PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NAC Breda
Rèsbaarge
gewoon bij ah terug in de schappen sinds deze maand toch?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ies lekker. En op sommige plaatsen niet/moeilijk verkrijgbaar. Maar hier is ie gewoon 0.99¤ () bij de Jumbo.
Oh zou niet weten, daar kom ik eigenlijk nooit. Is 100 meter verder dan de Jumboquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
gewoon bij ah terug in de schappen sinds deze maand toch?
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:06 schreef quer het volgende:
Nice waarschijnlijk weekje naar zweden voor uitwisseling project
Die dan voor de uitwisseling verplichr hier moet posten/pics plaatsenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.
Ik klaag niet hoor, daar zijn er veel meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat er voor jou in de plaats een gigantisch lekker Zweeds mokkel hierheen komt.
met 2 Messi's kan je dat wel compenserenquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:07 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Hulk op RM is echt verschrikkelijk slecht.
cola vanille?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:10 schreef laucas het volgende:
Bij de Jumbo? Hier net over de grens in Duitsland is het spul nog wel gewoon te koop..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
met 2 Messi's kan je dat wel compenseren
Jupquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander leaved in de 1ste minuut. Krijg geen punten maar er gaan wel contracten van mijn spelers weg?
dat is altijd zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 15:13 schreef HugoohAFCA het volgende:
Wtf. Tegenstander leaved in de 1ste minuut. Krijg geen punten maar er gaan wel contracten van mijn spelers weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile like you mean it
www.wefut.com
quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:16 schreef Reemi het volgende:
Dit had ik toch niet verwacht.Als het internationaal bekend wordt hebben jullie het goed voor elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit had ik toch niet verwacht.BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit had ik toch niet verwacht.None? Zijn dat aliens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
die zitten op internationale waterenquote:
Nog niet gehoord? Ze doen dit TOTW nog een keer omdat er zoveel positieve reacties op waren!quote:
Zal je zo vriendelijk willen zijn om geen foto's meer van jezelf te posten ?quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:22 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ga weg joh, die lijkt hier sprekend op:
[ afbeelding ]
Zou*quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zal je zo vriendelijk willen zijn om geen foto's meer van jezelf te posten ?
Pellè is gewoon een baas.quote:Op woensdag 20 maart 2013 15:26 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja, Pellè schijnt zijn eerste IF te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |