Tomovic maar een CBquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja, maar met 3 CB's vang je dat wel redelijk op. Eigenlijk is alleen Kolarov traag, Ivano kan best meekomen
Heb je het ook als je gewoon de frontpage hebt openstaan?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:53 schreef DannyDeko het volgende:
Heb het nog ff een keer getest tijdens het opnieuw listen van mn TP. Zodra er 1 tabje wefut open staat duurt het 1 sec voordat ik weer op "list item" kan drukken. En als er geen tab openstaat kan ik vrijwel zonder delay doorklikken.
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:52 schreef Reemi het volgende:
[..]Met de hele klas naar Wefut.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat is deze![]()
Gaaf, ajacied7 heeft klasgenoten uit Engeland, Brazilië, Saudi Arabië en meerquote:
Jep, maar in veeeeeel mindere mate. Bijna te verwaarlozen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:54 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb je het ook als je gewoon de frontpage hebt openstaan?
Pure globaliseringquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gaaf, ajacied7 heeft klasgenoten uit Engeland, Brazilië, Saudi Arabië en meer
Wil ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:58 schreef v0lt026 het volgende:
EA SPORTS FIFA @EASPORTSFIFA 2m
Does a SIF Marchisio sound good? #FUT #TOTW
De VU is net zo erg. Ik moet een groepsopdracht inleveren op fokking 1 april.... 1e paasdagquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:59 schreef DuTank het volgende:
Grappenmakers op mijn studie. Volgende week 2 tentamens, dan denk je te kunnen chillen en vreten met Pasen. Maar nee hoor, Bad Guy UvA komt je nakken:
"Jaaa jullie moeten voor de werkgroep van 3 april het resultaten en discussie deel af hebben, dit moet 24 uur van tevoren, zodat jullie het verslag van iemand anders als peer kunnen nakijken"
Oftewel, doei een van de schaarse vrije dagen in het jaar. Want het moet dus dinsdag al ingeleverd zijn (voor 12 uur ofzo), terwijl de eigenlijke deadline pas op vrijdag (5 april) zou zijn.
Ja het slaat al helemaal nergens op dat de deadline eigenlijk 3 dagen later is, maar nu hebben ze bedacht: hey, laten we de studenten elkaars werk eerst beoordelen, misschien doen ze het dan beter.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:00 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
De VU is net zo erg. Ik moet een groepsopdracht inleveren op fokking 1 april.... 1e paasdag
Sahin is Dortmundquote:
Hoe heb je die er zo snel ingezetquote:
Vlugge vingers jatochquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hoe heb je die er zo snel ingezet
Ik zou 3-4-2-1 doen, Villa als LF =quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef Maver24 het volgende:
Dik TOTW, VIlla en Hazard, ik ga een 343 teampje maken
Mooi dat ik hem al in een team heb verwerktquote:Op woensdag 20 maart 2013 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die stats van Donk zijn wel goedIemand gaat de NIF nu denk ik pricefixen want er zijn maar 2 op de Xbox markt.
Ho ho rustig maar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:06 schreef ThadCastle het volgende:
Haha geen IF hazard yeah right
If lewan yeah right
Sukk0ls
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Ik denk ongeveer zo duur als SIF Pedro...quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:16 schreef psychedelicate het volgende:
Schatting voor de prijs van El Guaje?
doe eens een spatie?quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
Reemi hoe krijg ik Juan(silver cb) in die squad builder? Hij heeft geen voornaam voor zover ik weet en krijg hem in dat rijtje nog niet te zien =/
zeker, goede allrounder, alles rond de 80, alleen defending laag.quote:Op woensdag 20 maart 2013 16:17 schreef UltimateTeam het volgende:
Burak IF lijkt me ook een goede spits.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |